'Wolfsburg kan stekker uit Younes-deal trekken; Ajacied mogelijk naar de rechter'

'Wolfsburg kan stekker uit Younes-deal trekken; Ajacied mogelijk naar de rechter'

donderdag 17 mei 2018 om 07:40

Een nieuw hoofdstuk in de soap rond Amin Younes. De kans bestaat volgens het Duitse Kicker dat de 24-jarige Ajacied en zijn zaakwaarnemer spoedig naar de rechter stappen. VfL Wolfsburg kan de stekker uit de deal trekken.

Younes zou afgelopen zomer de transfer naar SSC Napoli maken, maar die deal ketste op het laatste moment af. Napoli beweert dat Younes maar liefst 31 handtekeningen heeft gezet, maar zelf ontkent hij dat. De Serie A-club claimt dat de Ajacied per 1 juli onder contract staat in Italië. Volgens de laatste berichten maakt Younes echter niet de overstap naar Napoli, maar naar Wolfsburg. Die club kan roet in het eten gooien.

Kicker meldt dat Wolfsburg een clausule kan activeren, waardoor de hele deal niet doorgaat. De Bundesliga-club twijfelt over het contract dat Younes inmiddels getekend zou hebben. Die zou niet rechtsgeldig zijn omdat Younes al in Napoli heeft getekend. Wolfsburg kan een clausule activeren als er problemen zijn met Napoli. In dat geval kan Younes mogelijk fluiten naar zijn Duitse transfer. Younes zou bij Wolfsburg tot 2022 getekend hebben.

Mocht Wolfsburg afzien van de transfer, dan is het volgens Kicker aannemelijk dat de zaak in handen komt van de advocaten en mogelijk zelfs van de rechter. Younes procedeert dan niet tegen Wolfsburg, maar tegen Napoli. De Ajacied hoopt dat zijn contract verscheurd kan worden en hij alsnog de transfer kan maken naar de Bundesliga.

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 07:41
Zou Hij ook verdient hebben met zn kut arogante gedrag
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 07:42]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:45
Napoli houdt zijn poot stijf. Denk dat Younes er een hele kluif aan krijgt om dit allemaal weer recht te zetten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:35
Younes heeft het verstand van een garnaal!
Vind ik leuk
JustH +8900
donderdag 17 mei 2018 om 09:19
Of zijn zaakwaarnemer is niet zo handig?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:51
Denk beide, al heeft hij zelf wat handtekeningen uitgedeeld links en rechts;)
Vind ik leuk
JustH +8900
donderdag 17 mei 2018 om 10:53
Ja maar dat vertelt Napoli, ik weet het niet :-)
Vind ik leuk
Enden +2748
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
Meer handtekeningen dan doelpunten
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:43
Allemaal problemen veroorzaakt door zijn eigen schuld
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:44]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:56
Tot aan een WK toe...
Vind ik leuk
Suomi71 +678
donderdag 17 mei 2018 om 10:17
Aan de andere kant, wat heb je aan een speler die niet voor jouw club wilt uitkomen maar wel een riant salaris zal gaan opstrijken. Napoli wordt hier dus ook niet echt wijzer van.
Vind ik leuk
Enden +2748
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
Jawel hoor. Die willen gewoon geld zien, of zouden ze echt met Younes de strijd met Juventus aan willen gaan
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Bij Onder 13 zou younes niet misstaan
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:57
Al was het maar om de arrogante, domme eikel dwars te zitten. Niet hier spelen, dan nergens.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
Laat dan gewoon die 31 handtekeningen zien...zijn ook vast wel beelden van. Ben je van alles af.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:29
Je zou idd zeggen dat er van die 31 heus wel eentje tevoorschijn te toveren is.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:19
volgens mij mag je handtekeningen niet zomaar delen via het internet, voor de rechter zal het contract echt wel getoond worden als die er is maar wij moeten dus op het oordeel van de rechter afgaan om te kijken wie er nu daadwerkelijk gelijk heeft...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:27
Ik bedoel ook uiteraard voor de gemachtigde instanties, ouwe reus
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:33
ik weet niet hoe dat werkt, als Younes het echt voor een rechter wil laten komen met beweringen als dat alle handtekeningen vervalst zijn etc. dan zal die duidelijkheid ook pas via de rechter komen denk ik en de rechtspraak in Nederland is nogal traag dus dan gaat alles nu precies zoals het zou moeten verlopen volgens je eigen reactie, voor de rest zijn er volgens mij geen instanties die hier iets over te zeggen hebben volgens mij.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:43
Wie is Younes?
Vind ik leuk
Sanuk +1729
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
De betere versie van kluivertje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:26
Als die beter is dan is dat wel sneu voor Kluivertje.
Vind ik leuk
Sanuk +1729
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Is ook een sneu ventje.
Vind ik leuk
Decimius +2883
donderdag 17 mei 2018 om 07:44
Elk normaal mens is gebonden aan een contract als hij dat met zijn volle verstand ondertekend heeft. Waarom denkt Younes dat hij een uitzondering is?
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 07:51
Dat gebonden valt bij normale mensen wel mee hoor. Steeds makkelijker wordt het om contracten niet uit te dienen, om maar niet te beginnen over de voetbalwereld...
Vind ik leuk
plein19 +1112
donderdag 17 mei 2018 om 08:33
Wat een onzin. Einddatum is einddatum tenzij er een opzegtermijn is afgesproken
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 08:42
Er zijn veeel meer, bij wet bepaalde, ontbindingsvoorwaarden. Wat een onzin, man man man...
Vind ik leuk
plein19 +1112
donderdag 17 mei 2018 om 08:57
Dan moet je wel een zaak aanbrengen bij de rechter. Noem maar 3 redenen die veel makkelijker gaan dan vroeger
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:00]
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 09:30
Op 1 juli 2015 is het ontslagrecht flink veranderd. Kantonrechtersformule is destijd afgeschafd, met een transitie vergoeding in de plaats. De grap: je hoeft veelal in de praktijk niet langs de rechter omdat de wet het al heel nauwkeurig voorschrijft. Er is toen voor het eerst (!) Een lijst ontslaggronden in de wet opgenomen.

Ja ik kan hier nog heel verhaal over gaan lullen, maar dat lijkt me niet nodig. Ik kan nog verwijzen naar wet werk en zekerheid. Google die ff en er gaat wellicht een wereld voor je open...
Vind ik leuk
plein19 +1112
donderdag 17 mei 2018 om 09:39
Helemaal gelijk. En nu even waarom Utrecht 5,5 miljoen van Ajax cadeau krijgt. Kennelijk niet nodig
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 09:47
Omdat dat een voorwaarde is. In spelerscontracten zit feitelijk een soort concurrentiebeding (vergelijkbaar) die afgekocht kan worden. Bij een laatste spelerscontract is een speler makkelijker vrij om te stoppen met voetbal....
Vind ik leuk
plein19 +1112
donderdag 17 mei 2018 om 10:02
En waarom worden voetballer keihard aangepakt door de bond als het om de afkoop van het concurrentiebeding als een speler 2 contracten tekent?
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 10:14
Euhm zo werkt concurrentiebeding eh... Maar daar ging het ook helemaal niet over. Gesteld werd dat ieder normaal mens aan een overeenkomst vast zit bij het tekenen... Dat is gewoon niet zo zwart-wit te stellen.. wij hebben nu al heel vraaggesprek hoe dat in de voetbalwereld gaat, die is al redelijk hard.. laat staan een 'normaal mens'.
Vind ik leuk
plein19 +1112
donderdag 17 mei 2018 om 12:47
Jij begon over de voetbalwereld. Er is in de normale arbeidsmarkt meer flexibiliteit gekomen. Of de vrijheid op de spelers markt een verbetering is weet ik niet.
Vind ik leuk
Jordtt +943
donderdag 17 mei 2018 om 12:51
Haha ja leek me gepast gezien het voetbalgehalte van deze site ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:56
Ik heb nog nergens een document gezien met 31 handtekeningen. Jij?
Vind ik leuk
Bizzy +14883
donderdag 17 mei 2018 om 08:06
Bij het afsluiten van een hypotheek zit je ook zomaar aan 15 handtekeningen. Spelers contract lijkt me vrij complex ivm merkrechten, prestatie, bonussen, verplichtingen buiten voetbal om etc
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:05
Snap ik Bizzy, maar als iedereen zo overtuigd is van het feit dat het contract geldig is, publiceer het handtekeningen blad en dan kan iedereen over tot de orde van de dag.
Vind ik leuk
Bizzy +14883
donderdag 17 mei 2018 om 09:32
Dan heb je je kruit verschoten als het tot een rechtzaak komt. Bewijzen in de media publiceren doet men niet snel.
Vind ik leuk
JustH +8900
donderdag 17 mei 2018 om 09:20
Omdat niemand nog weet wat er is getekend, Decimius
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:45
Het is vroeg....ik lees de inhoud van het artikel, maar snap er echt geen drol van.
Overigens is handtekeningen zetten onder twee contracten gevaarlijk. Volgens mij is er in het verleden ook een speler geweest die hiervoor geschorst is geweest.
Vind ik leuk
Gustavo +2769
donderdag 17 mei 2018 om 07:50
Mexes. Van Auxerre naar AS Roma
Vind ik leuk
kaazelien +1712
donderdag 17 mei 2018 om 07:51
Ja,maar die hield er we een moot stereosetje aan over.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:04
Nee, dat was Frank Rijkaard bij PSV :-D
Vind ik leuk
kaazelien +1712
donderdag 17 mei 2018 om 08:27
Echt?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:33
Is al lang geleden, maar ja. Wilde een artikel voor je opzoeken en zag dat het zelfs op Rijkaard's Wikipedia terecht is gekomen :-)
Daar kun je het zelf teruglezen.
Vind ik leuk
Leozao +78
donderdag 17 mei 2018 om 07:50
Ik wens Amin Younes het allerbeste!
Vind ik leuk
Gustavo +2769
donderdag 17 mei 2018 om 07:51
Oempa Loempa la la la la.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
wat un gedoe
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:53
Is die Younes echt zo dom?
Vind ik leuk
mgtow +753
donderdag 17 mei 2018 om 08:01
Z'n hersens zijn ook wat kleiner anders paste z'n kop niet meer op z'n rompje.
Vind ik leuk
Speedy +340
donderdag 17 mei 2018 om 07:55
Tsja, waar is het mis gegaan met Younes. Vorig jaar nog een voorbeeldige prof en nu...........
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:02
Bestaat er niet zoiets als proeftijd...?!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:23
Ik heb altijd tijd om bier te proeven
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
donderdag 17 mei 2018 om 08:08
Vanavond in 'De Raadkamer' 21.30 SBS6; de twee contracten van Amin Younes.
Vind ik leuk
Adriaan +144
donderdag 17 mei 2018 om 08:14
Met Napoli voorzitter Aurelio De Laurentiis.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
donderdag 17 mei 2018 om 08:37
Hahahaa, ik zit er al klaar voor!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:17
Wat een idioot, aanpakken. Wie denk je wel dat je bent om te denken dat getekende contracten niet voor jou gelden?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:18]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:25
Hopelijk eindigt hij met geen enkel contract. Werkloos.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:25
Goed voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:34
Dit noemen ze nou een koekie an eigen deeg.
Vind ik leuk
Och jeh +1536
donderdag 17 mei 2018 om 09:05
Die heeft er een potje van gemaakt!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Karma is a bitch
Vind ik leuk
Teo Smith +19346
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Haha. Eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1158
donderdag 17 mei 2018 om 09:41
Younes wilde toch niet naar Napoli omdat ie bij aankomst daar gelijk was benaderd door bepaalde groepen daarzo.. harde kern / mafia?
Vind ik leuk
Maan88 +2159
donderdag 17 mei 2018 om 10:37
Wat een soap! Ik zou het geweldig vinden als ie dalijk ergens anders tekent, ajax er geen euro aan verdiend en napoli gewoon miljoentje of 5 krijgt zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebben of uberhaubt officieel gepresenteerd te zijn. Is toch hilarisch dit.
Vind ik leuk
Hoho +10
donderdag 17 mei 2018 om 12:00
Fijne zaakwaarnemer! Waar was die toen die 31 handtekeningen gezet werden?
Vind ik leuk
John040 +933
donderdag 17 mei 2018 om 12:50
Gewoon aan zijn contract laten houden of hij moet het afkopen voor miljoenen die hij niet heeft maar samen met wolfsbug hahahahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:14
De maffiosi in Napels hebben hem gedrogeerd met een hele speciale pizza met hallucinerende pado's erop, nu weet deze zelf niet eens dat die 31 handtekeningen heeft gezet. Zo zie je maar weer hoe verrot de voetballerij is!!! Alles maar ook echt alles draait om poen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:25
De waarheid zal wel in de midden leggen. Geen Napoli en geen Wolfsburg.



ps, Waarom moet ik steeds inloggen???????
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:36
Slim van Wolfsburg!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:10
Sukkeltje Younes maakt kans op nooit meer betaaldvoetbal te spelen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:11
eerst maar is in de bundesliga blijven voor wolfsburg :P
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 05:16
Younes dacht zeker dat het handtekeningen verzamelaars waren in Italië
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 15:57
Haha, daar gaat je geld en je carriere. Je kunt natuurlijk ook gewoon kunnen meewerken aan een eerlijke transfer. Younes is een probleem kind en helemaal niet zo bijzonder.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Wolfsburg kan stekker uit Younes-deal trekken; Ajacied mogelijk naar de rechter'