Vers Kluivert-nieuws uit Italië: akkoord over contract, nu om tafel met Ajax

    Vers Kluivert-nieuws uit Italië: akkoord over contract, nu om tafel met Ajax

    woensdag 23 mei 2018 om 12:08

    AS Roma gaat vól voor de komst van Justin Kluivert. Dat meldt het Italiaanse Corrriere dello Sport woensdag. De Serie A-grootmacht zou met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Kluivert, zelfs al in grote lijnen akkoord zijn over een contract. 

    Monchi, technisch directeur in Rome, heeft volgens Corriere dello Sport een aantal gesprekken achter de rug met Raiola. Onder meer de salariseisen van Kluivert vormen geen probleem. De dribbelaar zou de komend vijf jaar zo'n 1,5 miljoen euro kunnen opstrijken. Belangrijk detail: van een akkoord met Ajax is nog géén sprake. 

    De Amsterdammers zouden volgens het Italiaanse medium aan een transfersom van zeker twintig miljoen euro denken. De negentienjarige Kluivert heeft in de Johan Cruijff Arena nog een contract voor één jaar. Afgelopen week vertelde de aanvaller in een interview met de Volkskrant dat hij niet van plan is om te verlengen. 

    Mocht Kluivert naar Rome verkassen, dan treft hij daar twee landgenoten. Kevin Strootman en Rick Karsdorp zijn bij de Giallorossi in dienst. 

    Poll

    Is AS Roma de juiste club voor Kluivert?

    (16100 stemmen)

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +1117
    woensdag 23 mei 2018 om 12:13
    He he dat duurde lang. Eindelijk kluivert nieuws
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:19
    Mooie stap voor Kluivert, als dit klopt.

    Natuurlijk vind ik het jammer voor Ajax. Maar aan de andere kant is het goed om te zien dat er weer NLse spelers weer in trek zijn bij topclubs
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    woensdag 23 mei 2018 om 12:24
    Ja dat wel wat betreft nederlands voetbal. Ik ben er zelf niet rouwig om hoor als die vertrekt. Natuurlijk is het een groot talent maar zoveel wedstrijden kan ik niet opnoemen van hem dat die een echte goede wedstrijd speelde.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5069
    woensdag 23 mei 2018 om 12:40
    De nieuwe Kishna wordt gelanceerd...
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    woensdag 23 mei 2018 om 13:35
    dat is zeker een goede zaak.
    Ik denk echter dat hij gaat floppen. Die jongens krijgen bij zulke clubs de tijd niet om te rijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:14
    Ik had em toch bij Ajax nog willen zien spelen, net als zn vader.

    Laten we op het beste hopen en dat hij zn draai zal vinden
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    donderdag 24 mei 2018 om 09:24
    Bij deze speler hoop ik dat niet. Natuurlijk is het voor NL goed dat spelers uit de eredivisie en of NL het goed doen in het buitenland. Ik vind die kluivert echter een misselijk kut jong, dus hoop ik dat hij keihard op zijn muil gaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:21
    Misgunnerij
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    donderdag 24 mei 2018 om 14:48
    keihard ook nog
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:35
    Jammer!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 13:22
    Ju$tin Kluiv€rt naar A$ Roma
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    woensdag 23 mei 2018 om 13:34
    Bij jouw club ook 9 Platte, ik snap je gesar hier niet zo goed
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 13:36
    ge$ar
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    woensdag 23 mei 2018 om 13:39
    Doe dan ook wat met Zoet, Arias, Brenet, De Jong.
    Ga maar ff spelen, ik zie het zo wel
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 14:11
    Zoet, Arias, Brenet, De Jong zijn....de...KAM PI JOENUH...KAMPIOENE!!
    Vind ik leuk
    JustH +9439
    woensdag 23 mei 2018 om 14:19
    Weet het nu 100% zeker.
    Komt niets zinnigs uit.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7638
    woensdag 23 mei 2018 om 14:08
    Hij is verkocht door ajak$
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:37
    Gaat Kluivert weg?????
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    woensdag 23 mei 2018 om 12:13
    Beste voor iedereen die Ajax een warm hart toe draagt!!!
    Vind ik leuk
    Thilo +2490
    woensdag 23 mei 2018 om 12:14
    Het beste voor half Nederland dus

