Tweede PSV-afvaller in Zeist: aanvaller heeft knieblessure en mist oefenpotjes

    Tweede PSV-afvaller in Zeist: aanvaller heeft knieblessure en mist oefenpotjes

    Steven Bergwijn is afgehaakt bij het Nederlands elftal. De vleugelaanvaller meldde zich woensdag met een knieblessure in Zeist. De kwetsuur blijkt dusdanig van aard dat er in overleg met de medische staf van Oranje is besloten dat de PSV'er niet in actie kan komen tijdens de naderende oefenduels. 

    Dat meldt de KNVB in een bericht op de website. De twintigjarige Bergwijn maakte onderdeel uit van de dertigkoppige spelersgroep die door bondscoach Ronald Koeman was geselecteerd. Oranje maakt zich op voor oefenduels met Slowakije (31 mei) en Italië (4 juni). 

    Bergwijn behoorde bovendien tot het gezelschap van veertien spelers die zich deze woensdag op de campus in Zeist zouden melden voor een trainingsstage bij Oranje. Van die groep blijven nu nog Juninho Bacuna, Steven Berghuis, Justin Bijlow, Denzel Dumfries, Luuk de Jong, Teun Koopmeiners, Thomas Ouwejan, Sergio Padt, Guus Til, Tonny Vilhena, Wout Weghorst en Jeroen Zoet over. 

    Eerder haakte Bart Ramselaar ook al af. De teamgenoot van Bergwijn in Eindhoven bleek nog niet volledig hersteld van een hersenschudding. 

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +5042
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    De PSV-erg gaan liever op vakantie!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    En terecht! Mooi seizoen!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Beter op vakantie dan nog twee nietszeggende onzinpotjes te moeten spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    Precies! Och ja hun die afvallen komen echt wel in oranje te spelen!!
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3794
    woensdag 16 mei 2018 om 15:23
    Dan moeten ze ook niet gaan lopen huilen als ze midden in het seizoen niet worden opgeroepen. Bij PSV hebben ze er een handje van om af te melden voor oefenpotjes.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    woensdag 16 mei 2018 om 15:26
    Groot gelijk hebben ze, als het nou oefenpotjes waren ter voorbereiding van een toernooi, oke, maar dit is eigenlijk alleen maar een vernedering.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:50
    Bergwijn is een goeie speler maar niet onmisbaar. Maar he wie is dat wel in Oranje?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20725
    woensdag 16 mei 2018 om 14:51
    Depay en van Dijk ?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    De selectie wordt er wel minder op. Maar voor van Dijk heb je de Vrij en voor Depay heb je Promes. Maar je selectie wordt er wel minder op.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20725
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Depay en de Vrij zijn in bloedvorm. Die kun je echt niet negeren.
    Ben benieuwd hoe Oranje er vanaf brengt tegen Italië.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15744
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    Kluivert he.....
    Die is 160 miljoen waard, dan neem je aan dat hij toch wel onmisbaar moet zijn....
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:57
    Bale is ook niet onmisbaar bij real hehe.
    Vind ik leuk
    soplul +3314
    woensdag 16 mei 2018 om 15:37
    Die was ook maar 100 miljoen.
    Mag de veters van justin niet eens strikken man....
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:10
    Jaa heb je een punt. Messi x Ronaldo x bale = Kluivert. 160m klopt wel.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3654
    woensdag 16 mei 2018 om 15:09
    Kluivert is dat toch?
    Vind ik leuk
    alaaf +1019
    woensdag 16 mei 2018 om 14:58
    Bergwijn is een topper in spe
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:43
    Wat is er nu leuker.Een onzinnig potje voetbal spelen waar bij je alleen geblesseerd bij kan raken.En wat niks voor stelt.
    Of lekker op vakantie gaan en een lekker wijf scoren die je plat neukt.
    De keuze lijkt me niet zo moeilijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:46
    En wat stelt het nederlands elftal nu eigelijk voor.
    Je hoeft niet echt trots te zijn om daar mee te mogen spelen.
    Je kan je beter schamen en een masker op zetten dat je niet mee doet aan het wk.
    Het nederlands elftal is het lachertje van Europa.
    Ik zou als psv er er echt niet voor willen spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws