Genee hoofdrolspeler in mediarel: Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?

Genee hoofdrolspeler in mediarel: "Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?"

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 19:35wo 23-05-2018 om 19:35

Wilfred Genee nodigt Arie Boomsma van harte uit bij Voetbal Inside. De presentator van het voetbalprogramma is niet onder de indruk van het 'dreigement' van zijn collega.

Boomsma zei soms te 'koken' door uitspraken van Genee en Johan Derksen. "Dan heb ik echt wel zin om een paar schedels te klieven soms", vertelde hij op YouTube-kanaal First. "Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Arie het écht meent", grijnst Genee bij RTL Boulevard.

"Toen ik de eerste keer de beelden zag moest ik echt heel hard lachen. Hij is hartstikke gek. Als iemand met z'n kindje gaat opdrukken als hij even aan zijn spieren wil werken, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?"

Genee nodigt Boomsma van harte uit bij Voetbal Inside. "Dit seizoen hebben we meer kritiek gekregen dan alle seizoenen bij elkaar. Dan weer homofoob, dan weer racistisch, dan weer seksistisch... Maar goed nieuws: hij komt bij ons aan tafel."

Plaats een reactie

Luiehond +2545
woensdag 23 mei 2018 om 19:38
Moet je toch boven staan!
Vind ik leuk
Senna +6204
woensdag 23 mei 2018 om 19:44
Dat is nu het probleem van Arie hij heeft de gedachte dat hij al boven is.
Vind ik leuk
Barry Engels +32284
woensdag 23 mei 2018 om 21:00
Bovenop z'n vriend ja....
Vind ik leuk
Maxidi +3802
woensdag 23 mei 2018 om 21:15
Die Arie loopt teveel met z'n hoofd in de wolken.
Vind ik leuk
bits +5984
woensdag 23 mei 2018 om 19:44
Mwah ik ben wel nieuwsgierig naar een discussie tussen Boomsma en Derksen. Zeker goed voor de kijkcijfers.
Vind ik leuk
zwollie +9424
woensdag 23 mei 2018 om 19:45
Arie, de valse nicht, komt binnenkort uit d kast.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:41
It takes one to know one.
Vind ik leuk
Maxidi +3802
woensdag 23 mei 2018 om 21:15
Arie
Vind ik leuk
schfan1920 +6349
woensdag 23 mei 2018 om 19:41
Zonder VI zou het tv wereldje toch maar verrekte saai zijn..
Vind ik leuk
Tossa +2992
woensdag 23 mei 2018 om 21:04
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Het tv-wereldje is verrekte saai! Maar ja, ik kijk dan ook geen VI. Liever saai dan me eraan ergeren.
Leve netflix, youtube en vooral leve muziek!
Vind ik leuk
komoanFC +2594
woensdag 23 mei 2018 om 21:51
En dan geen Dries Roelvinken!
Vind ik leuk
JanTa48 +8111
woensdag 23 mei 2018 om 23:12
Maar dat zou het niveau enorm opkrikken.
Vind ik leuk
Senna +6204
woensdag 23 mei 2018 om 19:42
Dat zal hij van harte accepteren dit podium.
Om nog meer onzin uit te kramen . Arie is al een hele tijd de weg kwijt.
Vind ik leuk
Micha EL +1168
woensdag 23 mei 2018 om 20:04
Maar als hij echt komt vind ik dat wel cool van hem. Bijna niemand wil aan tafel zitten bij vi. Allemaal te bang voor kritiek.
Vind ik leuk
Senna +6204
woensdag 23 mei 2018 om 20:08
Vind er niets Cool aan .
Maar hij zou er bij naderinzien goed tussen passen.
Bij de vieze mannetjes van de tv.
Vind ik leuk
Dordtenees +1190
woensdag 23 mei 2018 om 20:14
Hey, er zit een knop op je tv!
Vind ik leuk
Barry Engels +32284
woensdag 23 mei 2018 om 21:01
Denk dat ze hem compleet doormidden zagen als ie het in zijn hoofd haalt om aan te schuiven...
Vind ik leuk
Micha EL +1168
woensdag 23 mei 2018 om 21:18
Wel lachen..
Vind ik leuk
De Goffert +836
woensdag 23 mei 2018 om 19:45
Arie moet niet zo huilen en zich niks aantrekken van het gelul bij VI!
VI is homofobiscb, seksistisch en is tegenwoordig meer bezig om reacties uit te lokken dan dat ze inhoudelijk over voetbal praten. Denk dat ze daarom zo bekeken worden. Wie zit er immers op een tweede studio voetbal te wachten?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5645
woensdag 23 mei 2018 om 19:47
Ik moet wel zeggen dat de heren van VI zich veel willen kunnen permitteren. En als iemand anders dan een kritische/grappige/harde opmerking maakt, dan zijn ze 'niet goed bij hun hoofd'...
Vind ik leuk
Dordtenees +1190
woensdag 23 mei 2018 om 20:15
Met geweld dreigen is een no-go. Reageer dan gevat
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5645
woensdag 23 mei 2018 om 20:35
Je denkt dat hij het klieven van schedels letterlijk bedoeld? Man, man.
Iedere uitspraak bij VI moet gezien worden als 'satire', maar dit wordt meteen door de heren weer opgepakt en serieus gevat.
Vind ik leuk
HansVites +6458
woensdag 23 mei 2018 om 19:49
Derksen is de enige Nec supporter die ik wel leuk vind.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 19:53
En mij vindt je toch ook leuk.
Vind ik leuk
HansVites +6458
woensdag 23 mei 2018 om 19:55
Nee debiel betekend iets anders als leuk, nog een nieuw accountje aangemaakt vandaag?
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 20:40
Koek koek hwahaha
Vind ik leuk
Bolle twin +206
woensdag 23 mei 2018 om 19:51
En Simons komt ze ook onze witte vlaatje
Vind ik leuk
Napolitanos +9697
woensdag 23 mei 2018 om 20:14
Wie is genee ?
Vind ik leuk
Bizzy +23381
woensdag 23 mei 2018 om 20:28
De papegaai van RTL die gezwicht is voor de centen van John de Mol. Tevens ook dezelfde persoon die carriere heeft maakt door schofterigheid en het bashen van zwakkere in de samenleving goed te keuren als intervieuwer. Een echte held.