    Fatoe.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2060
    woensdag 23 mei 2018 om 14:21
    Driekwart Nederland is totaal niet geinteresseerd in voetbal.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    woensdag 23 mei 2018 om 14:11
    Nee, ik vind het ook best.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:14
    Hehe hier wachte ik al een heel tijd op. Thanks VP.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7875
    woensdag 23 mei 2018 om 12:15
    Bye bye, snotneus
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:15
    Of inval buurten in de F-jes of de Jupiler league !
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:16
    Is toch een stap vooruit voor zo een jongen. Kluivert wordt hier op VP compleet afgemaakt maar uiteindelijk moet hij aan zijn eigen carrière denken en schijt hebben aan de mensen die zitten te janken. Mooie club mooi weer wat wil je nog meer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:24
    Wij hebben ook schijt aan hem boeler ! En wij hebben ook meer schijt om op hem te schijten dan hij op ons , dus ga lekker Raiola afkluiven boeler Kluivert !
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:07
    Boeler.... hahaha wat een kneus ben jij laat je stoere straattaal maar thuis kleutertje. Dat doe je maar met je vriendjes.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:23
    Ik heb geen vriendjes maar vriendinnen geen boeler dus . En jij bent nog pedofiel ook zo te horen want je reageert graag op kleutertjes . Ga maar kluiven want je houd van kluiven vandaar die naam incognito kluiven !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:45
    Jij bent niet de slimste van de klas. Wat een onzin kraam jij uit. Ik wens jouw veel sterkte de rest van je leven je zult het nodig hebben.....
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 12:16
    Dat is blijkbaar de juiste volgorde tegenwoordig. Eerst een akkoord met de zaakwaarnemer. Daarna met de speler. En ow ja, we moeten alleen nog even een akkoord bereiken met de club waar hij onder contract staat. Trieste bedoeling.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:17
    Bedoening, sorry ik kon het niet laten.......
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 15:09
    In mijn ogen kan het beide maar ik ben geen taalkundige. Het is je dus vergeven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:26
    Mwa, dat van de zaakwaarnemer is inderdaad vreemd. Maar dat je eerst met de speler praat om te kijken of hij uberhaupt geinteresseerd is vind ik niet gek. Anders hoef je ook geen bod uit te brengen bij de club.

    Al zal AS Roma wel Ajax in moeten lichten geloof ik. Maar die regels ken ik niet in detail.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    woensdag 23 mei 2018 om 15:11
    Ja daar heb je gelijk in. Het is alleen zo dat je voorheen een akkoord moest bereiken met de club en speler. De makelaar ondersteunde de speler. Nu moet je 3 partijen voor je winnen. Want Raiola zal wel weer een flink percentage van de transfersom opeisen. En anders brengt hij Kluivert toch naar een andere club?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4703
    woensdag 23 mei 2018 om 12:18
    Gadverdamme die Italianen gaan weer voor een koopje.
    Kijk maar uit, straks zorgen ze er weer voor dat hij uit zijn contract loopt en heeft Ajax zelfs weer helemaal niks.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    woensdag 23 mei 2018 om 12:20
    Alsjeblieft niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:21
    Beetje minnetjes, het werd Barcelona of MU, toch wijdbek?
    Vind ik leuk
    Crouton +0
    woensdag 23 mei 2018 om 15:02
    Kluivert wil graag verder komen in de CL dan die twee teampies.
    Vind ik leuk
    pos +7536
    woensdag 23 mei 2018 om 12:21
    Eerst een bankgarantie he !!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    woensdag 23 mei 2018 om 12:31
    Kom je vanavond weer op tv? Vamos?
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    woensdag 23 mei 2018 om 13:22
    De reservebank ja
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8195
    woensdag 23 mei 2018 om 12:25
    Lijkt mij totaal geen club voor kluivert het enige wat ik denk dat hem daarheen zou doen leiden is het geld .
    Vind ik leuk
    13 +10017
    woensdag 23 mei 2018 om 12:25
    Wel geinig dat er dan mogelijk PSV-, Feyenoord-, en Ajax-bloed bij AS Roma verenigd gaat worden.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4586
    woensdag 23 mei 2018 om 12:28
    Werkte prima bij het grote Milan ;-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    woensdag 23 mei 2018 om 13:25
    Karsdorp mocht vertrekken na 1 seizoen dacht ik en ook strootman staat in de belangstelling van inter. Dus met een beetje pech is die straks de enige nederlander
    Vind ik leuk
    soplul +2202
    woensdag 23 mei 2018 om 13:40
    Karsdorp mag vertrekken? Vertel.
    Nergens ook maar een hint van gelezen, dus zou wel interesting zijn.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1133
    woensdag 23 mei 2018 om 13:41
    Wat weer een gelul over Karsdorp. Die gast raakte direct zwaar geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1143
    woensdag 23 mei 2018 om 12:26
    Als Roma 30 mil betaald zeg ik veel plezier op het bankje in de zon van Italie.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    woensdag 23 mei 2018 om 12:33
    Jaja, Ajax wilt 20 milj en denk jij dat Roma dan 30 betaald?
    Maar wel een stuk minder dan die zgn 160 milj.
    Oke, Roma is dan ook geen Barca of niet Justin?
    Vind ik leuk
    Donnygo +1143
    woensdag 23 mei 2018 om 12:54
    Volgens andere berichten was het 30 in deze 20.
    Meerdere clubs zouden intresse hebben.
    Ajax hoeft niet te verkopen (met bericht geen tieners te verkopen).
    Dus die 20 volgens hun is bij een ander bericht 25 en weer een ander schrijft 30 met de wetenschap meerdere club hebben intresse.
    Dus welk bericht heeft waarheid in de prijs welke clubs zijn er concreet en wie vraagt er zijn 'streef' prijs daar ga je toch wel boven zitten.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    donderdag 24 mei 2018 om 07:57
    Ajax hoeft niet te verkopen maar Kluivert wilt niet bijtekenen.
    Dus ik denk niet dat Ajax heel sterk staat want als Ajax niet verkoopt loopt hij volgend jaar "gratis" weg.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1143
    donderdag 24 mei 2018 om 14:13
    Is er financiele druk bij Ajax dan, Nee gewoon lekker in de vergetelheid laten raken dan maar geen geld verdienen maar weet hij en Raiola wel waar ze staan op dat moment.
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    woensdag 23 mei 2018 om 13:09
    Ja Kluivertje dacht dat ie 160 miljoen waard was en nu zit ie dus in een hoeki te huilen samen met zijn moeder.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    woensdag 23 mei 2018 om 13:26
    Kluivert zei dat die ooit voor 160 na een topclub wou. Hij heeft niet gezegd dat die voor 160 miljoen wou vetrekken bij ajax. Klein verschil
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    donderdag 24 mei 2018 om 07:55
    Klopt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:00
    Klein mannetje klein verschil niet beter dan anderen dus op zouten 160,99 euro
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    donderdag 24 mei 2018 om 13:25
    Is dat inclusief btw
    Vind ik leuk
    Champ1 +51
    woensdag 23 mei 2018 om 12:27
    Dat is een stuk minder als de meeste hier riepen dcheelt een paar miljoen
    Vind ik leuk
    fdev86 +656
    woensdag 23 mei 2018 om 12:33
    140
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    Beetje veel geld voor iemand die nog niet veel heeft laten zien in grote wedstrijden word een moeilijk verhaal om te slagen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:33
    Goeie zaak. Een middelmatige spelers voor 20 miljoen. Kunnen ze in Eindhoven en Rotterdam nog iets van leren.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:48
    € 34 miljoen zonder bonussen voor Depay (die volgens sommige vrienden uit Amsterdam e.o. uitsluitend goed is in het dragen van hoedjes)
    Vind ik leuk
    Donnygo +1143
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    die hoedjes droeg hij toch ook goed maar zal er wel mee gestopt zijn zodat god hem iets beter kan zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:34
    Inpakken en wegwezen. Paar trappies tegen de beentjes en op de bank. Goeie keuze Kluivert je.
    Vind ik leuk
    Andyking +74
    woensdag 23 mei 2018 om 12:36
    Nou... Wegwezen en Ajax cashen. Dit jochie gaat veel te vroeg, vind ik. Maar goed, Raiola.....
    Vind ik leuk
    Leonski +57
    woensdag 23 mei 2018 om 12:37
    Ajax heeft geld zat. Laat hem maar een jaar op de tribune zitten. Laat je als club weten dat het echt niet om het geld gaat.
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    woensdag 23 mei 2018 om 12:39
    Aha Kluivert nieuws en nog vers ook.. de Telegraaf, Story en Prive zijn er niets bij..nu maar weer wachten op het volgende verse nieuws dat het tóch om een andere club gaat..
    Vind ik leuk
    plein19 +1235
    woensdag 23 mei 2018 om 12:44
    Ik denk dat Ajax een stuk hoger inzet. En of de club geschikt is maakt niet uit
    Vind ik leuk
    Zilt +30
    woensdag 23 mei 2018 om 12:45
    Niet doen. Jaar op tribune zonder aandacht aan te schenken. Daarna lachend gratis wegschoppen. Geld zat.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:46
    denk eerder aan 2 miljoen dan aan 20 miljoen HAHHAHAHAHAHA GRAPPIG
    Vind ik leuk
    Poehee +18
    woensdag 23 mei 2018 om 12:46
    Laat die jongen alsjeblieft gaan...
    Vind ik leuk
    Mari +5126
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    Heerlijk. We zijn hem kwijt en hij heeft het maximaal haalbare.
    Ajax hoeft geen doorverkooppercentage te bedingen.
    Nu cash.
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    woensdag 23 mei 2018 om 13:06
    Ja zeker geen termijn betaling accepteren wat die italianen zijn niet te vertrouwen.
    Vind ik leuk
    Mari +5126
    woensdag 23 mei 2018 om 13:09
    Aaaahh dat was ik vergeten!
    Vind ik leuk
    fr0do +669
    woensdag 23 mei 2018 om 12:56
    Veel geld vragen en als ze niet akkoord gaan Kluivert niet meer opstellen zelfs niet in Jong Ajax. Korte metten maken met dit soort walgelijke ventjes. Je gaat hier miljoenen mee verliezen maar dan laat je wel zien wie de baas is.
    Vind ik leuk
    JD85 +587
    woensdag 23 mei 2018 om 12:56
    Strik er om en oprotten.
    Laat hem daar maar op de bank 'beter' worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:00
    die Raiola gaat gewoon door he, Wat er waar van is ? maar denk dat Ajax snel van die kluivert af moet, echt jammer, maar die lijkt al verdronken in de echte voetbalwereld. Gun Justin een goede toekomst en Raiola zijn zakken zijn weer gevult
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7638
    woensdag 23 mei 2018 om 14:41
    gevuld.
    Vind ik leuk
    Gerro +5386
    woensdag 23 mei 2018 om 13:04
    Gewoon verkopen aan de hoogste bieder en niet aan de club die hun goed dunkt en Kluivert en rioolrat lekker de schijt laten krijgen. Bieden ze onder de 30 miljoen zou ik hem gewoon aan zijn contract houden.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    woensdag 23 mei 2018 om 13:05
    1,5 voor 5 jaar? Ajax moet gewoon 50 miljoen vragen als ze al met Roma om tafel zijn gegaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3803
    woensdag 23 mei 2018 om 13:06
    Kijk, 5 jaar lang 1,5 miljoen.
    Is 7,5 miljoen.
    Ben overtuigd dat als hij nu voor 1 mln zou bijtekenen en hij echt doorbreekt, hij het jaar er op wel voor 2 mln kan tekenen met zijn hernieuwde status.

