Ontevreden Tissoudali stuurt aan op vertrek: 'Het vertrouwen is weg'

    Ontevreden Tissoudali stuurt aan op vertrek: 'Het vertrouwen is weg'

    Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 17:00wo 23-05-2018 om 17:00

    Tarik Tissoudali wil weg bij Le Havre, de club waar zijn contract nog twee jaar doorloopt. De aanvaller werd het afgelopen seizoen verhuurd aan VVV-Venlo en De Graafschap en zegt dat het vertrouwen bij de Franse club weg is.

    "Niemand zegt zomaar zijn baan op dus dat moet wel goed geregeld worden, maar het vertrouwen is wel weg", zegt Tissoudali tegen NH. Tissoudali maakte in 2016 de transfer naar Le Havre, na een goed seizoen bij Telstar in de Jupiler League. Zijn verblijf in Frankrijk is echter nooit een succes geworden. De trainer die hem haalde vertrok al snel en bij de nieuwe trainer viel hij niet in de smaak.

    Dit seizoen werd hij verhuurd aan VVV en De Graafschap. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor SC Cambuur. Tissoudali hoopt bij De Graafschap te kunnen blijven. "Ik wil wel graag blijven bij De Graafschap, maar dat moeten zij dan ook willen." Mocht hij niet bij De Graafschap kunnen blijven, dan wil hij het liefst ergens een contract tekenen en niet weer verhuurd worden door Le Havre.

    Poll

    Is Tissoudali goed genoeg voor de Eredivisie?

    (1004 stemmen)

    Plaats een reactie

    gerson03 +41
    woensdag 23 mei 2018 om 17:02
    Hij kan het best bij de Graafschap blijven
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17138
    woensdag 23 mei 2018 om 17:05
    Hij is van harte welkom in Zwolle.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1909
    woensdag 23 mei 2018 om 17:11
    Zijn veel spelers op het moment eigenlijk wel, er moet nog genoeg gebeuren aan de selectie
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17138
    woensdag 23 mei 2018 om 17:21
    Zeker, maar de gratis en goedkope spelers worden in een rap tempo opgepikt, dus het wordt tijd dat nijkamp wat gaat doen.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1909
    woensdag 23 mei 2018 om 17:27
    Stiekem hoop ik dat ie op 1 juni ineens 5 versterkingen tegelijk aankondigt, waaronder dan spelers als Diemers en Groeneveld, en een pareltje uit het buitenland zoals Necid of Klich.

    Ik mag dromen toch?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17138
    woensdag 23 mei 2018 om 17:32
    Ik denk dat veel Zwollenaren dat prima zouden vinden, necid doet het niet al te best bij Slavia Praag, maar is nog eigendom van Bursaspor.
    Vind ik leuk
    HanV +4629
    woensdag 23 mei 2018 om 18:14
    Er zijn toch nog niet echt veel zomertransfers? Als je de top6, verlengingen, van verhuur terugkerende spelers en amateurs weglaat dan kom je tot namen als Zeefuik, Hamer, Rossmann, Saddiki, Flemming. Je moet echt moeite doen om nog een andere inkomende transfer te vinden. Eerlijk gezegd kende ik van dit rijtje een jaar geleden alleen Zeefuik.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9269
    woensdag 23 mei 2018 om 17:05
    Hoop dat hij alsnog een contract voorstel krijgt!!!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5513
    woensdag 23 mei 2018 om 17:05
    Niet goed genoeg voor eredivisie. Bij VVV genoeg kansen maar net te laag niveau
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:06
    Sluit ik me bij aan
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:09
    Le havre lijkt wel een naam van een frans restaurant
    Vind ik leuk
    Dezeun +5164
    woensdag 23 mei 2018 om 17:17
    Beetje wereldvreemd?
    Vind ik leuk
    Horas +567
    woensdag 23 mei 2018 om 23:20
    Waarschijnlijk een klein café aan een haven...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:23
    Heeft ook al een voorcontract met FCT.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:39
    Voordat mensen gaan zeggen dat “hij heeft genoeg kansen gehad bij VVV”
    Als jullie niet weten wat de echte reden is zou ik niet zomaar conclusies trekken :)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:36
    In het juiste systeem kan hij denk ik zeer nuttig zijn maar dan zal er defensief wel iets bij moeten aan de linkerkant omdat Tarik niet echt doet aan verdedigen... Kan samen met een Serrarens en evt een type Nijland denk ik wel goed functioneren als 3 aanvallers met een vrije rol
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    donderdag 31 mei 2018 om 15:59
    Goh ja, je tekent met je volle verstand en dan zit je vast aan die club.
    Van Ginkel moet ook elk jaar weer bidden dat hij ergens heen mag waar hij graag heen wil.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws