PSV bevestigt transfer: 'Het seizoen daarna mag ik in Eindhoven komen spelen'

PSV bevestigt transfer: 'Het seizoen daarna mag ik in Eindhoven komen spelen'

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 20:05do 17-05-2018 om 20:05

PSV en VVV-Venlo hebben de transfer van Lars Unnerstall bevestigd. De 27-jarige Duitse doelman heeft in Eindhoven een contract voor drie seizoenen getekend. PSV verhuurt Unnerstall een jaar aan VVV, zoals door diverse media al werd gemeld.

Unnerstall tekende vorig seizoen een contract voor één seizoen bij VVV om zich in de kijker te spelen bij grotere clubs. Dat is hem gelukt. "We beseften dat het enorm moeilijk zou worden om Lars langer aan ons te binden. Uiteindelijk is dat dankzij een samenwerking met PSV toch gelukt", legt Stan Valckx, technisch manager van VVV, uit op de clubsite van de Limburgers.

Op de clubsite van PSV geeft Unnerstall aan hoe blij hij is met zijn transfer. "Ik verheug me erop om VVV komend seizoen nog een keer te helpen om in de Eredivisie te blijven. Het seizoen daarna mag ik hier komen spelen. Natuurlijk ben ik zeer benieuwd hoe PSV het komend seizoen in Europa presteert."

Plaats een reactie

Midden-Noord +93922
donderdag 17 mei 2018 om 20:08
Waarom een verhuur? Of is hij volgend jaar de opvolger van Room als 2e keeper?
Vind ik leuk
Plattekar bv +28976
donderdag 17 mei 2018 om 20:09
yep...2019 als 2e keeper. 1e keeper wordt gekocht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:19
Jazeker!!!! Mooooooi! Hij kan bij calamiteiten alsnog terug worden geroepen.... Maar dit gaat de beste keeper worden van de Eredivisie
Vind ik leuk
Ekster +238
donderdag 17 mei 2018 om 20:42
Is de beste keeper, maar omdat die bij VVV keept/keepte kon niemand dat uitspreken maar ik roep het al jaren.
Vind ik leuk
Woudo +7645
donderdag 17 mei 2018 om 21:24
Best knap dat je al jaren roept dat het de beste keeper van de ED word terwijl hij pas een jaar in de ED speelt..
Vind ik leuk
Ekster +238
vrijdag 18 mei 2018 om 02:04
Bedoel ook één jaar. Vervelend woordenboek ook ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:08
afscheidskado van marcel
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Dat wordt Guiterez
Vind ik leuk
Plattekar bv +28976
donderdag 17 mei 2018 om 20:09
Jammer dat ze m als 2e keeper halen. Had m echt de kans gegund.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Ik denk ook wel dat hij goed genoeg is. Prima leeftijd ook, geen broekie meer.
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 17 mei 2018 om 20:09
Ik ben blij en verbaasd tegelijk.. Hoezo verhuren we deze baas in plaats van minimaal 2e keeper en laten vechten voor een basisplaat (die hij zomaar kan veroveren op Room)? Blijft Zoet nog een jaar? Lijkt me niet..
Vind ik leuk
Ekster +238
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Hij is te goed voor de bank en voor een keeper te jong.
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Hij is een half jaar ouder dan Zoet.. En volgens Wikipedia 1,98M en 100kg schoon aan de haak. Goede vangst!
Vind ik leuk
Ekster +238
donderdag 17 mei 2018 om 20:24
Dan nog te jong voor een keeper van zijn kaliber te banken.
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 17 mei 2018 om 20:32
Tuurlijk, te jong om te banken. In jouw eerste bericht zet je dat er niet bij.. 'hij is te goed en te jong voor de bank'. En daar ben ik het mee eens.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:20
Kijk psv netwerk voor je dingen uit je anus tovert
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 17 mei 2018 om 20:29
De enige uitleg die ik daar zo kan vinden is "Dat hebben we zo afgesproken".

Geweldige uitleg hoor, echt super. Daar kan ik al-dingen-uit-m'n-anus-toverend niet tegenop.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:04
Er staat duidelijk dat er indien jeroen zoet weg gaat in principe een nieuwe doelman wordt aangetrokken
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 17 mei 2018 om 20:09
En als Zoet nu toch een keer weg gaat, hebben ze dan een clausule dat hij meteen komt ? Lijkt me wel zo handig namelijk..
Vind ik leuk
baboushka +1437
donderdag 17 mei 2018 om 20:11
Denk dat die kans er wel in zit Mojo.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Er wordt een eerste doelman gehaald indien zoet vertrekt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:10
Zolang het maar gratis is, dan zijn er als de kippen bij bij PSV.
Vind ik leuk
Dezeun +5669
donderdag 17 mei 2018 om 20:15
Bij psv komen ze gratis
Bij ajax voor NIETS
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:06
Je zit op het verkeerde forum Ajax is zo fucking arrogant
Vind ik leuk
Leeuw +6226
donderdag 17 mei 2018 om 22:52
Mooie reactie :)
Vind ik leuk
Fifagekkie +795
vrijdag 18 mei 2018 om 00:04
Oei.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Is daar iets mis mee dan?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Ik zou niet waarom daar iets mis mee is. De gemeente EHV zal er erg blij mee zijn. Dat weet ik zeker, denk ik......
Vind ik leuk
Gyrosregime +2572
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Maar waarom nog een jaartje verhuren?
Vind ik leuk
Ekster +238
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Wederom puike werk van Valcks ben hier als vvv'er enorm blij mee. Ik snap niet dat ze hem verhuren.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:19
Verrassing van deze zomer: Heurelho da Silva Gomes komt voor 1 jaar naar PSV
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:20]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:22
Jij slaapt nof
Vind ik leuk
Hupfean +4690
donderdag 17 mei 2018 om 20:23
Domme keuze van Psv, dus je haalt hem, verhuurt hem een jaar en dan mag ie terug komen om 2e keeper te worden. Lekker voor Room dan of word ie 1e keeper? Wel mooi voor Vvv dat ze hem nog een jaar hebben. Bij elke andere subtopper had ie in de basis gestaan.
Vind ik leuk
Schaar +1533
donderdag 17 mei 2018 om 20:24
Ze hebben vertrouwen in Room voor een jaar
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
donderdag 17 mei 2018 om 20:31
Goede doelman, prima versterking voor PSV. Maar wel vreemd dat ze hem weer gaan verhuren. Met het waarschijnlijke vertrek van Zoet had ik verwacht dat hij de vervanger zou zijn.

Wellicht vervanger van Room, diens contract loopt in 2019 af.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:32
Wie wordt er eerste keep als zoet vertrekt dan? Roompie?
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 17 mei 2018 om 20:34
Als Zoet gaat, komt hij nog deze zomer denk ik
Vind ik leuk
Wazzupp +625
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Zoet gaat straks weg, komt hij alsnog deze zomer, let maar op.
Vind ik leuk
Smithsonian +38250
donderdag 17 mei 2018 om 20:41
Domme constructie voor hem...
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 17 mei 2018 om 20:42
Gewoon dien boom de gool in komend seizoen.
Nondeju wan end
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:57
Ja net ja!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:59
Die had ajax moeten halen.goede doelman
Vind ik leuk
pietprecies +9578
donderdag 17 mei 2018 om 22:12
Waar is Stratum eigenlijk? Al tijdje niet gezien hier?
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
donderdag 17 mei 2018 om 23:15
Vet zeg ! Beste die dit seizoen in Eindhoven heeft gekeept
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
vrijdag 18 mei 2018 om 00:18
Apart dat hij weer verhuurt wordt.Hij zou toch beter nu kunnen komen en t gaan uitvechten met een nieuwe doelman? Denk dat PSV misschien al rond is met een keeper, anders kan ik dit niet verklaren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws