Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'

    Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'

    woensdag 16 mei 2018 om 07:41

    Direct na afloop van de confrontatie tussen Vitesse en FC Utrecht op dinsdagavond (3-2) vond er op het veld een opstootje plaats tussen diverse spelers. Yassin Ayoub was niet blij met bepaalde scheldwoorden die werden gebruikt. 

    "Ik hoorde dat één van de spelers een woord gebruikte dat ik niet echt waardeer. Dat moet je niet tegen een teamgenoot van mij zeggen", aldus Ayoub na afloop in gesprek met Voetbal Inside"We zijn collega's en al speel je tégen elkaar, je moet wel respect voor elkaar houden."

    "Dan mag je niet bepaalde woorden gebruiken waarin je mensen iets toewenst", vervolgde de controleur. "Ik heb het over een ziekte, ja. Er werden meer ziektes geschreeuwd. Van beide kanten, denk ik, maar mijn collega's moeten niet worden benaderd op die manier."

    "Ik kom voor ze op, ik vond het niet kunnen dat ik dat hoorde. Emoties horen bij voetballen, maar je moet altijd respect hebben."

    Check ook: Opgefokte sfeer na Vitesse-Utrecht: spelers maken ruzie met elkaar

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 07:51
    Onschuldig mannetje bah
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 07:54
    idd ayoub is geen vechter maar een voetballer die nooit bij opstootjes betrokken is.
    die miaza is gewoon een viespeuk
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20536
    woensdag 16 mei 2018 om 08:00
    Miaza de misselijkste speler van eredivisie. Altijd bezig met geniepige , vuile acties. Hoop dat ie snel opzout
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:09
    Bullshit!!! Hoe ging het vroeger dan toen er nog geen 50 camera’s om het veld stonden?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20536
    woensdag 16 mei 2018 om 08:19
    Juist daarom alleen beter om te zien hoe de smeerlappen zich structureel misdragen. En Miaza is de vaandeldrager.
    Vind ik leuk
    HansVites +4593
    woensdag 16 mei 2018 om 09:55
    Wie is Miaza?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    woensdag 16 mei 2018 om 10:55
    Die gozer met die grote oren die er niets van kan.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    woensdag 16 mei 2018 om 09:05
    Je hebt wel gelijk, Plattekar. Hij loopt altijd ruzie te zoeken. In plaats dat hij zich op verdedigen concentreert waar hij geen reet van kan
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20536
    woensdag 16 mei 2018 om 09:27
    Zo is het Veldwachter. Ik verbaas me ook weer hoe licht ontvlambaar sommigen hierboven ook weer zijn. Direct weer op de man en strooien met racisme. Rustig nou, jongens!
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:01
    Kan hij wel maar hij is een paniekerig typetje die elke 10 sec een kruisje slaat in de hoop dat god hem helpt. Vorig seizoen was hij veel stabieler met de rust die Kruiswijk bracht. Aangezien Kashia ook niet de rust zelve is lijkt het soms net een kippenhok daar, die hele verdedigende linie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    woensdag 16 mei 2018 om 15:06
    Ja vertel mij wat, ik ergerde me weer groen en geel aan de centrale verdedigers gisteren. De backs speelden wel goed gister
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    Ik vind 'm ook regelmatig domme dingen doen. Omdat ie dit seizoen geen schim is van vorig seizoen denk ik dat ie uit frustratie zulke dingen doet maar jij als PSV'er kan daar niet zoveel over zeggen met types als de grootste miet met de grootste mond Luuk de Jong en ene Ola Toivonen, de grootste miet aller tijden...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20536
    woensdag 16 mei 2018 om 14:05
    Wat hebben mietjes met misdadigers te maken ?
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:34
    Doe die boeren bril even af kerel.
    Vind ik leuk
    Thobar +3978
    woensdag 16 mei 2018 om 13:07
    Je moet Miazga wel nageven dat hij wel wil integreren als buitenlander in de Nederlandse competitie.
    Wel knap dat hij al die moeilijke woorden al kent en ook zelf kan gebruiken. Zie je niet vaak bij engelstaligen.;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 17:58
    Hans Anders, alleen de prijs is anders.
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    woensdag 16 mei 2018 om 08:43
    Trieste reactie...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1475
    woensdag 16 mei 2018 om 07:55
    "Van beide kanten. denk ik". Tuurlijk.Eerst het bij Vitesse neerleggen en later zeggen van beide kanten. "Je moet altijd respect hebben". Heb ik gezien hoe dit ventje met de scheidsrechter om ging vorige week.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    woensdag 16 mei 2018 om 08:08
    Tja, de voetballerij is net een afspiegeling van deze verloederde maatschappij. Kijk alleen hoe op dit forum sommige lieden met elkaar omgaan..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:55
    Ja maar dat is slechts liefkozing...
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    woensdag 16 mei 2018 om 08:14
    van beide kanten, mijn collega's moeten niet worden benaderd op die manier. maar andersom mag het wel???
    dus alleen Vitesse spelers moeten respect hebben.
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    woensdag 16 mei 2018 om 08:15
    Zou die Ayoub niet een beetje op z'n eigen gedrag moeten letten? Die heeft de afgelopen tijd nou ook niet bepaald een verpletterende indruk gemaakt met fatsoen in het veld!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:22
    Ja laten we de schuld maar naar de spelers van Vitesse schuiven want de marokanen gedragen zich altijd keurig behalve in het dagelijkse leven dan schelden ze met alles wat met ziektes te maken heeft
    Vind ik leuk
    stock3 +747
    woensdag 16 mei 2018 om 08:25
    Jij wil de schuld gelijk aan de Marokkanen geven! Hollandse mensen schelden nooit. Ik weet niet onder welke steen jij leef!!
    Vind ik leuk
    Pilsje +146
    woensdag 16 mei 2018 om 08:55
    Wij mogen schelden want het is ons land... als je toch per ongeluk iets over die zakkenrollers zegt is het meteen heisa
    Vind ik leuk
    stock3 +747
    woensdag 16 mei 2018 om 09:47
    Wij mogen schelden want het is ons land!!!!!!!!! Dus ik mag jou helemaal de kk schelden omdat ik een Nederlander ben! Jaja of jij mij, dan hebben we dat maar te respecteren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:57
    Laat ze dat lekker ginds doen maar dat durven ze niet meschien iets voor jou om daar te gaan wonen
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:26
    Wel geinig dat het spannendste van de wedstrijd na afloop was...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    woensdag 16 mei 2018 om 08:28
    Rot op beide kanten, te makkelijk om 1 zondig af te schuiven
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:35
    Het was onnodig, zo’n confrontatie en toch elkaar blijven opzoeken en dan achteraf gaan klagen. Dat is scheinheilig. Bewijst wel weer dat Utrechters slechte verliezers zijn.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 11:52
    slechte verliezers we gaan winnen hoor we maken het gewoon in utrecht ff af 5-1
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 18:02
    Amsterdamse trekjes daar in utrecht.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 19:41
    nee hoor in de competitie werd het ook 5-1 slimpie
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 20:53
    Toen hadden we Henkie als trainer. Ik geef ons zeker een kans maar weet dat het moeilijk word. Maar jij en jouw vrienden hier reageren alsof de wedstrijd eigenlijk niet gespeeld hoeft te worden. En dat jullie het beste team van de wereld hebben, en dat zijn amsterdamse trekjes !
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:24
    nee wij vinden gewoon dat we iets beter zijn dan vitesse en wij vinden dat wij het het meest verdienen aangezien wij 5e zijn geworden sterker nog ik had het vitesse gegund als zij 5e geworden waren.
    het beste team ter wereld hebben wij zeker niet en dat hoeft ook niet wij zijn ten slotte utrecht maar die van iedereen kan winnen maar ook van iedereen kan verliezen.
    vrienden heb ik hier niet ook geen behoefte aan trouwens.
    maar hoe noemen ze jou club ook al weer was het niet hollywood a/d rijn?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 21:31
    Dat is onze geuzennaam geworden, daar zitten wij niet mee. En ik vind zelf de play-offs ook belachelijk. Maar ik weet dat wij niet kansloos zijn, maar zal ook niet gelijk roepen dat wij wel even gaan winnen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:32
    maar je medesupporters wel lees anders de reactie onder mij anders even van va1 hahaha dan mag ik toch ook terug trollen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:43
    Dit soort dingen krijg je nou eenmaal met een ploeg als Utrecht die geen geld hebben om kwaliteit in te kopen en inkopen doen op basis van mentaliteit. 2/3e van de ploeg zijn B spelers die niemand kent maar ze gaan er wel voor. Soms mis ik dat wel een beetje bij Vitesse maar a.s zaterdag zal het daar niet aan liggen. Dit gaat Vitesse heel vies op de counter afmaken:) dan kunnen die B profs zich na de wedstrijd zich weer laten gelden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 19:39
    ach zolang ze ermee boven die club vd russische maffia eindigen is het toch goed en dat doet utrecht al jaren dus als utrecht een b ploeg heeft wat jij zegt heeft jou club dan een c ploeg?
    utrecht koopt ook beter in dan dat clubje van jou die kunnen niets kopen en dan begin je over de aankopen van utrecht die miljoenen opleveren al een aantal jaar en jou c clubje haha moet het doen met een paar huurlingen vd eigenaar chelsea en nog niet boven utrecht eindigen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:40
    Dus hij geeft toe dat van beide kanten met ‘ziektes wordt gescholden’ en dan vindt hij het blijkbaar respectvol en geoorloofd gedrag van zijn kant om zo te reageren.
    En dan nog iets: een Amerikaan scheldt helemaal niet met ziektes en kan me nauwelijks voorstellen dat hij ineens vloeiend Nederlands spreekt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:27
    Cancerhead bijv ?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:17
    Ja dat is echt een veel gebruikt scheldwoord! Typhoid Dog ook een mooie.

    Schelden met ziektes is iets typisch Nederlands. Voor alle rascistische mensen met opmerkingen naar de Marokkaanse spelers bij Utrecht: als ze schelden met ziektes hebben ze dat in ieder geval mooi overgenomen want dat is typisch Nederlandse cultuur.
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:04
    We pakken die B ploeg wel in hun eigen huis zaterdag.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 19:43
    met die c ploeg zeker die in 125 jaar tijd een zielig bekertje hebben gewonnen en al jaren onder utrecht eindigt haha
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 09:01
    Misschien moet ie dat dat tegen zijn eigen fans zeggen. Die gister constant met het k-woord aan de haal gingen in het uitvak.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 11:53
    leugenaar en een slechte verliezer haha
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    Volgens mij hebben we toch echt gewonnen, dus een slechte verliezer kan ik niet zijn. En jij was erbij gister?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 12:27
    ja en 1-0 is al genoeg thuis en het word 5x vissen voor vitesse en rot op met je ziektes vanuit het uitvak die waren er niet sterker nog het leek wel een thuiswedstrijd met die lege tribunnes
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 12:33
    Dat het een thuiswedstrijd kan wel kloppen. Bij jullie zitten er gemiddeld niet gek veel meer. Ik heb stiekem het idee dat jij ook nare woordjes hebt gezongen met je mede tokkies. Vorige week nog YNWA zingen voor een zieke medesupporter en vervolgens Vitesse de k+++++ wensen. Vreemd volk die Utrechters.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 12:46
    niet veel meer haha duizenden meer bedoel je uit en thuis of tel je die zwarte doeken op de tribunnes ook mee als supporters? en dan nog is het stadion helemaal leeg haha.
    nare woordjes zijn er niet gezongen hoor na-prater die zelf niet geweest is.
    en tokkievolk nou kom maar op noem een voorbeeld dit seizoen want als het ergens rustig is qua narigheid is het wel in utrecht.
    blijft raar volk in die sporthal.
    en nee er is niets gezongen en nee tokkie zeker niet door mij omdat ik mn enigste zusje door die rotziekte verloren hebt dus denk ff na leeghoofd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 14:14
    Ik heb het gisteren helaas mogen waarnemen van dichtbij. Ik denk dat ze allemaal nog rode handjes hebben van op het glas slaan de hele wedstrijd. Het stopt op de momenten dat jullie achterstonden. Maar voor de 4e stad van het stad zitten er verdomd weinig fans van de plaatselijke FC. Het is sowieso triest om ieders keer over de supporters te praten. Jij bent supporter van de meest geweldig club van het land. Is dat wat je graag wilt horen? Trouwens zaterdag maar me maar weer vastketenen in dat lelijke stadion van jullie voordat ik wegwaai.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 18:04
    Kunnen zee het uitvak een keer volkrijgen, geven ze de Vitesse supporters minder kaarten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:15
    lelijke stadion? heb je die hoeken gezien van die betonbak van jullie en als dat dak dicht gaat van die sporthal kun je niet eens fatsoenlijk ademhalen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:36
    dat van de meest geweldige club klopt inderdaad en dat hoef ik niet te horen hoor dat weet ik al heel lang
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 18:03
    Ook altijd lege plekken bij jullie, met een stad met drie keer zoveel inwoners dan hier.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 19:49
    lege plekken heb je overal een leeg stadion alleen in arnhem
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 20:47
    Bij jullie heeft het hele seizoen het ook niet vol gezeten, en dat voor een stad met 400.000 inwoners is dat erger dan een stad met 140.000 inwoners.
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 21:29
    Tuurlijk fantast. 13500 Vitesse supporters gisteren. En dat is leeg? Als het leeg is, zit er niemand. Ik vraag me eigenlijk af of je niet beperkt ben. Je bent echt niet te volgen!
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:07
    Jullie hebben het geluk weer in het weekend thuis te spelen. En voor een grote stad als Utrecht zit er verdomd weinig volk in dat goedkope stationnetje...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:29
    weinig? utrecht heeft juist als enigste club buiten de top 3 groei in supportersaantallen gemiddeld 19000 per wedstrijd en vitesse?
    Vind ik leuk
    Noord +127
    woensdag 16 mei 2018 om 22:20
    Vitesse 16000! Ik begrijp niet zo goed waar je haat tegen Vitesse vandaan komt, maar je moet geen onzin en feitelijke onjuistheden verspreiden. Dat is gewoon triest, vindt je niet?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 05:49
    oh nou is het weer haat wat een zielige figuren zeg
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 17 mei 2018 om 05:54
    Zie je wel. Nu heb je er niets meer over te zeggen. Jij bent een zielig figuur! Ontkennen van dingen die gezongen zijn. En zelf zielig gaan doen. Rot op man, kneus! Nu ben ik er wel klaar mee internet held.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 06:00
    16000 man haha er zaten er 14236 in die lelijke sporthal stumpertje trek daar het uitvak vanaf 1000 man en je heb er net 13236 over over feiten gesproken haha maar ja das typisch he overdrijven zijn ze goed in in arnhem en ja als iets niet gezongen is is dat normaal dat het ontkend word zeker met die ziektes want dat had ik wel geweten hoor aangezien ik me zusje daaraan verloren hebt en ik zielig kijk ff na het aantal scheldwoorden in je reactie je moeder zal trots op je zijn internet hooligan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 17 mei 2018 om 06:09
    Huilie huilie doen op deze site. Nou ik heb geen medelijden met je. Aangezien je moeite hebt me de waarheid, geloof ik ook niets van je zielige verhaaltje om zieltjes te winnen hier. Triest mannetje hoor!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 06:16
    de enigste huilenbalk ben je zelf en je verhaal met je zieltjes moet je als je zo flink ben in mn gezicht zeggen maar ik weet dat je dat nooit zou durven het blijft toch laf volk in arnhem he spotten met de dood van een kind op internet held dan ben je pas triest.
    maar je was er toch klaar mee waarom reageer je dan weer?
    en moeite met de waarheid tja moet ik dan continu mijn club verdedigen tegen sprookjes verzonnen door een jaloers jongetje van een clubje uit arnhem nee toch en weet je wat het gekste is je klaagt over spreekkoren en kijk wat er uit je eigen smoel komt hier iets met een spiegel
    nou snel je broodje opeten en na school knulletje misschien kunnen ze je nog wat beschaving aan leren aangezien je ouders dat blijkbaar vergeten zijn.

