Ten Hag doet beroep op selectie: 'Dat hebben we in een groepsgesprek gezegd'

    Ten Hag doet beroep op selectie: 'Dat hebben we in een groepsgesprek gezegd'

    donderdag 17 mei 2018 om 15:42

    Erik ten Hag hoopt zijn selectie intact te kunnen houden deze zomer, maar realiseert zich ook dat het vertrek van een aantal spelers niet tegen te houden is. Een beperkt aantal vertrekkers is op te vangen, aldus de Ajax-trainer. 

    "Drie is te doen", doelt Ten Hag in gesprek met Ajax Life over het aantal uitgaande transfers deze zomer. "Dan heb ik het niet over drie van elf basisspelers, maar drie uit de eerste vijftien selectiespelers. Dat is op te vangen. Helemaal bij Ajax met die talentenfabriek. Het mooist is eigenlijk als je twee transfers doet."

    Nick Viergever en Amin Younes vertrekken sowieso uit Amsterdam, terwijl de kans dat met name Hakim Ziyech en Justin Kluivert vertrekken aanzienlijk is. "Dat is aan de directie. Als er morgen een club uit de top-vijf van Europa komt en die legt een astronomisch bedrag neer, waar blijf je dan? Welke druk ontstaat er dan?", vraagt Ten Hag zich hardop af.

    Toch heeft de trainer goede hoop dat een Amsterdamse leegloop kan worden voorkomen. "Wij hebben de spelers in een groepsgesprek geprobeerd duidelijk te maken dat we op een gezamenlijke missie zijn om Ajax weer succesvol te laten zijn. We willen een team bouwen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 15:46
    Kortom, je hebt geen kut met de groep afgesproken. Zullen we afspreken dat je je mond houdt totdat je geen onzin meer uitkraamt, ten Hag?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 15:50
    Dat zegt hij ook niet.
    Voorlopig kraam jij meer onzin uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:59
    Elke trainer hoopt dat zijn elftal intact blijft. Maar er blijven kapers op de kust. Gelukkig is Engeland al vroeg dicht dus die kunnen begin Augustus niets meer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:01
    Het lijkt me alleen maar goed wanneer een trainer doet wat hij kan om spelers te behouden. Cocu is ook elke dag met Lozano aan het praten.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 17 mei 2018 om 16:49
    Is dat zo? Waar hebben ze het dan dagelijks over? Het weer? Haha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 17:01
    Nou, het weer is geen reden om hier te blijven dus als Cocu slim is skipt hij dat :p
    Over voetbal denk ik. PSV, dat blijven verstandig is. Dat soort dingen :p
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 17 mei 2018 om 17:23
    Wat is verstandig? Lozano weet wat hij bij PSV heeft maar hij is geen 18 meer en is al ver van huis. Hij weet dus wat het is om in een vreemd land te zijn.

    Lozano is niet op top zan zijn kunnen maar is zeker klaar voor een stap hogerop.

    Echter moet PSV gewoon de voet stijf houden en kijken hoe hij het doet op het WK deze zomer.

    Staat tot 2023 vast dus mocht hij deze zomer vertrekken zal PSV sowieso de hoofdprijs vragen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 18:07
    Ik weet niet of het voor hem verstandig is, maar Cocu vindt vast van wel :p
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 17 mei 2018 om 20:34
    Dat denk ik ook!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2777
    donderdag 17 mei 2018 om 16:32
    Inderdaad, een contract zegt al niets meer.. Wat voor nut heeft een "afspraak" met de groep dan. En contractueel gezien is die afspraak er al, in de vorm van lange contracten. (zelfs bij Ziyech) Kluivert is eigenlijk de enige die je wil houden, die een kort lopend contract heeft. Dat deel heeft Overmars in Theorie prima voor elkaar. Het is jammer dat als er in de praktijk een club met 40 miljoen op de stoep staat, je alsnog zaken "moet" doen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 17:00
    Ja, ik denk dat het beste wat je kunt doen is een soort saamhorigheidsgevoel creëren door te benadrukken dat je een groep bent en samen doelen hebt. Alle kleine beetjes helpen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    donderdag 17 mei 2018 om 19:43
    Ha ha die ten Hag......"saamhorigheidsgevoel creëren door te benadrukken dat etc., ......." de man is zelf volkomen ongeloofwaardig, heeft nota bene de boel bij Utrecht in de steek gelaten "midden in het proces".
    Bosz deed precies hetzelfde, die spelers denken ook zo langzamerhand.....( vul maar in )
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 19:45
    Briljante toevoeging.
    Ik ben gelukkig niet anders van je gewend. Gelukkig ben jij de meest ongeloofwaardige die ik hier ken en hoef ik niks met deze onzin te doen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    donderdag 17 mei 2018 om 21:26
    De beslissing van Justin Kluivert om zijn contract bij Ajax niet te verlengen is mede vanwege de vele trainerswissels die de Amsterdammers in een jaar tijd hebben doorgevoerd. Kluivert kreeg in een jaar tijd te maken met Peter Bosz, Marcel Keizer en Erik ten Hag.

    "Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans", legt Kluivert uit aan de Volkskrant. "Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens. Je ziet het aan hoe trainers zich gedragen, hoe ze zich uiten, ook in de pers. Het voelt onstabiel."
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 21:27
    Helemaal prima paul, de wereld is precies zoals jij zegt dat ie is.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 18:52
    Je “moet” het niet, contract is immers contract.
    Maar of je iets aan een ongemotiveerde speler hebt is een andere vraag.
    Ajax moet eigenlijk gewoon een voorbeeld stellen en Kluivert aan zijn contract houden.
    Signaal afgeven aan Raiola en andere jonge talenten dat Ajax baas is in eigen huis.
    Een beetje net als bij Boilesen al lag die situatie toen anders omdat Ajax toen wel wilde verkopen maar Boilesen alleen bij Barcelona wilde tekenen en zich te goed voelde voor een treetje lager.

    Kluivert zal denk ik, gezien zijn naam en contract een miljoen of 20 op moeten leveren, een gemis wat Ajax best kan lijden.

    Het wordt tijd dat clubs zich niet zo laten onderdrukken. Ook PSV en ook Feyenoord niet. AZ evt ook niet.
    Ajax zit niet om elk dubbeltje verlegen dus Marc moet gewoon stellen: Kluivert voor 30 miljoen mag je gaan, voor minder houden we je aan je contract.
    Teken je een jaar bij, mag je volgend jaar zomer voor 20 bij wijze van.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:52
    Hij zegt gewoon wat een trainer hoort te zeggen.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 16:07
    Zei die bij Utrecht ook, enkel was hij toen de persoon die vertrok. Past wel in Amsterdam die Ten Hag, alles recht lullen wat krom is. Hypocriete bende.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:25
    Net als Peter Bosz...... Iedereen moet blijven om vervolgens als eerste te vertrekken...
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 16:41
    Niks over je eigen club te melden, Dorpsgek?
    Vejinovic komt terug, hoop niet dat hij weer met de dood wordt bedreigd.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 16:53
    Nee het is rustig. Nou die mag lekker blijven waar die zit. Beetje dom om zo reactie neer te zetten aangezien Ajax de enige club in nl is die spelers van hunzelf en andere clubs fysiek aanvalt.
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 17:50
    Jij zou dus ook voor Ajax moeten zijn. (Recht lullen wat krom is)
    Bij jullie wordt de coach en bestuurders zelfs thuis bedreigt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 17:52
    Waren het dan Feyenoord supporters die Marjan Olfers thuis bedreigde?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 17:57
    Geen flauw idee wie dat is , sorry.
    Ik had het over van Giovanni.
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 18:34
    Zat in de raad van commisarissen tijdens de Cruijff revolutie.
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 18:00
    Maar jij vind het dus geen hypocriet gelul van dorpsgek om te zeggen dat dat alleen bij Ajax gebeurt ?
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:26
    Is dat fysiek belagen? Ik lul niks recht wat krom is in tegenstelling tot die hypocriete bende.

    Welke spelers hebben supporters van feijenoord ooit fysiek aangeraakt dan? Zijn wij lieverdjes? Zeker niet, genoeg dingen die niet door de beugel kunnen. Maar zoiets als spelers fysiek belagen gebeurd bij ons niet, laagste van laagste wat je kan doen. Hier een linkje

    http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215725

    Doei doei

    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 17:57
    Nee wou je alleen een voorbeeldje geven.
    Je praat alleen over andere clubs.
    Kijk en verbaas je over je eigen club.
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:00
    Maar gelukkig nog geen doods bedreigingen.
    Vind ik leuk
    Senn +6187
    donderdag 17 mei 2018 om 18:10
    Huilebalk, dorpsgek heeft gewoon gelijk
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:19
    Klopt maar ik ook.
    Ik begin niet over zijn club
    Zijn cluppie is ook niet brandschoon.
    Dus lekker zijn snoet houden, zou ik zeggen.
    Huilebalk!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 18:40
    Ik weet niet wat gevaarlijker is een gek die van alles loopt te roepen voor je huis of een gek die voor je huis staat en je op wacht.

    Voor mij persoonlijk zijn het gestoorde lui en niet de normale supporters.
    Als het al supporters zijn!
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 17:50
    Hoe zat dat toentertijd met Cerny?
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:03
    Daar gaat het helemaal niet om.
    Er zit er hier een van alles te verkondigen over een andere club dan de zijne. Dus ik zeg let is op je eigen club.
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 18:43
    Sorry verkeerd begrepen. Er wordt echter wel heel snel naar de negatieve zaken van andere clubs gewezen.
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:53
    Daarom schrijf ik ook, let op je eigen cluppie.
    V/D Herik durft nog amper zijn eigen stad in
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Vd Herik valt wel mee hoor. Zit ook nog regelmatig bij Feyenoord.

    Dat hij niet zoveel meer in Rotterdam is ligt ook aan het feit dat het op Cyprus en in Florida beter toeven is;-)
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 19:51
    Lekker voor hem, maar wat er gebeurd is , is meer dan droevig.
    En ik praat geen enkele randdebiel die zulke dingen doet goed.
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 19:53
    Dat zijn al die uitwassen .
    Maar kijk eens op een stapavond of bepaalde festivals.
    Die lui die het daar verzieken , doen dat ook in het stadion.
    Maar ik denk dat we op een lijn zitten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 20:03
    Zitten we ook :-)
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:56
    Cerny is ook bedreigd, en Hakim. Net als Toornstra, Vejinovic en v/d Herik. En dat is meer dan verschrikkelijk, voor iedereen.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    JustH wanneer hebben supporters van Feyenoord daadwerkelijk iemand fysiek aangeraakt? Hier heb je een linkje, er is maar 1 club die nog een stapje verder gaat dan enkel hun eigen spelers fysiek te belagen.

    http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215725
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 19:39
    Ik zeg alleen praat niet over een ander als je zelf van alles uitvreet. Dat is mijn punt. Van de Herik durft nog het dorp niet in.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:46
    Hypocriet.
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Vejinovic, Toornstra en v/d Herik. Met de dood bedreigd, en ik ben de hypocriet?
    Je doet je naam weer eer aan!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:53
    Je leest niet, maar dat kunnen de meesten niet in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 20:07
    Ik lees niet alles maar heb wel een eigen mening, papegaai met je link naar voetbalzone.
    Vind ik leuk
    PRICE +25958
    donderdag 17 mei 2018 om 15:55
    Na Younes en Viergever gaan er nog wel enkele. Is absoluut geen ramp want het gebeurt na dit seizoen bij wel bijna alle clubs.
    Vind ik leuk
    Mari +6609
    donderdag 17 mei 2018 om 16:01
    Zodra jij het ook doet
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 16:39
    Want? Ik hoor hem nog wel graag. Dus spreek voor jezelf.
    Of spreek over je eigen club.
    Vind ik leuk
    Bergwag +699
    donderdag 17 mei 2018 om 15:47
    Oh ja na zo'n groepsgesprek blijven ze vast. Volgens mij had Bosz vorig jaar ook zo'n gesprek. Aka rest van hun carrière bij Ajax blijven dus...

    Zo'n gesprek werkt echt niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 15:49
    Nou, vorig jaar was er veel aandacht voor het spel en de talenten van Ajax en uiteindelijk vertrokken alleen Sanchez en Klaassen.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12276
    donderdag 17 mei 2018 om 16:01
    Volgens mij ging degene die de afspraak maakte met de selectie om te blijven zelf als eerste de deur uit... toch?

    Maar ok, dat was geen speler.

    En je vergeet Westermann.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:03
    Ja, neemt niet weg dat er weinig spelers zijn vertrokken na een vrij succesvolle Europese periode.

    Westermann was geen belangrijke speler dus dat doet er niet toe. Er is vast nog wel een onbelangrijke speler vertrokken. Oh ja, Diederik Boer.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12276
    donderdag 17 mei 2018 om 16:07
    Nou, je zou ook Tete en Riedewald kunnen noemen, die zaten echt wel bij de eerste 15, verder Traore en in de winterstop Gudelj El Ghazi en Bazoer en hoe pijnlijk ook Nouri.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:24
    Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet zeggen.
    Wat is het punt? Dat spelers die geen speeltijd kregen wilden vertrekken? Dat gebeurt vaak
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:28
    Westermann was niet 1 van de eerste 15....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 15:47
    Vergeet dat maar mooi, er gaan meer vertrekken, vooral door jou Erik..
    Vind ik leuk
    Mari +6609
    donderdag 17 mei 2018 om 16:02
    Wat een onzin
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:04
    Ja, maar onzin = likes :p
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 16:05
    Alsof mij dat ook maar iets interesseert, ben geen kleuter zoals velen hier wel zijn..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:13
    Dan zal de onzin door een denk of redenatiefout komen. Excuses.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 16:04
    Nee hoor, veel spelers zijn ontevreden over Ten Hag, vooral zijn trainingswijze.. Gingen van de vrij relaxte Bosz en Keizer naar controlfreak Ten Hag.. Weet zeker dat dat een paar spelers over de streep heeft getrokken om toch te willen vertrekken, zoals De Ligt..
    Vind ik leuk
    Mari +6609
    donderdag 17 mei 2018 om 16:06
    Jij hebt met de spelers daar over gesproken?
    Of heb je het over de rancuneuze telegraaf?
    Hoe kom je aan je wetenschap? Of praat je gewoon anderen na.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 16:07
    Dat heet mensenkennis en inschattingsvermogen, gewoon logisch nadenken..
    Vind ik leuk
    Mari +6609
    donderdag 17 mei 2018 om 16:12
    Mensenkennis. Ken je de mens Ten Hag dan?
    Je kent Kim ook? en natuurlijk Merkel en dichterbij huis Rutte, Pauw enz.
    Hou toch op man. Zo naïef kan je niet zijn.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 16:19
    Als je tussen de regels doorleest merk je dat spelers er van balen dat Keizer ontslagen is..
    En voordat Ten Hag kwam was alleen Ziyech er duidelijk in dat hij zou gaan vertrekken, hij wilde maar 2 jaar bij Ajax blijven.. Nu Ten Hag er is wil ineens bijna het halve elftal weg.. Tja, weet het natuurlijk niet 100 % zeker dat het aan hem ligt, maar heb sterk mijn vermoedens..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:49
    Staat genoteerd Jomanda
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 16:55
    Er zijn inderdaad verschillende media geweest die dit naar buiten hebben gebracht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:55
    Sorry maar dit heeft niks te maken met mensenkennis of logisch denken.
    Speculatie is een beter woord.
    Je hebt geen enkele reden genoemd waarom ze weg willen om Ten Hag, want je mainargument dat het met controlfreak Ten Hag te maken heeft viel door controlfreak Bosz in het water.

    Onana wilde vorig jaar ook al wel een beetje weg, Kluivert had onder Keizer ook niet bijgetekend want dat ligt aan Raiola, dat er interesse is voor De Ligt en dat hij twijfelt is ook niet vreemd.

    Dus ik weet niet waar die vermoedens op zijn gebaseerd.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2926
    donderdag 17 mei 2018 om 17:38
    Is toch duidelijk dat Kluivert, de Ligt, Onana en Neres, alleen maar weg willen voor ten Hag, zelfs middelmaat Schone hoopt op een ander clubje. Na de wedstrijd Ajax - PSV, onder Keizer is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Spelers voelen ook wel dat je met ten Hag nooit prijzen zult winnen. De voormalige topclub ajax, nu onder leider van een brabbelende pastoor, hoe diep kan je zakken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 16:12
    Oke op basis van mensenkennis, inschattingsvermogen en logisch nadenken,
    Wie zijn er ontevreden over Ten Hag en waarom?
    Bosz is overigens ook iemand die overal invloed op wil hebben en wordt gezien en omschreven als control freak. Hoe past dat in je verhaal van mensenkennis, inschattingsvermogen en logisch denken?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 16:19
    Zie reactie op Mari hierboven..
    Vind ik leuk
    JustH +13232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:07
    Dat heet Valentijn Driesen en consorten na papegaaien.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11445
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    Ja, dat is mijn ding, mensen napraten..
    Ik kan mijn eigen mening wel vormen hoor..
    Lees en zie de interviews van vooral de spelers, daar zag ik een verandering in gedrag toen Ten Hag kwam..
    Een paar spelers waren van plan om nog langer te blijven, maar nu dus niet meer.. Het lijkt mij allemaal vrij duidelijk hoe dat komt.. Raiola speelt ook mee natuurlijk.. Maar niet elke speler heeft hem als makelaar..
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 16:56
    Elke media die slecht over jullie schrijft zijn zogenaamd rancuneus. We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    donderdag 17 mei 2018 om 16:16
    Erik wil er best een aantal kwijt hoor, dat is voor hem geen probleem. Het maakt ‘t voor hem alleen maar makkelijker om een elftal, een basis te kiezen. Al teveel ontevreden klanten op allerlei banken en lijstjes van Ajax, dat is alleen maar gecompliceerd, die moet je gewoon niet willen.
    Vind ik leuk
    La Luz +379
    donderdag 17 mei 2018 om 15:51
    Super nieuws voor de Ajax-supporters dus, no worries ;-)
    Vind ik leuk
    Bo3007 +138
    donderdag 17 mei 2018 om 15:51
    Nu maar hopen dat het groepsgesprek zin heeft gehad....
    Hoop dat het inderdaad meevalt met de vertrekken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    donderdag 17 mei 2018 om 16:06
    Welke vertrekken bedoel je Bo? Je hebt er daar 23. Dat zijn wat kantoorkamers, een keuken, een vrij ruime pantry een stuk of vier toiletten, waarvan een toegankelijk voor gehandicapten. Verder nog een soort crèche voor het personeel en een paar gespreks- en vergaderruimten. Moeten die nog schoongemaakt worden of wat wil je?
    Vind ik leuk
    Bo3007 +138
    donderdag 17 mei 2018 om 16:10
    Met de spelers die vertrekken grapjas.
    Heb je slechte zin of zo? ongesteld?
    Vind ik leuk
    mcmodd +21516
    donderdag 17 mei 2018 om 16:37
    O, je bedoelde vertrekkers? Dat is inderdaad iets anders Bo. Maar dat kan jij toch ook goed opschrijven?
    Vind ik leuk
    Bo3007 +138
    donderdag 17 mei 2018 om 16:42
    En dat kon je zelf niet bedenken aangezien het over transfers gaat? Ik had je toch echt hoger ingeschat.
    Vind ik leuk
    El Flaco +828
    donderdag 17 mei 2018 om 16:55
    Je reactie is totaal niet grappig, soms kan ik er wel om lachen als iemand verbeterd wordt op een grappige manier. Maar deze reactie is zo geforceerd, niet normaal. En als je echt zo bijdehand wilt gaan doen. Op een pc/laptop/telefoon doe je niet schrijven maar typen mcmodd. Of wat wil je? Schrijven op je telefoon?
    Vind ik leuk
    Leeuw +4960
    donderdag 17 mei 2018 om 15:53
    Meer salaris verdienen bij een andere club zegt veel meer dan clubliefde. Transfer carousel moet nog gaan plaatsvinden.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +138
    donderdag 17 mei 2018 om 15:58
    Klopt helemaal, en ik ben bang dat het pas na het WK gaat beginnen met de transfers. Waardoor je weer niet direct met een complete selectie kan beginnen aan het seizoen.
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    donderdag 17 mei 2018 om 15:54
    De loyaliteit binnenskamers is snel vertrokken als er buiten iemand met een hele dikke portemonnee staat te wapperen.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +213
    donderdag 17 mei 2018 om 15:56
    Erik uit! Peter in!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:57
    Gewoon een goede trainer ten hag ... moet wel een eerlijke kans krijgen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18221
    donderdag 17 mei 2018 om 15:58
    Het ziet er nu in ieder geval naar uit dat er 3 basis spelers vertrekken.
    Vind ik leuk
    pos +8271
    donderdag 17 mei 2018 om 16:00
    Hoop dat AZ ook zo'n groepsgesprek heeft gehad. Wat zal dat een indruk gemaakt hebben op die Kluivert.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:02
    Lees de eerste zin nog eens!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12835
    donderdag 17 mei 2018 om 16:03
    Nu nog samen met de groep naar de Efteling en alles komt goed!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 16:06
    Want Ten Hag, je bent zeker met een proces bezig....
    Vind ik leuk
    Champ1 +211
    donderdag 17 mei 2018 om 16:06
    De talentenfabriek zonder prijzen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19465
    donderdag 17 mei 2018 om 16:07
    Het is een proces
    Vind ik leuk
    El Cazador +5397
    donderdag 17 mei 2018 om 16:14
    Hoe goed die groepsgesprekken ook zijn geweest na de spelers vakantie weet niemand dat meer en komen de parasieten van zaakwaarnemer weer uit hun ei want er moet verdiend worden ipv naar het spelers belang te kijken.
    Hopelijk vertrekt de trainer als eerste
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 17 mei 2018 om 16:17
    Ja je kan allemaal wel roepen en praten om HET proces maar het gaat ook om uidaging grotere clubs champions Leage Salaris sportieve verbeteringen ed dus hij kan wel gaan roepen maar als Ten Hag zelf 4 milkoen kan verdienen in Engeland hij ook vertrekt
    Vind ik leuk
    Patje41 +507
    donderdag 17 mei 2018 om 16:17
    De leegloop begint hoor. En als jeugd spelers het al ‘een volgende stap’ vinden als ze naar fc utrecht gaan dan weet hoe het moraal is....
    Vind ik leuk
    Donnygo +2566
    donderdag 17 mei 2018 om 16:29
    Dan praat je wel over spelers die weggestuurd zijn bij Ajax dus dat die dat een volgende stap vinden is logisch
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    donderdag 17 mei 2018 om 16:19
    3 het zullen er wel 6 worden Ten Hag

    Onana had al aangegeven te willen vertrekken, De Ligt wilde ook niet meer blijven en Kluivert gaat ook weg zo simpel is het.

    Ik denk dat ten Hag is vergeten dat deze spelers ook een groepsgesprek hebben met Raiola.
    Vind ik leuk
    Hammie +1065
    donderdag 17 mei 2018 om 16:21
    Haha talentenfabriek wat is die kerel gek zeg..

    En maar kopen kopen... 3 jongens uit de jeugdopleiding staan in het 1ste


    Vind ik leuk
    SanKev +366
    donderdag 17 mei 2018 om 16:27
    Hoor ik hier dat er een proces gestart gaat worden? Altijd spannend!
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1235
    donderdag 17 mei 2018 om 16:32
    Nou is Ajax niet mijn club, maar gun ze wel een betere trainer dan deze vent wat lult die dom zeg.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1767
    donderdag 17 mei 2018 om 16:44
    Een missie dit keer.....geen proces?
    Vind ik leuk
    Senna +6294
    donderdag 17 mei 2018 om 16:45
    Deze groep moet je juist niet intact willen houden.
    Aangezien de prestaties van afgelopen seizoen.
    Ze hebben niet goed gepresteerd.
    Dus je moet wel veranderingen gaan doen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +707
    donderdag 17 mei 2018 om 16:49
    Ben bang dat er wel wat meer dan 3 zullen vertrekken. Een wat grotere naam aantrekken zou voor Ajax en de eredivisie goed zijn. Geld zat in Amsterdam!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:01
    Oh een groepsgesprek. Als real , Barça of een Engelse topclub dan langs komen zou ik ook nee zeggen..een groepsgesprek is onbetaalbaar.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4344
    donderdag 17 mei 2018 om 17:07
    3 basisspelers opvangen moet te doen zijn ja. Psv heeft er afgelopen seizoen 5 opgevangen zonder enige aankoop als vervanger dus dat moet ajax ook zeker kunnen.
    Vind ik leuk
    meloen87 +713
    donderdag 17 mei 2018 om 17:13
    Naar mijn mening moet Ajax toch echt gaan inkopen, want de huidige selectie is niet goed genoeg, dus opvangen met huidige spelers is geen goed idee. Ajax gaat een hele spannende en moeilijke transferzomer tegemoet. Ziyech vertrekt en het zou me niks verbazen dat er straks twee teams komen met grote zakken geld om Kluivert en De Ligt te kopen. Als die Alderweireld straks naar Manchester Utd vertrekt, reken er maar op dat Tottenham er alles aan gaat doen om De Ligt te halen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2152
    donderdag 17 mei 2018 om 17:31
    Viergever (al had ik die niet graag zien vertrekken) en Younes zijn oud nieuws. Ziyech dat wist ook iedereen en het is hem wat mij betreft gegund. Dat is echt een topspeler die op zijn leeftijd genoeg waargemaakt heeft om een toptransfer te verdienen.

    Kluivert is overduidelijk te vervangen voor een jeugdspeler, meer is het ook niet. Alleen een leerzame ervaring voor Ajax. Ik zou zeggen, Kluivert rot op en betaal je eigen afkoopsom! Kutventje.en pooier profiteren en dan nog eisen stellen middels spelershoer of spelerspimp Raiola. Succes ermee. Mag Raiola je nog steeds in je kontje neuken? Of is dat voorbij als de deal rond is?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 17 mei 2018 om 17:36
    Lekker man goe bezig :)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 17 mei 2018 om 17:34
    Ik hoop mijn vrouw een beurt te geven vanavond. Goh wan kutbericht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 17:35]
    Vind ik leuk
    klick +734
    donderdag 17 mei 2018 om 17:36
    hahaha 0% kans
    Vind ik leuk
    berwi +428
    donderdag 17 mei 2018 om 17:40
    ten hag heeft nu een missie en geen proces meer
    Vind ik leuk
    Stranger +4393
    donderdag 17 mei 2018 om 17:47
    Hai ..... ik hoor missie.

    Zouden spelers hem nu serieus nemen;-)
    Vind ik leuk
    BartBroos +222
    donderdag 17 mei 2018 om 18:07
    Bla bla bla pfff
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    donderdag 17 mei 2018 om 18:19
    Ofterwijl, Ten Hag heeft gezegd dat ze met zn alle in een proces zitten en zodra je de kans hebt je het proces de groeten kan zeggen!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:18
    Stefan is mijn buurman en hij weet dat ik op mannen val en andersom is het ook zo. Dat is geen geheim en het is ook geen geheim dat we allebei geen relatie hebben en ook geen mensen zien waar we even lekker mee kunnen neuken. Dus we zijn allebei vrij, maar toch heerst er een spanning tussen ons, die niet normaal is. Tenminste, tot gisteren aan toe dan, want toen is de bom tussen ons beiden uiteindelijk tot een homoseksuele explosie gekomen. We zaten gewoon in zijn tuin een beetje te kletsen en wat van het mooie weer te genieten, toen we elkaar aankeken en elkaar ineens in de armen en om de nek vlogen. Hij tilde mij al zoenend op en hij nam mij mee naar binnen. Ik wist wel dat hij sterk was, maar dit was wel erg overtuigend, zo vond ik. Hij nam mij mee, legde mij op de bank en trok alle gordijnen dicht. Toen ik mijn broek aan het losmaken was, deed hij de rest voor mij, haalde mijn pik tevoorschijn en ging naast de bank op de vloer zitten en terwijl hij met zijn eigen lul begon te spelen, zoog hij aan mijn eikel en maakte deze lekker nat.

    Daarna begon hij aan mijn ballen te sabbelen en ik baalde ervan dat ik mij niet geschoren had daar beneden, maar gelukkig vond hij dat klaarblijkelijk geen enkel probleem. Hij speelde met mijn ballen verder door ze in zijn handen te laten rollen en zoog mij weer af. Diepe lange halen en veel geslurp was het resultaat. En ik keek ernaar, hoe die heerlijke Stefan mijn pik zo goed af wist te zuigen. Ik kan het haast nog voelen, zo lekker deed hij het. Hij trok de broek en schoenen bij mij uit en tilde mijn benen omhoog, kwam op zijn knieën op de bank zitten, lekker achter mij en spuugde op zijn eikel en ook op mijn anus.

    Vervolgens drukte hij zijn dikke pik tegen mijn kontgaatje aan en perste hij zijn dikke lul diep in mij. Tot zijn ballen mijn kont raakten. Heel langzaam trok hij zich terug, ging weer naar binnen en herhaalde dit allemaal, in een steeds hoger tempo, tot hij mijn kont keihard aan het naaien was en ik mijn pik aftrok en zijn ballen in mijn handen nam, door een beetje moeilijker te gaan liggen, maar het was de moeite meer dan waard. Stefan naaide mij diep en hard tot hij klaar begon te komen en mij gewoon diep in mijn darmen spoot. Ik kon het zaad naar binnen voelen schieten en kwam zelf ook klaar. Ik richtte mijn pik zijn kant op, zodat mijn sperma op zijn onderbuik en de basis van zijn pik terecht kwam. Dat zag er heerlijk uit. Toen hij zijn lul uit mijn kont liet glijden, dook ik er meteen op en likte ik alles eraf wat er nog op zat. Ik kon hem maar ook mijzelf proeven en dat was echt waanzinnig kan ik je vertellen. De seksuele spanning is er daardoor in ieder geval wel eventjes af, morgen komt hij bij mij eten en dan gaan we eens een beetje relationeel kletsen. Maar het zal allemaal wel weer tot seks uit gaan lopen ben ik bang, gezien de wilde geile blik die hij vanavond al in zijn ogen had.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:26
    Moet jij er mee stoppen biljartbal
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:50
    Dat zei hij bij FC Utrecht ook, plots vertrok hij zelf!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:52
    Dat zei hij bij utrecht ook, plots vertrok hij zelf!
    Vind ik leuk
    Floris5 +104
    donderdag 17 mei 2018 om 20:53
    Dit is een uitspraak van de meest naieve trainer van NL. Je zit bij een topclub, gedraag je zo. Wil je vertrekken, houdoe. Een mooie transfersom, houdoe. Niet zeiken en nieuwe halen of laten debuteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:25
    Bij Utrecht was hij bezig met een proces. Nu met een gezamenlijke missie. Voor hem was dat proces net zo belangrijk maar toen hij beter kon ging hij toch ook??? Wat verwacht je dan van spelers
    Vind ik leuk