    Toch even een dief van zijn eigen portemonnee.
    Of zou hij er niet zo van overtuigd zijn dat hij volgend seizoen bij Ajax definitief zou doorbreken....
    Vind ik leuk
    Mari +5126
    woensdag 23 mei 2018 om 13:11
    Een beetje dom.
    Vind ik leuk
    Mari +5126
    woensdag 23 mei 2018 om 13:11
    Een beetje dom.
    Deze jongen
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Lekker laten klappen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Te hoog gegrepen voor Kluivert. Als hij naar Italië wil kan hij beter naar Sassuolo of Parma.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Werd eens tijd joh.

    Kluivertprimeur.nl
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:10
    Sukkeltje..
    Vind ik leuk
    LIO7 +161
    woensdag 23 mei 2018 om 13:15
    Zolang het salaris maar past, toch?
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    woensdag 23 mei 2018 om 13:18
    20
    Miljoen zou echt perfect zijn voor dit mannetje...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:20
    1.5 per jaar of in 5 jaar nou dan heb je ze snel verdiend als je niet speeld ..ajax is niet mijn club maar ik zou hem persoonlijk na rome brengen ..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:21
    Met zo een mentaliteit is fc Bal op het dak 19 niet eens zijn club.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 23 mei 2018 om 13:24
    Kluivert is wel het parreltje van de opleiding ondanks contract van 1 jaar minimaal 30 a 40 miljoen eisen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:32
    Inderdaad! En als ze dat niet betalen, en hij tekent niet bij, dan liet ik hem lekker banken
    Vind ik leuk
    De Hout +1240
    woensdag 23 mei 2018 om 13:24
    Met 5 miljoen mogen ze in Amsterdam al in hun handjes wrijven. Overschat jochie.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 23 mei 2018 om 13:28
    Kluivert gooit z'n eigen glazen in. Wie is hier nu een geldwolf dan? Hypokrietje...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 23 mei 2018 om 13:28
    Wij mogen toch bij raiola inbreken en het geld stelen wat hij van de ajax fans steelt.
    Wij betalen toch zijn salaris via de seisoenskaarten dus hebben wij recht op een vergoeding van de transfersom.
    Anders zelf terug jatten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +91
    woensdag 23 mei 2018 om 13:30
    Dat word banken in rome maar wel een mooie stad lekker weer lekker eten maar meer gaat het niet worden voor baby justin
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    woensdag 23 mei 2018 om 13:31
    Dat wordt een bankzittertje met Kluivertje. Je moet eerst maar eens normaal doen, je ontwikkelen en in je schoenen lopen kereltje. Zo verzuip je in Europa.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:32
    Zeker niet de juiste club voor hem, maar geen enkele club is meer de juiste. Lekker zo snel mogelijk laten gaan. Opgeruimd staat netjes. En nu wachten op het moment dat hij zelf inziet dat hij nu al geflopt is. Verdiende loon. Maar je hebt dan wel wat euro's. Dat dan weer wel. Doei Justin, tot hopelijk nooit meer ziens.
    Vind ik leuk
    Foebele +46385
    woensdag 23 mei 2018 om 13:35
    Mooi, lekker wegwezen!
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    woensdag 23 mei 2018 om 13:38
    Mooi 20 mil incasseren, houdoe en bedankt Justin! Je had nog veel kunnen leren, bent er nog lang niet, maar je denkt het ergens anders beter te hebben. Dat is je goed recht.
    Vind ik leuk
    remakil +4334
    woensdag 23 mei 2018 om 13:39
    Lekker laten gaan... zijn moeder zal goed aarden in maffialand en het jochie zelf zal vooral bankzitten...
    Vind ik leuk
    Bullet +2411
    woensdag 23 mei 2018 om 13:43
    Psv en Ajax supporters staan weer lijnrecht tegenover elkaar. Grappig toch! Zou bijna zeggen dat het aan de clubvoorkeur ligt.
    Vind ik leuk
    DeNelis +128
    woensdag 23 mei 2018 om 13:46
    Nooit, maar dan ook nooit meer terug komen bij Ajax! Als jong talent heb je hier de kans gekregen en nu je iets terug kan doen, denk je alleen maar aan jezelf en is Ajax niets meer waard. Wegwezen!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +621
    woensdag 23 mei 2018 om 13:49
    Die zijn niet goed wijs 20 miljoen euro voor 1 jaar contract en dan ook nog eens voor een speler die niks heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +621
    woensdag 23 mei 2018 om 13:54
    Hoop praatjes heeft die kluivertje. En hij zou bij Ajax blijven en door ontwikkelen en de beste van de wereld worden. Wat een afgang.weer dit.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:55
    Kluivert is goed maar nog een ruwe diamant, als Ajax slim is schuiven gelijk door voor Pavon van Boca Juniors ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:06
    Neeeeeeee!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +534
    woensdag 23 mei 2018 om 14:25
    De warme clubliefde is in alle reacties terug te lezen. Hup Ajax. Hoe ist eigenlijk met die tunnel in ‘t clubhuis is die klaar of is die uitgesteld?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:31
    Snel weg sturen dat over het paard getilde mannetje en dat het maar snel mag mislukken in het buitenland . Maar niet met pappa komen uithuilen en terug komen naar Ajax .
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    woensdag 23 mei 2018 om 14:33
    Horen we nooit meer iets van..
    Wel een mooie reserve bank daar,als hij niet op de tribune zit.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3812
    woensdag 23 mei 2018 om 14:35
    20 miljoen met een contract voor een jaar voor een speler die nog helemaal niks heeft gepresteerd? hahahahahaha gewoon een jaartje laten zitten en dan loopt hij voor een opleidingsvergoeding weg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:36
    Op dit moment is elke club juist. Als het maar gaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:57
    Goeie club, goeie uitdaging.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:10
    Hij is nu wel verplicht om te tekenen want in de arena kan
    hij zich niet meer vertonen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:41
    prima weg ermee nooit meer terug komen. Aub. Roma heeft inderdaad mooie tribune stoeltjes.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25725
    woensdag 23 mei 2018 om 15:41
    Het boek Kluivert kan binnenkort weer gesloten worden.... zal vast als vakantie aanvoelen!
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1049
    woensdag 23 mei 2018 om 16:05
    1,5 per jaar neem ik aan?
    Vind ik leuk
    BartBroos +229
    woensdag 23 mei 2018 om 16:10
    Overmars verkoopt geen tieners dus het gaat sowieso niet door. Ik heb 100 procent geloof in die kleine geldwolf
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +447
    woensdag 23 mei 2018 om 16:12
    Lekker laten gaan.. zo'n arrogant mannetje, ben er echt ongelooflijk klaar mee!
    Vind ik leuk
    Tampert +65
    woensdag 23 mei 2018 om 16:38
    Wat Ajax rest is een betere op zijn plek neerzetten. Met Bandé denk ik dat het verschil niet groot zal zijn maar Ajax heeft nog tijd om te shoppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:39
    20mio voor het afkopen van 1 jaar?
    En dat voor een speler met 7 goede wedstrijden in Ajax1.
    Ze vragen vast zoveel omdat ze vinden dat hij er nog niet aan toe is.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11610
    woensdag 23 mei 2018 om 16:43
    20 miljoen zou een hoge prijs zijn, maar ja het is de naam Kluivert he. Lacoste shirts zijn okk duurder dan die van de Zeeman
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:45
    Ongelofelijk wat ze in dit onbewezen talent zien in rome.

    Pluk ze maar leeg voordat ze kat uit de zak zien springen.....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:13
    Iedereen die zijn of haar zakken willen vullen maar wat heeft J .Kluivert gepresenteerd het laatste jaar alleen maar groot spraak gehad en zich al de beste voetballer vond maar tot op heden niets gewonnen bij Ajax 1 dus mocht hij vertrekken naar het buitenland lekker laten gaan .
    En ik denk zoals ze het wel vaker zeggen lekker op zijn bek gaan is schiet word hij dan met de jaren iets wijzer.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:07
    Ajax moet het poot zo lang mogelijk stijf houden en hem uiteindelijk op de laatste dag pas verkopen als ie ergens 3e keus is. Kijken of ie dan nog zo'n grote waffel heeft. Ajax heeft geld zat dus kan het makkelijk uitspelen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 23 mei 2018 om 18:24
    Jeetje, dat zou een afgang voor Kluivert zijn. Slechts 1.5 miljoen bij een club als AS Roma en een 5-jarig contract? Ajax moet op zijn minst 30 miljoen eisen en dit mislukte jongetje lekker laten gaan. Wat doet Kluivert zijn eigen carriere toch grote schade aan.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:06
    Dat omhoog gevallen voetballertje is nog geen 10.000.000 waard. Hij heeft nog niks gepresteerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:12
    Verkoop hem voor 15 miljoen aub Marc
    Vind ik leuk
    Meh +26
    woensdag 23 mei 2018 om 20:17
    Opmerkelijk. Er al uit zijn met Roma maar nog niet gesproken met de huidige werkgever. Getuigt van lekker veel respect.

    Hoe meer er over deze soap bekend wordt, hoe naarder en nepper dit mannetje met zn zaakwaarnemer over komt.

    Hopelijk verkopen ze hem deze week nog, ben hem ondertussen liever kwijt dan rijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:26
    Zichzelf hopeloos overschattend baasje.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:53
    Jammer dat zo'n snotaap niet luistert naar adviezen van oudere en ervaren mensen. Zoals zijn vader en Frank de Boer die ook vinden dat hij er nog niet klaar voor is. Zijn kans op het spelen in het Ned. Elftal wordt nu ook minder als hij niet wekelijks speelt in Italie. Maar ik hoop dat wij het allemaal mis hebben en dat hij iedere week de sterren van de hemel speelt in Italie. Want dat gun ik dit talentje van Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:02
    als hij naar roma gaat hoop ik voor ajax dat ze wel zo verstandig aan doen om geen 20 mil te krijgen maar hoop dat ajax voor meer gaat zo een 35 a 40 mil
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:33
    hallo Kluivert verkopen voor 25 miljoen en dan Tadic halen als vervanger? mvg ritje
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:00
    Lekker gaan banken in Italië.Geldwolf
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:01
    Nog niks bewezen en nu al zo'n grote bek.Wegwezen met zulke spelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vers Kluivert-nieuws uit Italië: akkoord over contract, nu om tafel met Ajax