FC Barcelona aast op sensatie van vijftig miljoen euro: 'Eerst moeten ze betalen'

    FC Barcelona aast op sensatie van vijftig miljoen euro: 'Eerst moeten ze betalen'

    woensdag 23 mei 2018 om 23:19

    FC Barcelona zit achter Rodrygo aan, net als Paris Saint-Germain, Manchester City en Liverpool. De pas zeventienjarige Braziliaan mag alleen voor de absolute hoofdprijs vertrekken bij zijn club Santos.

    Dat laat voorzitter José Carlos Peres weten op een speciaal ingelaste persconferentie. Peres bevestigde en passant dat Barcelona één van de geïnteresseerde clubs is. Van onderhandelingen is echter geen sprake, omdat Santos na de geruchtmakende Neymar-deal nog een appeltje te schillen heeft met de Spaanse grootmacht.

    "Nee, we hebben geen meeting gepland met Barcelona. De rechtszaak over Neymar loopt nog steeds. Barça heeft zichzelf verrijkt met die transfer en wij eisen 14,5 miljoen euro", wordt Peres geciteerd door Globoesporte. "Als ze betalen, zullen we andere dingen bespreken."

    Met 'andere dingen' bedoelt de Santos-voorzitter  een mogelijke transfer van Rodrygo. De zeventienjarige aanvaller is een sensatie in Brazilië, maar heeft een torenhoog prijskaartje: vijftig miljoen euro. Als Barcelona of een andere geïnteresseerde club bereid is dat te betalen, wordt Rodrygo de duurste zeventienjarige ooit.

    Plaats een reactie

    Senna +6296
    woensdag 23 mei 2018 om 23:24
    Geen Ajax talenten bij barcelona.
    Wat ik begreep dat Barcelona op Ajax talenten zat te wachten . Dus niet waarschijnlijk niet goed genoeg.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    Ozpo +465
    donderdag 24 mei 2018 om 06:25
    Wil je wat aandacht jonge?
    Echt een totaal nutteloze reactie.
    Focus je nou maar gewoon op je eigen club.
    Als je de berichten over Ajax niet leest hoef je je er ook niet aan te storen
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    donderdag 24 mei 2018 om 08:29
    voor het nederlandse voetbal is het ook gewoon beter dat ajax talenten zich gewoon bij ajax ontwikkelen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 23:35
    Vijftig miljoen voor het zoveelste 'wonderkind' uit Brazilië. Koop dan De Ligt voor 100 miljoen, heb je tenminste echt iets bijzonders.
    Vind ik leuk
    Verratti +1854
    woensdag 23 mei 2018 om 23:41
    Weer een Zuid-Amerikaan in de belangstelling. Ze zijn hot. Het lijkt wel een jacht op jonge spelers. En de prijzen liegen er niet om. De jeugd is in. Goede handel dus.
    Vind ik leuk
    Riszh +43
    woensdag 23 mei 2018 om 23:49
    Alternatief voor Griezman
    Vind ik leuk
    SvL +201
    donderdag 24 mei 2018 om 01:25
    Vind beetje raar. Eerder las ik dat griezmann zou komen maar wel 100 miljoen aan uitgaande transfers moest gebeuren. En deze jongen knaap erbij. Wat houd ik toch van voetbalprimeur.
    Vind ik leuk
    JG +255
    donderdag 24 mei 2018 om 02:26
    De eerste reactie bij welk topic dan ook, altijd meteen over ajax. Zo irritant!
    Vind ik leuk
    DEWEE +1974
    donderdag 24 mei 2018 om 06:36
    Tja zo een club maakt blijkbaar toch veel los bij supporters van een andere club. Toch bijzonder dat die supporters altijd wel aan Ajax moeten denken. Het laat ze niet los. Dat zegt ook wel genoeg over hoe groot Ajax is.

    Prachtig toch?;)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 03:27
    Ik heb toevallig 2 wedstrijden van hem live gekeken en ik vond hem eerlijk gezegd niet zo denderend. Natuurlijk als je zijn highlights kijkt zie je mooie dingen, maar dan kan je elke speler goed laten lijken met alleen highlights. Hij kiest vaak voor de verkeerde actie en laat niet zoveel zien. Dat is niet wat je verwacht van een soort van wonderkind. Bij Neymar zag je al in zijn tijd bij Santos dat hij acties durfde te zetten en hij deed het ook heel vaak per wedstrijd. Bij hem zie ik helaas nog niks 'speciaals' dat 50 miljoen euro waard is
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Barcelona aast op sensatie van vijftig miljoen euro: 'Eerst moeten ze betalen'