'Dubbele deal aanstaande tussen United en Juventus: 50 miljoen euro en Darmian'

'Dubbele deal aanstaande tussen United en Juventus: 50 miljoen euro en Darmian'

woensdag 16 mei 2018 om 17:38

Een deal tussen Manchester United en Juventus is aanstaande volgens La Stampa. Het Italiaanse medium meldt dat Alex Sandro onderweg is naar Engeland, terwijl Matte Darmian de omgekeerde weg gaat bewandelen.

Al langer wordt in de buitenlandse voetbalpers geschreven over nadrukkelijke belangstelling van United in Sandro. Volgens La Stampa wordt de deal binnenkort afgerond. De Braziliaanse linksback van Juventus moet zo'n vijftig miljoen euro kosten en United is bereid om dat bedrag neer te tellen. 

United heeft bij Juventus aangegeven dat Darmian, die op beide backposities inzetbaar is, naar de Serie A mag verkassen. Van een ruildeal zal vermoedelijk geen sprake zijn: de transfers worden los van elkaar afgehandeld door de clubs. Darmian weet al langere tijd niet te overtuigen in Manchester.

Afgelopen zomer werd Sandro veelvuldig gelinkt aan Chelsea, maar tot een transfer kwam het niet. De linkervleugelverdediger is al jaren een vaste kracht in het elftal van de Italiaanse grootmacht. 

Plaats een reactie

power +4219
woensdag 16 mei 2018 om 17:41
United moet keer ophouden met kopen, beter van Clown Mourinho afscheid nemen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 17:43]
Vind ik leuk
feyeniels +23190
woensdag 16 mei 2018 om 17:50
Van Mourinho moeten ze inderdaad zo snel mogelijk afscheid nemen. Nu heb je in de top 6 van Engeland drie coaches die willen voetballen; Guardiola, Klopp en Pochettino. Als die United en Chelsea nou ook een trainer aanstellen die er niet voor kiest om de boel dicht te timmeren en te gokken op een fout van de tegenstander, dan ga je echt een mooie competitie krijgen. Met zoveel middelen is er voor die ploegen naar mijn mening ook helemaal geen reden om niet te willen voetballen.
Vind ik leuk
power +4219
woensdag 16 mei 2018 om 18:24
Ik ben mee eens met jou, United is geen oude United meer, ze hadden miljoenen uitgegeven met weinig resultaat en niet eens normale voetbal. uiteindelijk is tijd voor nieuwe trainer met een voetballende mentaliteit.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:20
Dat Mourinho een clown is waar ze beter afscheid van nemen betekend niet dat ze niet moeten aankopen. Met dit matige materiaal gaan ze weinig prijzen pakken. Dit elftal ontbreekt veel creativieit en spelers met inzicht.
Vind ik leuk
power +4219
woensdag 16 mei 2018 om 18:54
Als je naar afgelopen paar terug kijk United is een van de weinige clubs die miljoenen uitgegeven aan de spelers ik denk zelfs meer dan half miljard. Wie is verantwoordelijk voor dat? zwakke beleid van United, en trainers, United ontbreek juiste trainer die een team kan maken.
Vind ik leuk
Alain2708 +8786
woensdag 16 mei 2018 om 17:43
Waarom? Puur om het geld denk ik, want op het winnen van prijzen heb je meer kans bij Juve denk ik..
Vind ik leuk
Bengelino +9130
woensdag 16 mei 2018 om 17:44
Beetje een nieuwe trend aan het worden...geen echte toppers beschikbaar, dan maar 2e garnituur halen voor monsterbedragen. Dit soort gasten brengen je echt niet terug aan de top
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
Sanders +2921
woensdag 16 mei 2018 om 18:20
Sandro is echt wel een van de betere linksbacks op het moment hoor, maar ik denk alleen dat ze al dat geld beter op andere posities uit kunnen geven. Ik snap ook niet waarom mourinho luke shaw niet vertrouwt. In potentie is hij echt een mogelijke grote.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:38
Haha, kom op man. Sandro b garnituur noemen. Geen kaas van gegeten. Hou het maar bij de eredivisie.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:02
Echt een beest idd! Deze speler staat zeker in mijn top 10 beste linksback momenteel, misschien wel top 5 ondertussen!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:07
Helemaal mee eens man, is echt uitgegroeid tot '''de maakmaker''. En behoort zeker tot de top 5 ondertussen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 01:27
Tweede garnituur? Sandro is een van de beste linksachters op dit moment mafkees.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:46
Leuke speler voor de tweede club van Manchester!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:08
Alex Sandro is oo dit moment een van de beste Lb van de wereld
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:17
Geloof ik niet. Je gaat geen kwaliteit inruilen voor kwantiteit. Net alsof je een Mercedes AMG63 inruilt tegen een Toyota Prius.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 18:30
Wie is de Pius?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:36
Dat moge duidelijk zijn, Darmian. Sandro is een topper, heeft alles in huis wat een moderne back nodig heeft. Darmian is voor Juve begrippen b garnituur.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 18:33
Juve is zo slim. Hebben ze links De Sciglio en rechts Darmian. Staat er gewoon weer een muur van een verdediging die relatief weinig heeft gekost.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:44
"al jaren een vaste krachten "
Pffff niet normaal al 3 jaar. Sjonge daar zit zoveel tijd in.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 01:25
Heel erg jammer als Sandro naar United gaat een van de beste linksachters op dit moment.
Sandro moet het natuurlijk zelf weten verdient waarschijnlijk veel meer bij united
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 01:28]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:17
Als united fan ben ik natuurlijk superblij met een back als sandro, maar ik begrijp natuurlijk wel dat united zijn handen mag dichtknijpen als deze deal doorgaat. Als hij zich zou aanbieden bij Barca zouden ze hem meteen het topsalaris geven wat deze man in mijn optiek met zijn werklust ook verdient.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:37
Goede ruil Sandro heeft meer te bieden dan darmian
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dubbele deal aanstaande tussen United en Juventus: 50 miljoen euro en Darmian'