Weghorst mist 'leuke gozer' bij Oranje: Het klikte voor mijn gevoel erg goed

Weghorst mist 'leuke gozer' bij Oranje: "Het klikte voor mijn gevoel erg goed"

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 10:43do 17-05-2018 om 10:43

Wout Weghorst wenst Bas Dost het beste. De spits van Sporting Portugal werd dinsdagavond aangevallen door hooligans en raakte gewond aan zijn hoofd.

"Ik heb hem een berichtje gestuurd. Het was echt even schrikken. Bizar gewoon", aldus Weghorst in De Telegraaf over het incident in Lissabon. Bij het Nederlands elftal komt de spits in aanmerking voor de Dost-rol, nadat de Sporting-spits onlangs een punt achter zijn interlandcarrère. "Het gevoel is een beetje dubbel."

"Ik heb Bas de vorige keer een week meegemaakt en het klikte voor mijn gevoel erg goed. Van zijn kwaliteiten had ik nog veel kunnen opsteken. Dus vind ik zijn beslissing jammer. Ook omdat Bas een leuke gozer voor de groep is. Maar het is natuurlijk wel duidelijk dat hij een concurrent voor me is. Zijn beslissing om te stoppen zorgt ervoor dat ik een plekje opschuif en vergroot mijn kansen", besluit Weghorst.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +20683
donderdag 17 mei 2018 om 10:45
Tja, we hebben Weghorst, Babel en L. De Jong... :-/
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:46
En Robin van Persie.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:02
En Henk Veerman.
Vind ik leuk
El Lobo +2118
donderdag 17 mei 2018 om 11:13
En Glynor Plet
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:25
Wel even serieus blijven.
Vind ik leuk
justinhafc +2830
donderdag 17 mei 2018 om 11:32
Ha! Glynor Plet! Dat we die ooit nog voor een miljoen aan de rooien hebben weten te verkopen is toch magistraal! Samen met de 2 miljoen die Gladon heeft opgeleverd toch wel de transferhoogtepunten van Heracles.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28877
donderdag 17 mei 2018 om 11:01
Misschien dat Kuyt zich weer aanmeldt nu er een leuke gozer gezocht wordt.
Vind ik leuk
Rodajc +17417
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Kun je 10 Europese landen opnoemen die voorin meer kwaliteit hebben rondlopen?
Vind ik leuk
Pec010 +2255
donderdag 17 mei 2018 om 12:09
België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Italië, Kroatië, IJsland en Wales?
Vind ik leuk
Rodajc +17417
donderdag 17 mei 2018 om 16:49
Ijsland en Wales? Nope. Portugal? Hebben Ronaldo maar verder in de breedte?
Vind ik leuk
Pec010 +2255
donderdag 17 mei 2018 om 17:16
Polen, Servië en Turkije is ook ongeveer vergelijkbaar. Onze aanval is echt matig in mijn ogen.
Vind ik leuk
Timmiraq +22320
vrijdag 18 mei 2018 om 21:26
wales en Portugal hebben een absolute wereldtopspeler. Geloof me maar dat is 100 klassen beter dan Luuk de Jong en Wout Weghorst
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20683
donderdag 17 mei 2018 om 12:09
Pff, ben aan het werk ouwe... Als ik tijd heb straks doe ik het!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20683
donderdag 17 mei 2018 om 12:16
Spanje, Brazilië, Uruguay, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, België, Engeland, Kroatië.. Portugal heeft in iedergeval een wereldster voorin en Mexico doet ook niet onder voor onze aanval...

Oh shit Europees zei je hehe....
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
voorstopper +1085
donderdag 17 mei 2018 om 10:46
Aldus Hout Hegworst
Vind ik leuk
Dexterinho +1295
donderdag 17 mei 2018 om 10:48
?????

Moet er btw wel om glimlachen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:48
Bas dost heeft even wat anders aan zn hoofd nu, denk ik.
Vind ik leuk
Stig +1751
donderdag 17 mei 2018 om 10:50
Schaafplekken en Hoofdpijn...
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Ben oprecht benieuwd hoever Weghorst het gaat schoppen.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
donderdag 17 mei 2018 om 12:41
ik denk zo'n beetje alles in de 2e ring.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 12:44
Hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:00
Als Weghorst de kans krijgt en er net zoveel scoort als het bij Az doet gaan we ooit het EK en WK halen
Vind ik leuk
El Lobo +2118
donderdag 17 mei 2018 om 11:13
Ooit.....
Vind ik leuk
Smithsonian +38123
donderdag 17 mei 2018 om 11:30
1 april :(.
Vind ik leuk
Smithsonian +38123
donderdag 17 mei 2018 om 11:29
Weghorst moet zelf afzeggen voor oranje.

Man wat hebben we een kutspitsen...
Vind ik leuk
huge +502
donderdag 17 mei 2018 om 12:20
Valt me mee dat ie niet gelijk ging huilen toen ie het hoorde.
Vind ik leuk
Wazzupp +625
donderdag 17 mei 2018 om 12:48
Tuurlijk, weer een concurrent minder haha
Vind ik leuk