'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

    'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

    Gepubliceerd: donderdag 24 mei 2018 om 06:54do 24-05-2018 om 06:54

    Gastón Pereiro overweegt sterk om PSV deze zomer te verlaten, bericht het Eindhovens Dagblad donderdagochtend. De 22-jarige linkspoot uit Uruguay denkt erover na om een stap omhoog te zetten en staat open voor een nieuwe uitdaging.

    Het vertrek van technisch directeur Marcel Brands ligt volgens het ED mede ten grondslag aan deze beslissing. Pereiro had een goede band met de Brabander en voelde zich altijd gesteund door de inmiddels naar Everton vertrokken directeur, vooral wanneer de Uruguayaan buiten de basisopstelling van trainer Phillip Cocu viel.

    PSV verwacht dat het een miljoenenbedrag voor Pereiro kan incasseren, wanneer de linkspoot besluit om te verkassen. De landskampioen maakte in de zomer van 2015 nog zeven miljoen euro over aan het Uruguayaanse Nacional, maar denkt deze transfersom terug te kunnen verdienen. Pereiro staat nog twee seizoenen onder contract in Eindhoven en kan terugvallen op 32 competitiegoals in drie seizoenen. Op dit moment lijkt er echter geen concrete interesse te zijn in Pereiro, die zich bovendien niet in de kijker kan spelen tijdens het WK.

    Poll

    Is Pereiro al toe aan een vertrek bij PSV?

    (2968 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 06:59
    Ik sta hier positief tegenover. Brands haal Pereiro en Arias hier maar op voor gunstige bedragen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +6008
    donderdag 24 mei 2018 om 07:06
    Vertrekken?! Lees hier altijd dat PSV zo’n warme club is dat iedereen wil blijven! Kennelijk vertrekt er met Brands ook wat warmte.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:15
    Bij de gemeente is het altijd warm....

    Ahumm
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:22
    Bedoel je de gemeente Amsterdam, groot aandeelhouder van jullie Amsterdam Arena??
    Vind ik leuk
    Hakbal +1004
    donderdag 24 mei 2018 om 07:25
    Johan Cruijff Arena pik
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:28
    O ja, sorry. Die naamswijziging van het stadion ging ook zo snel....
    Vind ik leuk
    Hakbal +1004
    donderdag 24 mei 2018 om 07:35
    Bij Ajax hebben ze gewoon geld om het stadion te kunne huren bij pisvee moeten ze allerlei malafide praktijken uit de kast halen samen met de gemeente om aan centen te komen. Kansloze club
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 07:41
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:49
    Nee Bolle, jeugdtrainertjes de vrije hand geven, dat is pas kansloos
    Vind ik leuk
    knapzak +1392
    donderdag 24 mei 2018 om 08:01
    zo'n jeugdtrainertje hebben ze bij jullie anders ook , amsterdamse kneus
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:11
    Die jeugd trainer die bij jullie op non-actief gesteld is bedoel je
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:53
    Je vergeet weer te melden dat er bij Ajax op de Toekomst nog steeds een jeudtrainer rondloopt die ook de "vrije hand" heeft.
    Vind ik leuk
    knapzak +1392
    donderdag 24 mei 2018 om 09:45
    en als deze jeugdtrainer zijn handjes ff vrij heeft , zit ie op VP onder de naam dribbelkoning
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    Jozef +39809
    donderdag 24 mei 2018 om 11:18
    Ach wooping, ik heb je hoger op.

    Ga toch niet mee in deze zinloze discussie, waarbij twee kampen allebei gelijk hebben, maar ook ongelijk. Vergrijpen van individuen kun je nooit gebruiken om een hele groep zwart te maken... Ik schat in dat jij dat best wel snapt, dus ik doe een beroep op je gezond verstand.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:59
    Zie mijn reactie hieronder van 10:54 uur naar mijn Turkse vriend hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:54
    Jij snapt het tenminste.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:06
    Bolle twin, beetje respect mag wel. Uit deze reactie van jou zit zoveel haat, dat ik mij afvraag wat er mis is gegaan bij je? Mss te weinig moedermelk gehad? Of was je niet gewenst ?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:12
    Dat laatste! Hij is nergens gewenst
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:16
    Jij bent toch ook met een zatte kop gemaakt nuchter wou hij er niet op
    Vind ik leuk
    knapzak +1392
    donderdag 24 mei 2018 om 08:20
    zijn opa bij zijn moeder bedoel je ...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:13
    Dribbeltje, elke dag maar weer beginnen over kindermisbruik bij PSV getuigt ook van weinig respect en grote haat richting PSV. Dus dat anderen daar (vervelend) op reageren, is niet zo vreemd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Jozef +39809
    donderdag 24 mei 2018 om 12:03
    Tja, ik zie het.

    Toch...


    Wat denk jij als twee voor jou onbekende mensen met elkaar op de vuist gaan?
    Ik denk in dat geval altijd dat er twee fout zijn. Daarom vraag ik je: doe er niet aan mee, het maakt je niet bepaald mooier...;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:26
    Deze reactie is het meest kansloos van allemaal
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    donderdag 24 mei 2018 om 10:48
    Triest!! had meer van je verwacht Bolle
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:28
    Kansloos? In welk opzicht? De afgelopen 40 jaar is PSV meer kampioen geworden dan welke Nederlandse club dan ook...
    Vind ik leuk
    Hakbal +1004
    donderdag 24 mei 2018 om 09:22
    Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6788
    donderdag 24 mei 2018 om 09:49
    LOL Leer eerst eens Nederlands voordát je begint te pochen over de prestaties van Eindje.:D
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:42
    Voordát? Hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:27
    Als je de laatste 40 jaar pakt kan je beter de hele geschiedenis er bij pakken om een eerlijk vergelijk te maken : )
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:10
    Hakballetje, held, "Pisvee", jij durft! Om een beetje de slimme deal van de gemeente EHV en PSV te kunnen begrijpen, heb je wel wat hersens nodig. Kansloze reactie!
    Vind ik leuk
    Maan88 +4480
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Stadion is gewoon eigendom van PSV flapdrol
    Vind ik leuk
    De Belsj +917
    donderdag 24 mei 2018 om 10:32
    die dan tòch maar weer KAMPIOEN werd. Ha ha :)
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +797
    donderdag 24 mei 2018 om 10:37
    Helemaal niets in amsterdam!! Behalve vrouwen ofzo
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    donderdag 24 mei 2018 om 10:49
    ❌❌❌❌Niks!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:54
    Kansloze club?3 keer kampioen de laatste 4 jaar hoezo kansloze club de enige die de laatste 4 jaar kansloos is geweest zijn Julie voor zover je dat nog niet door had
    Vind ik leuk
    michelhx +3779
    donderdag 24 mei 2018 om 11:43
    PSV betaald ook gewoon huur aan de gemeente Eindhoven hoor. Erfpachtcanon heet zoiets.

