Tweede PSV-afvaller in Zeist: aanvaller heeft knieblessure en mist oefenpotjes

    Tweede PSV-afvaller in Zeist: aanvaller heeft knieblessure en mist oefenpotjes

    woensdag 16 mei 2018 om 14:46

    Steven Bergwijn is afgehaakt bij het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller meldde zich woensdag met een knieblessure in Zeist. De kwetsuur blijkt dusdanig van aard dat er in overleg met de medische staf van Oranje is besloten dat de PSV'er niet in actie kan komen tijdens de naderende oefenduels. 

    Dat meldt de KNVB in een bericht op de website. De twintigjarige Bergwijn maakte onderdeel uit van de dertigkoppige spelersgroep die door bondscoach Ronald Koeman was geselecteerd. Oranje maakt zich op voor oefenduels met Slowakije (31 mei) en Italië (4 juni). 

    Bergwijn behoorde bovendien tot het gezelschap van veertien spelers die zich deze woensdag op de campus in Zeist zouden melden voor een trainingsstage bij Oranje. Van die groep blijven nu nog Juninho Bacuna, Steven Berghuis, Justin Bijlow, Denzel Dumfries, Luuk de Jong, Teun Koopmeiners, Thomas Ouwejan, Sergio Padt, Guus Til, Tonny Vilhena, Wout Weghorst en Jeroen Zoet over. 

    Eerder haakte Bart Ramselaar ook al af. De teamgenoot van Bergwijn in Eindhoven bleek nog niet volledig hersteld van een hersenschudding. 

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +1651
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    De PSV-erg gaan liever op vakantie!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    En terecht! Mooi seizoen!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Beter op vakantie dan nog twee nietszeggende onzinpotjes te moeten spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    Precies! Och ja hun die afvallen komen echt wel in oranje te spelen!!
    Vind ik leuk
    Guusman +5661
    woensdag 16 mei 2018 om 14:58
    Hun?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Hun is Ramselaar en Bergwijn en de andere die afvallen. Probeer je likes te scoren vriend??
    Vind ik leuk
    Guusman +5661
    woensdag 16 mei 2018 om 15:12
    Relax jochie.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:00
    Staat onderin...

    Eerder haakte Bart Ramselaar ook al af. De teamgenoot van Bergwijn in Eindhoven bleek nog niet volledig hersteld van een hersenschudding.

    Dus ja HUN
    Vind ik leuk
    Guusman +5661
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    Ik heb je een like gegeven voor de moeite aangezien jij die zo belangrijk vindt ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:22
    Neehoor gozer. Geen probleem. Like terug!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:04
    Hullie
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +2934
    woensdag 16 mei 2018 om 15:23
    Dan moeten ze ook niet gaan lopen huilen als ze midden in het seizoen niet worden opgeroepen. Bij PSV hebben ze er een handje van om af te melden voor oefenpotjes.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:26
    Groot gelijk hebben ze, als het nou oefenpotjes waren ter voorbereiding van een toernooi, oke, maar dit is eigenlijk alleen maar een vernedering.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    woensdag 16 mei 2018 om 14:55
    Mag ook wel na het kampioenschap. De rest mag zich het snot voor de ogen trainen, en schamen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +1651
    woensdag 16 mei 2018 om 15:00
    Ja, of gewoon trots zijn om voor hun land uit te mogen komen!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    31 Mei en 4 juni zorg ik wel dat ik kan kijken naar dat Nederlands elftal....;-)
    Vind ik leuk
    Hattrick +10919
    woensdag 16 mei 2018 om 14:46
    Zullen we weinig aan missen...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:50
    Bergwijn is een goeie speler maar niet onmisbaar. Maar he wie is dat wel in Oranje?
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Depay en van Dijk ?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    De selectie wordt er wel minder op. Maar voor van Dijk heb je de Vrij en voor Depay heb je Promes. Maar je selectie wordt er wel minder op.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Depay en de Vrij zijn in bloedvorm. Die kun je echt niet negeren.
    Ben benieuwd hoe Oranje er vanaf brengt tegen Italië.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12098
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    Kluivert he.....
    Die is 160 miljoen waard, dan neem je aan dat hij toch wel onmisbaar moet zijn....
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:57
    Bale is ook niet onmisbaar bij real hehe.
    Vind ik leuk
    soplul +1922
    woensdag 16 mei 2018 om 15:37
    Die was ook maar 100 miljoen.
    Mag de veters van justin niet eens strikken man....
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:10
    Jaa heb je een punt. Messi x Ronaldo x bale = Kluivert. 160m klopt wel.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +914
    woensdag 16 mei 2018 om 15:09
    Kluivert is dat toch?
    Vind ik leuk
    alaaf +175
    woensdag 16 mei 2018 om 14:58
    Bergwijn is een topper in spe
    Vind ik leuk
    Bert +47
    woensdag 16 mei 2018 om 15:03
    Zou Koeman het dan nog niet in de gaten hebben dan wordt het weer niets,altijd die van PSV die zich afmelden.wanneer leert Nederland het eens .....afmelden oké jammer dan ,kijk eens naar Duitsland daar meld bijna nooit iemand zich af....maar hier oh is vriendschappelijk he oké ik kom niet heb auwa
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:09
    Deze potjes gaan nergens om, ik begrijp het volledig dat je daar als voetballer voor bedankt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +542
    woensdag 16 mei 2018 om 15:25
    Ik begrijp dat helaas niet hoor....Wat voor wedstrijdje het ook is, het blijft een eer om opgeroepen te worden voor Oranje. Begrijp ook wel dat het nergens om gaat maar is toch een mentaliteitskwestie. Je stopt toch ook niet halverwege de competitie als jezelf veilig hebt gespeeld?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:28
    Jawel hoor, kijk maar naar PEC.
    Maar als je ook maar jeuk aan je teen hebt ga je toch niet het risico lopen om geblesseerd te raken in een wedstrijd die echt nergens om gaat.
    Vind ik leuk
    Deck010 +542
    woensdag 16 mei 2018 om 15:32
    Hahaha van PEC klopt inderdaad wel ja. Maar ik kan me niet indenken dat je jezelf afmeld als op en top sportman omdat je weet dat het nergens om gaat. Ooit komen er weer betere tijden en dan hoop je op een uitnodiging die dan wellicht niet meer komt omdat er een betere Bart Ramselaar of wie dan ook is.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:36
    Het duurt nog maanden voordat Nederland weer een echte wedstrijd speelt, en als je dan het beste bent wordt je echt wel opgeroepen.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +2934
    woensdag 16 mei 2018 om 15:47
    Begrijp je dan ook dat het gevolgen heeft? En dat je de volgende keer niet opgeroepen wordt?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9436
    woensdag 16 mei 2018 om 15:52
    Voor zover Koeman weet hebben 2 medische stafs hem niet fit verklaard, dus zou een beetje vreemd zijn als je daarna niet meer opgeroepen wordt.
    Vind ik leuk
    michelhx +2787
    woensdag 16 mei 2018 om 15:14
    Er staat toch duidelijk dat het is beoordeeld door de medische staf van het Nederlands elftal?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:43
    Wat is er nu leuker.Een onzinnig potje voetbal spelen waar bij je alleen geblesseerd bij kan raken.En wat niks voor stelt.
    Of lekker op vakantie gaan en een lekker wijf scoren die je plat neukt.
    De keuze lijkt me niet zo moeilijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:46
    En wat stelt het nederlands elftal nu eigelijk voor.
    Je hoeft niet echt trots te zijn om daar mee te mogen spelen.
    Je kan je beter schamen en een masker op zetten dat je niet mee doet aan het wk.
    Het nederlands elftal is het lachertje van Europa.
    Ik zou als psv er er echt niet voor willen spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tweede PSV-afvaller in Zeist: aanvaller heeft knieblessure en mist oefenpotjes