Done deal in Tilburg: Willem II neemt middenvelder over van Fortuna Sittard

Done deal in Tilburg: Willem II neemt middenvelder over van Fortuna Sittard

woensdag 16 mei 2018 om 16:34

Driess Saddiki mag zich officieel speler van Willem II noemen. De Tilburgse club bevestigt woensdag dat de 21-jarige middenvelder overkomt van Fortuna Sittard.

Saddiki heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2021. Woensdagochtend werd de rechtsbenige Limburger medisch gekeurd, waarna de laatste formaliteiten werd afgerond. Willem II heeft de optie om het driejarige contract van Saddiki met een seizoen te verlengen.

"Driess is een talentvolle speler die op relatief late leeftijd bij een profclub terecht is gekomen. Afgelopen seizoen heeft hij bij Fortuna zijn stempel gedrukt op de uiteindelijk promotie", reageert Joris Mathijsen, technisch directeur van de Tricolores, op de clubsite.

Saddiki werd in 2014 door Fortuna Sittard opgepikt bij amateurclub Sportclub Irene uit Tegelen. Sindsdien speelde hij in vier seizoenen zo'n 80 wedstrijden in het eerste elftal van de de Limburgse club, die volgend seizoen in de Eredivisie speelt. Saddiki was afgelopen jaar goed voor 38 optredens in de Jupiler League.

Plaats een reactie

woensdag 16 mei 2018 om 16:37
Wil nou niemand als eerste reageren?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:41
Iedereen zit te wachten op het bericht dat El Jebli voor 2 seizoenen heeft bijgetekend bij de Graafschap.
Vind ik leuk
1MJ +37
woensdag 16 mei 2018 om 16:44
Of dat Messi ineens ergens in de eredivisie opduikt..... kunnen we wel ff wachten
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:20
Zoek eens op google naar messi cambuur ... Tja enige nadeel is dat de jupiler straks meer heeft dan de eredivisie
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:43
Jij wel zo te zien.
Vind ik leuk
Berbr +673
woensdag 16 mei 2018 om 16:44
Ik wil wel als eerste reageren
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:44
2 goals in 83 wedstrijden. Nou nou daar zullen ze van beginnen te kwijlen in Tilburg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 17:29]
Vind ik leuk
Toke +1491
woensdag 16 mei 2018 om 17:09
83 goals in 2 wedstrijden is nogal wat ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:28
Andersom haha.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:37
Ambitie spat er vanaf;)
Vind ik leuk
1MJ +37
woensdag 16 mei 2018 om 17:54
Hoeft niet alrijd te scoren. Harde werker zegt ie zelf, maarja zullen zien
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:06
Speelde een redelijk solide seizoen bij Fortuna Sittard, maar ben toch bang dat hij te kort komt voor de eredivisie.

We shall see.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:12
Ik hoop dat we voor zijn positie een wat meer ervaren speler halen. Afgaande op de reacties denk ik dat deze jongen nog wat tijd nodig heeft om te rijpen.
Vind ik leuk
1MJ +37
woensdag 16 mei 2018 om 17:55
Dachten we ook met Lieftink. Maar die heeft zich bewezen. Komt goed!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:35
Die heeft het inderdaad erg goed gedaan.

We gaan het zien met deze jongen.
Vind ik leuk
Lubje +694
woensdag 16 mei 2018 om 17:25
Jammer voor Fortuna!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:04
Ken deze jongen niet.
Ben benieuwd. Hopelijk een aanwinst.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:12
Driess is een beest als verdedigende middenvelder. Hij heeft zich zeer goed ontwikkeld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Done deal in Tilburg: Willem II neemt middenvelder over van Fortuna Sittard