'Gerrard wil nieuwe aanvallers en mikt op Engelse routinier en Vitesse-bekende'

    'Gerrard wil nieuwe aanvallers en mikt op Engelse routinier en Vitesse-bekende'

    donderdag 17 mei 2018 om 18:50

    Steven Gerrard wil meteen een slag slaan als nieuwe manager van Rangers FC. De voormalig middenvelder van Liverpool heeft zijn zinnen gezet op Jermain Defoe en Dominic Solanke.

    Volgens The Daily Record moeten de twee komend seizoen de voorhoede gaan vormen van Rangers. Defoe, in zijn carrière goed voor 163 goals in de Premier League, staat momenteel onder contract bij AFC Bournemouth. Omdat de inmiddels 35-jarige aanvaller nog een tweejarig contract heeft en waarschijnlijk te duur is om over te nemen, hoopt Gerrard hem te huren.

    Datzelfde geldt voor Solanke. Gerrard hoopt zijn connecties bij Liverpool te gebruiken en manager Jürgen Klopp ervan te overtuigen om de twintigjarige Engelsman ervaring op te laten doen bij de Schotse topclub. Solanke komt op Anfield nauwelijks aan de bak door de concurrentie van het supertrio Mohamed Salah, Roberto Firmino en Sadio Mané.

    De Champions League-finalist nam Solanke vorig jaar zomer over van Chelsea. In het seizoen 2015/'16 speelde de aanvaller op huurbasis voor Vitesse.

    Poll

    Zie jij in Gerrard een toekomstig toptrainer?

    (921 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 18:56
    Rangers gaat maar eens een keer weer KAMPIOEN worden zou tijd worden
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    donderdag 17 mei 2018 om 18:57
    Solanke speelt toch best wel aardig wat wedstrijden daar? Áls hij al verhuurd wordt denk ik eerder gewoon iets lager in de Premier League. Van Schotland wordt ie niet meer beter denk ik.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11198
    donderdag 17 mei 2018 om 19:04
    Nee speelt veel te weinig
    Vind ik leuk
    Koeroe +11198
    donderdag 17 mei 2018 om 19:04
    Hebben bovendien Wilson in de jeugd die is echt heel goed, kan die rol makkelijk overnemen
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2709
    donderdag 17 mei 2018 om 19:29
    Solanke is een spits en Wilson een buitenspeler.
    Maar neemt niet weg dat Wilson het keurig gedaan heeft bij Hull!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2546
    donderdag 17 mei 2018 om 19:22
    Solanke speelt door gebrek aan beter. Scoorde afgelopen weekend pas zijn eerste goal voor Liverpool. Het zou voor iedereen het beste doet als hij wordt uitgeleend. Is een prima talent maar momenteel nog niet goed genoeg om meer speeltijd te krijgen bij Liverpool.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2709
    donderdag 17 mei 2018 om 19:31
    Lekker naar de Rangers gaan indd.
    Of Solanke ooit echt wat gaat worden voor LFC moet ik nog maar zien.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2568
    donderdag 17 mei 2018 om 18:57
    Met een Gerrard die aanklopt maak je wel kans leuke spelers sneller mee te krijgen.

    Kan een mooi duo worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    PRICE +25991
    donderdag 17 mei 2018 om 19:18
    Gerrard gaat iets goeds neerzetten.
    Mooi als hij via Liverpool en Klopp wat spelers kan.laten rijpen dan kan wel eens een succes worden.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2568
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:07
    Ik denk dat in het algemeen als hij in Engeland aan zou kloppen hij veel goede spelers zou krijgen en ook veel meer spelers ook naar Rangers toe zou willen vanwege hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:12
    Zou lijk zijn als rangers in keer wint inplaats van celtic
    Vind ik leuk