'Wolfsburg kan stekker uit Younes-deal trekken; Ajacied mogelijk naar de rechter'

'Wolfsburg kan stekker uit Younes-deal trekken; Ajacied mogelijk naar de rechter'

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 07:40do 17-05-2018 om 07:40

Een nieuw hoofdstuk in de soap rond Amin Younes. De kans bestaat volgens het Duitse Kicker dat de 24-jarige Ajacied en zijn zaakwaarnemer spoedig naar de rechter stappen. VfL Wolfsburg kan de stekker uit de deal trekken.

Younes zou afgelopen zomer de transfer naar SSC Napoli maken, maar die deal ketste op het laatste moment af. Napoli beweert dat Younes maar liefst 31 handtekeningen heeft gezet, maar zelf ontkent hij dat. De Serie A-club claimt dat de Ajacied per 1 juli onder contract staat in Italië. Volgens de laatste berichten maakt Younes echter niet de overstap naar Napoli, maar naar Wolfsburg. Die club kan roet in het eten gooien.

Kicker meldt dat Wolfsburg een clausule kan activeren, waardoor de hele deal niet doorgaat. De Bundesliga-club twijfelt over het contract dat Younes inmiddels getekend zou hebben. Die zou niet rechtsgeldig zijn omdat Younes al in Napoli heeft getekend. Wolfsburg kan een clausule activeren als er problemen zijn met Napoli. In dat geval kan Younes mogelijk fluiten naar zijn Duitse transfer. Younes zou bij Wolfsburg tot 2022 getekend hebben.

Mocht Wolfsburg afzien van de transfer, dan is het volgens Kicker aannemelijk dat de zaak in handen komt van de advocaten en mogelijk zelfs van de rechter. Younes procedeert dan niet tegen Wolfsburg, maar tegen Napoli. De Ajacied hoopt dat zijn contract verscheurd kan worden en hij alsnog de transfer kan maken naar de Bundesliga.

Plaats een reactie

Seizoenkaart +10903
donderdag 17 mei 2018 om 07:41
Zou Hij ook verdient hebben met zn kut arogante gedrag
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 07:42]
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19517
donderdag 17 mei 2018 om 07:45
Napoli houdt zijn poot stijf. Denk dat Younes er een hele kluif aan krijgt om dit allemaal weer recht te zetten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
Always PSV +14323
donderdag 17 mei 2018 om 08:35
Younes heeft het verstand van een garnaal!
Vind ik leuk
Suomi71 +997
donderdag 17 mei 2018 om 10:17
Aan de andere kant, wat heb je aan een speler die niet voor jouw club wilt uitkomen maar wel een riant salaris zal gaan opstrijken. Napoli wordt hier dus ook niet echt wijzer van.
Vind ik leuk
Enden +4427
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
Jawel hoor. Die willen gewoon geld zien, of zouden ze echt met Younes de strijd met Juventus aan willen gaan
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
Juventus FC +3837
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Bij Onder 13 zou younes niet misstaan
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
Laat dan gewoon die 31 handtekeningen zien...zijn ook vast wel beelden van. Ben je van alles af.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:29
Je zou idd zeggen dat er van die 31 heus wel eentje tevoorschijn te toveren is.
Vind ik leuk
SirUltionem +3048
donderdag 17 mei 2018 om 13:19
volgens mij mag je handtekeningen niet zomaar delen via het internet, voor de rechter zal het contract echt wel getoond worden als die er is maar wij moeten dus op het oordeel van de rechter afgaan om te kijken wie er nu daadwerkelijk gelijk heeft...
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
donderdag 17 mei 2018 om 13:27
Ik bedoel ook uiteraard voor de gemachtigde instanties, ouwe reus
Vind ik leuk
SirUltionem +3048
donderdag 17 mei 2018 om 13:33
ik weet niet hoe dat werkt, als Younes het echt voor een rechter wil laten komen met beweringen als dat alle handtekeningen vervalst zijn etc. dan zal die duidelijkheid ook pas via de rechter komen denk ik en de rechtspraak in Nederland is nogal traag dus dan gaat alles nu precies zoals het zou moeten verlopen volgens je eigen reactie, voor de rest zijn er volgens mij geen instanties die hier iets over te zeggen hebben volgens mij.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:43
Wie is Younes?
Vind ik leuk
Sanuk +3415
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
De betere versie van kluivertje.
Vind ik leuk
COYG +7620
donderdag 17 mei 2018 om 08:26
Als die beter is dan is dat wel sneu voor Kluivertje.
Vind ik leuk
Sanuk +3415
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Is ook een sneu ventje.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4515
donderdag 17 mei 2018 om 07:45
Het is vroeg....ik lees de inhoud van het artikel, maar snap er echt geen drol van.
Overigens is handtekeningen zetten onder twee contracten gevaarlijk. Volgens mij is er in het verleden ook een speler geweest die hiervoor geschorst is geweest.
Vind ik leuk
Leozao +6285
donderdag 17 mei 2018 om 07:50
Ik wens Amin Younes het allerbeste!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
wat un gedoe
Vind ik leuk
Speedy +343
donderdag 17 mei 2018 om 07:55
Tsja, waar is het mis gegaan met Younes. Vorig jaar nog een voorbeeldige prof en nu...........
Vind ik leuk
Pieterv14 +501
donderdag 17 mei 2018 om 08:02
Bestaat er niet zoiets als proeftijd...?!
Vind ik leuk
AllAdIn +20951
donderdag 17 mei 2018 om 08:08
Vanavond in 'De Raadkamer' 21.30 SBS6; de twee contracten van Amin Younes.
Vind ik leuk
Adriaan +443
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
Met Napoli voorzitter Aurelio De Laurentiis.
Vind ik leuk
AllAdIn +20951
donderdag 17 mei 2018 om 08:37
Hahahaa, ik zit er al klaar voor!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:25
Goed voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:34
Dit noemen ze nou een koekie an eigen deeg.
Vind ik leuk
Och jeh +2205
donderdag 17 mei 2018 om 09:05
Die heeft er een potje van gemaakt!!
Vind ik leuk
Budazonen +429
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Karma is a bitch
Vind ik leuk
Smithsonian +38134
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Haha. Eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 09:41
Younes wilde toch niet naar Napoli omdat ie bij aankomst daar gelijk was benaderd door bepaalde groepen daarzo.. harde kern / mafia?
Vind ik leuk
Maan88 +5823
donderdag 17 mei 2018 om 10:37
Wat een soap! Ik zou het geweldig vinden als ie dalijk ergens anders tekent, ajax er geen euro aan verdiend en napoli gewoon miljoentje of 5 krijgt zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebben of uberhaubt officieel gepresenteerd te zijn. Is toch hilarisch dit.
Vind ik leuk
Hoho +34
donderdag 17 mei 2018 om 12:00
Fijne zaakwaarnemer! Waar was die toen die 31 handtekeningen gezet werden?
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 17 mei 2018 om 12:50
Gewoon aan zijn contract laten houden of hij moet het afkopen voor miljoenen die hij niet heeft maar samen met wolfsbug hahahahaha
Vind ik leuk
El Cazador +8115
donderdag 17 mei 2018 om 14:14
De maffiosi in Napels hebben hem gedrogeerd met een hele speciale pizza met hallucinerende pado's erop, nu weet deze zelf niet eens dat die 31 handtekeningen heeft gezet. Zo zie je maar weer hoe verrot de voetballerij is!!! Alles maar ook echt alles draait om poen.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Slim van Wolfsburg!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:11
eerst maar is in de bundesliga blijven voor wolfsburg :P
Vind ik leuk
hefbrug38 +522
vrijdag 18 mei 2018 om 05:16
Younes dacht zeker dat het handtekeningen verzamelaars waren in Italië
Vind ik leuk
HupHolland +3261
vrijdag 18 mei 2018 om 15:57
Haha, daar gaat je geld en je carriere. Je kunt natuurlijk ook gewoon kunnen meewerken aan een eerlijke transfer. Younes is een probleem kind en helemaal niet zo bijzonder.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws