'Feyenoord niet happig op deal met Utrecht: liever buitenlandse transfer'

    'Feyenoord niet happig op deal met Utrecht: liever buitenlandse transfer'

    woensdag 16 mei 2018 om 14:21

    Feyenoord verkoopt Simon Gustafson liever aan een buitenlandse club dan aan FC Utrecht. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdagmiddag. Utrecht heeft in Rotterdam aangegeven dat het Gustafson (23) graag wil inlijven. 

    Of de deal uiteindelijk ook tot stand komt, is nog maar de vraag. Volgens het AD wil Feyenoord eigenlijk geen andere club uit de Eredivisie versterken. De Rotterdammers geven er dan ook de voorkeur aan om Gustafson te verkopen aan een buitenlandse ploeg.

    Daarnaast denkt Feyenoord dat een transfer naar het buitenland méér geld oplevert. Wat de onttroonde kampioen vraagt voor Gustafson, is onbekend. De Zweedse middenvelder werd afgelopen seizoen verhuurd aan Roda JC. Daar maakte hij tien doelpunten. Het contract van Gustafson loopt door tot medio 2019. 

    Jordy Zuidam, directeur voetbalzaken in Utrecht, gaf dinsdagavond voor de camera van FOX Sports ruiterlijk toe dat de nummer vijf van de Eredivisie graag zaken wil doen met Feyenoord. Utrecht verzekerde zich deze week al van de diensten van Joris van Overeem (AZ) en Leon Guwara (Werder Bremen). 

    Poll

    Maakt Feyenoord een fout door Gustafson te laten gaan?

    (4040 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +29436
    woensdag 16 mei 2018 om 14:25
    Wtf?

    Ga eens normaal doen mennekes.

    Laat die jongen lekker naar utrecht gaan...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25332
    woensdag 16 mei 2018 om 14:44
    Fegenoord hoopt er meer aan te verdienen als ze hem verkopen aan een buitenlandse club. Ik hoop ook dat hij gewoon komt.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1323
    woensdag 16 mei 2018 om 17:44
    Ze willen geen concurrent sterker maken. Toch een compliment voor jullie maar zegt ook veel over Feyenoord
    Vind ik leuk
    Voebtal +5806
    woensdag 16 mei 2018 om 19:41
    Alsof Utrecht hier sterker door wordt. Rare actie.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1323
    woensdag 16 mei 2018 om 19:56
    Mee eens! Anders hou je hem zelf
    Vind ik leuk
    PRICE +32103
    donderdag 17 mei 2018 om 11:51
    Feyenoord is bang dat Utrecht te sterk wordt.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1323
    donderdag 17 mei 2018 om 13:16
    Het zou kunnen ja. Of ze denken echt meer geld te verdienen aan een buitenlandse club
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Ja ik vind dit (heb een hekel aan dit woord) calimero gedrag. Kom op Feyenoord we zijn toch wel beter dan dit toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:08
    Nee dat is Feyenoord niet. Echt niet...
    Vind ik leuk
    Koeroe +12451
    woensdag 16 mei 2018 om 15:21
    Hebbie hem weer. neukfout
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:56
    Durex stelt dit niet op prijs haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:02
    Stakker
    Vind ik leuk
    Koeroe +12451
    woensdag 16 mei 2018 om 19:05
    Zijn er voldoende t met me eens blijkbaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:30
    Alles voor de likes he...

    Jij komt er wel ;-)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9080
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Inderdaad ik gun het Utrecht ook wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    woensdag 16 mei 2018 om 15:18
    Ik ook. Maar het is een speler van 23 jaar dus net als bij Amrabat wel de hoofdprijs vragen.

    voor 5 miljoen mag hij wel naar Utrecht van mij.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 15:38
    Haha niemand gaat 5 miljoen betalen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9080
    woensdag 16 mei 2018 om 16:44
    Jaa daar zit ook wel wat in ja wordt nog een lastig verhaal hoor dit 5 miljoen is wel mooi meegenomen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:04
    Is ook echt vergelijkbaar. Hij heeft nog een contract van 1 jaar en Feyenoord wil van hem af. Amrabat lag nog veel langer vast en Utrecht heeft hem alleen laten gaan omdat ze hem de transfer gunde en ze daarmee het verlies wegpoetsten. Dit is een hele andere situatie en FC zal max. 2,5 voor hem willen betalen denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    woensdag 16 mei 2018 om 18:35
    Feyenoord wil niet van hem af. Speler wil zelf weg.

    Daarbij is het prima als hij weggaat maar dan wel voor de juiste prijs. Dus volledig vergelijkbaar. Amrabat is zeker niet goedkoop weggedaan en als een buitenlandse club meer had geboden dan had utrecht hem aan die club verkocht.

    Ik zie het probleem niet. Ofwel betalen wat gevraagd wordt, of niet kopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:41
    In een eerder bericht had je kunnen lezen dat F’noord en Gustafson gezamenlijk hadden besloten dat de wegen gingen scheiden. Dus F’noord wil van hem af.
    En Utrecht luistert naar de speler en kijkt niet naar maximale winst. Haller had vorig jaar voor 10-15 verkocht kunnen worden maar in overleg is dat 7mio en Frankfurt geworden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 20:35
    heeft niets met luisteren te maken hoor haller wilde zelf gewoon niet na china en je kunt hem moeilijk dwingen want hij bepaald zelf ook waar hij wel en niet heen wilt.
    maar neem van mij maar aan dat frans hem graag had verkocht aan die chinezen want die boden 21 miljoen een hoofdprijs uit de loterij had dat geweest voor de club.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 20:32
    ik geloof niet dat er een discussie over de vraagprijs is feyenoord wil van hem af anders willen ze hem ook niet buiten nederland verkopen lijkt mij zo.en zelf wil hij ook weg.
    dan is het op zijn minst raar dat feyenoord hem niet laat gaan.na bvb fc utrecht maar wel mooi dat feyenoord ons als concurent ziet natuurlijk dat is een teken dat fc utrecht gewoon prima bezig is .
    en nee ik zie utrecht niet als concurent van feyenoord maar utrecht komt wel steeds iets dichterbij.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    woensdag 16 mei 2018 om 20:37
    Ik heb altijd gezegd dat je nooit een speler moet verkopen aan een club in dezelfde competitie als er andere kopers zijn daarbuiten.

    Waarom zou je een tegenstander sterker maken? Als Utrecht de enige gegadigde is dan is het ander verhaal.

    Nu zie ik persoonlijk het liefste deze speler terug bij Feyenoord want ik vind het een goede speler.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:09
    Ga aub eens nalopen wat FCU allemaal heeft “weggeven” aan R’dam....Eindhoven en Mokkum....! KN je een Nld. elftal samenstellen.... tijd voor FCU om vanaf nu nooit meer een speler aan de Top 3 weg te doen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8326
    woensdag 16 mei 2018 om 23:35
    Weggeven? 5 miljoen voor amrabat. Bankzitter.

    Als jullie weggeven dan krijgt Feyenoord nog wat centjes terug?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    woensdag 16 mei 2018 om 15:11
    Inderdaad! Feyenoord is er altijd zelf als de kippen bij als ze een speler voor een koopje of gratis kunnen weg plukken vooral bij Utrecht in het verleden. En nu steld Feyenoord zich zo op tegen Utrecht? Hij is niet eens basis bij Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    Helemaal mee eens.

    Stelt*
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    woensdag 16 mei 2018 om 15:28
    Dankjewel Meester ;-)
    Vind ik leuk
    Deck010 +4560
    woensdag 16 mei 2018 om 15:58
    Helemaal mee eens Rood&wit ik hoop ook dat ie gewoon behouden blijft voor de eredivisie. Liever bij Utrecht en daarna desnoods naar het buitenland. Bij Feyenoord wordt hij alleen maar verhuurd omdat hij nog te kort kwam. Maar om nu na 1 goed seizoen bij Roda naar het buitenland te vertrekken is overdreven.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12451
    woensdag 16 mei 2018 om 15:23
    Als het AZ zou betreffen snap ik het. Die hanteren zelf ook hoge prijzen, maar bij utrecht heb ik er minder moeite mee. Hoeft echter niet voor niks weg dus 1 á 1,5 mil zou ik er toch wel voor vragen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    woensdag 16 mei 2018 om 15:34
    Blijkbaar ziet Van Geel meer in Simon dan Van Bronckhorst.

    Bang voor Zweeds wraak, anders weet ik het ook niet... ;-)
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    woensdag 16 mei 2018 om 20:19
    Waarom, als een buitenlandse club meer bied dan doe je dat toch.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14818
    woensdag 16 mei 2018 om 14:27
    Hoezo, ziet Feyenoord een speler liever niet naar een directe concurrent gaan?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:54
    Ik schaam me hier gewoon voor. Dit is nou onprofessioneel gedrag.

    Doe normaal en verkoop hem aan Utrecht!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14818
    woensdag 16 mei 2018 om 14:56
    Ik dol gewoon joh, maar als het puur is omdat ze hopen meer te verdienen aan een buitenlandse transfer, dan begrijp ik dat..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Als wat het AD zegt waar is dan vind ik het wel triest.

    Bovendien welke club in het buitenland heeft intresse in hem?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14818
    woensdag 16 mei 2018 om 15:01
    Geen idee, hij presteerde ook niet echt super bij Roda, maar we gaan het zien..
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1804
    woensdag 16 mei 2018 om 15:14
    10 goals en 6 assists bij een team dat gedegradeerd is, is niet echt super?

    Als Feyenoord hem aan Utrecht verkoopt moeten ze zeker een optie tot terugkoop erin zetten. 1-2 jaar goed presteren daar en je hebt gewoon een top mid erbij.

    Ajax heeft net 5 tot 7 mil betaald voor een speler die 1 goal en 2 assists meer heeft gemaakt bij een aanzienlijk beter team.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14818
    woensdag 16 mei 2018 om 15:30
    Daar heb je wel een puntje ja, maar laat ik het dan zo zeggen, ik vind hem nog niet overtuigend.
    Feyenoord moet hem gewoon die kans geven/gunnen, misschien met terugkoop optie ja..

    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:13
    Vanaf nu gaat er Frans van S. nooit meer een speler naar de TOP 3 ! Boycotten die DRIE machtswellustige veelvraten....BAH
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2422
    woensdag 16 mei 2018 om 15:13
    Als hij zo goed is houd hem dan zelf
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14818
    woensdag 16 mei 2018 om 15:31
    Natuurlijk, maar blijkbaar is Feyenoord (nog) niet overtuigd..
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22069
    woensdag 16 mei 2018 om 14:27
    Gewoon slim zijn dan...laatste contract jaar uitzitten en daarna naar Utrecht vertrekken....
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1051
    woensdag 16 mei 2018 om 14:30
    Ongelofelijk zielig beleid bij feyenoord ..
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2378
    woensdag 16 mei 2018 om 14:32
    Bij Feijenoord knijpen ze hem nu al. Zien Utrecht blijkbaar als een concurrent. Dit is iets wat Van Seumeren maar moet onthouden als Feijenoord weer voor een Utrecht speler langs komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:33
    Natuurlijk moeten we elkaar helpen. Aan de andere kant betaalt Feyenoord ook de hoofdprijs voor Toornstra en Amrabat.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2710
    woensdag 16 mei 2018 om 15:22
    Volgens mij was dat 2 of 3 miljoen. Verre van de hoofdprijs als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    BS +1077
    woensdag 16 mei 2018 om 15:44
    Ayoub gratis, Kuyt destijds voor een paar ton, nee ze zijn goed bezig in Zuid
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:01
    Tiendalli voor niks, Bosschaart voor een paar ton, etc
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    woensdag 16 mei 2018 om 16:06
    We zijn juist voor Feyenoord altijd heel schappelijk geweest, maar mochten ze een prijs van 2 1/2 miljoen euro vragen moeten we dat gewoon betalen. Hij is het wel waard.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    woensdag 16 mei 2018 om 21:50
    dat noem ik niet de hoofdprijs hoor en wat dacht je van ayoub en kuyt
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:18
    Hoho beiden konden naar elders voor meer weg! Alleen beiden wilden naar Feijenoord.....wel bij de les blijven aub!!!
    Vind ik leuk
    vos199 +1131
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Ik wou zeggen, mocht dit echt waar zijn, moet Utrecht ook z'n poot stijf houden als Feyenoord weer eens bij ons komt shoppen..
    Vind ik leuk
    tremere +635
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Deden ze toch al (wat hun goed recht is) met Toornstra en Amrabat, of denk je dat die voor een vriendenprijsje zijn verkocht?
    Vind ik leuk
    vos199 +1131
    woensdag 16 mei 2018 om 15:33
    Vriendenprijsje wil ik niet zeggen, maar de absolute hoofdprijs hebben ze voor Toornstra en Amrabat ook niet betaald hoor. Gewoon de juiste marktwaarde.

    Maar goed, opzich snap ik ook dat ze die 1,5 miljoen wel terug willen verdienen..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:02
    Helemaal mee eens. Die Rotterdammers zitten vaak zelf voor en knaak en een bos wortels op de eerste rij.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 15:02
    Iedereen in de ED is een concurrent van elkaar slimmerik.....

    En ik denk dat van Seumeren ook al aardig wat verdiend heeft aan Feyenoord.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2378
    woensdag 16 mei 2018 om 15:09
    Als jij pak hem beet NAC een concurrent vindt van Feijenoord dan snap ik dat je mij een slimmerik noemt. Ik zie het als competitiegenoten of tegenstanders zo je wilt maar een concurrent is wat anders. En omdat Van Seumeren volgens jou aardig wat verdient heeft is aanleiding voor Feijenoord om nu niet aan Utrecht te willen verkopen? Ik hoor de top 3 (ik reken Feijenoord daar voor het gemak maar even bij) nog moord en brand schreeuwen dat de subtop hun spelers beter kunnen verkopen aan diezelfde top 3 dan direct aan clubs in het buitenland want dat zou beter zijn voor onze competitie. Dat zijn ze in Rotterdam Zuid nu eventjes vergeten.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 15:29
    Ach weet je wat...je hebt zoveel energie in je antwoord gestop dan zal ik het je dan ook wel even uitleggen ook...

    Even wat theoretisch geneuzel :
    Concurrent:
    1) Bestrijder 2) Mededinger 3) Medestrever 4) Medestrijder 5) Meetkundige term 6) Rivaal 7) Tegenstander

    Ok eigenlijk zou dit al genoeg moeten zijn, maar speciaal voor jou ga ik het nog duidelijker proberen te maken.

    NAC is zeker een concurrent van Feyenoord, net zoals het een concurrent van psv, ajax en az is.
    Want nac gaat nooit een wedstrijd tegen een andere club spelen om te verliezen.
    Elk team zal de wedstrijd ingaan om een goed resultaat te halen.
    Anders moeten ze gewoon thuis blijven.
    Of je een sterke concurrent of een zwakke bent dat is een heel ander verhaal.

    Wat nac niet is, dat is een DIRECTE concurrent.
    Dit seizoen was nac ook een concurrent van fc groningen EN zelfs een DIRECTE concurrent.
    Zo zou het toch wel te snappen moeten zijn.

    ps: Weet niet wat je loopt te mauwen over je top 3. Die top 3 hebben alles bij elkaar al jaren gigantische bedragen betaald aan alles eronder. Dus die laag eronder heeft NIKS maar dan ook helemaal NIKS te klagen.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 15:44
    Als Feyenoord hem niet wil verkopen aan Utrecht, omdat Utrecht een concurrent is bedoelen ze gewoon directe concurrent. Feyenoord zou er geen problemen mee hebben om iemand te verkopen aan NAC. Ook al is NAC volgens de definitie ook een concurrent.
    Gewoon een kwestie van begrijpend lezen en dat is je dus niet gelukt.
    Beetje vreemd om dan zelf de slimme jongen uit te gaan hangen.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:14
    Oh jij bepaalt even voor iedereen wat ze nou eigenlijk precies proberen te vertellen :))))

    Om nog maar te zwijgen over het feit dat het uit een krant komt en niet van de bron zelf.
    Als Feyenoord heeft gezegd we willen hem aan het buitenland verkopen maakt de krant er wel van ze willen hem niet in het binnenland aan een concurrent verkopen.

    En dan komen slimme mannetjes als jij die ook wel eens iets over een term als begrijpend lezen hebben gehoord ons allemaal vertellen dat ze aan een directe concurrent bedoelen....man man man...

    Dus knullie als je het over begrijpend lezen wil hebben....blijf vooral oefenen.
    Kun je dan nog eens terug komen om zelf de slimme jongen te gaan uithangen.

    Het is je nu iig totaal nog niet gelukt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:29
    Oke, dan begrijp je het niet. Kan ook.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:31
    Sterk.
    Jij komt er wel knul.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:32
    Thanks.
    Ik heb gewoon niet zoveel zin om op een gigantisch lulverhaal te reageren.
    Als het enigszins ergens op sloeg zou ik het doen, maar hier zie ik het nut niet van in.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:34
    Ach ach als iedereen zo dacht zou nooit meer iemand op al jouw verhalen hier op VP reageren....

    Je kunt ook gewoon toegeven dat je fout zit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:38
    Valt wel mee hoor.

    Als ik fout zou zitten zou ik dat ook zeker doen.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:40
    Daar ben jij nog niet man genoeg voor knul.
    Voordeel daarvan is dat het nog kan komen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:42
    Haha oke.
    Als je al mijn verhalen wel had gelezen zou je nu weten dat je het zoals wel vaker fout hebt, want als iemand goed argumenteert geef ik mijn fout gewoon toe.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:44
    Jouw verhalen lezen??

    Nou om met je eigen woorden te spreken: "Heb niet zoveel zin om jouw gigantische lulverhalen te lezen.
    Als ze enigszins ergens op sloegen zou ik het doen, maar zie het nut ervan niet van in."
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:45
    Tof, alleen slaat het over het algemeen wel ergens op.
    Geeft niet knul, als je wat ouder bent snap je het wel. Doe ik het zo goed? Zoiets doms zei jij ook toch?
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 16:48
    Neh...je zult het niveau nooit gaan halen.
    Geeft niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27126
    woensdag 16 mei 2018 om 16:49
    Haha is goed hoor.
    Bedankt voor de voorspelling.
    Als jij het zo zeker weet zal ik wel goed terechtkomen :p
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:17
    Blijkbaar was Roda geen concurrent volgens Feyenoord. Want verkopen of verhuren is voor de onderlinge wedstrijden hetzelfde.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    donderdag 17 mei 2018 om 09:34
    Nee is niet hetzelfde.
    Anders zouden ze 'm wel aan roda verkopen en dat willen ze ook niet.

    Je verhuurt spelers zodat ze aan spelen toekomen.
    In de picture blijven en zichzelf kunnen ontwikkelen zodat jij er weer geld aan kunt verdienen.

    En als gezegd concurrenten heb je in verschillende maten.
    Goed of minder goed, maar toch ten alle tijden een concurrent.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:32
    Is dit geen onderhandelingstactiek ? Ik denk dat Feyenoord minimaal de anderhalf miljoen terug wil van de transfersom.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2814
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Dat kunnen ze vergeten natuurlijk. Paar jaar ouder en niets opgeschoten behalve een succesvol seizoen bij degradant Roda JC.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    woensdag 16 mei 2018 om 14:33
    Hoe beter de concurent hoe beter jezelf word.

    Maar hoezo als hij niet goed genoeg is voor Feyenoord versterkt hij Utrecht toch niet Feyenoord zelf heeft het halve middenveld overgenomen in 2 jaar van Utrecht, bang dat het andersom wel rendeerd?
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2814
    woensdag 16 mei 2018 om 14:35
    Meestal verschijnen dit soort berichten als het eigenlijk al zo goed als rond is.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:36
    WAAROM wil Utrecht deze jongen hebben? Niks bewezen bij Roda, 0 karakter.
    Vind ik leuk
    R94 +1774
    woensdag 16 mei 2018 om 14:41
    Was bij 40% van de doelpunten betrokken en scoorde er 10 als middenvelder, dat bij een degradatie kandidaat. Zou bij Utrecht alleen maar beter kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25332
    woensdag 16 mei 2018 om 14:48
    Teveel wedstrijdjes in Jupiler gekeken dit seizoen?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:36
    Onder andere. ;) Ik volg meer dan alleen mijn club.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    Ze zijn bang.
    Vind ik leuk
    Kramertje +867
    woensdag 16 mei 2018 om 14:38
    Beetje vreemd ik zou h'm juist verkopen aan Utrecht met een clausule zoals ze dat wel eens in spanje doen (met het eerst recht om h'm terug te kopen)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:52
    Goed idee, en met een vaste verkoopprijs erbij.
    Vind ik leuk
    Kramertje +867
    woensdag 16 mei 2018 om 16:24
    ja zoiets bij Roda deed ie het wel redelijk

    toch heeft ie bij Feyenoord een periode van zo'n 5 wedstrijden achter elkaar gespeeld en toen was ie best goed alleen raakte geblesseerd en is toen meer terug in het elftal gekomen.

    dus wie weet Utrecht weer wat betere spelers om hem heen dan bij een roda
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:38
    Als feijenoord de tegenstander niet beter wil maken kun je hem rustig laten gaan ,want de top 5 is al beter
    Vind ik leuk
    Martinnat +693
    woensdag 16 mei 2018 om 14:39
    Feyenoord maakt een grote fout door hem te laten gaan.
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +743
    woensdag 16 mei 2018 om 14:47
    Technisch 1 van de betere spelers van de eredivisie, maar het is zo'n slappe zak.... Echt, gaat nooit bij Utrecht in de basis komen.Mist, buiten zijn techniek, alles.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:05
    Een soort Bruins?
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +743
    woensdag 16 mei 2018 om 15:28
    Ja, dat is echt een perfecte vergelijking.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1747
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Gun die jongen gewoon een mooie transfer. Hij heeft bij Feyenoord nooit een echte kans gekregen, dus dan moet je als club ook niet vervelend gaan doen als deze speler een mooie transfer kan maken naar FC Utrecht.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    woensdag 16 mei 2018 om 14:52
    Verdorie, Ayoub vertrekt gratis naar Feyenoord en nu mogen we daar niet eens een reserve speler terugkopen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88858
    woensdag 16 mei 2018 om 15:01
    Dan zal het Den Haag worden. Dat is toch wel een beetje buitenland voor de rest van Nederland.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2814
    woensdag 16 mei 2018 om 15:12
    Dat ligt ook helemaal achter de duinen, hè
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88858
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    Helemaal verscholen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:16]
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    woensdag 16 mei 2018 om 15:05
    Kennelijk is iedereen er al van overtuigd dat Simon niks liever wil dan een andere club in de plastic eredivisie.....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    woensdag 16 mei 2018 om 15:14
    Volgende verkeer verkoopt liever FC Utrecht haar spelers aan iedere willekeurige club behalve aan Feijenoord. Zo gaat dat.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:14
    Nee maar wel een speler van de fc halen wat kan je zielig zijn zeg
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:13
    SpelerS
    Vind ik leuk
    Deck010 +4560
    woensdag 16 mei 2018 om 15:17
    Ja dat is een goed idee van Feyenoord. We hebben nogal lekkere ervaringen met (jeugd)spelers die naar het buitenland gaan. Neem bijvoorbeeld Bruma en Rekik. Naar het buitenland gegaan, daar een stuk sterker geworden en vervolgens komen ze terug naar een van de grootste concurrenten in de ED.
    Laat die jongen lekker spelen bij Utrecht. Gun het Utrecht ook nog eens meer als een buitenlandse club. Als elke beetje fatsoenlijke speler weer naar het buitenland vertrekt is de ED straks helemaal niet meer om aan te gluren.
    Vind ik leuk
    mazu +1656
    woensdag 16 mei 2018 om 15:17
    Denk dat Gustafson toch zo'n 2 miljoen moet opleveren, denk dat een buitenlandse club dat toch eerder op tafel legt.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2814
    woensdag 16 mei 2018 om 15:25
    Maar waar komt die waardestijging vandaan dan? Feyenoord kocht hem voor 1,5 miljoen.
    Vind ik leuk
    mazu +1656
    woensdag 16 mei 2018 om 18:00
    Omdat hij nu bij Feyenoord heeft gespeeld
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:27
    Daar speelt hij juist niet. Neem Maher van PSV. Koste veel meer en mocht ook gratis weg. Utrecht had Ayoub ook kunnen verkopen maar hij wilde zelf naar Feyenoord. Door goed om te gaan met spelers, zullen ze ook eerder bij je willen spelen.
    Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. Of wie het onderste uit de kan wil, krijgt de deksel op zijn neus.
    Dus Van Geel; 1 mio met een bonus van 0,5mio als FC boven Feyenoord eindigt volgend jaar.
    En anders vang je minder of blijf je met hem zitten.
    Vind ik leuk
    mazu +1656
    woensdag 16 mei 2018 om 19:52
    Gelukkig bepaal jij niet wat Van Geel doet. Als een speler als Labyad 5 miljoen oplevert, is Gustafson zeker 2 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:26
    Feijenoord wat laten jullie je WARE GEZICHT zien zeg! Zielig tot nog toe mocht ik de Rotterdamse club wel..... maar dit lijkt echt nergens naar! Bah..... Ayoub ga komend seizoen wat mij betr. maar in het 2’e van F. spelen. Die 3 miljoen die F geschonken is door Ayoub (kosteloos weg bij FC U)....zijn ze nu al vergeten. Bang en angstig beleid,...... bah
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2814
    woensdag 16 mei 2018 om 15:24
    Ik heb nog wel eens een discussie gehad met een Feyenoorder rondom de Amrabat-deal. Hij vond het belachelijk dat Utrecht hoog in de boom ging zitten omdat het volgens hem een plicht is voor subtoppers om hun beste spelers aan de top 3 te verkopen omwille van een betere competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:28
    Dat snap ik wel. Dat is voor Feyenoord de enige oplossing om in de top 3 te eindigen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1513
    woensdag 16 mei 2018 om 15:29
    Ow ja....Daar bevestigd Feyenoord zijn middenmoot status. Liever niet aan een directe concurrent voor EL deelname verkopen
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    woensdag 16 mei 2018 om 15:47
    Waar haal je het woordje 'directe' vandaan?

    Buiten dat vind ik sneu van mijn cluppie dat ze niet willen verkopen aan Utrecht of welke ED club dan ook
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:29
    Blijkbaar zien ze dat wel zo. Anders had Roda hem ook niet kunnen huren.
    Vind ik leuk
    Romo +623
    woensdag 16 mei 2018 om 15:30
    Ja dat vind ik ook n vreemd verhaal.
    Feyenoord haalt spelers bij Utrecht weg, maar andersom mag het niet
    Wat een raar gedoe
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    woensdag 16 mei 2018 om 15:40
    Zo zo wat een groot compliment aan Utrecht om te zien hoe Feyenoord zo bang is voor dit Utrecht.

    Nou Utrecht Feyenoord haalt meer spelers op bij Utrecht als andersom je weet wat je te doen staat als Feyenoord de volgende keer aanklopt om een speler op te halen .

    Echt voortaan de hoofdprijs vragen aan Feyenoord wat word dat een vervelende club zeg bah.
    Vind ik leuk
    Kramertje +867
    woensdag 16 mei 2018 om 16:29
    dat staat er niet Feyenoord wil geen andere club uit de eredivisie sterker maken en nu is dat mischien toevallig Utrecht maar het ook Vitesse, PSV of Ajax kunnen zijn.

    ja ik vind het zelf vreemd want als iemand niet goed genoeg is dan verkoop je h'm niet en anders maakt het niet veel uit lijkt mij
    Vind ik leuk
    koppig +492
    woensdag 16 mei 2018 om 15:42
    FEYENOORD denkt de hoofdprijs te ontvangen voor een speler die ze zelf niet meer willen ze nemen wel een speler transfervrij over van UTRECHT maar gunnen deze club zelf geen dup geld wolfen dat zijn het en dan maar klagen over AZ
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:30
    100% eens! Bah Feijenoord..... laat ‘m dan over een jaar maar Gratis naar FC U gaan..... nogmaals BAH Feijenoord.... slechte zaak!
    Vind ik leuk
    fcu1997 +752
    woensdag 16 mei 2018 om 16:00
    Feyenoord moet niet zo piepen, vorig jaar al Amrabat weggekaapt en nu Ayoub voor 0 eurootjes. Gun ons ook wat haha.

    EDIT: Zegt inderdaad ook genoeg over Feyenoord, dat ze zich druk maken om ons, heerlijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    berwi +435
    woensdag 16 mei 2018 om 16:03
    Zielig van Feyenoord
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    woensdag 16 mei 2018 om 16:07
    Is gewoon een spelletje, in het buitenland zien ze hem als een degradant. Feyenoord probeert hard spel te spelen, that’s all...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:32
    Feijenoord zakt als ern plumpudding in elkaar! Wanbeleid.... jammer maar een vaststelling.... in wezen zouden ze juist met FC U zaken moeten blijven doen.... zielige vertoning voorheen zgn. topclub!
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    woensdag 16 mei 2018 om 23:33
    Tja, Amrabat... Ayoub... volgende keer zegt Utrecht, nee! In geval van Ayoub kon dat natuurlijk niet, maar als ze volgend seizoen bijv. VD Streek willen kan het wel...

    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1051
    woensdag 16 mei 2018 om 16:53
    Kees luyxc
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4325
    woensdag 16 mei 2018 om 16:54
    Als Feyenoord hogerop wil komen dan moeten ze modale spelers als Simon Gustafson lagen gaan. Voor Utrecht kan hij een versterking zijn maar meer zit er niet in.
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    woensdag 16 mei 2018 om 17:30
    Zo zit Fcutrecht2 het grote Utrecht dwars en willen ze geen speler naar het grote Utrecht laten gaan.

    Gelijk afstoten dat Fcutrecht 2 daar hebben we ook niks aan.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2437
    woensdag 16 mei 2018 om 17:35
    Maar ayoub kan wel naar feyenoord
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    woensdag 16 mei 2018 om 18:22
    Waarom bepaalt Feyenoord niet een vraagprijs en kijkt welke club daar aan wil voldoen?

    Ik denk dat Gustafson prima past bij dit Utrecht past.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:14
    Voor een club als Roda goed genoeg, daar kan hij uitblinken. FC Utrecht is al te hoog gegrepen als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:24
    Dit is te zielig voor woorden, ze pakken gratis Ayoup en Utrecht wil veel geld betalen.
    Wat een Topploeg zeg, slopen die handel klote ploeg.....voor een dubbeltje op de eerste rang zitten noemen ze dat en dat gaat Genadeloos afgestraft worden.halve zolen ik hou me nog in.
    Vind ik leuk
    BUUZAA +1
    woensdag 16 mei 2018 om 21:47
    Niet overdrijven; als hij werkelijk zo goed is dan was Roda niet gedegradeerd en hadden de Bundesliga subtoppers wel voor de Kuip gestaan met een zakje geld...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:03
    Wat moet ie in utrecht
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:03
    Tijd om vanaf nu OOK nooit meer een speler te verkopen aan de Top 3 van Nederland! Kijk eens wat er de laatste jaren allemaal is verkocht.....!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:28
    In plaats van 1 euro bieden de buitenlandse clubs 2 euro en een lolly. En dat is al heel wat voor zo'n speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord niet happig op deal met Utrecht: liever buitenlandse transfer'