Vitesse strikt tweede aanwinst en speelt in op mogelijk vertrek Miazga en Kashia

Vitesse strikt tweede aanwinst en speelt in op mogelijk vertrek Miazga en Kashia

donderdag 17 mei 2018 om 16:09

Vitesse heeft zich versterkt met Rasmus Thelander. De 26-jarige Deen komt transfervrij over van het Zwitserse FC Zürich. Hij tekent in Arnhem een contract voor drie seizoenen, meldt de Gelderse club.

Thelander, een voormalig Deens jeugdinternational, is een 1.91 meter lange centrale verdediger. Met zijn komst speelt Vitesse in op een vertrek van Chelsea-huurling Matt Miazga. Bovendien heeft aanvoerder Guram Kashia een vertrekwens. De Georgiër wil een laatste avontuur aangaan.

"De positie centraal in de verdediging was voor ons een belangrijke plek om ons te versterken", vertelt technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse op de clubsite. "Rasmus hebben we verschillende keren in actie gezien. Hij is fysiek sterk, heeft kopkracht en een winnaarsmentaliteit. Rasmus is een welkome aanvulling in onze selectie."

Thelander speelde eerder in eigen land op het hoogste niveau bij Aalborg. Met die club won hij een landstitel en de nationale beker. In het buitenland deed hij naast Zürich ervaring op bij de Griekse topclub Panathinaikos. Thelander is de tweede zomeraankoop van Vitesse. Eerder legde de club al Khalid Karami vast. Hij komt transfervrij over van Excelsior.

"De Eredivisie staat in Denemarken goed aangeschreven", laat Thelander weten. "Niet voor niets hebben veel Denen een mooie periode gehad in Nederland. De faciliteiten en de ambitie van de club spreken mij aan. Ik zie mijn transfer naar Vitesse als een volgende stap in mijn carrière."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 16:15
Lekker Bezig hele nieuwe verdediging is welkom nu nog een linksbenige cv Linksback keeper rechtsbuiten spits en 2 middenvelders
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Die kan gelijk beginnen met thee halen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:50
Of wodka
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Hahaha jij wil een heel nieuw elftal zo te lezen xD moet de Rus de knip weer trekken?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:19]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:27
Weer zo’n nepaccount

Edit: ach hieronder geeft hij wel uitleg. Misschien nog even voordeel van de twijfel geven ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:45
Bedoel jij mij ? Ben al 31 jaar Vitesse supporter vandaag aangemeld. Las altijd alleen de comments en vind het wel leuk om te reageren als ik geen Vitesse supporter was had ik niet voordat het hier gepliceerd werd al gezegd dat Rasmus Thelander kwam met alle info en dat Gino Bosz naar de eagels is
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:48
Vitesse heeft geen geld voor spelers. Stond in de krant dus moeten ze het doen met transfervrije spelers Zoals Karami en Thelander. Schrijven zwarte cijfers budget blijft circa 26 miljoen misschien komt er nog iets leuks via een constructie hoe we ook v. Wolfswinkel haalde
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:00
Vindt je mij comments ook leuk.?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:00]
Vind ik leuk
Hendry +263
donderdag 17 mei 2018 om 19:16
Ze hebben ook met mij contact gezocht maar ik mag niet van mijn vrouw!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:19
Dat is bijna een halve basis die je op noemt?!
Vitesse heeft toch een mooie selectie? Ik denk dat ze zich langzaam aan steeds vaster met de top 4 gaan bemoeien.
Vind ik leuk
Aal +18379
donderdag 17 mei 2018 om 16:36
Verrassende speler.... ik had niet verwacht dat hij naar Vitesse zou komen! Chapeau TD!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Toch komen wij vaak met transfervrije spelers of voor weinig. Doet Vitesse toch netjes en de meeste voegen wel wat toe. Nu graag een Keeper en als alleen onze huurlingen weggaan toch al een aardige selectie.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:53
En weer transfervrij, lekker bezig in Arnhem.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:54
Ha ha Vitesse gaat voor de bovenste plekken
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:54
Hwahaha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Wie?.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:18
Rasmus Thelander of kan je niet lezen ?.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:20
Jawel hoor ,maar had jij geweten wie het was als je gisteren was gevraagd naar rasmus T. ?.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:22
Klinkt als een seriemoordenaar zo
Vind ik leuk
ihvmmdk +5636
donderdag 17 mei 2018 om 16:26
hahaha :D
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:38
Blaswich klinkt als iemand die in 42 van een wachttoren is gepleurd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:38]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:02
Sorry man, het spijt me dat je met Houwen en Pasveer opgescheept zit. Ik wist niet dat het je zo zeer deed. Koppie op, wie weet volgend jaar beter!
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:09
Sowieso beter dan Heracles.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 08:39
Oh dat ga ik ook zeker niet ontkennen ;)
Vind ik leuk
fr0do +433
donderdag 17 mei 2018 om 16:18
Gelukkig kopen ze dit jaar, ik hoop echt dat vitesse nu eens een vaste basis kan maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:31
Het overgrote deel van onze selectie bestaat uit eigen spelers. Meer dan menig andere eredivisieclub.
Afgelopen jaar Linssen, Matavz, Karavaev, Beerends, Pasveer en Serero zelf gecontracteerd en voor komend jaar nu al de tweede. Niet genoeg?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:11
Ze hebben nog niks gekocht frodo, beide zijn transfervrij gekomen.
Vind ik leuk
YB +93
donderdag 17 mei 2018 om 16:18
Transfervrije verdediger die fysiek sterk is en goed kan kopen, verlies je weinig op als ie tegenvalt. En als hij bevalt is het een goedkope aanwinst gebleken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:20
hij heeft wel wat weg van Tommie Beugelsdijk !!!!

Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:21
Nooit van gehoord. Maar van Rashica en Nakamba had ik ook nog nooit gehoord en zij bleken een schot in de roos. Bovendien zal Slutsky deze jongen wel bekeken hebben. Ik vind het een nuttigere versterking dan Karami aangezien we centraal achterin minimaal 2 versterkingen nodig hebben.
Vind ik leuk
YB +93
donderdag 17 mei 2018 om 16:25
Mij benieuwen Dicky, hij is transfervrij dus veel verlies je niet. En hij heeft al voor kampioensploegen gespeeld, dus beschikt over de nodige ervaring.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:34
Vergeet Bony, Kashia en Karavaev niet. Ook exoten waar we nooit van gehoord hadden die een goede aanwinst zijn gebleken
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:36
Ja prima voorbeelden. Maar ik vergeet Ota ook niet. We zien wel joh. Ik vind het positief dat Vitesse dit keer een speler heeft gehaald voor een positie die versterking nodig had.
Vind ik leuk
Hendry +263
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Dicky ik vind Karajev echt wel een versterking voor ons clubje!
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:47
Zeker, daarom begrijp ik niet dat Karami gehaald is. Lelieveld vind ik een prima back-up voor Karavaev en wat moet je nu met 3 spelers voor één positie? Had dat geld bewaart voor een fatsoenlijke linksback, keeper, rechtsbuiten, verdedigende middenvelder van minimaal 1.85, centrale verdediger. Dat zijn posities die Vitesse moet versterken. Rechtsback was al goed.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:01
Lelieveld een seizoen verhuren aan een laagvlieger in de eredivisie zou goed voor hem zijn.
Dat zouden ze ook moeten doen met van bergen, ik had hoge verwachtingen van die jongen en snapte niet waarom Beerens werd gehaald maar hij moet nog veel spelen.
Bergen heeft alles, snelheid, dribbel ik denk dat hij een topper gaat worden maar eerst een seizoen verhuren waar hij veel zal spelen.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:08
Ik vind Van Bergen erg tegenvallen eigenlijk.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:20
van Bergen kunnen ze beter verhuren.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:22
Aan Fortuna misschien?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:26
Ja, of De Graafschap als ze het redden met promoveren.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:36
Hij valt ook tegen maar hij is nog jong en potentie heeft ie zeker.
Hij heeft ook wel wat concurrentie voor zich gehad met Rashica en nu Beerens, gewoon een seizoen verhuren waar hij alle vertrouwen krijgt en dan komt het wel goed denk.
Hij heeft in ieder geval veel potentie.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:46
Van bergen wil zelf niet verhuurd worden omdat dan bij clubs terecht komt waar de faciliteiten minder zijn. Heeft hij zelf aangegeven
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 01:01
Van Bergen is een van de betere talenten die Vitesse heeft maar die jongen wordt niet beter als hij de meeste wedstrijden bij Jong Vitesse speelt.
Ik vind hem nu niet beter dan vorig seizoen toen hij prachtige acties liet zien.
Hij is nu 18 en moet een seizoen lang zo veel mogelijk spelen en het liefst in de eredivisie om ervaring op te doen.
Als je niet verhuurd wilt worden om dat reden moet hij denk ik kijken naar de spelers van Chelsea die wil verhuurd worden naar Vitesse of zelfs naar clubs in de championship of de league 2, die gaan daar niet naar voor lol maar om beter te worden.
Ik heb dat interview nooit gelezen van hem maar dit me vies tegen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:25
Keeper is nodig eens ? Houwen Pasveer kan allebei niet. Karavaev rechtsback en Karami dus word bezet deze deen vervangt zowiezo Miazga of Kashia Vd werff te matig Kruiswijk altijd geblesseerd. Buttner en Faye is drama Bij Serero moet Minimaal een basis middenvelder bijkomen bruns foor te matig rechtsbuiten beerens is niks van bergen is er nog niet dus Bilal halen Kalas stekelenburg en Baker speelt nooit bij middelsbrough
Vind ik leuk
YB +93
donderdag 17 mei 2018 om 16:26
Foor was anders wel een van de meest constante middenvelders. Prima voetballer die over voldoende techniek en inzicht beschikt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:31
Is een prima speler maar we hebben alleen maar licht gewichten Serero Foor en nu Mount moet een Kerel staan die is een tik uitdeeld een soort Bruns maar dan graag stukken beter
Vind ik leuk
HansVites +4114
donderdag 17 mei 2018 om 16:33
Zo matig vind ik Foor niet voor de rest wel met je eens.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:39
Das al een betere onderbouwing. Serero kun je meer uit halen dan Fräser heeft gedaan denk ik. Stevige vm ernaast inderdaad en hij meer als doorschuivende schakel. En dan Foor, misschien toch Mount of nieuwe AM erbij. Rechtsbuiten mag nog wat een bij inderdaad. Als we dan toch bezig zijn doe ook nog maar een spits als vervanger cadtaignos
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:44
Buttner is green drama zoals hij nu speelt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:52
Nee als hij dit niveau volhoudt kan het net. Maar met hem weet je het maar nooit. Ook nu trouwens nog blinde acties.
En puur verdedigend zit het nog wel erg dicht bij ‘drama’ hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:54
Maar hij kan beter.
Ik moet wel toegeven, als hij wat intelligenter was geweest, had ik er meer vertrouwen in.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Foor matig?
Ik denk 1 van de beste middenvelders van de eredivisie, wat niet eens zijn positie is.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:50
Baker alsjeblieft niet zeg, was juist blij dat ie wegging. Speler met een goede trap maar verder vind ik hem echt tegenvallen, heeft geen mentaliteit om terug te vechten en is te vaak onzichtbaar. Nee voor hem 10 anderen. Kalas vind ik wel een goeie en die speelt nu nauwelijks bij fulham... bilal en stekelenburg hoef ik ook niet. Stekelenburg te oud om op te bouwen en bilal is een heel erg overschatte voetballer.
Vind ik leuk
mcmodd +18713
donderdag 17 mei 2018 om 16:29
Ik hoop voor Vitesse dat ze hier een heel groot plezier aan gaan beleven. De overgang van huur naar koop is langzaam ingezet en duidelijk onderdeel van een wat groter plan. Ik houd er wel van, clubs die heel publiek laten zien hoe ze beter willen worden.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:43
Overgrote deel is al gekocht. Dat is al jaren zo. Niet alles met een buitenlandse naam is gehuurd. Vitesse doet het slim. Ze geven bijna niets uit, verkopen voor veel geld en spelen ondertussen in de subtop. Prima beleid, dit seizoen zwarte cijfers.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Yup zwarte cijfers, en spelers budget blijft 8 miljoen.
Nog een goeie keeper en een centrale verdediger.
Misschien een Rus van 2 bij 3 meter.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:50
Dit is inderdaad duidelijk beleid, ingezet vanaf dag 1. In het begin meer aanvulling, maar laatste jaren alleen nog 3 a 4 effectief op gerichte posities. En altijd echt nodig (al is et om de positie dubbel bezet te hebben).

Verder mix oud jong wordt duidelijk op ingezet (zichtbaar patroon in oudere/ervaren spelers die worden gehaald) aangevuld met talenten die ofwel goedkoop zijn aangetrokken of uit eigen jeugd komen. Al jarenlang elke keer weer goede balans, maar door de huurlingen die toch max 2 jaar blijven en spelers die het zo goed doen dat ze binnen twee jaar verkocht zijn, blijft er hoog verloop en moet je veel bouwen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:35
Hoppa das de eerste echte versterking
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:37
Zijn er nog wel spelers zonder tatoeages?
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 16:48
Ja misschien heb je wel eens van Cristiano Ronaldo gehoord. Die jongen heeft geen tatoeages omdat hij bloed wil blijven doneren.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:23
Hoe kom je erbij dat je geen bloed mag doneren als je tattoo hebt?
Je moet enkel 6 maanden wachten na het plaatsen.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:41
Ja dat klopt. Ronaldo doneert een aantal keer per jaar en daarom heeft hij geen tatoeages. Hij wil ook het risico op hepatitis voorkomen.
Vind ik leuk
Hendry +263
donderdag 17 mei 2018 om 16:37
Reken er maar op dat Kashia vertrekt nu nog een paar spelers lozen o/a Kruiswijk en V/D Werf en Pasveer dan krijg je weer ruimte om een speler te kopen!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:58
Dat hoeft niet hieruit te blijken.
Miazga en Oude Kotte vertrekken en Kruiswijk kun je eigenlijk wel afschrijven met die rugblessure. Dan houd je dus enkel Kashia en vd Werff over, waarvan die laatste hooguit leuke stand in is. Ook al blijft Kashia, dan moet er alsnog nog een bij. Misschien doorstroom uit Jong als 4e man, voor het geval Kruiswijk weer fit wordt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:38
Foor is beter als serero vriend niet zo dom lullen
Vind ik leuk
tikkietoe +4360
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Bij mijn eigen club heb ik ook weinig reden tot klagen op dat punt, maar Vitesse is lekker vroeg bezig de selectie op pijl te houden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:04
Mochten we Europa in gaan, dan moeten we al begin juli aan de bak! Dan moet je wel.
Vind ik leuk
LIO7 +75
donderdag 17 mei 2018 om 16:47
Fijn om te zien dat Vitesse al snel bezig is met volgend seizoen. Geen paniekaankopen dit keer! Nieuwe 2e spits en keeper graag! ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:58
Ik had graag Unnerstall van VVV gehad als keeper, maar Psv was al sneller.
Vind ik leuk
LIO7 +75
donderdag 17 mei 2018 om 17:07
Mee eens, was een hele goeie geweest! Maar we hebben nog tijd zat, gelukkig!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:08
Ja, ze zijn sneller dan afgelopen jaren.
Vind ik leuk
LIO7 +75
donderdag 17 mei 2018 om 17:12
En niet eens een rus!! Hahaha jammer voor de azijnzeikerds!
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:11
Daar had je mee moeten beginnen. Unnerstahl had je in Januari al een keer moeten benaderen. Nu ben je veel te laat.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:16
Ja vind ik echt jammer.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:20
Zeg dat ja. Ik hoop dat er iemand anders komt nu. In Nederlandse keepers heb ik geen vertrouwen. Er zal dus een buitenlandse doelman moeten komen wat mij betreft.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:25
Hij heeft toch (nog) niet getekend bij psv of wel?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:28
Weet ik niet, maar Psv was met hem bezig.
Dus dat zal wel rond komen denk ik.
Vind ik leuk
Vak-DD +10708
donderdag 17 mei 2018 om 16:54
Lijkt mij een aardige speler, succes bij Vitesse.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 16:55
De subtop roert zich. Ik vrees voor Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Ken hem niet maar het klinkt allenmaal goed. Ben benieuwt wat er nog meer komt.. En ook wie er weg gaan!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:00
Hoop op een pareltje van Chelsea.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:45
Kalas
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:48
We kunnen van allerlei namen noemen.
Maar we zien wel wat er komt en weg gaat.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:03
Idd als het grootste gedeelte de eerste training er maar staat onder Slutsky
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:33
Ik denk wel een goede aankoop, speler met veel ervaring bij clubs die om de hoogste plekken speelden.
Vitesse moet nog aan deze positie's werken.
Keeper: de belangrijkste positie, Pasveer en Houwen hebben ons minimaal 12 punten gekost met blunders, ik hoop Padt.
Linksback: Max Clark zou komen maar daar hoor ik niks meer over.
Middenveld: Mount gaat weg en Serrero is een van de betere middenvelders van Vitesse maar hij komt kracht tekort, een krachtpatser als cvm is welkom.
Gelukkig gaat Castaignos weg en hopelijk zal Vitesse een compleet andere spits halen als Matavz, Fran Sol zal geweldig zijn maar waarschijnlijk een droom.
Voor creativieit hoop ik dat Vitesse Cerny, El Hankouri of Namli zal halen.
Als Vitesse de play-offs haalt zie ik spelers als Padt en Fran Sol wel komen.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 17:46
Dat past niet in het beleid van Vitesse. Spelers die meer dan een miljoen kosten staan doorgaans niet op het lijstje de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:19
Ja dat dacht ik ook tot ik het interview had gelezen dat van Hintum had gezegd dat Padt op het lijstje staat, Padt is denk ik minimaal 2 miljoen waard.
Ik zie overigens veel liever Padt naar Vitesse komen dan Sol, met Matavz hebben we al een goalgetter en een tweede spits kunnen we wellicht lenen, misschien wel Sadiq, bovendien hebben we met Buitink een goed talent in huis.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:16
Karavaev 1,650 miljoen gekost afgelopen winter haha
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 22:21
Doorgaans, weet je wat dat woord betekent?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:52
Vitesse heeft geld zat alleen willen niet snel de portemonnee trekken das het hele verhaal
Vind ik leuk
Dicky +15010
vrijdag 18 mei 2018 om 06:54
Geld zat niet. Er is wat geld en Vitesse gaat daar zuinig mee om zodat het een basis heeft voor de toekomst. Vitesse doet het eigenlijk gewoon slim. Ze kopen goedkoop, verkopen voor redelijk wat centjes en kopen weer goedkoop in. Dat is af en toe vervelend voor de fans omdat je daardoor sportief niet echt vooruit komt (stapje naar voren, stapje terug). Maar ik denk wel dat het beter is voor de toekomst van Vitesse. Spelen in de subtop en geregeld Europees voetbal is voor de meeste clubs in Nederland een utopie, Vitesse is daar al. Als het dan ook financieel voor de wind gaat ben je goed bezig. Wie weet kan je dan binnen een aantal jaar wel een stap zetten.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 17:45
De deense beugelsdijk?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:55
Rustág......of zo iets dergelijks:)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:05
Weer een buitenlander erbij, niets zeggende verdediger ,verwacht toch wel wat meer van vitesse
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 18:44
O je kent hem? Vitesse heeft niet meer buitenlanders in de selectie dan de gemiddelde eredivisieclub. Bovendien zijn spelers als Kashia, Serero, Matavs wel buitenlanders maar geen vreemden in de Eredivisie. Bovendien krijgt de eigen jeugd bij Vitesse ook kansen. Dit seizoen hebben 8 spelers uit de eigen opleiding minuten gemaakt in Vitesse 1. Waarvan vier heel geregeld. Dat kunnen weinig clubs in Nederland zeggen. Ik weet niet wat jij verwacht van Vitesse. Ik verwacht dat Vitesse er alles aan doet om financieel gezond te worden zonder dat het sportief achteruit gaat. Dat doet Vitesse dan ook. Van Rashica, Nakamba, Bony had ik nooit gehoord maar zij hebben Vitesse versterkt en daarna financieel verder geholpen. Misschien doet deze jongen dat ook. En zo niet dan was hij transfervrij en heeft hij hooguit wat tekengeld en salaris gekost. Dat gokje kan, nee moet Vitesse wagen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:46
Punt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:55
Nee ik ken hem net zo min als dat jij hem kent. Maar dat neemt niet weg dat hij nog steeds buitenlander is! Mount,kasja, miazga,serre, matavz,karavanen, Ali, dabo,Torens, Faye....zijn toch al 10 spelers. Dus je vergeet er een paar. Tel daarbij op de aankopen die nog komen en je snapt waar ik het over heb
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:55]
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 19:04
Nee ik begrijp niet waar jij het over hebt. A spel die namen eens normaal. B ik heb niet alle buitenlanders benoemd en ben er dus ook niet één vergeten. C Vitesse heeft niet meer buitenlanders dan de gemiddelde club in de Eredivisie. Bovendien wat maakt het uit dat het een buitenlander is? Noem eens een fatsoenlijke Nederlandse verdediger die in de subtop mee kan en transfervrij is?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:18
Valt mij op dat een aantal vitesse aanhangers soms best racistisch uit de hoek kunnen komen hier, vandaar dat ik het vreemd vind dat je dan wel een team supporterd wat voor een groot gedeelte uit buitenlanders bestaat.
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 19:38
Kom ik racistisch uit de hoek? Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van anderen. En volgens mij ben jij meer met buitenlanders bezig dan ik. Vitesse heeft inderdaad buitenlanders in dienst. Welke club in Nederland niet? Vitesse heeft er simpelweg niet meer dan de gemiddelde club in Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:04
Faye, is gewoon een Rotterdammer Simsalabim.
Over buitenlanders gesproken.
Bij jou club Fortuna: Dianessy, Santos, Askovski, Moro, Ozer, Pinto, Ciranni. Zijn er ook al snel een stuk of 7.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:19
Ben je de papagaai van Dicky ??
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Als hij voor Fortuna is. Kijk maar naar zijn likes.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:47
Daarom reageer ik ook niet. Geen aandacht geven.
Heb van de week met Robertus gesproken.
Dat is de enige uit Nijmegen die normaal reageert.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Omdat ik kritisch ben kom ik uit Nijmegen? Hoe bekrompen ben je dan .
Vind ik leuk
Dicky +15010
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Jij bent niet kritisch. Jij vertoont een gedrag dat we maar al te vaak zien hier.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:14
Oké, voor 1 keer dan.
Jij zegt dat het allemaal buitenlanders zijn bij Vitesse.
Als jij echt voor Fortuna bent.Jullie hebben sowieso 7 buitenlanders en waarom gelijk op je pik getrapt?
Je kunt toch normaal reageren? dan krijg je van mij ook normaal antwoord.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:19
Faye is Nederlander het product van Sparta plein
Vind ik leuk