PSV-'routinier' merkt opvallende Oranje-samenstelling op: Geen enkel probleem

    PSV-'routinier' merkt opvallende Oranje-samenstelling op: "Geen enkel probleem"

    Een groep van dertien man meldde zich woensdagmiddag in Zeist voor een trainingsstage met het Nederlands elftal. Denzel Dumfries zit er voor het eerst bij, terwijl PSV'er Luuk de Jong juist een van de meer ervaren jongens is. 

    "Het is natuurlijk prachtig, een mooie ervaring. Ik ben heel trots dat ik hier mag zijn", zegt sc Heerenveen-back Dumfries tegen OnsOranje. Helaas voor hem duurt zijn eerste avontuur bij Oranje 'maar' twee dagen. "Ja, dat is wel jammer. Je wil het liefst iets langer blijven. Maar voor de eerste keer is het wel prima."

    PSV-spits De Jong is pas 27 jaar, maar toch een van de oudste spelers. "Ja, dat kun je wel zeggen. Ik ben 27, maar volgens mij zijn er veel jonge jongens. Ook van Jong Oranje. Dat vind ik geen enkel probleem. Ik vind het altijd mooi om hier te zijn", aldus De Jong. 

    Op 31 mei oefent Oranje tegen Slowakije, 4 juni is Italië de sparringspartner. 

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19185
    woensdag 16 mei 2018 om 17:20
    Potjes van 6 tegen 6 en 1 mag de ballen halen :)
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    donderdag 17 mei 2018 om 07:57
    @riGGY-AFCA;

    En dat is dan De Jong :)
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    woensdag 16 mei 2018 om 17:21
    De mijne is al zo lang.

    Tsja, en dan wijzigt VP de titel.... er stond eerst: je wilt het liefst langer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:30
    Haha..... lol
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:14
    Wat wil luuk langer? Op de bank zitten of niet geselecteerd worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:44
    Ik kon ook gaan, maar ik heb me bedankt!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 17:54
    https://www.gofundme.com/een-klein-beetje-hulp

    Liefs Lis
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:07
    Heb je er ooit over nagedacht om gewoon te gaan werken?
    Andere mensen zouden niet hoeven opdraaien voor jouw uitspattingen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:10
    Voor de goede orde ik studeer nog. Omdat ik sinds kort alleenstaande moeder (2.5 weken) ben is de situatie drastisch veranderd. Ik ontvang met mijn studie maandelijks 800 euro hiervoor betaal ik mijn rekeningen, spullen voor de kinderen en geld voor de oppas. Natuurlijk ben ik opzoek naar een baan, en die zal er hopelijk snel komen. Maar met 2 kinderen is het niet altijd even gemakkelijk. Ik heb er niet voor gekozen om achter gelaten te worden zonder spaarpot. Totaal geen verkeerde bedoelingen mee gehad. X
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 18:31
    En dan denk je laat ik het op voetbalprimeur plaatsen? Dan moet je bij degene zijn die bij jou raak heeft geschoten. Mits het een voetballer is uit dit bericht dan heb je gelijk en verontschuldig ik mij
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:42
    Speciaal een account aangemaakt hiervoor? Iemand vraagt hulp. Nou en?! Als je die niet wilt geven, doe je dat niet. Vanwaar de behoefte om te (be-) oordelen?
    Alsof hier niet de hele dag tig dingen langskomen die niets met voetbal te maken hebben maar alles met de hoogstpersoonlijke preoccupaties van de schrijver.
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 18:52
    Potverdorie wel een uitvinding he Google. Beetje fancy lopen doen met dure woorden. Potjandorie ik ga je volgen!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:07
    Vooral school hielp.
    En hoeft niet.
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 21:48
    Te laat :p
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:35
    Nee, maar je kiest er wel voor om kinderen te nemen terwijl de situatie daar totaal niet naar is.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:44
    En daar heb jij een oordeel over te geven? Je kent de situatie en weet hoe die tot stand is gekomen?
    Achter het toetsenbord zitten de helden én de scherprechters.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 18:55
    Heb je het nu over jezelf?? Of ben jij de vader?
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    woensdag 16 mei 2018 om 20:07
    Als jij het zo zielig vind maak je toch even een flinke som geld over
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:08
    Voel je je uitgedaagd?
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 16 mei 2018 om 19:24
    soms kom je in een situatie waar je zelf niet voor kiest
    maar dat zal in jouw beschermde omgeving in je villa wijkje waarschijnlijk bij niemand gebeuren
    ze dwingt niemand om haar te helpen , als je niet wil dan doe je het gewoon niet
    maar ga eens een keer in een achterstandswijk kijken voordat je een oordeel velt over iemand
    misschien is de vader overleden , maar met zo'n laag IQ als dat van jou denk jij daar waarschijnlijk niet aan
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 19:35
    Zo slecht is het daar niet. Ik zie zelfs dat jij er tegenwoordig al internet hebt. Nou stoppen met heroïne spuiten en dan is er voor jou ook weer hoop slappe zak uhhhhhh knapzak
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 16 mei 2018 om 19:42
    deze reactie van jou slaat echt nergens op
    ik hoop dat jij en je familie ook ooit hulp nodig hebben en ze jou dan ook in de stront laten zakken misselijk tering ventje
    ik hoop dat je zus ooit in dezelfde situatie komt dan piep je wel anders
    maar als ze hetzelfde misselijkmakende kut karakter als jou heeft dan hoef je daar trouwens niet bang voor te zijn ,geen vent die haar wil
    waarschijnlijk zat je moeder ook indezelfde situatie en heeft jou op straat gegooit na je geboorte
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 19:44
    Ik heb geen zus dat scheelt. En jouw achterlijke reactie resulteert in mijn reactie. Pot verwijt de ketel he rare flapdrol met je gescheld. Lekker veilig bij je mama aan de keukentafel?
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 16 mei 2018 om 19:46
    ik kom gewoon voor mijn medemens op , maar dat is iets waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt
    jij valt hier iedereen aan die voor dat meisje opkomt
    dat zegt al genoeg over jou als persoon
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 19:52
    Dan moet jij je eens verdiepen in begrijpend lezen. Dan had je gezien dat ik me afvraag waarom dit op de site voetbalprimeur gemeld wordt.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    woensdag 16 mei 2018 om 19:58
    misschien moet jij eens begrijpend lezen
    misschien is de vader wel dood en kan ze daar niet aankloppen
    en punt 2 , wie denk jij dat jij bent dat jij hier uitmaakt of iemand zo'n oproep plaatst
    je hoeft niks te storten , en als jij daar al commentaar op hebt , dan heb ik medelijden met jouw omgeving die zo'n azijnzeikert in hun midden hebben
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 20:05
    Kom eens onder die steen uit. De vader is niet dood dat zie je aan haar reactie. Ga jij maar lekker door met schelden dat bewijst wel wat voor mannetje jij bent. Lekker stoer op internet maar niet naar buiten durven komen
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 20:08
    Maar fijn voor dat meisje dat jij je zakgeld overgemaakt hebt. Je bent een held
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    woensdag 16 mei 2018 om 21:25
    Niemand gunt een ander schulden en moeilijkheden maar op een voetbalsite om geld schooieren is wel een trieste bedoening. Er zijn genoeg manieren om aan geld te komen zonder bedelen
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 21:49
    Dat was precies mijn punt
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20803
    woensdag 16 mei 2018 om 20:04
    Jij bent nu zelf aan het veroordelen zonder enige kennis van de persoon. Woont ie wel in een villawijk?
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 20:07
    Nee gewoon een rijtjeshuis snik snik
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20803
    woensdag 16 mei 2018 om 20:38
    Niks mis mee
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 20:46
    Nee zeker niet. Ben allang blij dat me dat met mijn IQ is gelukt xD
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20803
    woensdag 16 mei 2018 om 20:48
    ;-)
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2223
    woensdag 16 mei 2018 om 19:28
    Wat een gezeik, je bent niet de enige in zo'n situatie.
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    woensdag 16 mei 2018 om 21:35
    Ooit gehoord van alimentatieplicht? Of weet je niet wie de vader(s) zijn van je kinderen?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:39
    Misschien volgende keer wel een kerel uitzoekt die je niet verlaat.
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    woensdag 16 mei 2018 om 18:42
    Ik stort vanavond wel ff een paar ton
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:25
    Dan vul ik het wel aan tot € 1 miljoen, geen probleem!
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    woensdag 16 mei 2018 om 20:09
    Ik doe wel even een flinke donatie erbij uit eigen zak
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2223
    woensdag 16 mei 2018 om 19:25
    LdJ pfff wat doet hij erbij? Heeft internationaal nooit iets laten zien.
    Vind ik leuk
    013Tilburg +323
    woensdag 16 mei 2018 om 19:43
    Jeuh! Ontopic!

    Ben het nog met je eens ook.
    Vind ik leuk
    Joost75 +24
    woensdag 16 mei 2018 om 19:55
    Daarom zit hij er dus bij. Nederland gaan niet naar het WK dus nu mag hij er bij
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:48
    Best grappig dit allemaal te lezen als neutrale voorbijganger.. 3 stukjes over het onderwerp en zo'n 30 over 1 enkele post..

    Anders houden jullie effe ergens anders lekker een theekransje!

    Mafkezen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws