Vilhena blij met aanblijven teamgenoot: Ik hoopte al dat hij door zou gaan

    Vilhena blij met aanblijven teamgenoot: "Ik hoopte al dat hij door zou gaan"

    woensdag 16 mei 2018 om 20:30

    Robin van Persie besloot zijn carrière nog een jaar op te rekken en daar is Tonny Vilhena blij mee. Zijn Feyenoord-collega, die zelf nog niet veel wil prijsgeven over zijn eigen toekomst, is blij met dat nieuws. In gesprek met FOX Sports spreekt hij zijn waardering uit voor de topscorer aller tijden van Oranje.

    In de winterstop keerde Van Persie terug bij Feyenoord. Naarmate het seizoen vorderde, werd de routinier fitter en ging hij meer speelminuten maken. Vilhena is dan ook niet verrast dat hij heeft besloten er nog een jaar aan vast te plakken in De Kuip. "Ik kan niet door zijn ogen kijken, maar ik hoopte al dat hij door zou gaan."

    Van Persie had bij zijn rentree al met de clubleiding afgesproken dat er aan het einde van het seizoen geëvalueerd zou worden en pas dan zou worden besloten of de optie wordt gelicht. Dat is nu gebeurd. "Mooi, leuk. Ook voor Robin. Ik hoop dat we nog veel van hem kunnen zien", aldus Vilhena, die geen moment lijkt te hebben getwijfeld aan de capaciteiten van de spits. "Hij heeft het uitstekend gedaan, ook in de wedstrijden waarin hij inviel."

    Poll

    Doet Van Persie er goed aan om nog een jaar door te gaan?

    (2674 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +11601
    woensdag 16 mei 2018 om 20:34
    Ja en zelf gaan
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    woensdag 16 mei 2018 om 20:36
    "Zoals het er nu naar uitziet, blijf ik bij Feyenoord", zegt Vilhena, die woensdag meetrainde bij Oranje, tegen de NOS. "Ik heb een contract tot 2020, dus ja. Ik ben nu nog speler van Feyenoord. Het is iets voor later. Ik ben speler van Feyenoord en zit nu ook bij het Nederlands elftal. Daar richt ik me honderd procent op. Dan zien we het wel."
    Vind ik leuk
    Schaar +1497
    woensdag 16 mei 2018 om 20:45
    Morgen is die weg dus
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    woensdag 16 mei 2018 om 20:54
    Ja die is weg
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    woensdag 16 mei 2018 om 21:02
    Ja toch, prima
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15736
    woensdag 16 mei 2018 om 20:34
    En jij dan Vilhena?
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Van persie is gewoon een aanwinst vor de ED
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    woensdag 16 mei 2018 om 21:27
    Eindhovens Dagblad bedoel je ? Zekersss...
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    woensdag 16 mei 2018 om 20:41
    Mooi voor de Eredivisie dat Van Persie nog een jaartje doorgaat. Is een mooi uithangbord voor de Eredivisie. Wie weet komen andere toppers op leeftijd hierdoor ook afbouwen in NL.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91513
    woensdag 16 mei 2018 om 20:42
    Alleen daarom blijft ie al denk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    woensdag 16 mei 2018 om 20:43
    Vilhena is wel toe aan een transfertje.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    woensdag 16 mei 2018 om 20:44
    Van Persie is een magistrale voetballer die bij ons het verschil kan gaan maken volgend jaar met zijn ervaring.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:08
    Allemaal een glazenbol hiero!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:59
    Meerdere spelers zullen graag met/door Robin ervaring willen opdoen. Het is niet alleen geld natuurlijk. Het is ook een trekker voor andere jonge spelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vilhena blij met aanblijven teamgenoot: "Ik hoopte al dat hij door zou gaan"