Maar goed een groot gedeelte VP bezoekers zijn in extase als deze mannen op tv zijn. En je weet he, vrijheid van zgn journalistiek/satire is een groot goed in Nederland.
Vind ik leuk
Senna +6204
woensdag 23 mei 2018 om 20:44
Juist net zoals jij hier je gal mag spugen
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
woensdag 23 mei 2018 om 20:23
Boomsma zou er boven moeten staan. Kan hem het allemaal schelen. Nu moet hij gaan uitleggen hoe nazorg is van de jongetjes die uit de kast komen.. Want Derksen komt daar gegarandeerd op terug. En zo niet dan zal Genee hem er wel bij helpen met wat stookwerk.
Vind ik leuk
Bizzy +23381
woensdag 23 mei 2018 om 20:33
Farid Azarkham van DENK had Derksen klem geluld. Dat gaat Boomsma ook lukken. Derksen is alleen gewend om monologen te houden op RTL. Voor een echte inhoudelijke discussie moet je toch wel enige abstractie niveau beschikken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
woensdag 23 mei 2018 om 20:39
We gaan het zien. Die gozer van Denk lulde Derksen vast inderdaad. In ieder geval leuke tv!
Vind ik leuk
Bizzy +23381
woensdag 23 mei 2018 om 20:42
Kijk het format van VI is in principe niet verkeerd mits spelers en trainer wekelijks zitting willen nemen in de studio en de discussie op een waardige manier aan gaan met de heren. Waarschijnlijk zou ik dan gaan kijken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
woensdag 23 mei 2018 om 20:53
Ik kijk het meer om vermaakt te worden. Niet om geinformeerd te worden. Wat informeren betreft kijk ik liever naar Rondo. Ondanks Cheque van Gelder..
Vind ik leuk
PoepWagen +2187
woensdag 23 mei 2018 om 20:34
Schedels klieven, wat een baviaan zeg, en dat zegt hij wat over de heren van vi? Bespottelijk!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 16:16]
Vind ik leuk
tremere +730
donderdag 24 mei 2018 om 15:37
Religie is vrede? :P
Vind ik leuk
Raptor +195
woensdag 23 mei 2018 om 20:42
Wanneer komt Boosma bij Voetbal inside? en wanneer wordt dit uitgezonden?

Aankomende vrijdag?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15304
woensdag 23 mei 2018 om 21:38
Wanneer gaan ze het een keer over voetbal hebben bij VI?
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
woensdag 23 mei 2018 om 21:53
Arie is zelf het probleem.
Vind ik leuk
Mo +12964
woensdag 23 mei 2018 om 23:07
Helemaal gelijk, Arie spoort niet
Vind ik leuk
Setovitch +1418
donderdag 24 mei 2018 om 00:00
Kom op derksen trek arie uit de kast als hij te gast is!
Vind ik leuk
Blac-ca +573
donderdag 24 mei 2018 om 00:10
Wie wil nou aan tafel zitten met incomplete zaaduitwerpsels ,Niet doen Arie hou de eer aan je zelf en laat die malloten aan hun VI tafel.
Vind ik leuk
allround +1825
donderdag 24 mei 2018 om 09:00
Schedels klieven??? Hoe?? met zijn handtasje soms!!!???
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 13:10
Maken voetbal kapot met hun commentaren morgen een ster later een loser
Vind ik leuk
Dordtenees +1190
donderdag 24 mei 2018 om 15:37
@Kim jong-un (lukt niet via de reactie-modus, dan maar zo). Nee, natuurlijk bedoelt hij het niet letterlijk, dat snap ik ook. Maar indien deze reactie van de mannen van VI, Baudet of zelfs Wilders kwam, stonden alle deugmensen moord- en brand te schreeuwen. Maar Arie deugt, dus mensen waaronder jij gaan het downplayen en tonen daarmee hun hypocriesie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws