LIVE: Atlético loopt uit naar 3-0 en pakt Europa League-zege (gesloten)

LIVE: Atlético loopt uit naar 3-0 en pakt Europa League-zege (gesloten)

woensdag 16 mei 2018 om 22:55

Het is zover: de Europa League-finale wordt vanavond gespeeld. In Lyon nemen Atlético Madrid en Olympique Marseille het tegen elkaar op. Björn Kuipers is de scheidsrechter. VoetbalPrimeur houdt je in dit liveblog op de hoogte van alle ontwikkelingen!

 

Plaats een reactie

Bengelino +9130
woensdag 16 mei 2018 om 19:47
2-3, beter zet iedereen zijn poen in op 5 goals of meer, het wordt rammelen geblazen!
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:49]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:11
Je weet dat Atletico speelt vanavond? Het zal vast 1-0 of 1-1 worden:)
Vind ik leuk
Bengelino +9130
woensdag 16 mei 2018 om 20:18
Spreek je later pik
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:23
Laten we hopen dat jij gelijk hebt:-)
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 22:32
wanneer exact?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1164
woensdag 16 mei 2018 om 22:31
Mag ik me 1000 euro inzet terug boeffie.
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 16 mei 2018 om 19:47
Ik zit er klaar voor..
Vind ik leuk
davidben +3185
woensdag 16 mei 2018 om 19:47
Hoop op OM
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
Bengelino +9130
woensdag 16 mei 2018 om 19:48
Hoop dat het openbaar ministerie er deze keer niet bij betrokken wordt
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:59
Goedenavond klantenservice Unibet waarmee kan ik u van dienst zijn??
Vind ik leuk
ihvmmdk +5637
woensdag 16 mei 2018 om 19:50
Beiden mooi clubs maar hoop dat Marseille wint! Ik las vanochtend een mooi stuk over de assistent trainer van Atletico, mooie vent :D
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:54
Ik hoop Marseille maar atletico heeft meer kwaliteit in de ploeg zitten
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:57
Deze wedstrijd is zo belangrijk voor Feyenoord want als Marseille wint dan is Feyenoord rechtstreeks geplaatst voor de groeps fase in de Europa leaque.
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 16 mei 2018 om 20:00
Laten we dat dan maar hopen..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:04
Ze winnen alleen niet.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:09
?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:14
Mits Marseille 4e wordt. Wel je huiswerk doen!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:16
Pffffff, ook dat nog?

Update.
Dit is de stand in Frankrijk tussen de 4e en 5e plaats.
4. Ol.Marseille 37 21 11 5 74
5. Stad.Rennais 37 16 9 12 57
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:20]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:18
Ja sorry gozer. Ze moeten Lyon voorblijven zoiets? 3e of 4e plek. Kijk maar even na. Maar ben bang dat Athletico Madrid wint met 1-0 of zo.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:21
Kijk even naar mijn reactie hierboven aangaande de stand in Frankrijk.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:29
Boeit niks. Ze mogen namelijk niet boven 4 eindigen. Nummers 3 en 2 zijn dus van belang
Vind ik leuk
Leffe +1074
woensdag 16 mei 2018 om 20:41
L'OM kan nog zeker 3- worden, en ook 2-plaats qua punten.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:57
Als PSV fan hoop ik voor je mee :)
Vind ik leuk
fedor2501 +3249
woensdag 16 mei 2018 om 21:57
Als je de voorronde vd EL niet kan winnen heb je er ook weinig te zoeken denk ik.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5757
woensdag 16 mei 2018 om 20:05
Is er ook een video scheids aanwezig?
Vind ik leuk
Laliga +1456
woensdag 16 mei 2018 om 20:06
Als atletico wint wat gebeurt dan met dit ticket voor de CL ?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:12
Dat zal dan wel naar een ander land gaan.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:21
Die gaat dan naar de nummer 3 van Frankrijk. Dat is dan weer gunstig voor Ajax.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5757
woensdag 16 mei 2018 om 20:10
Bruggink weer lekker betweterig aan het doen tegen Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:15
Welke Bosz? Is Pietertje alweer aan het schnabbelen geslagen? Man man man.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:13
De Marseille fans kunnen er wat van ja. Met bijlen rondzwaaien en dergelijke.....bah.
Vind ik leuk
derksen +8285
woensdag 16 mei 2018 om 20:19
Marseille 300 procent
Atletico geen schijn van kans met dat schijtbakke voetbal!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:45
Ik heb het gezien ja.... Jij ook? 0-3? mmmm daar gaat iets fout. Bedoel je niet andersom. Marseille speelt "schijtbakke" voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:19
Op een mooie pot!

Ik zet mijn knaken op Atlético!!
Vind ik leuk
Leffe +1074
woensdag 16 mei 2018 om 20:32
NOUS SOMMES MARSEILLE.,,( Adil Rami gaat Griezman aanpakken, want die kijkt teveel naar de tieten van Pamela,ondanks dat het bekend is dat Griezman meer van de herenliefde is),.. Ik zeg 2-2, en na penalty's verliest L'OM,..Veel kijk plezier iedereen.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1164
woensdag 16 mei 2018 om 22:18
Niet helemaal gelukt of wel....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:43
Atleti, Atleti, Atlético de Madrid
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:09
Als je het over een ongelooflijke zaad pot hebt

Atlético speelt alleen maar op de counter
Vind ik leuk
Hyena +26478
woensdag 16 mei 2018 om 21:13
Gevalletje United - Ajax. De bal aan de tegenstander geven, de belangrijkste spelers niet aan de bal laten en zakelijk omgaan met de mogelijkheden aan de andere kant.

Marseille zal negentig minutenlang het gevoel hebben voetballend niet onder te doen voor de Spanjaarden, maar veel grote kansen zal dat hoogstwaarschijnlijk niet opleveren.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:20
Het zit nog diep, of niet? ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:08
Zucht..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:28
Zal ik in het vervolg dan maar 2 knipoogjes gebruiken bij een grapje? Of 3?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:32
Ja sorry maar ik weet niet meer wie nou serieus is of niet. Tegenwoordig zoveel figuren die continue aan het stoken zijn.. Ik volg het niet meer.
In jou geval mijn excuses
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 22:32]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:09
Hoppeta..uitbouwen maar
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:10
Griezman doet het Ayoub dansje.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:15
Fortnite dansje..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:10
Vamos Atleti!
Vind ik leuk
Hyena +26478
woensdag 16 mei 2018 om 21:11
Natuurlijk is het beter om zo'n bal weg te rammen maar op deze wijze een bal aannemen op dit niveau.. Kan echt niet, de winnaar kan eigenlijk nu al worden aangewezen vrees ik.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:13
Keeper raakt 'm verkeerd,die bal had niet bij Mandanda aan moeten komen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 21:14]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:11
Mandanda zwaar de fout in 1-0 Atletico, natuurlijk Griezmann,denk dat Barça veel plezier aan deze man gaat beleven.
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 21:13
Mandanda??? Hij moet die bal toch gewoon aannemen
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 21:13
Wat een lul joh. Totaal onnodig Marseille had t onder controle
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:16
Zeker,en je weet dat Atletico meesters zijn in het verdedigen.Toch is Marseille niet kansloos zolang het maar 1-0 blijft.
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 21:23
Daaaag payet. Krijg je terug van Ronaldo
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 21:27
Wat een heerlijke pot!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:28
Wat een verschrikking deze vent hij zit er bij veel beslissingen weer naast. Wat een mafkees die kuipers
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:32
Na een voorsprong gaat Atlético de rest van de wedstrijd liggen janken
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:08
Aangezien de wedstrijd waarschijnlijk wel gespeeld is, even onderzoekje gedaan naar de voorronde CL voor Ajax.

2e voorronde

Basel
Ajax
Paok
Sturm Graz

Als de UEFA hier ook met plaatsing werkt, dan wordt het Paok of Sturm Graz voor Ajax

in de 3e Ronde komen daar de volgende ploegen bij

Benfica
Standaard Luik/Anderlecht
Spartak Moskou
Dinamo Kiev
Fenerbahçe (waarschijnlijk nog 1 speelronde)
Slavia Praag ( waarschijnlijk nog 2 speelrondes)

Van deze ploegen plaatsen zich er twee voor de CL. Niet onmogelijk lijkt mij, kans dus best aanwezig dan er twee ploegen door kunnen naar de groepsfase.
Vind ik leuk
Adriaan +142
woensdag 16 mei 2018 om 22:26
Atleti gefeliciteerd
Vind ik leuk
Wazzupp +194
woensdag 16 mei 2018 om 22:37
Jammer johh
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:36
Wat een enorme kutwedstrijd. 0,0 spanning en lelijk voetbal. Dit is het laatste waar je op hoopt als je een Europese finale gaat zitten kijken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE: Atlético loopt uit naar 3-0 en pakt Europa League-zege (gesloten)