Babel bestookt door Feyenoord-fans: 'Geen zorgen, ik kom niet naar Feyenoord'

Babel bestookt door Feyenoord-fans: 'Geen zorgen, ik kom niet naar Feyenoord'

donderdag 17 mei 2018 om 12:58

Een vreemde gewaarwording voor Ryan Babel, donderdagochtend. Hij wordt op social media overspoeld door Feyenoord-fans die willen weten of hij naar De Kuip komt.

In de vaak niet zo betrouwbare Turkse pers sijpelde donderdag het bericht door dat Feyenoord een aanbieding heeft neergelegd bij Babel. Heel waarschijnlijk is dat niet. De 31-jarige spits van Besiktas en het Nederlands elftal reageert met een opgetrokken wenkbrauw en duidelijke boodschap.

'Mijn prive berichten overspoeld door Feyenoord supporters met de vraag of ik wel of niet naar de Kuip kom...', twittert Babel. 'Zag even later dat er iets in t nieuws is gekomen... dus ik begrijp de berichten.. maar laten we t direct de wereld uit helpen.. Geen zorgen ik kom niet naar Feyenoord..'

Babel heeft een contract tot medio 2019 bij Besiktas. In Turkije staat hij er goed op, na 12 doelpunten in 31 competitiewedstrijden. De Oranje-international heeft daarnaast een verleden bij Ajax, wat een overstap naar Feyenoord nog onwaarschijnlijker maakte. Hij speelde verder voor onder meer Liverpool, Hoffenheim en Deportivo La Coruña.

Plaats een reactie

Vak115 +32
donderdag 17 mei 2018 om 13:03
Haha zou wat zijn!! Denk dat hij best wat geld zou kosten.
Vind ik leuk
Artikia +2067
donderdag 17 mei 2018 om 13:10
Al 31 en nog maar een contract voor een jaar. Denk dat het wel meevalt eigenlijk.
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 13:17
Feyenoord is rijk. Ze betalen met plezier voor een fitte speler op leeftijd
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:31
Mmm 47 jaar en dan nog steeds een trol willen zijn. Rot leven zeker?
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 14:40
Nee hoor valt reuze mee. Veel Feyenoorders om me heen dus genoeg leedvermaak
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:02
Nou dat zal de laatste 4 jaar wel meevallen.
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 15:17
1x kampioen in 18 jaar op 1 puntje. En nog Ajax niet kunnen verslaan. Echt iets om eindeloos trots op te zijn. En dit jaar meteen weer terug op het oude niveau
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:57
Toch moet je niet trots zijn over de laatste 4 jaar!!! Aangezien jullie je eigen de beste vinden
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Weinig reden om te roepen dat je de beste bent. Het voetbal onder De Boer was niet bepaald genieten. En ik had nooit verwacht dat Gio of Cocu meer uitstraling zouden hebben dan een Ajax trainer. Ik heb vorig jaar genoten. En eens moet de giga bankrekening toch resultaat gaan boeken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:51
Ja en toch supporter blijven hè, dat is clubliefde. Maar wat ik vanmiddag al zei: 47 jaar en dan gaan lopen trollen op een voetbalsite. Stoer hoor, hoop dat je geen vader ben.
Vind ik leuk
Horas +348
donderdag 17 mei 2018 om 22:19
Het niveau van Ajax was natuurlijk veel beter dit seizoen. Een paar Noren verpletterend, Twente met grote cijfers uit de beker gegooid en in Eindhoven met overmacht gewonnen van PSV.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:05
Nou daar zitten wij ook totaal niet op te wachten hoor Babel.
Heb geen dromen, op zuid ben je niet welkom.



[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:05]
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:06
Leuk toch dat hij dat zelf ook aanvoelt?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:07
Spreek lekker voor jezelf.

Jij bent zeker ook niet blij met Van Geel of Van der Heijden. En Johan Cruijff dat kon ook niet.

