De Ligt over sfeer bij Ajax: Kluivert mag dat zeggen, is zijn goed recht

    De Ligt over sfeer bij Ajax: "Kluivert mag dat zeggen, is zijn goed recht"

    maandag 21 mei 2018 om 13:43

    Justin Kluivert wil Ajax deze zomer verlaten en Matthijs de Ligt twijfelt nog over zijn toekomst. De aanvaller gaf eerder aan dat een negatieve sfeer in de selectie mede de aanleiding is van zijn beslissing, maar daar gaat de verdediger slechts gedeeltelijk in mee.

    "Ik denk dat elke speler voor zichzelf een plan heeft en voor zichzelf weet wat hij wil. Justin heeft blijkbaar in de media gezegd dat hij wil vertrekken, ik heb er niet heel veel van meegekregen. Het is zijn goed recht om dat te willen", aldus De Ligt (18) tegenover de camera's van Voetbal Inside. Kluivert gaf vorige week al aan zijn contract in de Johan Cruijff ArenA niet te willen verlengen.

    De jonge mandekker erkent dat de gezelligheid zo nu en dan wat minder was bij Ajax, maar weet dat die gepaard gaat met de resultaten. "Als het een teleurstellend seizoen is, zijn er altijd dingen die minder gaan en dan is de sfeer ook altijd minder. Het kan zo zijn dat de sfeer wat minder was, maar als je wint is die zo weer goed. Tja, hij mag dat zeggen..."

    Plaats een reactie

    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 13:46
    Blijft een verstandig joch. Hopelijk blijft hij nog een jaar.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23454
    maandag 21 mei 2018 om 14:04
    " Het is zijn goed recht om dat te zeggen ".....Dat is het dus niet. Zulke zaken houd je binnen de muren . Kluivert gaf aan 110% bij ajax te blijven en over 2 a 3 jaar voor 120.000.000 weg te gaan. En nu is Ajax ineens de slechterik omdat ze geen 1,500.000 per jaar geven. Speel eerst maar ns 1,5 wedstrijd goed en dan mag je hopen op het plafond van 1.000.000
    Vind ik leuk
    Stranger +5015
    maandag 21 mei 2018 om 14:58
    Wat een onzin. Hij voetbalt er zijn contract loopt af . Hij mag zijn eisen stellen en hij geeft aan dat de sfeer niet best is.
    De Ligt onderstreept dit zelfs.
    Dus beter dan v. Beek die zegt dat het niet zo is.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23454
    maandag 21 mei 2018 om 15:07
    Ajax heeft ervoor gezorgd dat hij is, wie hij nu is...wat dat ook moge zijn. Dan behandel je Ajax ook met respect, als ware het je familie. En dan ga je niet onrust stoken dat de sfeer niet goed is. Je hebt ook met teamgenoten en nieuwe spelers te maken. Als jij nieuw bij een werkgever komt en er loopt zo n figuur dit te blerren...hoe voelt dat dan ?
    Vind ik leuk
    Stranger +5015
    maandag 21 mei 2018 om 15:10
    Volgens mij heeft hij het talent van zichzelf en niet van Ajax!
    Bij een andere club zou er dat ook uit gekomen zijn.
    Verder wil Ajax zoveel mogelijk aan hem verdienen en hij wil er ook een gedeelte van.
    Dat is in het bedrijfsleven ook zo. Verder komt hij niet nieuw bij Ajax binnen maar is er al langer.
    Vind ik leuk
    DjoDjo +184
    maandag 21 mei 2018 om 17:05
    Vooral in de jeugd schijnt de sfeer niet best te zijn als ik alle weglopers uit O16 en O17 zo eens bekijk.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1565
    maandag 21 mei 2018 om 18:33
    Van de Beek zegt volgens mij dat het wel zo is, maar dat het gerelateerd is aan de resultaten en het spel. Klinkt logisch toch? Als het loopt klaagt niemand maar als het minder gaat krijg je vanzelf geklaag, en das bij supporters niet anders als bij spelers
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:11
    En als hij niet blijft dan is het opeens een rotjoch. Want denk dat die kans best groot is.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 14:16
    Ik lees overal dat er in elke linie 1 wegwil. Oftewel Onana, De Ligt, Ziyech en Kluivert. Ik hou er dus ook rekening mee.
    Geld is geen issue hoorde ik Marc zeggen. Maar ook niet als er 120-140 miljoen in t verschiet ligt en 4 spelers heeeel ontevreden raken als ze niet weg mogen? Wordt n spannende zomer. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:24
    Denk dat Marc geen waardige vervangers kan halen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:59
    Dat denk ik ook. Zo goed zijn ze namelijk niet.
    Voor de nummer 2 in de Mickey Mouse League moet het met een volle beurs eenvoudig zijn om goede vervangers te halen.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1565
    maandag 21 mei 2018 om 18:37
    Iedereen heeft t maar over goeie spelers halen omdat je een volle bankrekening hebt, maar je hebt ook te maken met spelers die niet WILLEN komen, en dat zijn de wat meer gevestigde spelers. Veel talentjes zien Ajax als goede opstap naar de top, maar ook die blijven niet langer als noodzakelijk. Dus wil een (sub)topper al helemaal niet, zeker niet als een Engelse, Spaanse of Duitse subtopper komt en 2x het plafond van Ajax bied
    Vind ik leuk
    Niels92 +24778
    maandag 21 mei 2018 om 13:46
    Kluivert is gewoon een parasiet samen met zijn zaakwaarnemer, moven met die gozer :)
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    maandag 21 mei 2018 om 13:55
    Ajax zou met Haarlem en Telstar moeten fuseren. Dan heb je gelijk een gezonde club.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:04
    Haarlem en Telstar, dat waren geen vriendjes vroeger. Heb die derby bezocht in Haarlem Noord en kan je verzekeren dat de liefde niet aanwezig was voor elkaar.
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    maandag 21 mei 2018 om 14:08
    Oo dat had ik niet verwacht. Ik hoop dat Veendam, AGOVV, Haarlem, FC Wageningen en RBC uit de dood herrijzen. Als dat gebeurt trakteer ik mezelf op een halve liter Gulpener.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    maandag 21 mei 2018 om 14:57
    en meteen een stabiele middenmotor
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:02
    De sfeer is helemaal naar de klote bij ajax. Je hebt 2 groepen in de selectie. Één groep staat achter Younes en dat zijn voornamelijk de moslims. Van deze groep willen ook de meeste weg. En bijna iedereen in de selectie ergert zich aan Ten Hag. Ze nemen hem ook niet meer serieus.
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    maandag 21 mei 2018 om 14:04
    Hoe weet jij dat?
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:07
    Van een speler gehoord.
    Je mag zelf weten of je het gelooft. En dit zal toch uitkomen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:10
    Familie van Topdrie?
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    maandag 21 mei 2018 om 14:10
    Vertel er eens wat meer over, vind dit wel interessant
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:36
    Heel veel irritaties over de lange trainingen van 3 uur. En Ten Hag wordt totaal niet serieus genomen door zn uitspraken
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 14:12
    De aangetrouwde nicht van mijn achterbuurman die regelmatig trainingen bezoekt zei het ook.

