Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'

Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'

woensdag 16 mei 2018 om 07:41

Direct na afloop van de confrontatie tussen Vitesse en FC Utrecht op dinsdagavond (3-2) vond er op het veld een opstootje plaats tussen diverse spelers. Yassin Ayoub was niet blij met bepaalde scheldwoorden die werden gebruikt. 

"Ik hoorde dat één van de spelers een woord gebruikte dat ik niet echt waardeer. Dat moet je niet tegen een teamgenoot van mij zeggen", aldus Ayoub na afloop in gesprek met Voetbal Inside"We zijn collega's en al speel je tégen elkaar, je moet wel respect voor elkaar houden."

"Dan mag je niet bepaalde woorden gebruiken waarin je mensen iets toewenst", vervolgde de controleur. "Ik heb het over een ziekte, ja. Er werden meer ziektes geschreeuwd. Van beide kanten, denk ik, maar mijn collega's moeten niet worden benaderd op die manier."

"Ik kom voor ze op, ik vond het niet kunnen dat ik dat hoorde. Emoties horen bij voetballen, maar je moet altijd respect hebben."

Check ook: Opgefokte sfeer na Vitesse-Utrecht: spelers maken ruzie met elkaar

Plaats een reactie

woensdag 16 mei 2018 om 07:51
Onschuldig mannetje bah
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 07:54
idd ayoub is geen vechter maar een voetballer die nooit bij opstootjes betrokken is.
die miaza is gewoon een viespeuk
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:00
Miaza de misselijkste speler van eredivisie. Altijd bezig met geniepige , vuile acties. Hoop dat ie snel opzout
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:09
Bullshit!!! Hoe ging het vroeger dan toen er nog geen 50 camera’s om het veld stonden?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:19
Juist daarom alleen beter om te zien hoe de smeerlappen zich structureel misdragen. En Miaza is de vaandeldrager.
Vind ik leuk
HansVites +4100
woensdag 16 mei 2018 om 09:55
Wie is Miaza?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:55
Die gozer met die grote oren die er niets van kan.
Vind ik leuk
Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 08:09
Mee eens! Echt een viespeuk.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:05
Je hebt wel gelijk, Plattekar. Hij loopt altijd ruzie te zoeken. In plaats dat hij zich op verdedigen concentreert waar hij geen reet van kan
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:27
Zo is het Veldwachter. Ik verbaas me ook weer hoe licht ontvlambaar sommigen hierboven ook weer zijn. Direct weer op de man en strooien met racisme. Rustig nou, jongens!
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:01
Kan hij wel maar hij is een paniekerig typetje die elke 10 sec een kruisje slaat in de hoop dat god hem helpt. Vorig seizoen was hij veel stabieler met de rust die Kruiswijk bracht. Aangezien Kashia ook niet de rust zelve is lijkt het soms net een kippenhok daar, die hele verdedigende linie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 14:02]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 15:06
Ja vertel mij wat, ik ergerde me weer groen en geel aan de centrale verdedigers gisteren. De backs speelden wel goed gister
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 13:58
Ik vind 'm ook regelmatig domme dingen doen. Omdat ie dit seizoen geen schim is van vorig seizoen denk ik dat ie uit frustratie zulke dingen doet maar jij als PSV'er kan daar niet zoveel over zeggen met types als de grootste miet met de grootste mond Luuk de Jong en ene Ola Toivonen, de grootste miet aller tijden...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:05
Wat hebben mietjes met misdadigers te maken ?
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:34
Doe die boeren bril even af kerel.
Vind ik leuk
Thobar +3559
woensdag 16 mei 2018 om 13:07
Je moet Miazga wel nageven dat hij wel wil integreren als buitenlander in de Nederlandse competitie.
Wel knap dat hij al die moeilijke woorden al kent en ook zelf kan gebruiken. Zie je niet vaak bij engelstaligen.;)
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:58
Hans Anders, alleen de prijs is anders.
Vind ik leuk
remakil +4150
woensdag 16 mei 2018 om 08:43
Trieste reactie...
Vind ik leuk
Eddy T67 +1037
woensdag 16 mei 2018 om 07:55
"Van beide kanten. denk ik". Tuurlijk.Eerst het bij Vitesse neerleggen en later zeggen van beide kanten. "Je moet altijd respect hebben". Heb ik gezien hoe dit ventje met de scheidsrechter om ging vorige week.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:56]
Vind ik leuk
PSVFU +1111
woensdag 16 mei 2018 om 08:08
Tja, de voetballerij is net een afspiegeling van deze verloederde maatschappij. Kijk alleen hoe op dit forum sommige lieden met elkaar omgaan..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:55
Ja maar dat is slechts liefkozing...
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 08:12
Dat overdreven gedoe om scheldwoorden. Je mag tegenwoordig niets meer zeggen anders zijn de tere zieltjes gekwetst.
Vind ik leuk
PSVFU +1111
woensdag 16 mei 2018 om 08:18
Heeft niks met tere zieltjes te maken, wel met algemeen fatsoen.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 08:33
In de passie van een strijd hoort geen fatsoen. Dan draait alles om winnen.

Met fatsoen win je geen prijzen. Sorry.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:33]
Vind ik leuk
PSVFU +1111
woensdag 16 mei 2018 om 08:49
Ok dus als het om winnen gaat mag je tegenstanders met allerlei ziektes bekogelen. Vrij aparte beredenering. Heb je ziektes nodig om te winnen? Eerlijk gezegd vind ik dat de grootste losers.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 08:59
Ik neem aan dat je een Nederlander bent. Dat maakt het lastig uitleggen.

Om te winnen mag alles. Echte winnaars begrijpen dat en gaan na de strijd over tot de orde van de dag. Na de wedstrijd is alles vergeven en vergeten onder echte winnaars.

Losers zijn mensen die nooit iets winnen, niet de mensen die alles op alles zetten om te winnen.

Vraag jezelf maar eens af waarom Nederlanders vaak beschikken over topmateriaal en toch zo weinig winnen. Puur mentaliteit. Niet alles willen geven.

Maar jij verkiest fatsoen boven winnen, denk ik.

Ook prima. Even goede vrienden.
Vind ik leuk
PSVFU +1111
woensdag 16 mei 2018 om 10:04
Nogmaals. Als iemand scheldpartijen met ziektes erin nodig heeft om te winnen dan is het zeer triest gesteld met die persoon.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:05]
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 10:08
Ik gun jou je eigen waarheid.
Vind ik leuk
Thobar +3559
woensdag 16 mei 2018 om 13:11
Beste voorbeeld Materazzi en Zidane.
En de winnaar is.........
En de loser is........
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:23
Dit opstootje was na de wedstrijd heeft de scheids nu Utrecht aangewezen als winnaar? Heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:01
Die Haakneus liegt de boel bij elkaar. Zelf de hele wedstrijd met zijn soortgenootjes vervelen en dan roepen, wij doen niks hoor. Schijnheilig ventje die ayoub.
Vind ik leuk
pico323 +5054
woensdag 16 mei 2018 om 08:14
van beide kanten, mijn collega's moeten niet worden benaderd op die manier. maar andersom mag het wel???
dus alleen Vitesse spelers moeten respect hebben.
Vind ik leuk
peinke +1675
woensdag 16 mei 2018 om 08:15
Zou die Ayoub niet een beetje op z'n eigen gedrag moeten letten? Die heeft de afgelopen tijd nou ook niet bepaald een verpletterende indruk gemaakt met fatsoen in het veld!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:22
Ja laten we de schuld maar naar de spelers van Vitesse schuiven want de marokanen gedragen zich altijd keurig behalve in het dagelijkse leven dan schelden ze met alles wat met ziektes te maken heeft
Vind ik leuk
stock3 +697
woensdag 16 mei 2018 om 08:25
Jij wil de schuld gelijk aan de Marokkanen geven! Hollandse mensen schelden nooit. Ik weet niet onder welke steen jij leef!!
Vind ik leuk
Pilsje +126
woensdag 16 mei 2018 om 08:55
Wij mogen schelden want het is ons land... als je toch per ongeluk iets over die zakkenrollers zegt is het meteen heisa
Vind ik leuk
stock3 +697
woensdag 16 mei 2018 om 09:47
Wij mogen schelden want het is ons land!!!!!!!!! Dus ik mag jou helemaal de kk schelden omdat ik een Nederlander ben! Jaja of jij mij, dan hebben we dat maar te respecteren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:49]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:57
Laat ze dat lekker ginds doen maar dat durven ze niet meschien iets voor jou om daar te gaan wonen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:26
Wel geinig dat het spannendste van de wedstrijd na afloop was...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:28
Rot op beide kanten, te makkelijk om 1 zondig af te schuiven
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:35
Het was onnodig, zo’n confrontatie en toch elkaar blijven opzoeken en dan achteraf gaan klagen. Dat is scheinheilig. Bewijst wel weer dat Utrechters slechte verliezers zijn.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:52
slechte verliezers we gaan winnen hoor we maken het gewoon in utrecht ff af 5-1
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:02
Amsterdamse trekjes daar in utrecht.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:41
nee hoor in de competitie werd het ook 5-1 slimpie
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:53
Toen hadden we Henkie als trainer. Ik geef ons zeker een kans maar weet dat het moeilijk word. Maar jij en jouw vrienden hier reageren alsof de wedstrijd eigenlijk niet gespeeld hoeft te worden. En dat jullie het beste team van de wereld hebben, en dat zijn amsterdamse trekjes !
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:24
nee wij vinden gewoon dat we iets beter zijn dan vitesse en wij vinden dat wij het het meest verdienen aangezien wij 5e zijn geworden sterker nog ik had het vitesse gegund als zij 5e geworden waren.
het beste team ter wereld hebben wij zeker niet en dat hoeft ook niet wij zijn ten slotte utrecht maar die van iedereen kan winnen maar ook van iedereen kan verliezen.
vrienden heb ik hier niet ook geen behoefte aan trouwens.
maar hoe noemen ze jou club ook al weer was het niet hollywood a/d rijn?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 21:31
Dat is onze geuzennaam geworden, daar zitten wij niet mee. En ik vind zelf de play-offs ook belachelijk. Maar ik weet dat wij niet kansloos zijn, maar zal ook niet gelijk roepen dat wij wel even gaan winnen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:32
maar je medesupporters wel lees anders de reactie onder mij anders even van va1 hahaha dan mag ik toch ook terug trollen
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:39]
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:43
Dit soort dingen krijg je nou eenmaal met een ploeg als Utrecht die geen geld hebben om kwaliteit in te kopen en inkopen doen op basis van mentaliteit. 2/3e van de ploeg zijn B spelers die niemand kent maar ze gaan er wel voor. Soms mis ik dat wel een beetje bij Vitesse maar a.s zaterdag zal het daar niet aan liggen. Dit gaat Vitesse heel vies op de counter afmaken:) dan kunnen die B profs zich na de wedstrijd zich weer laten gelden.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:39
ach zolang ze ermee boven die club vd russische maffia eindigen is het toch goed en dat doet utrecht al jaren dus als utrecht een b ploeg heeft wat jij zegt heeft jou club dan een c ploeg?
utrecht koopt ook beter in dan dat clubje van jou die kunnen niets kopen en dan begin je over de aankopen van utrecht die miljoenen opleveren al een aantal jaar en jou c clubje haha moet het doen met een paar huurlingen vd eigenaar chelsea en nog niet boven utrecht eindigen
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:40
Dus hij geeft toe dat van beide kanten met ‘ziektes wordt gescholden’ en dan vindt hij het blijkbaar respectvol en geoorloofd gedrag van zijn kant om zo te reageren.
En dan nog iets: een Amerikaan scheldt helemaal niet met ziektes en kan me nauwelijks voorstellen dat hij ineens vloeiend Nederlands spreekt.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:27
Cancerhead bijv ?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:17
Ja dat is echt een veel gebruikt scheldwoord! Typhoid Dog ook een mooie.

Schelden met ziektes is iets typisch Nederlands. Voor alle rascistische mensen met opmerkingen naar de Marokkaanse spelers bij Utrecht: als ze schelden met ziektes hebben ze dat in ieder geval mooi overgenomen want dat is typisch Nederlandse cultuur.
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:04
We pakken die B ploeg wel in hun eigen huis zaterdag.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:43
met die c ploeg zeker die in 125 jaar tijd een zielig bekertje hebben gewonnen en al jaren onder utrecht eindigt haha
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 09:01
Misschien moet ie dat dat tegen zijn eigen fans zeggen. Die gister constant met het k-woord aan de haal gingen in het uitvak.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:53
leugenaar en een slechte verliezer haha
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 12:23
Volgens mij hebben we toch echt gewonnen, dus een slechte verliezer kan ik niet zijn. En jij was erbij gister?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:27
ja en 1-0 is al genoeg thuis en het word 5x vissen voor vitesse en rot op met je ziektes vanuit het uitvak die waren er niet sterker nog het leek wel een thuiswedstrijd met die lege tribunnes
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 12:33
Dat het een thuiswedstrijd kan wel kloppen. Bij jullie zitten er gemiddeld niet gek veel meer. Ik heb stiekem het idee dat jij ook nare woordjes hebt gezongen met je mede tokkies. Vorige week nog YNWA zingen voor een zieke medesupporter en vervolgens Vitesse de k+++++ wensen. Vreemd volk die Utrechters.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:46
niet veel meer haha duizenden meer bedoel je uit en thuis of tel je die zwarte doeken op de tribunnes ook mee als supporters? en dan nog is het stadion helemaal leeg haha.
nare woordjes zijn er niet gezongen hoor na-prater die zelf niet geweest is.
en tokkievolk nou kom maar op noem een voorbeeld dit seizoen want als het ergens rustig is qua narigheid is het wel in utrecht.
blijft raar volk in die sporthal.
en nee er is niets gezongen en nee tokkie zeker niet door mij omdat ik mn enigste zusje door die rotziekte verloren hebt dus denk ff na leeghoofd
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:32]
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 14:14
Ik heb het gisteren helaas mogen waarnemen van dichtbij. Ik denk dat ze allemaal nog rode handjes hebben van op het glas slaan de hele wedstrijd. Het stopt op de momenten dat jullie achterstonden. Maar voor de 4e stad van het stad zitten er verdomd weinig fans van de plaatselijke FC. Het is sowieso triest om ieders keer over de supporters te praten. Jij bent supporter van de meest geweldig club van het land. Is dat wat je graag wilt horen? Trouwens zaterdag maar me maar weer vastketenen in dat lelijke stadion van jullie voordat ik wegwaai.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:04
Kunnen zee het uitvak een keer volkrijgen, geven ze de Vitesse supporters minder kaarten.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:15
lelijke stadion? heb je die hoeken gezien van die betonbak van jullie en als dat dak dicht gaat van die sporthal kun je niet eens fatsoenlijk ademhalen
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:17]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:36
dat van de meest geweldige club klopt inderdaad en dat hoef ik niet te horen hoor dat weet ik al heel lang
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:03
Ook altijd lege plekken bij jullie, met een stad met drie keer zoveel inwoners dan hier.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:49
lege plekken heb je overal een leeg stadion alleen in arnhem
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:47
Bij jullie heeft het hele seizoen het ook niet vol gezeten, en dat voor een stad met 400.000 inwoners is dat erger dan een stad met 140.000 inwoners.
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 21:29
Tuurlijk fantast. 13500 Vitesse supporters gisteren. En dat is leeg? Als het leeg is, zit er niemand. Ik vraag me eigenlijk af of je niet beperkt ben. Je bent echt niet te volgen!
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:07
Jullie hebben het geluk weer in het weekend thuis te spelen. En voor een grote stad als Utrecht zit er verdomd weinig volk in dat goedkope stationnetje...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:29
weinig? utrecht heeft juist als enigste club buiten de top 3 groei in supportersaantallen gemiddeld 19000 per wedstrijd en vitesse?
Vind ik leuk
Noord +134
woensdag 16 mei 2018 om 22:20
Vitesse 16000! Ik begrijp niet zo goed waar je haat tegen Vitesse vandaan komt, maar je moet geen onzin en feitelijke onjuistheden verspreiden. Dat is gewoon triest, vindt je niet?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 05:49
oh nou is het weer haat wat een zielige figuren zeg
Vind ik leuk
Noord +134
donderdag 17 mei 2018 om 05:54
Zie je wel. Nu heb je er niets meer over te zeggen. Jij bent een zielig figuur! Ontkennen van dingen die gezongen zijn. En zelf zielig gaan doen. Rot op man, kneus! Nu ben ik er wel klaar mee internet held.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:00
16000 man haha er zaten er 14236 in die lelijke sporthal stumpertje trek daar het uitvak vanaf 1000 man en je heb er net 13236 over over feiten gesproken haha maar ja das typisch he overdrijven zijn ze goed in in arnhem en ja als iets niet gezongen is is dat normaal dat het ontkend word zeker met die ziektes want dat had ik wel geweten hoor aangezien ik me zusje daaraan verloren hebt en ik zielig kijk ff na het aantal scheldwoorden in je reactie je moeder zal trots op je zijn internet hooligan
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:31]
Vind ik leuk
Noord +134
donderdag 17 mei 2018 om 06:09
Huilie huilie doen op deze site. Nou ik heb geen medelijden met je. Aangezien je moeite hebt me de waarheid, geloof ik ook niets van je zielige verhaaltje om zieltjes te winnen hier. Triest mannetje hoor!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:16
de enigste huilenbalk ben je zelf en je verhaal met je zieltjes moet je als je zo flink ben in mn gezicht zeggen maar ik weet dat je dat nooit zou durven het blijft toch laf volk in arnhem he spotten met de dood van een kind op internet held dan ben je pas triest.
maar je was er toch klaar mee waarom reageer je dan weer?
en moeite met de waarheid tja moet ik dan continu mijn club verdedigen tegen sprookjes verzonnen door een jaloers jongetje van een clubje uit arnhem nee toch en weet je wat het gekste is je klaagt over spreekkoren en kijk wat er uit je eigen smoel komt hier iets met een spiegel
nou snel je broodje opeten en na school knulletje misschien kunnen ze je nog wat beschaving aan leren aangezien je ouders dat blijkbaar vergeten zijn.

de waarheid is nou eenmaal hard jongetje.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:20]
Vind ik leuk
Noord +134
donderdag 17 mei 2018 om 06:23
Boehoe boehoe. De enige die het gedrag van zijn eigen supporters goed praat. Dat is pas eng. Als ik hier moet gaan vertellen wat er allemaal in mijn privé leven is gebeurd dan ben ik nog wel even bezig. Misschien spot jij wel. Maar ik zou adviseren om weer terug naar school te gaan. Want lezen kun je niet tokkie
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:30
ik zou jou adviseren om niet zo te spotten of zo flink te zijn om het onder 4 ogen nog een keer te zeggen in mijn gezicht huilenbalk maar dat durf je toch niet laffaard.
verder tot in de galg tokkie kun je weer klagen na de wedstrijd over de utrecht spelers scheidsrechters en natuurlijk de supporters vd tegenstander als excuus voor de 5-1 nederlaag.
nu ga ik wat doen ik heb namelijk wel wat beters te doen om met zielige schooljongetjes in discussie te gaan er moet immers brood op de plank komen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:31]
Vind ik leuk
Noord +134
donderdag 17 mei 2018 om 06:34
Ja ja vriend. Lezen blijft moeilijk. Nogmaals.....Ga leren lezen. Succes zaterdag. Heel eng ben je om dingen te ontkennen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:17
nogmaals held kom het in mn gezicht zeggen van mn zusje stumpertje hoe zielig ben je om dat erbij te halen en te zeggen dat ik ermee spot kom maar langs leer ik het je wel ff af held van achter je toetsenbord.
Vind ik leuk
Mari +4697
woensdag 16 mei 2018 om 09:22
Juist
Maar heb je Klaiber of hoe die malloot heet er ook op aangesproken dat hij naar de gesteldheid van de keeper van Heerenveen kon gaan vragen na de botsing. Klaiber was onschuldig, maar een beetje mens gaat toch even kijken.

Wat het gescheld betreft richting je medespelers meneer Ayoub, weet je wat er aan voorafgegaan is?
Vind ik leuk
BS +901
woensdag 16 mei 2018 om 09:32
Dat wordt zaterdag wel goed gemaakt, die pot gaat de FC gewoon winnen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:32
Zaterdagavond is alles over en kan Utrecht zich opmaken voor de Europa League.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:56
Naja 1 voorronde dan misschien of zouden ze een kans hebben tegen een nog zwakkere club als die uit malta?

Iedereen denkt maar dat utrecht zo ff wint denk dat het een close call wordt voor welke club dan ook al hoop ik natuurlijk op vitesse.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:28
Die club uit Malta hadden ze geen kind aan. Lech Poznan werd uitgeschakeld, alleen Zenit ging door op doelsaldo 1-0 2-0. Verder 2x gelijk tegen Liverpool, 2x gelijk tegen Napoli, Celtic uitgeschakeld door Utrecht dus het kan allemaal. Tussendoor wel een misstap tegen Differdange maar over het algemeen doet Utrecht het in Europa best aardig. En helemaal wanneer je hun begroting afzet tegen die van hun tegenstanders.

Verder moeten ze die malle play-offs snel afschaffen. De clubs die aan het einde van de competitie het best gepresteerd hebben moeten Europa in.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:57
ach als we maar niet verliezen van een clubje als petralul toch haha
en het was geen malta maar luxemburg verder speelde ze zenith dit jaar nog vd mat in de galg speelde ze gelijk tegen liverpool uit en thuis en gelijk tegen napoli en jou clubje met een prijsje in 125 jaar
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:10
Hoeveel spelers ken jij van Utrecht? Ik ken er echt max 5. Al met al is het maar een B ploeg met een goede mentaliteit. Als Vitesse zaterdag niet weer in die slaapstand staat en vanaf de 1e seconde net als Utrecht knokt voor elke bal dan gaat Vitesse uiteindelijk makkelijk winnen.
Vind ik leuk
Leozao +76
woensdag 16 mei 2018 om 09:45
Als Marrokaanse voetballers met negatieve zaken worden geassocieerd komt er snel een veroordeling door de massa. Waarom denk je dat er velen voor Marroko willen spelen?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:54
moet je lekker naar Fey gaan ? Daar word alleen maar met die ziekte gegooid
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:17
Die hele Utrecht selectie droomt van een carrière bij Ajax of Feyenoord... bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder. Zelfs na hun voetbal carrière denken ze er geen seconde aan om terug te komen bij Utrecht...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:02
die hele c selectie van vitesse hoopt ooit terug te keren na hun eigenlijke baas die hun verhuurd omdat vitesse zelf niets kan kopen huur er nog maar 6 misschien komen jullie volgend seizoen dan een beetje in de buurt
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 06:03]
Vind ik leuk
Hendry +256
woensdag 16 mei 2018 om 09:54
Ayoub hou jij je waffel maar om de boel nu verder op te ruien. Jullie waren zwaar teleurgesteld omdat je de 3e goal nog tegen kreeg dat is de fukking waarheid. Lever je dubbele paspoort maar in!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:01
Hoor wie het zegt, beetje respect voor een scheidsrechter die jou terecht geel geeft hoort daar ook bij, kleine tuinkabouter.
Vind ik leuk
Hendry +256
woensdag 16 mei 2018 om 10:11
Utrecht had die scheidsrechter Kampluis ook mee,die liep met oogkleppen op te fluiten. Vitesse had gewoon en penalty moeten hebben,en als er een jankte van Utrecht floot meneer al.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:41
Hij floot Utrecht ook terug toen ze een vrije doorgang hadden. Voordeelregel vergeten toe te passen.
Dus vanwaar je frustratie? Dat overleef je niet zaterdagavond. Utrecht was gisteren simpelweg beter en fitter. Zaterdag gaan ze hun verdiende 5e plaats verzilveren en dan komen er weer een hele hoop boze jongetjes als jij mopperen op VZ.

Uuuuuuuuuuh.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:48
ook de scheids mee nou dan ben je echt kleurenblind geweest vitesse mocht schoppen wat ze wilde en als utrecht dan een tikkie geeft liggen ze te rollen alsof ze doodgaan en kregen ze gelijk een vrije trap
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:07
Eerder andersom grapjes, bij utrecht vielen ze met bosjes neer en dan massaal naar de scheids rennen om ons kaarten aan te smeren. Wat een miezerig elftal is dat met die opruiende haakneus voorop.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 05:52
die haakneus is anders zelden tot nooit betrokken bij opstootjes kunnen we van viespeuk miagza niet zeggen.
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Nee dat soort volk doet nooit wat.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:17
Scheids en grensrechter stonden vlakbij. Iedereen die met de ziekte (ik vermoed die met een 'k' begint) opschrijven en minimaal 10 wedstrijden schorsing. Uitbannen dat soort uitspraken.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:35
Onschuldige marokaan...een bedreigd soort! Vermoorde onschuld.spelen...baahh.

Het kakkerlak gedrag is al merkbaar aanwezig.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 10:36]
Vind ik leuk
michelhx +2792
woensdag 16 mei 2018 om 10:39
Kan nog een leuke return worden.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:00
Een formaliteit. Utrecht maakt het in eigen huis gewoon af.
Vind ik leuk
michelhx +2792
woensdag 16 mei 2018 om 11:04
Hopelijk zullen ze beide voor 100% voor de winst gaan. Alhoewel Vitesse wellicht zal proberen om zo lang mogelijk de 0 te houden. Hopen dat Utrecht snel de 1-0 maakt, dan kan het nog een leuke wedstrijd worden. Ik heb geen echte voorkeur, al neig ik meer naar Utrecht.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:12
Dat doe je goed ;-)
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 18:08
Ruikt naar ajax hier.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 05:53
dat komt omdat je neus boven je mond zit
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
donderdag 17 mei 2018 om 11:00
Nee dat komt omdat jullie wel erg gaan lijken op jullie zogenaamde aartsvijand.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:13
nou jij hoeft er niet op te lijken je bent het al want je ben zo bezig met dat clubje uit adam
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
donderdag 17 mei 2018 om 13:11
Geloof jij dat nou echt, kleuter.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:10
Ben het wel eens met de mensen die zeggen na het verhaal van hem dat hij eens veder moet kijken dan de groene velden qua taal gebruik. En iedereen weet of je het ni wel of niet leuk vindt dat de jongere van Marokkaanse afkomst bepaalde ziektes sneller in de mond nemen dan andere mensen!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 11:20
Geweldig ayoub, dat zouden meer mensen moeten doen. Respect voor jou
Vind ik leuk
Dicky +14866
woensdag 16 mei 2018 om 11:26
Er werd over en weer gescholden. Maar wat was de aanleiding dat Utrecht spelers dit incident begonnen?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 12:49
miaza begon idd
Vind ik leuk
Dicky +14866
woensdag 16 mei 2018 om 13:02
Waarmee dan?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 13:07
met het trekken aan klaiber
Vind ik leuk
Dicky +14866
woensdag 16 mei 2018 om 13:11
Ja ja, blijf lekker in die waan. Utrecht kon zich niet beheersen, heel simpel. Dat ligt niet Miazga niet aan Vitesse.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:44
en blijf jij in je sprookjesboek
Vind ik leuk
Dicky +14866
woensdag 16 mei 2018 om 20:01
Het zijn vooral bepaalde Utrecht supporters zoals jij die in sprookjes geloven.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 05:55
nee hoor dat doen ze in hollywood a/d rijn
Vind ik leuk
Dicky +14866
donderdag 17 mei 2018 om 08:53
Uit jouw berichten blijkt het tegendeel. Slap om de schuld bij een ander neer te leggen terwijl de spelers van jouw eigen club in de fout gaan. Maar ja dat zal wel bij jou horen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:54
die spelers werden aangevallen halfie maar jij weet waarschijnlijk net als je mede supporters wel wat er allemaal geroepen is op het veld.en door wie.
zet je gekleurde bril toch eens af
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:55]
Vind ik leuk
Dicky +14866
donderdag 17 mei 2018 om 09:57
Nee net als jij dat niet weet. Wat ik wel weet is dat je jezelf dient te beheersen en niet als een groep opgefokte mongolen moet gaan gedragen. Dat is wat er is gebeurt en dat jij dan de schuld probeert te verlegen maakt jou tot een slap persoon.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:02
precies dus moet miaza of zo van klaiber afblijven opgefokte arnneppers dat er dan reactie komt is normaal.
maar leg de schuld lekker bij utrecht net als je vriendjes hier slap persoon mij heb je er niet mee aangezien wij in arnhem al de betere waren maken we het in utrecht af ik zeg net zoals in de competitie 5-1 tot zaterdag
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:08]
Vind ik leuk
Dicky +14866
donderdag 17 mei 2018 om 10:26
Arneppers, weer het bewijs dat je een slap persoon bent. Als Utrecht Zaterdag wint heb ik daar weinig moeite mee. Ik ben anti play-offs en ben van mening dat de hoogst geklasseerde clubs Europees voetbal moeten spelen. Mij raak je echt niet wanneer we Zaterdag die façade zouden verliezen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:34
opgefokte mongolen weer een bewijs dat je zelf een slap persoon ben iets met een pot en een ketel.
en verder heb je eindelijk een punt de nummer 5 hoort europa in te gaan ongeacht wie dat ook is want die playoffs zijn gewoon belachelijk en daarom gaan wij winnen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:35]
Vind ik leuk
Dicky +14866
donderdag 17 mei 2018 om 10:44
Achterlijke mongolen is volledig terecht wanneer je jezelf zo misdraagt als Utrecht. En je bent slap wanneer je de schuld probeert te verleggen. Utrecht is een mooie club die ik wel Europees voetbal gun. Jou gun ik vooral wat meer ruggengraat. Want daar heb jij meer behoefte aan dan een rondje Europees voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
bij vitesse is iedereen lief het ligt altijd aan anderen ga huilen man
Vind ik leuk
Dicky +14866
donderdag 17 mei 2018 om 13:02
Als er één aan het janken is dan ben jij dat wel. Die mongolen van Utrecht hadden zich moeten gedragen en daar mee klaar. Miazga en Vitesse valt niets te verwijten. Het lag volledig aan die slechte verliezers van Utrecht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:10
precies als miaza zich had beheerst was er niets aan de hand geweest tot zaterdag
Vind ik leuk
VA1 +1007
woensdag 16 mei 2018 om 14:46
Dat zie je bij de amateurs ook vaak na de wedstrijd. Profs schudden elkaar de hand na de wedstrijd. Utrecht heeft ook zo'n halve amateur ploeg dus sta er niet van te kijken. Zaterdag lekker vies op de counter die B ploeg met de neus op de feiten drukken:)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:23
als utrecht een B ploeg is is vitesse dan een G-ploeg?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:36]
Vind ik leuk
VA1 +1007
vrijdag 18 mei 2018 om 13:11
Die Klaiber o.a zou zomaar een Gtje kunnen zijn... en de spelers die wel een beetje kwaliteit hebben vertrekken zo naar de joden... de zogenaamde aartsrivaal. Zelfs de trainer. Wat een loyaliteit.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 15:31
Mooi de spelers van Utrecht hebben nu een reden om er helemaal voor te gaan die hoef je nu niet meer te prikkelen die kleunen er zaterdag gelijk bovenop .

En met een scheids als Nijhuis kan dat een heel leuk potje worden Utrecht is als ploeg samen veel sterker dan Vitesse die het vaak moet hebben van een paar spelers.

Ik denk dat vechtvoetbal Utrecht beter ligt .
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 17:56
Die ayoub loopt de hele wedstrijd de boel op te naaien, en als het uit de hand loopt staat meneertje vooraan. Wat een misselijk ventje is dat.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:50
je valt in herhaling weer alzheimer of zo?
Vind ik leuk
Vak-DD +10721
woensdag 16 mei 2018 om 20:46
Het dringt alleen niet helemaal bij sommigen door hier.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 05:57
klopt die mensen zijn wel goed bij hun hoofd itt tot jou
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:38
wat een gelul ayoub jullie hele vak met geweldige supporters scandeerde minuten lang kanker vItesse.
Verbeter de wereld begin bij je zelf
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:34
Maar dat willen de jochies uit Utrecht niet horen......

Hij moet niet zeiken maar voetballen. En lekker agressie en het spel gooien en er een leuke pot van maken. Beetje frustratie ook van de late doelpunt van Kashia.

Mooie uitslag en hoop op een leuke pot zaterdag met veel actie en dat de beste mogen winnen...uiteraard hoop ik op Vitesse. Realistisch gezien utrecht thuis zeer lastig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:35]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 23:03
klopt want de enigste die dat zeggen zijn jullie de vitesse supporters hier ik zat in het uitvak en heb niets gehoord maar blijven jullie lekker volhouden.
en jochies ik had je vader kunnen zijn
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 23:04]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 09:57
Blabla...je had misschien wel mn vader kunnen zijn inderdaad maar dan was ik vast niet zo knap geweest als dat ik nu ben.

Je bent trouwens de eerste Utrechtenaar idd geen Utrechter die jochie blijkbaar beledigend vind...
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 10:48
klopt ik ben geboren in sterrenwijk in de taxi dus een ras echte utrechter.
dat jochie van jou moet je maar tegen je vriendjes zeggen de manier waarop jij dat zegt is namelijk niet echt positief maar hatelijk waardoor jochie toch anders klinkt plus is jochie iets voor utrechters onder elkaar iets wat jij nooit zal begrijpen
mijn vrienden mogen idd jochie zeggen een echt utrechts woord utrechtenaar is je vader en je moeder zat zo zwaar aan de heroine dat ik het niet zag zitten om haar een veeg te geven dus deed je vader dat maar.
verder neem ik je niets kwalijk hoor jij kan er ook niets aan doen het zal je leeftijd wel zijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 10:56]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 10:58
Aan de reactie te lezen kom ik er toch maar op terug. Je kan me vader idd niet zijn.. je taalgebruik en spelfouten zijn idem aan een kind die nog in de luiers loopt. Wat een reactie zeg hahaha. En nog geboren in een taxi ook.. wilde ze je meteen al lozen of zo? De diak zit bij je om de hoek, zeker te duur een ziekenhuis? Ik krijg een heel verhaal voorgeschoteld wat me geen donder interesseert haha! Jochie je bent veels te snel op je pikkie getrapt, als ik jou was zou ik ook maar niet meer achter de dom gaan spelen haha.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 14:18]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spelers Vitesse en Utrecht vliegen elkaar in de haren: 'Ging over een ziekte, ja'