PSV heeft een heel genereus aanbod gedaan, waardoor ik ben gaan twijfelen

    "PSV heeft een heel genereus aanbod gedaan, waardoor ik ben gaan twijfelen"

    donderdag 17 mei 2018 om 00:20

    PSV heeft alles op alles gezet om Marcel Brands in Eindhoven te houden. De technisch manager, wiens overstap naar Everton woensdag wereldkundig werd gemaakt, kon een nieuw en verbeterd contract tekenen.

    Op die manier hoopte PSV ervoor te zorgen dat Brands (56) niet naar Engeland verkaste en de komende jaren in Eindhoven zou blijven. "PSV heeft een heel genereus aanbod gedaan, waardoor ik ben gaan twijfelen. Dit weekend heb ik toch de knoop doorgehakt", vertelt de hoofdrolspeler aan het Eindhovens Dagblad.

    Het vertrek van Brands hing al geruime tijd in de lucht. "Het eerste contact met Everton dateerde al van 2016. Op dat moment had ik mijn woord al aan PSV gegeven en wilde ik niet vertrekken. Volgens mij waren de contracten nog niet eens getekend."

    Met een gerust hart trekt hij de deur achter zich dicht in Eindhoven. "Met een kampioenschap van het eerste elftal en ook mooie prestaties in de jeugdopleiding (PSV O19 én PSV O17 pakten de titel, red.) is er dit seizoen iets goeds neergezet. De beslissing om weg te gaan, heb ik afgelopen weekend genomen."

    Lees ook: Everton-bazen verwachten veel van Brands: "Iedereen kan zien hoe succesvol hij is"

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Vamos7 +3546
    donderdag 17 mei 2018 om 00:24
    Zat er lange tijd aan te komen daarom was die klap bij mij nie zo groot maar zeker weten een gemis en een aderlating.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23400
    donderdag 17 mei 2018 om 06:26
    Heel lief dat Brands dit zegt, maar uiteraard klinklare nonsens. Everton betaald minimaal het tweevoudige. En hij is de eerste Nederlander die dit gaat doen. Hij speelt het chique, maar de keuze was allang en makkelijk gemaakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:25
    Aderlating hoor...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:30
    Zou ie eigenlijk Engels kunnen spreken? Hij heeft nooit over de grens gespeeld en hij maakt niet de indruk veel opleiding te hebben genoten. Hoe zou zo’n gesprek met Everton dan zijn gegaan, vraag ik me af.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 00:31]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    donderdag 17 mei 2018 om 00:36
    Tuurlijk kan die Engels. Een TD die geen Engels kan bestaat niet. Hoe denk je dat hij onderhandelt met buitenlandse clubs. Gebarentaal?
    Vind ik leuk
    Farmer +11977
    donderdag 17 mei 2018 om 06:31
    Van Gaalse spoedcursus!

    'But to spiek it fluidly, that is a hole different cookie ofcourse!'
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5550
    donderdag 17 mei 2018 om 00:36
    I will help you out of the brands
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23400
    donderdag 17 mei 2018 om 06:28
    " Hij geeft niet de indruk veel opleiding te hebben genoten"...Op basis waarvan zeg jij dit ? Deze man heeft miljoenendeals gesloten over de hele wereld....daar zijn jij en ik klootjesvolk bij.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6331
    donderdag 17 mei 2018 om 06:52
    Volgens mij is Brands een van de beter opgeleiden. Neem nu overmars, die vent heeft volgens mij nooit op school gezeten. Meestal voetballers zijn niet zo hoog geschoold.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13811
    donderdag 17 mei 2018 om 10:08
    Pijnlijke misser MeAgain, Overmars heeft een MDA behaald na zijn voetballende carriere.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 17 mei 2018 om 10:15
    Wat is dat, een MDA opleiding ?
    Vind ik leuk
    reggie +1637
    donderdag 17 mei 2018 om 10:27
    Zwemdiploma;-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11977
    donderdag 17 mei 2018 om 18:52
    Ietsje anders dan MDMA gok ik :P
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 00:25
    Grote aderlating voor Psv. Ben er niet rouwig om.Tevens mooie uitdaging voor Dhr Brands.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 00:26
    Misschien Overmars halen..
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5447
    donderdag 17 mei 2018 om 00:35
    Ik win liever prijzen.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1164
    donderdag 17 mei 2018 om 00:40
    Hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 17 mei 2018 om 00:27
    Vanaf wanneer legt hij zijn werkzaamheden neerr?
    Per direct of na het WK
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    donderdag 17 mei 2018 om 00:29
    Per direct na het WK
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +741
    donderdag 17 mei 2018 om 00:37
    1 juni gaat hij aan de slag bij Everton, tot die tijd blijft hij in Eindje
    Vind ik leuk
    Janjan +430
    donderdag 17 mei 2018 om 05:44
    Hele goede manager. Echt respect voor. Wens hem alle succes!
    Vind ik leuk
    Molukker +101
    donderdag 17 mei 2018 om 07:52
    Jammer voor PSV. Hopen dat ze net zo een goede TD vinden, zodat de concurrentie met zowel Ajax als Varkens noord Rotterdam blijft voortgaan
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    donderdag 17 mei 2018 om 07:56
    Commissaris Frank Arnesen, hoofd scouting John de Jong en trainer Phillip Cocu nemen de taken van Brands voorlopig over. Als dit goed blijkt te werken dan halen ze geen vervanger
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 17 mei 2018 om 10:18
    Dat wordt moeilijk.....er kan er maar 1 verantwoordelijk zijn.....anders krijg je gedoe, zie Ajax.
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    donderdag 17 mei 2018 om 07:55
    Jammer dat hij niet toe gehapt heeft maar snap de stap wel! PSV heeft met Frank een ervaren man zitten die John wat kan bij brengen zodat die het over een aantal jaartjes kan overnemen..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9654
    donderdag 17 mei 2018 om 10:23
    Nou..... bij HSV waren ze niet zo tevreden hoor.
    In de RVC zitten is makkelijk, veel achteraf bepalen, ik denk dat Brands moeilijk te vervangen is en je moet toch 1 duidelijke opvolger hebben en niet drie.....Arnesen, Cocu en de Jong, gaat niet lang goed , een beetje slapjes van Gerbrands als dit driemanschap Brands moeten vervangen.
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    donderdag 17 mei 2018 om 10:28
    we gaan het meemaken :)
    Vind ik leuk
    Leozao +1299
    donderdag 17 mei 2018 om 07:56
    Eindelijk dat gezemel over hem afgelopen. Hij liep ook net zo makkelijk weg van AZ naar PSV, dus alsjeblieft geen drama!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "PSV heeft een heel genereus aanbod gedaan, waardoor ik ben gaan twijfelen"