PSV bevestigt transfer: 'Het seizoen daarna mag ik in Eindhoven komen spelen'

    PSV bevestigt transfer: 'Het seizoen daarna mag ik in Eindhoven komen spelen'

    donderdag 17 mei 2018 om 20:05

    PSV en VVV-Venlo hebben de transfer van Lars Unnerstall bevestigd. De 27-jarige Duitse doelman heeft in Eindhoven een contract voor drie seizoenen getekend. PSV verhuurt Unnerstall een jaar aan VVV, zoals door diverse media al werd gemeld.

    Unnerstall tekende vorig seizoen een contract voor één seizoen bij VVV om zich in de kijker te spelen bij grotere clubs. Dat is hem gelukt. "We beseften dat het enorm moeilijk zou worden om Lars langer aan ons te binden. Uiteindelijk is dat dankzij een samenwerking met PSV toch gelukt", legt Stan Valckx, technisch manager van VVV, uit op de clubsite van de Limburgers.

    Op de clubsite van PSV geeft Unnerstall aan hoe blij hij is met zijn transfer. "Ik verheug me erop om VVV komend seizoen nog een keer te helpen om in de Eredivisie te blijven. Het seizoen daarna mag ik hier komen spelen. Natuurlijk ben ik zeer benieuwd hoe PSV het komend seizoen in Europa presteert."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +84769
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    Waarom een verhuur? Of is hij volgend jaar de opvolger van Room als 2e keeper?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    donderdag 17 mei 2018 om 20:09
    yep...2019 als 2e keeper. 1e keeper wordt gekocht.
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 20:11
    Juist dat jaartje verhuur kan ik ook niet helemaal plaatsen.
    Dan zal er nog wel een.keeper komen want grote kans vertrekt Zoet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Kijk psv netwerk dan snap je het misschien
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    Nee, want daar staat hetzelfde.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:29
    Nop
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    donderdag 17 mei 2018 om 22:31
    Wat lees jij dan meer? Hij wordt verhuurd en het jaar daarop mag hij komen. Er staat niet dat hij dan eerste doelman wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:50
    Ben je scheel ik zei niet dat hij eerste doelman wordt ik zei indien zoet vertrekt wordt er een eerste doelman gehaald wel lezen mede psv fan
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    donderdag 17 mei 2018 om 22:58
    Natuurlijk heb ik dat gelezen, maar jij reageert niet op de opmerking van KENNETH BRYLLE TOPPER. Waarom verhuren?

    Het is toch een vreemd verhaal. Ze zien het dus niet zitten in Room en Jurjus. Kopen Unnerstall en verhuren hem meteen. Als Zoet weggaat kopen ze een andere keeper en heb je er vervolgens 3, aannemend dat Room in 2019 weer vertrekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    Na een medische keuring ondertekende de Duitse keeper zijn contract. Met PSV is daarna de afspraak gemaakt dat hij nog een jaar wordt verhuurd aan VVV. Unnerstall kan in geval van calamiteiten bij PSV worden teruggeroepen door PSV. Die afspraak is overigens niet ongewoon en wordt vaker gemaakt.

    Staat op Ed
    Vind ik leuk
    Lampenpit +359
    donderdag 17 mei 2018 om 22:54
    Het zal me niks verbazen als ze Gomes halen. En anders Room “de kans geven” terwijl iedereen al weet dat Room niet goed genoeg is. Gezien het waarschijnlijke vertrek van Zoet vind ik het inderdaad niet nodig, maar zo lang Zoet er nog is heeft PSV 2 goede keepers. Unnerstal op de bank heb je ook niks aan, dan kan hij beter nog een jaar volledig wedstrijdritme op doen waarbij PSV grondig kan overwegen of hij écht eerste keus kan worden of dat hij afgelopen seizoen gewoon een positieve uitschieter had. In het 2e geval zou het alsnog een prima 2e man zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Jazeker!!!! Mooooooi! Hij kan bij calamiteiten alsnog terug worden geroepen.... Maar dit gaat de beste keeper worden van de Eredivisie
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 20:42
    Is de beste keeper, maar omdat die bij VVV keept/keepte kon niemand dat uitspreken maar ik roep het al jaren.
    Vind ik leuk
    Woudo +8027
    donderdag 17 mei 2018 om 21:24
    Best knap dat je al jaren roept dat het de beste keeper van de ED word terwijl hij pas een jaar in de ED speelt..
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 23:07
    Scherp Woudo :-)
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    vrijdag 18 mei 2018 om 02:04
    Bedoel ook één jaar. Vervelend woordenboek ook ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    afscheidskado van marcel
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 20:36
    Dat wordt Guiterez
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    donderdag 17 mei 2018 om 20:09
    Jammer dat ze m als 2e keeper halen. Had m echt de kans gegund.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:12
    Ik denk ook wel dat hij goed genoeg is. Prima leeftijd ook, geen broekie meer.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5683
    donderdag 17 mei 2018 om 20:09
    Ik ben blij en verbaasd tegelijk.. Hoezo verhuren we deze baas in plaats van minimaal 2e keeper en laten vechten voor een basisplaat (die hij zomaar kan veroveren op Room)? Blijft Zoet nog een jaar? Lijkt me niet..
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Hij is te goed voor de bank en voor een keeper te jong.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5683
    donderdag 17 mei 2018 om 20:21
    Hij is een half jaar ouder dan Zoet.. En volgens Wikipedia 1,98M en 100kg schoon aan de haak. Goede vangst!
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 20:24
    Dan nog te jong voor een keeper van zijn kaliber te banken.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5683
    donderdag 17 mei 2018 om 20:32
    Tuurlijk, te jong om te banken. In jouw eerste bericht zet je dat er niet bij.. 'hij is te goed en te jong voor de bank'. En daar ben ik het mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:20
    Kijk psv netwerk voor je dingen uit je anus tovert
    Vind ik leuk
    SimonSays +5683
    donderdag 17 mei 2018 om 20:29
    De enige uitleg die ik daar zo kan vinden is "Dat hebben we zo afgesproken".

    Geweldige uitleg hoor, echt super. Daar kan ik al-dingen-uit-m'n-anus-toverend niet tegenop.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:04
    Er staat duidelijk dat er indien jeroen zoet weg gaat in principe een nieuwe doelman wordt aangetrokken
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11454
    donderdag 17 mei 2018 om 20:09
    En als Zoet nu toch een keer weg gaat, hebben ze dan een clausule dat hij meteen komt ? Lijkt me wel zo handig namelijk..
    Vind ik leuk
    baboushka +1174
    donderdag 17 mei 2018 om 20:11
    Denk dat die kans er wel in zit Mojo.
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Zo iets verwacht ik ook.
    Room en jurjus overtuigen niet echt en grote kans vertrekt Zoet.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:21
    Jurjus mag van mij wel bij vvv gaan in plaats van Lars
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 20:44
    Die willen wij niet
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:05
    Snap ik bij psv lijkt hij ook al klaar hana
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:21
    Er wordt een eerste doelman gehaald indien zoet vertrekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:10
    Zolang het maar gratis is, dan zijn er als de kippen bij bij PSV.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3423
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Bij psv komen ze gratis
    Bij ajax voor NIETS
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:06
    Je zit op het verkeerde forum Ajax is zo fucking arrogant
    Vind ik leuk
    Leeuw +4963
    donderdag 17 mei 2018 om 22:52
    Mooie reactie :)
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +725
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:04
    Oei.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Is daar iets mis mee dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:36
    Ik zou niet waarom daar iets mis mee is. De gemeente EHV zal er erg blij mee zijn. Dat weet ik zeker, denk ik......
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Tja, leuk voor VVV dat ze dit seizoen nog de beschikking hebben over een keeper die te goed is om bij de top 2 op de bank te verpieteren.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8929
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Die had je liever gezien dan remkotje Pasveer of niet?

    Bedankt nog he (dat jullie hem overnamen).
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    donderdag 17 mei 2018 om 21:08
    Niks te danken. Ik vind het niet zon slechte. Unnerstahl is wel veel beter. Jammer dat zon jongen dan voor een plek op de bank van PSV kiest.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 22:07
    Jullie zijn niet veel gewend nee
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    donderdag 17 mei 2018 om 22:09
    Gelukkig hoeven wij dat ook niet om toch voor een club te zijn.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    Respect voor supporters van clubs buiten top 3. Support your locals !
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 20:35
    Suck my Dicky
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    donderdag 17 mei 2018 om 21:09
    Vraag dat maar aan je vriendje.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 21:59
    Die heeft het uitgemaakt :(
    Moet ik dat slikken ?
    Vind ik leuk
    Dicky +18825
    donderdag 17 mei 2018 om 22:01
    Nee stikken is beter voor jou.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 22:06
    Ik keer hem wel de rug toe
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1785
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Maar waarom nog een jaartje verhuren?
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 20:17
    Wederom puike werk van Valcks ben hier als vvv'er enorm blij mee. Ik snap niet dat ze hem verhuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Verrassing van deze zomer: Heurelho da Silva Gomes komt voor 1 jaar naar PSV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:22
    Jij slaapt nof
    Vind ik leuk
    Hupfean +3615
    donderdag 17 mei 2018 om 20:23
    Domme keuze van Psv, dus je haalt hem, verhuurt hem een jaar en dan mag ie terug komen om 2e keeper te worden. Lekker voor Room dan of word ie 1e keeper? Wel mooi voor Vvv dat ze hem nog een jaar hebben. Bij elke andere subtopper had ie in de basis gestaan.
    Vind ik leuk
    Schaar +1247
    donderdag 17 mei 2018 om 20:24
    Ze hebben vertrouwen in Room voor een jaar
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 21:33
    Nou is voor Room ook niet echt een vertrouwens gevoel
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    donderdag 17 mei 2018 om 20:31
    Goede doelman, prima versterking voor PSV. Maar wel vreemd dat ze hem weer gaan verhuren. Met het waarschijnlijke vertrek van Zoet had ik verwacht dat hij de vervanger zou zijn.

    Wellicht vervanger van Room, diens contract loopt in 2019 af.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:32
    Wie wordt er eerste keep als zoet vertrekt dan? Roompie?
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 20:34
    Als Zoet gaat, komt hij nog deze zomer denk ik
    Vind ik leuk
    Wazzupp +606
    donderdag 17 mei 2018 om 20:36
    Zoet gaat straks weg, komt hij alsnog deze zomer, let maar op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26776
    donderdag 17 mei 2018 om 20:41
    Domme constructie voor hem...
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    donderdag 17 mei 2018 om 20:42
    Gewoon dien boom de gool in komend seizoen.
    Nondeju wan end
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:57
    Ja net ja!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:59
    Die had ajax moeten halen.goede doelman
    Vind ik leuk
    pietprecies +3268
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Waar is Stratum eigenlijk? Al tijdje niet gezien hier?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8446
    donderdag 17 mei 2018 om 23:15
    Vet zeg ! Beste die dit seizoen in Eindhoven heeft gekeept
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:18
    Apart dat hij weer verhuurt wordt.Hij zou toch beter nu kunnen komen en t gaan uitvechten met een nieuwe doelman? Denk dat PSV misschien al rond is met een keeper, anders kan ik dit niet verklaren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV bevestigt transfer: 'Het seizoen daarna mag ik in Eindhoven komen spelen'