'Topkandidaat Vreven heeft nieuwe trainersklus bijna te pakken'

    'Topkandidaat Vreven heeft nieuwe trainersklus bijna te pakken'

    woensdag 23 mei 2018 om 08:12

    Stijn Vreven is topkandidaat om de nieuwe trainer te worden van Beerschot-Wilrijk. Dat meldt het Vlaamse medium Het Nieuwsblad woensdag. Beerschot nam deze maand afscheid van trainer Marc Brys en de rest van de technische staf. 

    Vreven is naar verluidt de belangrijkste gegadigde om het stokje over te nemen van Brys. Beerschot-Wilrijk hoopt de aanstelling van de oefenmeester 'snel af te ronden'. Eind juni moet Vreven voor de groep staan; de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint dan. 

    Het Nieuwsblad weet overigens dat er nog wel een aantal plooien moet worden gladgestreken. Vreven wil blijkbaar graag zijn eigen assistenten meebrengen. Dat ziet Beerschot niet zitten. De club wil juist zélf bepalen hoe de technische staf er verder uit komt te zien. 

    Vreven stond de afgelopen anderhalf jaar aan het roer bij NAC Breda. De voormalig rechtsback promoveerde met De Parel van het Zuiden naar de Eredivisie en wist zich afgelopen seizoen met de club te handhaven. Desondanks werd het contract van de coach niet verlengd. In het verleden was Vreven in eigen land werkzaam bij Lommel SK en Waasland-Beveren.

    Plaats een reactie

    Big Nibba +80
    woensdag 23 mei 2018 om 08:30
    Is het gek dat ik daar nog nooit van heb gehoord?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:34
    Ja. Beerschot Wilrijk is een club die zijn oorsprong vond in Germinal Beerschot, destijds 'satellietclub' van Ajax waar Alderweireld en Vertonghen vandaan kwamen. Mats Rits, destijds hét talent trouwens ook.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    woensdag 23 mei 2018 om 09:09
    En Thomas Vermaelen en Tom de Mul. Bijzonder lijstje trouwens voor een vrij kleine club.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 10:02
    Is niet heel groot stadion...moeten ze wel alvast tribuneplek voor hem reserveren.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:07
    Reserveren jullie ook een kinderstoel voor Lozano?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 10:21
    Nee, die zit al op de kampioenstroon!
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    woensdag 23 mei 2018 om 08:37
    Leuk voor hem. Mooi cluppie. Samen met Brogno een frisse start maken.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +190
    woensdag 23 mei 2018 om 08:41
    Promoveren en handhaven.. Maar geen verlenging? Beetje vreemd, maargoed zijn gedrag zal meegespeeld hebben.
    Vind ik leuk
    WG +709
    woensdag 23 mei 2018 om 09:00
    Of je leest gewoon op internet wat de reden was? Zijn inmiddels al zoveel artikelen over gepost.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 09:00
    Hoop voor hem dat ze hem daar wel kunnen waarderen. Vond hoe er bij NAC met hem werd omgegaan op het eind echt onwaardig. Denk dat iedereen van zijn stoel viel toen het nieuws naar buitenkwam dat hij moest vertrekken. Ver binnen de gestelde tijd van hogerhand heeft hij bepaalde doelen gehaald.
    Stijn veel succes !!!


    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    WG +709
    woensdag 23 mei 2018 om 09:03
    Dat is niet waar. Hij wilde door en had daarbij een andere visie dan de TD van NAC. NAC wilt voorzichtiger groeien naar de middenmoot en voor Vreven kon het niet snel genoeg. Dan verschil je van inzicht en ga je niet met elkaar door, maar kan je nog steeds veel respect voor elkaar hebben. Ik vind Vreven dan ook zeer correct richting NAC in zijn interviews.
    Als NAC supporter heb ik Vreven zeer hoog staan en ben hem dankbaar voor de 2 successen. Maar ik denk wel dat een Van der Gaag beter bij de fase past waar NAC nu in zit dan Vreven. En dat is prima.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 09:21
    Jij geeft denk ik het gevoel van de gemiddelde Nac supporter nu prima weer. Zo denken velen er over..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:28
    Ik sluit me aan bij De Parel van het Zuiden, goed verwoord dit.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:33
    Je hebt mij ook niet horen zeggen dat hij niet correct richting NAC is geweest, verre van dat. Ik bedoel juist dat ze hem in de kou hebben laten staan. Vind wel dat als jou iets lukt wat sneller behaald is dan de rest dacht je best wat meer credits kan krijgen. Ik hoorde ook niemand klagen toen jullie eerder dan verwacht de ED weer in kwamen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9559
    woensdag 23 mei 2018 om 09:02
    Klopt het nou in België dat je als periodekampioen van het 2de niveau je via de nacompetitie voor de Europa League kan plaatsen?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:00
    Nee. Die winnaar van Playoff 2 die gaat spelen tegen de nummer 4 van Playoff 1. De winnaar hiervan gaat Europa in.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9559
    woensdag 23 mei 2018 om 11:32
    Maar Beerschot deed ook mee aan deze playoff 2, terwijl ze promotie zijn misgelopen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 09:28
    Ik zie Frank de Boer op termijn daar ook belanden.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    woensdag 23 mei 2018 om 11:05
    Auw... Maar dat ben ik niet met je eens ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    woensdag 23 mei 2018 om 11:11
    Voetbal in de engelse championship is vecht voetbal puur sang. Mocht de Boer aangesteld worden als trainer van Swansea dan is hij met verzorgd voetbal evangelie gedoemd om te mislukken. Welke clubs melden zich dan nog voor FdB.
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    Denk alleen clubjes uit onze hoofdstad die al 4 jaar geen prijs meer gewonnen hebben ;-)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6187
    woensdag 23 mei 2018 om 12:21
    Tsja... Hij zal toch niet 3 keer achter elkaar de verkeerde keus maken? In dat geval zou een switch in zaakwaarnemer niet slecht zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Topkandidaat Vreven heeft nieuwe trainersklus bijna te pakken'