'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

    'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

    donderdag 24 mei 2018 om 06:54

    Gastón Pereiro overweegt sterk om PSV deze zomer te verlaten, bericht het Eindhovens Dagblad donderdagochtend. De 22-jarige linkspoot uit Uruguay denkt erover na om een stap omhoog te zetten en staat open voor een nieuwe uitdaging.

    Het vertrek van technisch directeur Marcel Brands ligt volgens het ED mede ten grondslag aan deze beslissing. Pereiro had een goede band met de Brabander en voelde zich altijd gesteund door de inmiddels naar Everton vertrokken directeur, vooral wanneer de Uruguayaan buiten de basisopstelling van trainer Phillip Cocu viel.

    PSV verwacht dat het een miljoenenbedrag voor Pereiro kan incasseren, wanneer de linkspoot besluit om te verkassen. De landskampioen maakte in de zomer van 2015 nog zeven miljoen euro over aan het Uruguayaanse Nacional, maar denkt deze transfersom terug te kunnen verdienen. Pereiro staat nog twee seizoenen onder contract in Eindhoven en kan terugvallen op 32 competitiegoals in drie seizoenen. Op dit moment lijkt er echter geen concrete interesse te zijn in Pereiro, die zich bovendien niet in de kijker kan spelen tijdens het WK.

    Poll

    Is Pereiro al toe aan een vertrek bij PSV?

    (2968 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 06:59
    Ik sta hier positief tegenover. Brands haal Pereiro en Arias hier maar op voor gunstige bedragen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4831
    donderdag 24 mei 2018 om 07:06
    Vertrekken?! Lees hier altijd dat PSV zo’n warme club is dat iedereen wil blijven! Kennelijk vertrekt er met Brands ook wat warmte.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:15
    Bij de gemeente is het altijd warm....

    Ahumm
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:22
    Bedoel je de gemeente Amsterdam, groot aandeelhouder van jullie Amsterdam Arena??
    Vind ik leuk
    Hakbal +800
    donderdag 24 mei 2018 om 07:25
    Johan Cruijff Arena pik
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:28
    O ja, sorry. Die naamswijziging van het stadion ging ook zo snel....
    Vind ik leuk
    Hakbal +800
    donderdag 24 mei 2018 om 07:35
    Bij Ajax hebben ze gewoon geld om het stadion te kunne huren bij pisvee moeten ze allerlei malafide praktijken uit de kast halen samen met de gemeente om aan centen te komen. Kansloze club
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 07:41
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:49
    Nee Bolle, jeugdtrainertjes de vrije hand geven, dat is pas kansloos
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 08:01
    zo'n jeugdtrainertje hebben ze bij jullie anders ook , amsterdamse kneus
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:11
    Die jeugd trainer die bij jullie op non-actief gesteld is bedoel je
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:53
    Je vergeet weer te melden dat er bij Ajax op de Toekomst nog steeds een jeudtrainer rondloopt die ook de "vrije hand" heeft.
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 09:45
    en als deze jeugdtrainer zijn handjes ff vrij heeft , zit ie op VP onder de naam dribbelkoning
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    donderdag 24 mei 2018 om 11:18
    Ach wooping, ik heb je hoger op.

    Ga toch niet mee in deze zinloze discussie, waarbij twee kampen allebei gelijk hebben, maar ook ongelijk. Vergrijpen van individuen kun je nooit gebruiken om een hele groep zwart te maken... Ik schat in dat jij dat best wel snapt, dus ik doe een beroep op je gezond verstand.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:59
    Zie mijn reactie hieronder van 10:54 uur naar mijn Turkse vriend hier.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12388
    donderdag 24 mei 2018 om 12:54
    Jij snapt het tenminste.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:06
    Bolle twin, beetje respect mag wel. Uit deze reactie van jou zit zoveel haat, dat ik mij afvraag wat er mis is gegaan bij je? Mss te weinig moedermelk gehad? Of was je niet gewenst ?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:12
    Dat laatste! Hij is nergens gewenst
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:16
    Jij bent toch ook met een zatte kop gemaakt nuchter wou hij er niet op
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 08:20
    zijn opa bij zijn moeder bedoel je ...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:13
    Dribbeltje, elke dag maar weer beginnen over kindermisbruik bij PSV getuigt ook van weinig respect en grote haat richting PSV. Dus dat anderen daar (vervelend) op reageren, is niet zo vreemd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    donderdag 24 mei 2018 om 12:03
    Tja, ik zie het.

    Toch...


    Wat denk jij als twee voor jou onbekende mensen met elkaar op de vuist gaan?
    Ik denk in dat geval altijd dat er twee fout zijn. Daarom vraag ik je: doe er niet aan mee, het maakt je niet bepaald mooier...;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:26
    Deze reactie is het meest kansloos van allemaal
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +272
    donderdag 24 mei 2018 om 10:48
    Triest!! had meer van je verwacht Bolle
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:28
    Kansloos? In welk opzicht? De afgelopen 40 jaar is PSV meer kampioen geworden dan welke Nederlandse club dan ook...
    Vind ik leuk
    Hakbal +800
    donderdag 24 mei 2018 om 09:22
    Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6520
    donderdag 24 mei 2018 om 09:49
    LOL Leer eerst eens Nederlands voordát je begint te pochen over de prestaties van Eindje.:D
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:42
    Voordát? Hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:27
    Als je de laatste 40 jaar pakt kan je beter de hele geschiedenis er bij pakken om een eerlijk vergelijk te maken : )
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:10
    Hakballetje, held, "Pisvee", jij durft! Om een beetje de slimme deal van de gemeente EHV en PSV te kunnen begrijpen, heb je wel wat hersens nodig. Kansloze reactie!
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Stadion is gewoon eigendom van PSV flapdrol
    Vind ik leuk
    De Belsj +925
    donderdag 24 mei 2018 om 10:32
    die dan tòch maar weer KAMPIOEN werd. Ha ha :)
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    donderdag 24 mei 2018 om 10:37
    Helemaal niets in amsterdam!! Behalve vrouwen ofzo
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6939
    donderdag 24 mei 2018 om 10:49
    ❌❌❌❌Niks!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:54
    Kansloze club?3 keer kampioen de laatste 4 jaar hoezo kansloze club de enige die de laatste 4 jaar kansloos is geweest zijn Julie voor zover je dat nog niet door had
    Vind ik leuk
    michelhx +3556
    donderdag 24 mei 2018 om 11:43
    PSV betaald ook gewoon huur aan de gemeente Eindhoven hoor. Erfpachtcanon heet zoiets.

    http://ec.europa.eu/competition/state_aid/cases/258188/258188_1768847_58_2.pdf

    Misschien even de conclusie lezen, gehaktbal.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +705
    donderdag 24 mei 2018 om 12:05
    Nog steeds gefrustreerd over de niet behaalde kampioenschappen gehaktbal
    Vind ik leuk
    Kayzer +2716
    donderdag 24 mei 2018 om 15:33
    Helemaal niets helemaal niets helemaal NIETS in Amsterdam!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:18
    in vorm ;)
    Vind ik leuk
    masterpsv +15603
    donderdag 24 mei 2018 om 12:46
    hahhah goeie!!!
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 07:44
    ga niet in op die kleuter
    mensen met het IQ van een eendagsvlieg kunnen niks anders over PSV verzinnen , dus komen deze debielen elke keer met deze opmerking
    ze vergeten alleen dat bij hun eigen club niks van de club zelf is , de aandelen niet en het stadion niet
    maar dadelijk mag deze kneus weer fijn plantsoenen gaan schoffelen voor de gemeente , in het dorp waar ie woont
    Vind ik leuk
    PSVFU +4860
    donderdag 24 mei 2018 om 08:10
    Inderdaad!!! #boteropjehoofd
    Vind ik leuk
    Abelvis +1177
    donderdag 24 mei 2018 om 09:16
    Of bedoel jij de gemeente Eindhoven, groot eigenaar van de grond waar het stadion op staat?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:30
    Jij bent zeker vergeten dat Ajax flink geholpen is bij dr bouw van de Arena onder het mom van ' nationaal stadion'. Gronddeal van ca 100 mijoen, geschonken door de overheid! En maar blijven wijzen naar PSV.....
    Vind ik leuk
    Abelvis +1177
    donderdag 24 mei 2018 om 09:35
    Ik vergeet niets. Jij wijst op de Arena, maar beseft niet dat hetzelfde voor Eindhoven geldt. En dat van het geld dat dat opbracht oa Wijnaldum is gekocht.
    Overigens ben ik geen Ajax supporter, dus snijdt de verwijzing naar Ajax of de Arena geen hout.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Abelvis, je heb helemaal gelijk. Ik word alleen moe van al die gasten die maar wijzen op de gronddeal, terwijl hun eigen club ook aan alle kanten geholpen is.
    Vind ik leuk
    Strijp +11070
    donderdag 24 mei 2018 om 08:16
    Och jeej. Treurwilg begint weer over warmte, iets wat je ernstig te kort bent gekomen in je eerste broei jaren, anders kwam er niet zon bak gal uit deze wilg.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +705
    donderdag 24 mei 2018 om 12:03
    Je doet je naam wel eer aan..... Wat een ontzettend kinderachtige en zielige reactie.....kunt beter je naam veranderen in gefrustreerde huilwilg....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4860
    donderdag 24 mei 2018 om 08:10
    Gunstig??? Ik dacht t niet!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:57
    Kijk ik was altijd een fan van pereiro maar zodra je een talent als Mauro Jr hebt dan is t beter om zijn marktwaarde te laten stijgen. Daarnaast kun je van het geld voor pereiro of Gutierrez of Van Ginkel binnen halen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21340
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    Prima, doorselecteren. Laatste 4 wedstrijden top, daarvoor slappe hap. Als je hier 8 tot 10.000.000 voor kan pakken...doen !!
    Vind ik leuk
    myrthewit +1550
    donderdag 24 mei 2018 om 07:04
    Ik denk dat het ook een rol speelt dat hij niet naar het wk gaat. Dat kon wel eens een grote teleurstelling voor hem zijn. Dan ga je je weer afvragen wat je er aan kunt doen...
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +4831
    donderdag 24 mei 2018 om 07:10
    Een paar tickets kopen voor wat leuke wedstrijden
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:11
    Misschien kan/mag Overmars hem wel kopen. Gewoon 3 miljoen bieden. En als het lukt mooi meegenomen. Dan ziet Pereiro ook eens hoe bijzonder mooi het is om voor een topclub te spelen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    donderdag 24 mei 2018 om 07:15
    Ben ik de enige die deze zogenaamde Turkse miskraam heel erg beu is? Alsof psv hem met verlies zou verkopen, er van uit gaande dat die jongen überhaupt al een stap terug zou willen doen..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:18
    Bij Ajax topic van vanochtend heb ik vrijbrief gekregen om door te gaan zoals ik altijd mijn zeer waardevolle mening geef. Kijk daar eens hoe sneu je mede supporters zijn. Dus niet meer klagen alstublieft.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    donderdag 24 mei 2018 om 07:21
    Kijk eens hoe sneu je zelf bent! Je trekt je eigen af op Ajax!! Ieder zijn ding hoor, maar ik (en met met mij vele anderen) vinden je erg irritant!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:22
    Dan ga je het lekker niet lezen vriend. Irritant vinden is dan heel erg jammer, maar ik blijf mijn mening geven. Als je een onderbouwing wilt dan vraag je er maar naar.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    donderdag 24 mei 2018 om 07:23
    Ok, kun je onderbouwen waarom je met zowel je naam als je domme reacties de hele dag door likes probeert te scoren?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:27
    Likes zijn geheel aan jullie mijn heer. Daar waar jullie de discussie uit de weg willen door schelden en beledigingen ga ik door met mijn mening. Jullie geilen op likes en daarom reageer je op mij zodat je mede supporters je likes geven en dat zijn er vaak tientallen. Blijf reageren en je bent zo aan de 10 duizend.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    donderdag 24 mei 2018 om 07:32
    En jouw uitspraken zijn daar duidelijk niet op gericht? Goeie grap Ali! Je geeft ook geen meningen, je probeert psv belachelijk te maken. Op die manier probeer je likes te scoren. En nu ga je dat weer ontkennen. Je hebt trouwens ook onlangs je naam veranderd om meer reactie uit te lokken! Je bent een triest ding, en daar laat ik het bij.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:33
    Jij maakt je er nogal druk over. Succes likes jager.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 07:57
    hij heeft gewoon gelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:14
    Zeker Korm, maar zo'n opmerking van Bolle Twin kan toch ook niet?? Over het reanimeren van Nouri, op een topic over Perreiro.... en dat krijgt ook likes...
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 08:23
    dat is zeker zeer triest, had hem trouwens wel gerapporteerd, kan echt niet... maar zo iemand moet je geen podium geven, alleen rapporteren
    Vind ik leuk
    035 +5143
    donderdag 24 mei 2018 om 11:11
    Precies.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:37
    Bolle Twin reageert op de kansloze (dagelijkse) reactie van Dribbelkoning die elke dag weer begint over de kindermisbruikzaak van PSV tientallen jaren terug. Ik keur de reactie van Bolle Twin niet goed, maar sommige gasten hier lokken andere personen hier uit de tent.....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:39
    Ik snap dat mensen zich moeten uitspreken over iets waar ze niet mee eens zijn of dat het zuigen is, maar gaat het soms niet te ver?
    Jij bent denk ik ook niet altijd eens met mij alleen jij hebt het dan over tüüteren en daar kan ik nog wel om lachen. Of het beledigende bedoeling heeft van jou kant weet ik niet maar is vermakelijk. Wanneer je over gaat naar afkomst en ziektes ga je een stap te ver. Korm die blijft altijd netjes en zo heb je ook Midden-Noord en nog een paar.
    Vind ik leuk
    035 +5143
    donderdag 24 mei 2018 om 11:13
    Je kunt je alleen laten uitlokken tot het niveau wat je hebt.:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:19
    Jij geeft hem gewoon gelijk en dat mag natuurlik. Wel is het super hypocriet als je mij erop aanspreekt maar je mede supporters met rust laat met een Ajax topic van vanochtend.
    Hier zijn een paar mensen die altijd eerlijk zijn. Zorg eerst dat je je mede supporters zich netjes gedragen en dan spreek je mij maar aan en neem geen hypocriete houding.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 09:26
    zoals ik aangaf, ben ik het eens met Quareck, die andere dwaas heb ik al gerapporteerd en in een andere topic aangesproken :) niks hypocriet aan lijk mij zo
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:29
    Prima toch. Ik vermaak mij wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:56
    Nee grote Turkse vriend, ik geef hem zeker geen gelijk. Alle respectloze reacties richting de situatie van Nouri keur ik ten stelligste af. Zoiets is niet gepast. Maar datzelfde vind ik van de reacties van een aantal Ajax-kleutertjes hier die elke dag weer beginnen over de kindermisbruikzaak bij PSV van tientallen jaren geleden. En dan begrijp ik dat sommige personen met tegenreactie komen om deze kleutertjes terug te pakken. Maar nogmaals, om over Nouri te beginnen is not done en respectloos. Wat mensen hier melden, is voor eigen verantwoordelijkheid. Weet wel dat Dribbelkoning hier onder zijn 23e account al maanden / jarenlang loopt te verzieken met repeterende reacties over de kindermisbruik bij PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:02
    Je hebt zeker gelijk dat he over dergelijke dingen geen grapjes moet maken. Heb het ook eens gedaan en dat was dan niet gepast.
    Waarom ik bepaalde teksten vaak gebruik is juist omdat ze altijd negatief beginnen over mijn nickname. Stel je een fatsoenlijke vraag? Dan geef ik netjes antwoord en anders ga ik door tot ze mij uitkotsen. Wat wel een feit is dat ze nu meer om de likes gaat. Wie heeft de beste oneliner en wie scoort heel veel en dus is die erg goed.
    Verder kan ik om je grapjes lachen en tüüter nog elke dag met mijn merkedesch 190 dd dubbele uitlaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:08
    Precies zo is het Turkse vriend. Zo zit ik er ook in. Er zijn meer dan genoeg mensen hier, zoals jij, waarmee je een prima discussie kunt voeren of gewoon over voetbal kunt praten. Ongeacht welke club je voorkeur heeft. En zo hoort dat ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:23
    Als het maar met respect is. Dan kunnen we elke richting op al ben je niet met mekaar eens. Hoe is het met je merkedesch 190 D?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:38
    Precies zo is het. Grijsmuize Mercedes 190D met zonnendak, doet het prima. Alleen met deze tropische temperaturen is het een beetje warm in mijn Mercedes 190D, zit geen airco in. Maar wel een waaiertje voorin. Ik heb nu de overtrek van bont over rijderstoel en stuur maar even van Mercedes afgehaald, is veel te heet nu. Mijn vossestaart aan de voorruitspiegel heb ik wel gewoon laten hangen. Tüut, tüüt, tüüt.......
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:42
    Prachtig hahahaha. Respect kerel en jij kent Turken dus aardig goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:49
    Ik ben een echte Turkenvriend en vriend van de Turken.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:52
    En ik ben een echte Turk al zijn er wat twijfels bij klagers. Slm kardeş.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:12
    Je hebt best gelijk, maar het gaat de laatste tijd nergens over hier op VP. Beide kanten op niet!! Zo'n opmerking over reanimeren hierboven kan echt niet, net zoals alle kutopmerkingen over Nouri!! Dat soort dingen doe je niet!! En dan krijgen ze nog likes ook..... dat er ook nog mensen in elke comment roepen "helemaal niks"is ook redelijk afgezaagd of niet?? Daar zijn er ook een handvol van hier! Ik kan hier zo wel een stuk of 10 noemen die als eerste op een Ajax topic onzin lopen uit te kramen en Ajax af te branden, dus een klein beetje hypocriet ben je wel...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    donderdag 24 mei 2018 om 08:34
    Ach gooi Ajax,Feyenoord,PSV en de rest bij elkaar op 1 forum en je krijgt dit, een logisch vervolg.Van mij mogen ze wel weer een eigen Ajax site beginnen, die zijn er nou niet of nauwelijks.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 07:56
    nee hoor, zijn er meer maar je moet dit soort uitschot geen podium geven
    Vind ik leuk
    PSVFU +4860
    donderdag 24 mei 2018 om 07:16
    Hahaha. Zeg dan niks. Voor 3 miljoen mag je 1 nop van zn schoen hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:32
    Heeft hij al gezien biij zijn debuut. Scoorde al na 8 minuten in de Amsterdam Arena :)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4051
    donderdag 24 mei 2018 om 07:35
    Waarom zou een speler van 22 al gaan afbouwen?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:12
    Bij PSV lukt het hem niet om zich in de basis te spelen en daarom wil hij hogerop? Knap hoor.
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    donderdag 24 mei 2018 om 07:14
    Hopelijk volgen er meer
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29990
    donderdag 24 mei 2018 om 07:17
    Prima speler alleen nog te vaak onzichtbaar.
    Vind ik leuk
    aartstyle +952
    donderdag 24 mei 2018 om 07:40
    Toch jammer dat het er bij Pereiro nooit helemaal uitgekomen is. Sypmathieke gast met enorme kwaliteiten voor Eredivisie begrippen. Je zou hem soms een schop onder zijn reet willen geven omdat er voor je gevoel zoveel meer in zit. Ben benieuwd hoe hij het in een andere competitie gaat doen. Valencia/villareal/betis lijkt me wel wat voor hem.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    donderdag 24 mei 2018 om 07:41
    Dit is echt een slappe voetballer. Als je je alleen tegen de concurrentie kunt motiveren, heeft ie toch een probleem als we tegen Emmen, De Graafschap of Fortuna moeten.
    Tegen elk aannemelijk bod op te halen, wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3561
    donderdag 24 mei 2018 om 07:44
    Bij PSV was hij niet eens vaste basisspeler. Hoe kun je dan zeggen dat je een stap hogerop wil?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:52
    Weer iemand die de hoerenclub wil verlaten...

    Wat is het toch een warme club
    Vind ik leuk
    PSVFU +4860
    donderdag 24 mei 2018 om 08:08
    Wel te horen waar je bent opgevoed...
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:20
    Oh ja daar kennen we je moeder van heeft er ook gewerkt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:30
    Hoerenclub? Sinds wanneer speelt Perreiro bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 07:54
    Pereiro mag van mij nog wel even blijven. ik geloof nog in deze speler die zich vaker moet laten zien want voetballen kan hij als geen ander!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    donderdag 24 mei 2018 om 08:00
    Zou ik jamer vinden. Dit is de beste technische speler uit de eredivisie, een ras voetballer. Clubs zullen de hoofdprijs moeten betalen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2228
    donderdag 24 mei 2018 om 09:55
    hahahahahaahahahahaha
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    donderdag 24 mei 2018 om 10:01
    https://www.dailymotion.com/video/x6huwhp

    hahahahahaahahahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:06
    Slecht excuus. Hij begint net echt goed te worden. Gaat echt vlammen als ie nog een jaar blijft. Als hij nu de stap omhoog gaat proberen wordt het weer net niet zoals in de afgelopen jaren.. Net niet op een hoger niveau zeg maar.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    donderdag 24 mei 2018 om 08:09
    Wegwezen!
    Vind ik leuk
    cheeks +3494
    donderdag 24 mei 2018 om 09:05
    Nooit laten gaan. Is met afstand de beste speler in de eredivisie. Ja, dus ook beter dan Zyech. Veel efficienter en nog genialer ook.
    Vind ik leuk
    Hakbal +800
    donderdag 24 mei 2018 om 09:18
    Één verkeerd wordt over PSV en die stumpers hier op vp zijn op hun teentjes getrapt. Rustig jongens denk aan je bloeddruk.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1656
    donderdag 24 mei 2018 om 09:38
    Klopt dat heet passie, betrokkenheid teamgeest :).
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1656
    donderdag 24 mei 2018 om 09:37
    Echt originele opmerkingen uit A’dam zijn op een hand te tellen. De paniek bij Sàr en Ovèrm$rs is zo totaal dat ff een nei 11-tal bij elkaar kopèn om hunne hachje te redden. Hoe kunde nou Jonk en Bergkamp (2 ras ajaxsieden) bij ‘t grof vuil zetten)

    PSV zoekt in rust en met visie naar een pasende TD betweters daaro in Bmsterdam. Succes ermee ik trek ‘t een open. :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6520
    donderdag 24 mei 2018 om 09:53
    Boeien, alleen zwakzinnigen houden zich vast aan nostalgie.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1656
    donderdag 24 mei 2018 om 10:00
    Zelfhulpgroep pakken broeder en medicatie verhogen, hoe noemde gullie die betonbak nu dan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    rinirat +2228
    donderdag 24 mei 2018 om 09:54
    Echt iemand waar ze helemaal niets aan hebben.
    Is ook geen euro waard.
    Als hij weg wil,lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:25
    Word tijd dat die vertrekt.Hij heeft bij psv echt niks laten zien.Van mij mag die vandaag al vertrekken.Een slechtere kan er nog komen in zijn plaats.Ik heb hem nooit niks gevonden.Het aantal wedstrijden dat die redelijk spelt is echt 1 op 10.Dus aub vertrek
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:30
    Heeft het toch nooit echt laten zien. Zal ook niet een al te groot gemis zijn denk ik zo.
    Vind ik leuk
    bartjeee +638
    donderdag 24 mei 2018 om 10:57
    In wedstrijden tegen topploegen als ajax, feyenoord en ax is het toch wel handig om pereiro erbij te hebben!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:00
    Perreiro wilde allang weg omdat hij te weinig speeld,sensatie stukje,je moet wat als er geen nieuws is.
    En dan gaan we weer proberen onrust te zaaien met dit soort stukjes te schrijven.
    Hier is je reactie hoor,wordt er gelukkig van.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:15
    Laat gaan,laat gaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'