Grow up, als wij er betervan worden mag hij wat mij betreft gewoon komen!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:09
Precies. Ik snap alle emotie wel, maar Babel zou voor elke eredivisieclub van toegevoegde waarde zijn.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:10
Het maakt mij niet uit bij welke club iemand gespeeld is. Als hij met een Feyenoord embleem op zijn borst speelt dan is hij gewoon 1 van ons.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:11
Tevens is hij 30 jaar volgens mij? Moet miljoenen kosten, geen restwaarde meer daarna..snap niet waarom je daar beter van zou worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:17
Van Persie en Kuyt ook niet echt. Maar brengen ervaring mee die ze weer kunnen doorpasen aan onze jongere spelers.

Daar worden ze ook weer beter van.

Het leverde ons de afgelopen 3 jaar 2 bekers en 1 landskampioenschap op.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:18
Sorry, je gaat een Kuijt en RVP toch niet met Babel vergelijken hahaha.

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:24
Nouja de verandering die Babel te weeg zal brengen is wel minder dan RVP en Kuyt maar nog steeds zou hij ons beter maken.

Als jij onder je aanvallers RVP, Babel en Berghuis hebt en als Back-ups Larsson en Vente sta je er toch niet slecht voor.

Want ik verwacht wel dat Jorgensson vertrekt.
Vind ik leuk
JJD +267
donderdag 17 mei 2018 om 17:14
Ow jij denkt dat Vente het nog gaat maken?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:03
Yes sir, hij heeft ook nog niet zo verschrikkelijk veel kansen gehad. Maar hij komt er nog wel.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:12
Ja groot gelijk, zeker als het gaat over iemand die zich (voor zover ik weet) nooit echt slecht over Feyenoord heeft uitgelaten. Als het nou over Vertonghen zou gaan...
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:14
Vertonghen is de geslaagde versie van Jan Arie, dus daar zou ik niet al te moeilijk over doen :p
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:20
Maar stel dat Immers geweldig zou kunnen voetballen, zou jij het dan prima vinden om hem naar Ajax te halen?
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:59
Even m'n best doen om me dat voor te stellen hoor :p
Maar ja, zou ik prima vinden. Mensen roepen in hun enthousiasme weleens wat. Of ze veranderen van mening.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:15
Tsja hem vind ik niet echt syphatiek maar als we er echt veel beter van worden Why not.

Maar Babel is echt wel meer dan goed genoeg voor Feyenoord hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:09
Laat de dorpsgek in zijn waarde :p
Vind ik leuk
Jur74 +6037
donderdag 17 mei 2018 om 13:12
De echte dorpsgek reageerde als eerste in deze topic.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:16
Jij bent ook een lieverd haha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:30
Kijk eens naar je zelf man sukkel!
Vind ik leuk
Jur74 +6037
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
Dat zeg je maar tegen je vader als je je zakgeld niet krijgt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:39
zeg maar tegen je vader..... Jochie, hoe oud ben je?
Vind ik leuk
Jur74 +6037
donderdag 17 mei 2018 om 13:43
1. Dat gaat jou geen reet aan.
2. Als je dom reageert terwijl je mij niet kent kan je hem terug verwachten met je sukkel.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:32
Wil je aub mijn Turkse gabber niet zo aanvallen, als er iemand hout snijdt met zijn uitspraken dan is hij het wel of niet abi
Vind ik leuk
Jur74 +6037
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
Haha, hij weet wie het zegt. Laatst nog lekker met hem "getypt" over Turkije en Döner e.d.
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:37
Hahaha, moet zijn eerste uitspraak die hout snijdt nog tegenkomen geloof ik.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:38]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:49
Meestal snijden Turken ergens anders in.
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:56
Ouch ;-)
Vind ik leuk
Bo3007 +62
donderdag 17 mei 2018 om 13:58
Döner kebab?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 23:57
Groot gelijk maat.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:10
Zou niet weten waarom wij beter worden met een Babel?
Van de Heijden is ook een gepasseerd station als je verder wilt ontwikkelen, en ik hoop dat hij een mooie club vind. Van Geel is goed met een lege portemonnee, maar zijn netwerk reikt niet verder als de stadsgrenzen van Rotterdam lijkt het wel. Dus ik zou er niet rouwig om zijn als wij een andere TD binnen halen.

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:12
Nou moet onze portemonnee ook nog wel wat voller maar ik hoop dat Vilhena en Jorgenssonn ons een handje kunnen helpen. ^.^

Maar wat wie zie jij dan als TD?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:14
Zou willen dat ik daar een antwoord op had.
Maar die heb ik niet, Brands gaat al naar Everton helaas ;).

Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:23
Daarom altijd voorzichtig zijn met wie je weg wenst. Je weet wie je hebt, maar niet wie je krijgt.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:25
Naja er zijn zat mensen die meer kijk hebben op het aanstellen van een TD echter is de meerderheid het er wel over eens dat Van Geel niet verder als ze achtertuin scout. Hij heeft gewoon geen uitgebreid netwerk, en daar zal Feijenoord echt stappen in moeten maken.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:16
Ik zou iemand van AZ halen :p
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:17
Ipv Babel zou ik vol voor Janhahuppeldup gaan .

Moet ook aardig centje kosten maar desondanks zou ik dat een goede investering vinden.

Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:35
Ik denk niet dat dat haalbaar is. Plus Berghuis speelt daar.
Je hebt denk ik wel een punt dat je voor een oudere speler niet teveel moet betalen.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
Berghuis kan ook op links. Kan die Boetius ook gelijk opzouten.
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:40
Berghuis voelt zich niet prettig op links. Zou hem niet uit zijn comfort zone halen na zo’n goed seizoen.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:41
Daar heb je een wel een punt, toch zou dat wel het ideale plaatje zijn als je 2 van zulke spelers op de vleugels hebt. Komen die ballen vanaf links ook nog eens aan. Dreiging vanaf 2 flanken ipv 1.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 14:02
Dat lijkt me toch zonde. Berghuis gaat op rechts hartstikke goed.
Haal dan een linksbuiten.
Babel ofzo :p
Maar Boëtius is het inderdaad niet.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Ipv van Jan de Jong, hadden ze in ieder geval Eenhoorn binnen moeten halen. Want die Jan de Jong is me toch een dwaas, wat een clown is dat.

Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 13:59
Ben ik het volledig mee eens.
Vind ik leuk
JJD +267
donderdag 17 mei 2018 om 17:22
Geef die man eerst eens de tijd met je snelle conclusies.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 17:44
Die man tijd geven? Hij heeft 3 keer openbaar wat gezegd en 3 keer stond je gewoon dik voor lul. Meer passes als de tegenstander manmanman .

Totaal geen voetbal inzicht of enige achtergrond hierin. Hij is notabene nooit een supporter van Feijenoord geweest.

Als je Eenhoorn had binnen gehaald had je tenminste iemand gehad die bij AZ al ervaring heeft opgedaan en daarnaast een groot supporter is van de club, en die tevens erg goed kent.
Vind ik leuk
JJD +267
zondag 20 mei 2018 om 15:43
Als directeur hoef je geen verstand van voetbal te hebben, had Gudde ook niet maar had wel de kracht om ook in zware omstandigheden de rug recht te houden niet weg te rennen en zie waar we nu staan.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:11
Van der Heijden kan er echt geen hout van.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:13
En toch was hij op een gegeven moment een versterking geweest.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:15
Zeker waar, maar nu zeker niet meer.
Vind ik leuk
JJD +267
zondag 20 mei 2018 om 15:46
Van der Heijden is nog steeds een sterkhouder maar jullie denken alleen in doelpunten en laat het in het geval van een verdediger daar nou net niet om gaan.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:16
Samen met Botje als centraal duo in het kampioensjaar hebben ze het heel goed gedaan. Mede door een fenomenale Karim op het middenveld en 2 backs die die gaten dicht liepen. Maar nu is het tijd verder te ontwikkelen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:20
Ook mee eens, ik wacht nog steeds op goede versterkingen voor Feyenoord. van Geel koopt alleen spelers die zich al bewezen hebben. Ayoub word denk ik een 2e Amrabat.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:21
Ayoub hadden ze nooit moeten halen, verschrikkelijk zeg.

En bewijzen bij Utrecht is wat anders als bij Feijenoord.

