Bosz praat over Ajax: Twee spelers hebben hun normale niveau gehaald

    Bosz praat over Ajax: "Twee spelers hebben hun normale niveau gehaald"

    woensdag 16 mei 2018 om 20:12

    Peter Bosz heeft nooit beelden teruggekeken van de Europa League-finale tussen Ajax en Manchester United. De Engelse grootmacht won vorig seizoen met 0-2 in een eenzijdige finale.

    "Ik heb er helemaal geen behoefte aan", aldus Bosz bij FOX Sports over de beelden van de eindstrijd in Stockholm. "Ik vond dat we kansloos waren, terecht verloren. Het was niet één moment een echte wedstrijd. Vooral dat frustreerde mij. Ik vond dat we de kwaliteiten hadden om ook Manchester United partij te bieden, maar dat hebben we geen moment gedaan."

    Aan de voorbereiding lag het niet, benadrukt de voormalige Ajax-trainer. "Tonnie Bruins Slot heeft precies voorspeld wat United zou doen. Het klopte tot in de details. Maar we hebben geen moment in de wedstrijd gezeten. Twee spelers hebben hun normale niveau gehaald: Matthijs de Ligt en Bertrand Traoré. Alle andere spelers hebben niet hun normale niveau gehaald. Dat is erg weinig."

    Lees meer over:Europa LeagueAjax

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 20:16
    gewoon lekker terug naar ajax.
    Beter dan hakelaar, ten Hag.!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    woensdag 16 mei 2018 om 20:29
    hakelaar???
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:30
    Ja als een hakelaar zo lult hij.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    woensdag 16 mei 2018 om 20:37
    Als je het dan toch niet na kunt laten om kinderachtig te reageren doe het dan wel goed. Hakelaar bestaat niet. Je zult hakkelaar bedoelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:41
    Hwahaha jij bent die gêne die kinderachtig reageert. Ben je loops!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    woensdag 16 mei 2018 om 20:46
    Tsjonge jonge. Wat heb jij echt een ontstellend droevig niveau. Moet je niet snel even met een van je vele accounts reageren op je eigen berichten. Je niveau en talenkennis is zo droevig dat het helemaal niet uitmaakt dat je zoveel accounts gebruikt. Je bent daardoor heel herkenbaar. Doe vooral jezelf een plezier en stop met je onzin. Dan ben je een kerel.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:17
    Wat mis ik deze man toch bij ajax pff
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:17
    Kom in godsnaam terug, Peter.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20593
    woensdag 16 mei 2018 om 20:23
    Dat zou mooi zijn.....ten hag wegtrappen en Bosz weer trainer...
    Vind ik leuk
    13 +10549
    woensdag 16 mei 2018 om 23:13
    Duwen, trappen, lekker dan die Ajacieden ;-)
    Vind ik leuk
    Chrisje73 +70
    woensdag 16 mei 2018 om 23:26
    Whaha ajacieden die smeken om een feyenoorder, het kan verkeren
    Vind ik leuk
    Bert +248
    woensdag 16 mei 2018 om 20:36
    En we hebben me zijn llen gefoeterd dat die feijenoorder naar Ajax kwam ,en nu kletsen we weer kwam hij maar terug.ben blij dat ik altijd achter Bosz heb gestaan.
    Vind ik leuk
    hassel +604
    woensdag 16 mei 2018 om 20:24
    "Ik vond dat we de kwaliteiten hadden om ook Manchester United partij te bieden"

    Hardop gelachen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3304
    woensdag 16 mei 2018 om 20:24
    Als die terugkomt ben ik 3 weken dronken van geluk.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:30
    Bosz terug naar Ajax dat zou wat zijn.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15700
    woensdag 16 mei 2018 om 20:32
    Deze uitspraken maken het alleen maar erger. Als Bosz dit wist heeft hij helemaal gefaald als trainer in de finale.
    Vind ik leuk
    Tampert +64
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Grootste fout van de NV Ajax geweest om Bosz niet wat meer speelruimte te geven. Het gevolg er van is diep triest.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8302
    woensdag 16 mei 2018 om 20:44
    Natuurlijk ligt het aan die spelers, Bosz is zonder fouten, aldus Bosz, maar wint nooit wat...
    Vind ik leuk
    Wazzupp +595
    woensdag 16 mei 2018 om 21:12
    Wat een flutwedstrijd was dat zeg
    Vind ik leuk
    YcB +53
    woensdag 16 mei 2018 om 21:24
    Het schijnt dat Peter Bosz plan c is bij ajax...
    Vind ik leuk
    renemar +487
    woensdag 16 mei 2018 om 21:41
    Ik blijf het een verademing vinden deze man te horen praten. Duidelijk, geen gelul. Een verschil van dag en nacht met zijn opvolgers.
    Ik vond wel dat Veltman ook een goede wedstrijd speelde.
    Vind ik leuk
    Pilsje +150
    woensdag 16 mei 2018 om 21:58
    Wel lekker dat alle mensen die kunnen voetballen of er verstand van hebben weg willen bij ajax haha
    Vind ik leuk
    base +2034
    woensdag 16 mei 2018 om 22:40
    En dan nog de meeste prijzen van Nederland gewonnen hebben dat vind ik het aller grappigst.
    Vind ik leuk
    Pilsje +150
    woensdag 16 mei 2018 om 23:25
    Heb je ook iets recents?
    Vind ik leuk
    Mari +6570
    woensdag 16 mei 2018 om 22:45
    De trainer ook niet. Als je weet dat Mu alleen de lange bal zal spelen op die lange Belg en je hebt geen antwoord kunnen bedenken? Dan zegt dat veel over je.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:57
    Bosz ook tactisch onvoldoende.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 01:52
    Als Bosz nog steeds overtuigd is dat hij de juiste tactiek tegenover Man U heeft gebruikt, dan is hij helemaal gek.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2252
    donderdag 17 mei 2018 om 08:18
    bij bosz ging het ook pas in maart draaien en werd het leuk om naar te kijken voor die tijd haalde er ook weinig hun niveau en wonnen ze in europa meer door geluk dan door kunde
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bosz praat over Ajax: "Twee spelers hebben hun normale niveau gehaald"