    Als je dat hebt gehoord, dan kun je wel zeggen van wie ook. Hij zal het je niet kwalijk nemen, want jij bent Senn en volledig anoniem hier verder...


    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:32
    Natuurlijk zeg ik de naam niet.
    En waarom zou ik dit uit mijn duim zuigen?
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 14:42
    Gewoon vreemd dat een PSV supporter, die bovendien met het nieuws komt dat Kluivert moslim is, met zulke inside information kan komen.

    En als je dan toch anoniem bent hier, dan kun je rustig zeggen over welke speler je praat.
    Anders zouden achterdochtige geesten hier denken dat je maar wat zit te trollen hier...
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 15:03
    Natuurlijk zeg ik die naam niet. En zie je mij normaal trollen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    maandag 21 mei 2018 om 14:58
    je achterbuurman was toch verhuisd?
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 15:02
    Ja, dat klopt, maar die aangetrouwde nicht is nog altijd dezelfde.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    maandag 21 mei 2018 om 15:04
    vreemd ik hoorde dat ze gescheiden was
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 15:09
    Ja, dat wel natuurlijk, maar ik wou het begrijpelijk houden...
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 14:10
    Labyad is een moslim. Ziyech ook. Younes ook. Labyad en Ziyech zijn bevriend en Ziyech zal vertrekken volgens plan. Labyad komt.

    Je verhaal rammelt aan alle kanten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 14:20
    Wel jammer dat Mohammed Ben Ligt en Yul Kluiverissi ook willen vertrekken dan... Altijd weer dat geloof! :-)
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 14:33
    Kijk.

    Als je maar met argumenten komt...
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:35
    We zullen het zien. Hoop dat je dan ook ballen hebt
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 15:04
    Ook?

    Als je ballen hebt dan kun je hier geheel anoniem je bron vermelden hoor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 14:18
    Zijn Onana, De Ligt en Kluivert moslim?
    Vind ik leuk
    Senn +7372
    maandag 21 mei 2018 om 14:34
    Van de moslims die vertrekken bedoel ik Ziyech Younes en Kluivert
    Vind ik leuk
    Jozef +37065
    maandag 21 mei 2018 om 14:38
    Kluivert moslim?

    Joh.
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    maandag 21 mei 2018 om 14:33
    Mensen duidt je niet aan met "de moslims". Je kunt ook gewoon zeggen: "de Marokkanen".

    Moslims kunnen namelijk ook andere volkeren zijn: Turken, Chinezen, Indiërs, Indonesiërs, Surinaamse Hindoestanen, Nederlanders en ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    maandag 21 mei 2018 om 14:03
    Oneens. Kluivert moet zijn contract verlengen en daar wordt met name Ajax heel veel rijker van. Wat mag hij daarvoor terug verwachten? Deel van de transfersom? Hoger salaris? Dan is hij een parasiet? Ik kan Kluivert en zijn zaakwaarnemer wel begrijpen.

    Toekomstige transfer gaat om zo verschrikkelijk veel geld. Daar mag Kluivert ook wat van terugzien.. Hoeveel? Dat is onderhandelbaar en ligt aan 2 partijen die elkaar wat gunnen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:09
    Kluivert gaat niet meer geaccepteerd worden bij het grote deel supporters. Het is daarom ook beter dat Kluivert z.s.m. vertrekt bij Ajax, ik voel de bui anders al aankomen met een wekelijks fluitconcert naar Kluivert toe. Wanneer je ook ziet hoe massaal er negatief op sociaal media wordt gereageerd door supporters op Kluivert, die heeft het helemaal verbruikt bij de meeste Ajacieden. Ze zijn klaar met hem.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    maandag 21 mei 2018 om 14:17
    Denk dat deze (vanuit teleurgestelde supporters begrijpelijke) emotie snel voorbij is als hij bijtekent en 3x scoort..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 14:22
    Alleen is het laatste zéér onwaarschijnlijk.. blijft dus over, n talentvol joch zonder al te veel rendement.. ;-)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1565
    maandag 21 mei 2018 om 18:44
    Dan heb jij niet goed opgelet Einstein. Kluivertje voelt zichzelf groter dan elke andere speler bij Ajax, en eist dus het hoogste salaris, terwijl hij misschien 5 a 6 wedstrijdjes leuk meegedaan heeft. Volgens mij moet je eerst investeren in je voetbalcarriere voordat je dat soort eisen kan gaan stellen. Daar komt bij dat hij grootheidswaanzin ten top heeft door te zeggen ik blijf zowiezo nog een jaar of twee en dan wil ik verkocht worden voor €160M,- en vervolgens dit te eisen drie maanden na dato. Kijken of dit gedrag wordt geaccepteerd bij een Barca, of zelfs een Sevilla.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:34
    Zou kunnen dat ik niet goed opgelet heb, want ik kijk niet vaak naar wedstrijden van Ajax. Volgens mij doet dat er niet toe. In de markt is er vraag naar Kluivert en dat biedt voor hem kansen.

    Die kans zegt hem en zijn zaakwaarnemer dat Kluivert wat van die kans terug wil zien. Dat resulteert in een hoger salaris (Waarvan Ajax vindt dat dit in verhouding moet zijn met de andere spelers) of een deel van de transfersom. Dat zijn eisen die onderhandelbaar zijn vanuit een marktsituatie en niet of hij wel of niet genoeg heeft laten zijn in Amsterdam.

    Kennelijk vindt Kluivert dat hij genoeg heeft laten zien en vindt de markt dat ook. Of het verstandig is qua ontwikkeling in zijn carriere is glazen bol kijken en wederom Kluiverts keuze.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1565
    woensdag 23 mei 2018 om 21:21
    Zeker zijn eigen keuze, maar bijna alle “kenners” zeggen dat hij nog een hoop kan en moet leren bij Ajax en dat hij nog niet genoeg heeft laten zien. Om dan vervolgens dit soort eisen aan een club te gaan stellen lijkt mij dat het hem dan alleen maar om het geld gaat. En daar komt ook nog eens bij dat hij 3 maanden geleden nog hetzelfde zei. Ik moet nog een hoop leren maar ben op de goeie weg. Als hij echt zo goed wordt als hij denkt dan heeft hij nog genoeg tijd en kansen om meer te verdienen. En laten we eerlijk zijn, hij zal zowiezo genoeg overhouden om na zijn carriere zonder (geld)zorgen te kunnen leven. Dus dat mensen hem het stempel “geldwolf” geven vind ik niet meer dan terecht.

    Vergeet niet, voetbal is een teamsport, dus niemand is groter dan zijn club. Kijk naar een Messi en een Ronaldo, ze doen het beiden niet zo goed bij Argentinie en Portugal als bij hun club.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    donderdag 24 mei 2018 om 01:22
    Allemaal waar Neuzekneus, maar waarom zou hij dat alleen bij Ajax kunnen leren en niet ergens anders? Dat zeggen de "kenners", maar misschien groeit hij wel sneller in een andere competitie. Dat hij niet zo maar Ajax zichzelf laat verrijken over zijn rug snap ik wel. Morgen kan hij van de trap vallen of erger....

    Loyaliteit naar een club is zeldzaam. Maar dat heeft ook met de houding van de clubs zelf te maken. Die hebben, net als de speler ook hun eigen belang.

    En de supporters... Tsja... Die kunnen toezien op de ontwikkelingen en hun vertrouwen in de leiding van declub hebben... of niet.
    Vind ik leuk
    Stranger +5015
    maandag 21 mei 2018 om 15:02
    Waarom? Omdat hij salaris eist en een gedeelte van de transfersom eist?
    Zoals ik al eerder zei. Ik zou Ajax ( maar welke andere club) de ballen wensen en mijn contract uitdienen.
    En na een jaar leuk tekengeld opstrijken;-)
    En kom niet aan met uit beeld verdwijnen , clubs weten echt wel wat iemand kan , ook naar een jaar stilstand ;-)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 21 mei 2018 om 13:46
    Lijkt me verstandiger dat je eerst kampioen wordt voordat je vertrekt.. Maar goed, zelf weten..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 13:47
    Hij wil zijn carriere toch niet in Amsterdam beëindigen ? Dat kan je niet van spelers eisen.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    maandag 21 mei 2018 om 13:48
    Gaat ie in 4 jaar al z’n carriere beëindigen?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23454
    maandag 21 mei 2018 om 14:05
    Als ie weggaat is zijn carriere binnen enkele maandem al voorbij
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    maandag 21 mei 2018 om 13:53
    Maar als je geen kampioen kunt worden
    Wat dan dan maar blijven tot in den treurnis.
    Ik denk dat langer blijven voor de ligt niet goed is voor zijn vooruitgang.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 21 mei 2018 om 13:56
    Van De Ligt snap ik het eerder dan van Kluivert.. Die is al veel verder in zijn ontwikkeling, Kluivert komt net kijken..
    Vind ik leuk
    Senna +6288
    maandag 21 mei 2018 om 13:59
    Ja ik bedoel dus de ligt.
    Kluivert laat ik het daar maar niet over hebben .
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:05
    Maakt ook knappere eigen goals.
    Vind ik leuk
    Stranger +5015
    maandag 21 mei 2018 om 15:07
    Ik vraag me in alle oprechtheid af waar die ophemeling van de Ligt toch vandaan komt?
    Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een tweede Bazoer wordt!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 21 mei 2018 om 15:12
    Bazoer heeft gefaald bij Ajax, De Ligt speelt gewoon erg goed en speelt bovendien ook nog in Oranje..
    Dit zie je verkeerd hoor..
    Vind ik leuk
    Stranger +5015
    maandag 21 mei 2018 om 15:16
    Zou kunnen alleen Bazoer speelde ook in oranje en zou zelfs de grote man op het middenveld worden.
    Maar de toekomst zal het uit wijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:57
    Jazeker, maar dat kan nog wel ff duren :-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 13:46
    Maar je kan ook normaal doen natuurlijk
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    maandag 21 mei 2018 om 13:47
    Gezelligheid komt niet vanzelf! Maar wat zeker zal helpen is presteren en winnen!
    Vind ik leuk
    Koalabeer +456
    maandag 21 mei 2018 om 13:47
    Die is weg 100%
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:47
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 13:48
    Nou in de Achterhoek wel zeker
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    maandag 21 mei 2018 om 13:48
    Nee heh.. Weer zo'n droeftoeter.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 21 mei 2018 om 17:48
    Hij is al weg haha
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:45
    Ennn door! :-)
    Vind ik leuk
    Bengelino +11633
    maandag 21 mei 2018 om 13:48
    Kluivert mag helemaal niks meer zeggen
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    maandag 21 mei 2018 om 14:03
    Daar is kluivert, ook niet voor in positie. Eerst presteren dan heb je recht van spreken. En anders even de wachtkamer in.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:08
    Ja hoor, we leven in een vrij land, en bij Ajax mag iedereen altijd alles zeggen: Swart, Kluivert, Danny Blind, Flapje van de Sar, Raiola, Bergkamp, Jonk... Al jaren dik tevreden met al die meninkjes!
    Vind ik leuk
    lemon9 +854
    maandag 21 mei 2018 om 13:54
    Als je wint heb je vrienden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    maandag 21 mei 2018 om 14:20
    dan moet je je verdomd eenzaam gevoeld hebben de afgelopen 12 maanden.......

    sorry ik kon hem niet laten liggen.....
    hopelijk zijn jullie snel weer terug
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:49
    Inderdaad zo'n voorzet waarvoor je weg moet duiken om niet te scoren...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:54
    Die de Ligt komt er wel. Stabiele , rustige jongen met normale teksten. Schat hem voetballend ook hoog genoeg in al blijft het altijd de vraag hoe ze het een niveau hoger doen en hoe het gaat met eventuele blessures.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:56
    De Ligt komt er wel, Kluivert? Mwah.....weinig gepresteerd maar wel een hele grote bakkes.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:01
    'minder gezellig' Ga maar eens in Engeland of Duitsland trainen alles behalve gezelligheid keihard werken daar.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:16
    De sfeer is in mijn huweijk ook niet altijd optimaal! Ga tocg ook niet scheiden! Slappeling.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:17
    hij is niet voor niks terug gezet naar jong Oranje
    Vind ik leuk
    Itsese +4630
    maandag 21 mei 2018 om 14:17
    pffffff.... wordt langzamerhand ook wel moe van Ajax nieuws.. zo belangrijk waren ze niet, zijn ze niet, en zullen ze nooit worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166206
    maandag 21 mei 2018 om 14:18
    In welke volgorde word na vd beek en de lgt de selectie nu aan het woord gelaten over" kluivertjes sprookjesbos"?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8952
    maandag 21 mei 2018 om 14:20
    De warme club begint aardig af te koelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31539
    maandag 21 mei 2018 om 14:28
    Het is een heel gezellige club.

    Als er veel centen zijn dan is het altijd gezellig.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4108
    maandag 21 mei 2018 om 14:34
    Hopelijk blijft deze knul nog een jaartje. Zou zonde zijn om dit soort jongens zo snel weer te zien gaan.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9473
    maandag 21 mei 2018 om 14:47
    Beursgenoteerd he ! En patertje zal er geen sfeer van maken. Maar hij heeft wel gelijk de sfeer bepaalt het succes.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    maandag 21 mei 2018 om 14:48
    Bedrijf Ajax is koud en kil, zelfs Amsterdamse jochies willen er weg.....
    Vind ik leuk
    De Hout +1721
    maandag 21 mei 2018 om 15:11
    Volgens insiders is het bij ajax eigenlijk nooit gezellig.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:17
    De Ligt is juist degene die op dit moment een stap kan maken.

    Kluivert zou eigenlijk volgend seizoen Ajax naar het kampioenschap moeten leiden. Vind hem een beetje overschat tot nu toe.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:40
    Dus de sfeer is ook al klote daarro
    Vind ik leuk
    Cookee +10640
    maandag 21 mei 2018 om 15:46
    Zij zijn toch vrienden dan weet je dat toch wel wat er gezegd is?
    Maar best sneu voor zulke ventjes dat de sfeer zo afhankelijk is van resultaat.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 16:20
    Kluivert is een beetje veel over het paard getild zoals zoveel jeugdige Ajacieden, de Ligt daarentegen lijkt me een nuchtere jongen die weinig praat maar zijn voeten laat spreken..