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:24
Vind Feyenoord en FC Utrecht momenteel niet zo groot verschil.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:27
Nou dat verschil is wel degelijk heel groot, en wat voor hun speler nog meer verschil maakt is het feit dat de druk bij Feijenoord zoveel hoger is als bij Utrecht. Hele andere omgeving om in te werken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:31
Enige verschil is aantal supporters op dit moment.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:37
Tuurlijk en de ambitie, de druk van supporters, druk van de media maakt geen verschil..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:40
Nee
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:53
Je ziet ook dat de ene trainer goed omgaat met de druk die bij een grote club hoort, bijv. Koeman, De Boer, Cocu, Van Bronckhorst, Bosz en de andere niet, bijv. Rutten en Ten Hag. Die laatsten hebben het extra moeilijk doordat ze niet goed met de media-aandacht weten om te gaan. Genoeg spelers van AZ, Utrecht, Vitesse en andere clubs blijken in de praktijk de druk van het spelen bij een grote club niet aan te kunnen.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 14:12
Jij bent pas echt gek.
Vind ik leuk
JJD +267
zondag 20 mei 2018 om 15:48
Ja en die druk word veroorzaakt door mallotige types als jij soms het onmogelijke vragen.
Vind ik leuk
Leffe +1073
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
Dorpsgek-Klopt, Ayoub heeft idd geen -NEUS- voor goals.( Clubs kunnen niet beter denk ik, geld, salaris etc heel jammer dit.)
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:40
Alles draait om netwerk...en Feijenoord heeft een handje om de betere voetballers van de subtoppers op te halen. Echter voldoen die niet aan de ambitie..Ik denk altijd maar als je als Feijenoord als enige club in Nederland achter zo jongen aanzit dan vis je in de verkeerde vijver.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:20
True that.

Als ik Martin was zou ik toch Clasie polsen mocht Karim weg gaan. Denk dat je een goede vervanger eraan hebt.

Qua verdedigers zijn St Juste, Van Beek nu verder.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:22
Clasie daar ben ik het mee eens, die moet terug naar Feijenoord komen en nooit meer weg gaan.

Van Wolfwinkel ben je naar mijn mening te laat mee, zie liever Vincent Janssen komen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Helemaal mee eens!

Maar Janssen is denk ik onhaalbaar ook qua huur.
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Ik zie Clasie ook graag terugkomen. Afwachten wat Vilhena en
El Ahmadi gaan doen. Hebben al aardig wat middenvelders natuurlijk.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:29
Ja ik zou El Ahmadi een andere club gunnen.
Vilhena zou nog wel eens kunnen blijven, vlak niet de invloed van het verlengen van RVP uit.
Als je al ziet wat hij teweeg heeft gebracht in die selectie sinds zijn komst.. ik verwacht veel van volgens seizoen.
Vind ik leuk
soplul +1854
donderdag 17 mei 2018 om 15:27
"als wij er betervan worden mag hij wat mij betreft gewoon komen"

Dus mag hij lekker wegblijven.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:05
Mooi bij Besiktas blijven
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 13:06
Hij heeft een aparte loopbaan maar toch wel hele mooie clubs achter zijn naam staan. En ook gewoon in Oranje.

Vind het wel een mooie piemel.
Vind ik leuk
jochempje +1894
donderdag 17 mei 2018 om 13:07
Iedere eredivisieclub zou blij zijn met Babel, nepsupportersberichtjes zoals hierboven daargelaten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:08
Exacto ^.^
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 13:16
Waarom dan? Leg is uit?
30 jaar, moet miljoenen kosten, geen restwaarde.

Wat is de meerwaarde als je je geld maar 1 keer uit kan geven?
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 13:07
Past wel in het scoutings apparaat van van Geel oudere spelers die ED verleden heeft. Maar als ik toch 1 Ajax speler zou moeten aanwijzen die niet naar een concurent zou gaan is het Babel. Al had ik dat idee ook bij Siem de Jong al is daar het spelen met zijn broer wel een grote factor geweest denk ik.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16324
donderdag 17 mei 2018 om 13:10
En Ryan is een Amsterdammer.

Maar ja, Vermeer trouwens ook en die ging dan weer wel :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 13:15
Toch kon ik Vermeer zijn keuze wel begrijpen die dreigde op een dwaalspoor te raken en hoopte door bij Feyenoord zijn plekje bij oranje te behouden en die niet ook te verleizen ten opzichte van Cillissen.
Helaas voor Vermeer viel dat ook niet zijn kant op.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16324
donderdag 17 mei 2018 om 13:30
Klopt. Heb er ook niet mee gezeten dat ‘ie naar Feyenoord ging.

Maar zijn carrière loopt niet echt gelukkig laatste jaren..
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 13:40
understatement of the year, zijn CV ziet er daardoor ook een beetje bleekjes uit als eerste doelman reserve eerste en weer reserve terwijl hij gewoon een redelijke/goede keeper is.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16324
donderdag 17 mei 2018 om 13:48
Klopt. Het zit em niet bepaald mee
Vind ik leuk
Koeroe +8010
donderdag 17 mei 2018 om 13:09
Jammer
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 13:12
Lekker daar blijven.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:13
Blijf het een mooie voetballer vinden om naar te kijken. Nooit echt de top gehaald maar laat soms dingen zien waar ik van kan genieten, en nog steeds zo snel hè. Jammer dat hij niet langer is gebleven toen Ajax hem terug haalde, hij wou wel maar Ajax niet. Nuttige speler.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:19
Ik lag altijd in een deuk als de commentator weer over zijn fabelachtige heupschot begon en hij hem vervolgens keihard in de tribune jaste. Maar dat onverzettelijke vind ik wel mooi. En de volgende keer probeerde hij het gewoon weer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Haha ja klopt maar die heeft hij wel redelijk ontwikkeld. En af en toe vlogen ze er ook echt in. Maar inderdaad soms dacht je van komt ie, mooie actie naar binnen toe en dan in de derde ring schieten Haha.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:54
Ik begreep ook niet waarom Ajax dat niet wou. De spelers die na hem op die positie speelden waren allemaal net een stukkie minder en vooral minder gerijpt.
Jammer dat Babel in dat jaar een blessure heeft gehad.
Vind ik leuk
jochempje +1894
donderdag 17 mei 2018 om 14:42
Nee hoor, Babel wilde niet. Het is vanaf het begin duidelijk geweest dat Babel het jaartje bij Ajax als investeringsjaar zag, en Ajax is daarmee akkoor gegaan.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:16
Babel wou nog wel een jaar eraan vast plakken. Alleen Ajax wou dat niet. Maar goed dan krijg je wellus en niet niettus gedoe geen zin in. Blijft een leuke voetballer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:14
Dank je.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:18
Babel is tenminste geen verrader als vermeer.

@voetbalprimeur stop is met die gratis reclame op VI.
Vind ik leuk
13 +9599
donderdag 17 mei 2018 om 13:34
Volgens mij wilde Vermeer in NL blijven vanwege kind(eren). Bij Ajax zat 1e keeper worden er voorlopig niet meer in. Bij PSV zat Zoet, dus dan ga je naar Feyenoord. Als je het rationeel bekijkt volkomen logische keuze.
Vind ik leuk
Leeuw +4355
donderdag 17 mei 2018 om 13:35
VP doet niks verkeerds.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:46
Onder elke reactie op VI neerzetten dat mensen beter naar voetbalprimeur kunnen gaan...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:19
kijk als je ergens op de bank zit en je kan bij een andere club terrecht in dit geval was dat Feyenoord dan heeft dat niet echt met verrader te maken.

er zijn meerdere jeugdspelers die vanuit door welke redden dan ook zijn overgestapt is het niet van Feyenoord naar Ajax of andersom.
zijn dat dan ook verraders nee "die jongens proberen gewoon alles eruit te halen om te slagen en in het betaald voetbal terrecht te komen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:42
Neem nog een broodje kroket
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:12
Lekker hoor Mental Theo (lol)

wat is tegenwoordig clubliefde zie maar naar die Labyad
laatste interview psv, feyenoord en ajax allemaal mooie clubs

en nu gaat hij naar ajax en dan is ajax de allermooiste club en beste bla bla bla ect................

Bij Feyenoord hebben we ook scholten gehad die kwam ook van Ajax ging naar Feyenoord daarna weer even terug naar Ajax (werd bij Feyenoord jeugdtrainer ging weer weg en is weer terug)
Vind ik leuk
Leozao +78
donderdag 17 mei 2018 om 13:40
Ajax gabber
Vind ik leuk
Vato75 +1603
donderdag 17 mei 2018 om 13:50
Mooi
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:53
Geen zorgen...ik kom niet naar Feyenoord.

Pwahaa...Babel is nog hardstikke goed. Als Feyenoord fans zich zorgen maken of Babel komt dan wil men in Rotterdam gewoon geen kampioen worden.
Babel zou een directe versterking zijn voor alle teams in Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:16
Echt niet!.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:12
Ik denk dat je aan Babel vele malen meer zou hebben dan een Larsson of een Boetius
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:15
Mooi!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:52
Wat een onzin toch steeds weer.Alsof het wat uitmaakt of die voor ajax heeft gespeeld.
Koeman,tahamata , rob witsche en zelfs Cruijff speelde voor feyenoord.
Rijkaard ,kieft ,koeman ,arnezen,lerby en vanenburg speelde voor psv.
Het maakt toch niet uit voor wie ze hebben gespeeld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 14:53]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:09
Mooooi gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:15
Geen behoefte aan een overjarige uitgerangeerde ex-neus.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:16]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:16
Haha, dat zou echt een stunt zijn geweest, maar ik denk dat Babel nooit voor Feyenoord zal spelen. Alhoewel hij een goede speler is om erbij te hebben.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:47
Totaal geen verrassing.
Ajacied in hart en nieren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 17:13
Ha,gelukkig hij komt niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 20:45
Voor elke Eredivisieclub een aanwinst.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:38
Haha altijd een Ajacied gebleven.. alleen slechte spelers stappen naar feyenoord
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 17:14
Uuuuh Cruijf?
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 18:39
Dat was door een ruzie met het bestuur en die bestuur wordt nog steeds door Ajacieden als de slechtste ooit gezien...

Totaal anders dan een speler die graag overstapt. Daarbij niks om trotst te zijn als Feyenoorder lijkt me. Cruijff zelf zei dat hij daarvoor Feyenoord gebruikte... daarbij toen was er een hoop... wat zeg ik heel veel dingen niet gebeurd. Shit Ajax Feyenoord vrijvervoer olympisch hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 19:57
Een echte ajacied gaat zijn club toch geen hak zetten om bij de aartsrivaal te tekenen?Ik vond het al erg dat Leonardo bij Ajax speelde.Nee man, vind het duizend maal erger als een echte Feyenoorder in het shirt van Ajax speelt dan bijvoorbeeld een Vermeer die bij Feyenoord speelt.Bovendien is Kenneth een sympathiek persoon, kun je van Babel niet zeggen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 20:00]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 19:59
... directie...zijn ploeg vernederde Feyenoord gewoon
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 20:04
De dubbel noem ik geen venedering
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 20:11
Wat was de onderlinge resultaat ook al weer? Wacht ik bel effe die pannenkoek van basten hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 20:24
Ajax - Feyenoord 8-2 bedoel je?

Feyenoord Ajax 4-1
beker
Ajax - Feyenoord 2-2
Feyenoord 2-1
Misschien kun je beter Peter houtman ff bellen ipv die pannenkoek
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
plein19 +1110
donderdag 17 mei 2018 om 20:28
Alsof ik me druk zou maken wat iemand vind dat een oude betonnen bak gered moet worden
Vind ik leuk
fer65 +251
vrijdag 18 mei 2018 om 10:09
Elia wel en Babel niet pffffff wat een onzin ,bij mij geld het resultaat en niet jouw afkomst of waarje gespeeld hebt, lekker belangrijk zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Babel bestookt door Feyenoord-fans: 'Geen zorgen, ik kom niet naar Feyenoord'