    de waarheid is nou eenmaal hard jongetje.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:20]
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 17 mei 2018 om 06:23
    Boehoe boehoe. De enige die het gedrag van zijn eigen supporters goed praat. Dat is pas eng. Als ik hier moet gaan vertellen wat er allemaal in mijn privé leven is gebeurd dan ben ik nog wel even bezig. Misschien spot jij wel. Maar ik zou adviseren om weer terug naar school te gaan. Want lezen kun je niet tokkie
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 06:30
    ik zou jou adviseren om niet zo te spotten of zo flink te zijn om het onder 4 ogen nog een keer te zeggen in mijn gezicht huilenbalk maar dat durf je toch niet laffaard.
    verder tot in de galg tokkie kun je weer klagen na de wedstrijd over de utrecht spelers scheidsrechters en natuurlijk de supporters vd tegenstander als excuus voor de 5-1 nederlaag.
    nu ga ik wat doen ik heb namelijk wel wat beters te doen om met zielige schooljongetjes in discussie te gaan er moet immers brood op de plank komen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:31]
    Vind ik leuk
    Noord +127
    donderdag 17 mei 2018 om 06:34
    Ja ja vriend. Lezen blijft moeilijk. Nogmaals.....Ga leren lezen. Succes zaterdag. Heel eng ben je om dingen te ontkennen
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 10:17
    nogmaals held kom het in mn gezicht zeggen van mn zusje stumpertje hoe zielig ben je om dat erbij te halen en te zeggen dat ik ermee spot kom maar langs leer ik het je wel ff af held van achter je toetsenbord.
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    woensdag 16 mei 2018 om 09:22
    Juist
    Maar heb je Klaiber of hoe die malloot heet er ook op aangesproken dat hij naar de gesteldheid van de keeper van Heerenveen kon gaan vragen na de botsing. Klaiber was onschuldig, maar een beetje mens gaat toch even kijken.

    Wat het gescheld betreft richting je medespelers meneer Ayoub, weet je wat er aan voorafgegaan is?
    Vind ik leuk
    BS +1077
    woensdag 16 mei 2018 om 09:32
    Dat wordt zaterdag wel goed gemaakt, die pot gaat de FC gewoon winnen
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    woensdag 16 mei 2018 om 09:32
    Zaterdagavond is alles over en kan Utrecht zich opmaken voor de Europa League.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:56
    Naja 1 voorronde dan misschien of zouden ze een kans hebben tegen een nog zwakkere club als die uit malta?

    Iedereen denkt maar dat utrecht zo ff wint denk dat het een close call wordt voor welke club dan ook al hoop ik natuurlijk op vitesse.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    woensdag 16 mei 2018 om 10:28
    Die club uit Malta hadden ze geen kind aan. Lech Poznan werd uitgeschakeld, alleen Zenit ging door op doelsaldo 1-0 2-0. Verder 2x gelijk tegen Liverpool, 2x gelijk tegen Napoli, Celtic uitgeschakeld door Utrecht dus het kan allemaal. Tussendoor wel een misstap tegen Differdange maar over het algemeen doet Utrecht het in Europa best aardig. En helemaal wanneer je hun begroting afzet tegen die van hun tegenstanders.

    Verder moeten ze die malle play-offs snel afschaffen. De clubs die aan het einde van de competitie het best gepresteerd hebben moeten Europa in.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 11:57
    ach als we maar niet verliezen van een clubje als petralul toch haha
    en het was geen malta maar luxemburg verder speelde ze zenith dit jaar nog vd mat in de galg speelde ze gelijk tegen liverpool uit en thuis en gelijk tegen napoli en jou clubje met een prijsje in 125 jaar
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:10
    Hoeveel spelers ken jij van Utrecht? Ik ken er echt max 5. Al met al is het maar een B ploeg met een goede mentaliteit. Als Vitesse zaterdag niet weer in die slaapstand staat en vanaf de 1e seconde net als Utrecht knokt voor elke bal dan gaat Vitesse uiteindelijk makkelijk winnen.
    Vind ik leuk
    Leozao +335
    woensdag 16 mei 2018 om 09:45
    Als Marrokaanse voetballers met negatieve zaken worden geassocieerd komt er snel een veroordeling door de massa. Waarom denk je dat er velen voor Marroko willen spelen?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:54
    moet je lekker naar Fey gaan ? Daar word alleen maar met die ziekte gegooid
    Vind ik leuk
    VA1 +1563
    woensdag 16 mei 2018 om 14:17
    Die hele Utrecht selectie droomt van een carrière bij Ajax of Feyenoord... bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder. Zelfs na hun voetbal carrière denken ze er geen seconde aan om terug te komen bij Utrecht...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 06:02
    die hele c selectie van vitesse hoopt ooit terug te keren na hun eigenlijke baas die hun verhuurd omdat vitesse zelf niets kan kopen huur er nog maar 6 misschien komen jullie volgend seizoen dan een beetje in de buurt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:17
    Scheids en grensrechter stonden vlakbij. Iedereen die met de ziekte (ik vermoed die met een 'k' begint) opschrijven en minimaal 10 wedstrijden schorsing. Uitbannen dat soort uitspraken.
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    woensdag 16 mei 2018 om 10:35
    Onschuldige marokaan...een bedreigd soort! Vermoorde onschuld.spelen...baahh.

    Het kakkerlak gedrag is al merkbaar aanwezig.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:36]
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    woensdag 16 mei 2018 om 10:39
    Kan nog een leuke return worden.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    woensdag 16 mei 2018 om 11:00
    Een formaliteit. Utrecht maakt het in eigen huis gewoon af.
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    woensdag 16 mei 2018 om 11:04
    Hopelijk zullen ze beide voor 100% voor de winst gaan. Alhoewel Vitesse wellicht zal proberen om zo lang mogelijk de 0 te houden. Hopen dat Utrecht snel de 1-0 maakt, dan kan het nog een leuke wedstrijd worden. Ik heb geen echte voorkeur, al neig ik meer naar Utrecht.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    woensdag 16 mei 2018 om 11:12
    Dat doe je goed ;-)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 18:08
    Ruikt naar ajax hier.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 05:53
    dat komt omdat je neus boven je mond zit
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    donderdag 17 mei 2018 om 11:00
    Nee dat komt omdat jullie wel erg gaan lijken op jullie zogenaamde aartsvijand.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 11:13
    nou jij hoeft er niet op te lijken je bent het al want je ben zo bezig met dat clubje uit adam
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    donderdag 17 mei 2018 om 13:11
    Geloof jij dat nou echt, kleuter.
    Vind ik leuk
    Marco 128 +39
    woensdag 16 mei 2018 om 11:10
    Ben het wel eens met de mensen die zeggen na het verhaal van hem dat hij eens veder moet kijken dan de groene velden qua taal gebruik. En iedereen weet of je het ni wel of niet leuk vindt dat de jongere van Marokkaanse afkomst bepaalde ziektes sneller in de mond nemen dan andere mensen!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:20
    Geweldig ayoub, dat zouden meer mensen moeten doen. Respect voor jou
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    woensdag 16 mei 2018 om 15:31
    Mooi de spelers van Utrecht hebben nu een reden om er helemaal voor te gaan die hoef je nu niet meer te prikkelen die kleunen er zaterdag gelijk bovenop .

    En met een scheids als Nijhuis kan dat een heel leuk potje worden Utrecht is als ploeg samen veel sterker dan Vitesse die het vaak moet hebben van een paar spelers.

    Ik denk dat vechtvoetbal Utrecht beter ligt .
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 17:56
    Die ayoub loopt de hele wedstrijd de boel op te naaien, en als het uit de hand loopt staat meneertje vooraan. Wat een misselijk ventje is dat.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 19:50
    je valt in herhaling weer alzheimer of zo?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11022
    woensdag 16 mei 2018 om 20:46
    Het dringt alleen niet helemaal bij sommigen door hier.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 05:57
    klopt die mensen zijn wel goed bij hun hoofd itt tot jou
    Vind ik leuk
    kaatje +1
    donderdag 17 mei 2018 om 11:38
    wat een gelul ayoub jullie hele vak met geweldige supporters scandeerde minuten lang kanker vItesse.
    Verbeter de wereld begin bij je zelf
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    donderdag 17 mei 2018 om 13:34
    Maar dat willen de jochies uit Utrecht niet horen......

    Hij moet niet zeiken maar voetballen. En lekker agressie en het spel gooien en er een leuke pot van maken. Beetje frustratie ook van de late doelpunt van Kashia.

    Mooie uitslag en hoop op een leuke pot zaterdag met veel actie en dat de beste mogen winnen...uiteraard hoop ik op Vitesse. Realistisch gezien utrecht thuis zeer lastig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    donderdag 17 mei 2018 om 23:03
    klopt want de enigste die dat zeggen zijn jullie de vitesse supporters hier ik zat in het uitvak en heb niets gehoord maar blijven jullie lekker volhouden.
    en jochies ik had je vader kunnen zijn
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:57
    Blabla...je had misschien wel mn vader kunnen zijn inderdaad maar dan was ik vast niet zo knap geweest als dat ik nu ben.

    Je bent trouwens de eerste Utrechtenaar idd geen Utrechter die jochie blijkbaar beledigend vind...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:48
    klopt ik ben geboren in sterrenwijk in de taxi dus een ras echte utrechter.
    dat jochie van jou moet je maar tegen je vriendjes zeggen de manier waarop jij dat zegt is namelijk niet echt positief maar hatelijk waardoor jochie toch anders klinkt plus is jochie iets voor utrechters onder elkaar iets wat jij nooit zal begrijpen
    mijn vrienden mogen idd jochie zeggen een echt utrechts woord utrechtenaar is je vader en je moeder zat zo zwaar aan de heroine dat ik het niet zag zitten om haar een veeg te geven dus deed je vader dat maar.
    verder neem ik je niets kwalijk hoor jij kan er ook niets aan doen het zal je leeftijd wel zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:58
    Aan de reactie te lezen kom ik er toch maar op terug. Je kan me vader idd niet zijn.. je taalgebruik en spelfouten zijn idem aan een kind die nog in de luiers loopt. Wat een reactie zeg hahaha. En nog geboren in een taxi ook.. wilde ze je meteen al lozen of zo? De diak zit bij je om de hoek, zeker te duur een ziekenhuis? Ik krijg een heel verhaal voorgeschoteld wat me geen donder interesseert haha! Jochie je bent veels te snel op je pikkie getrapt, als ik jou was zou ik ook maar niet meer achter de dom gaan spelen haha.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 14:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'