    http://ec.europa.eu/competition/state_aid/cases/258188/258188_1768847_58_2.pdf

    Misschien even de conclusie lezen, gehaktbal.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1414
    donderdag 24 mei 2018 om 12:05
    Nog steeds gefrustreerd over de niet behaalde kampioenschappen gehaktbal
    Vind ik leuk
    Kayzer +2772
    donderdag 24 mei 2018 om 15:33
    Helemaal niets helemaal niets helemaal NIETS in Amsterdam!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:18
    in vorm ;)
    Vind ik leuk
    knapzak +1392
    donderdag 24 mei 2018 om 07:44
    ga niet in op die kleuter
    mensen met het IQ van een eendagsvlieg kunnen niks anders over PSV verzinnen , dus komen deze debielen elke keer met deze opmerking
    ze vergeten alleen dat bij hun eigen club niks van de club zelf is , de aandelen niet en het stadion niet
    maar dadelijk mag deze kneus weer fijn plantsoenen gaan schoffelen voor de gemeente , in het dorp waar ie woont
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    donderdag 24 mei 2018 om 08:10
    Inderdaad!!! #boteropjehoofd
    Vind ik leuk
    Abelvis +1168
    donderdag 24 mei 2018 om 09:16
    Of bedoel jij de gemeente Eindhoven, groot eigenaar van de grond waar het stadion op staat?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:30
    Jij bent zeker vergeten dat Ajax flink geholpen is bij dr bouw van de Arena onder het mom van ' nationaal stadion'. Gronddeal van ca 100 mijoen, geschonken door de overheid! En maar blijven wijzen naar PSV.....
    Vind ik leuk
    Abelvis +1168
    donderdag 24 mei 2018 om 09:35
    Ik vergeet niets. Jij wijst op de Arena, maar beseft niet dat hetzelfde voor Eindhoven geldt. En dat van het geld dat dat opbracht oa Wijnaldum is gekocht.
    Overigens ben ik geen Ajax supporter, dus snijdt de verwijzing naar Ajax of de Arena geen hout.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Abelvis, je heb helemaal gelijk. Ik word alleen moe van al die gasten die maar wijzen op de gronddeal, terwijl hun eigen club ook aan alle kanten geholpen is.
    Vind ik leuk
    Strijp +14012
    donderdag 24 mei 2018 om 08:16
    Och jeej. Treurwilg begint weer over warmte, iets wat je ernstig te kort bent gekomen in je eerste broei jaren, anders kwam er niet zon bak gal uit deze wilg.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1414
    donderdag 24 mei 2018 om 12:03
    Je doet je naam wel eer aan..... Wat een ontzettend kinderachtige en zielige reactie.....kunt beter je naam veranderen in gefrustreerde huilwilg....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    donderdag 24 mei 2018 om 08:10
    Gunstig??? Ik dacht t niet!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:57
    Kijk ik was altijd een fan van pereiro maar zodra je een talent als Mauro Jr hebt dan is t beter om zijn marktwaarde te laten stijgen. Daarnaast kun je van het geld voor pereiro of Gutierrez of Van Ginkel binnen halen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26526
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    Prima, doorselecteren. Laatste 4 wedstrijden top, daarvoor slappe hap. Als je hier 8 tot 10.000.000 voor kan pakken...doen !!
    Vind ik leuk
    myrthewit +1660
    donderdag 24 mei 2018 om 07:04
    Ik denk dat het ook een rol speelt dat hij niet naar het wk gaat. Dat kon wel eens een grote teleurstelling voor hem zijn. Dan ga je je weer afvragen wat je er aan kunt doen...
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +6008
    donderdag 24 mei 2018 om 07:10
    Een paar tickets kopen voor wat leuke wedstrijden
    Vind ik leuk
    Thilo +2790
    donderdag 24 mei 2018 om 07:14
    Hopelijk volgen er meer
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34178
    donderdag 24 mei 2018 om 07:17
    Prima speler alleen nog te vaak onzichtbaar.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1598
    donderdag 24 mei 2018 om 07:40
    Toch jammer dat het er bij Pereiro nooit helemaal uitgekomen is. Sypmathieke gast met enorme kwaliteiten voor Eredivisie begrippen. Je zou hem soms een schop onder zijn reet willen geven omdat er voor je gevoel zoveel meer in zit. Ben benieuwd hoe hij het in een andere competitie gaat doen. Valencia/villareal/betis lijkt me wel wat voor hem.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +232
    donderdag 24 mei 2018 om 07:41
    Dit is echt een slappe voetballer. Als je je alleen tegen de concurrentie kunt motiveren, heeft ie toch een probleem als we tegen Emmen, De Graafschap of Fortuna moeten.
    Tegen elk aannemelijk bod op te halen, wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 07:52
    Weer iemand die de hoerenclub wil verlaten...

    Wat is het toch een warme club
    Vind ik leuk
    PSVFU +4727
    donderdag 24 mei 2018 om 08:08
    Wel te horen waar je bent opgevoed...
    Vind ik leuk
    Bolle twin +208
    donderdag 24 mei 2018 om 08:20
    Oh ja daar kennen we je moeder van heeft er ook gewerkt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:30
    Hoerenclub? Sinds wanneer speelt Perreiro bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Korm +37647
    donderdag 24 mei 2018 om 07:54
    Pereiro mag van mij nog wel even blijven. ik geloof nog in deze speler die zich vaker moet laten zien want voetballen kan hij als geen ander!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 24 mei 2018 om 08:00
    Zou ik jamer vinden. Dit is de beste technische speler uit de eredivisie, een ras voetballer. Clubs zullen de hoofdprijs moeten betalen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2908
    donderdag 24 mei 2018 om 09:55
    hahahahahaahahahahaha
    Vind ik leuk
    Bizzy +21409
    donderdag 24 mei 2018 om 10:01
    https://www.dailymotion.com/video/x6huwhp

    hahahahahaahahahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:06
    Slecht excuus. Hij begint net echt goed te worden. Gaat echt vlammen als ie nog een jaar blijft. Als hij nu de stap omhoog gaat proberen wordt het weer net niet zoals in de afgelopen jaren.. Net niet op een hoger niveau zeg maar.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    donderdag 24 mei 2018 om 08:09
    Wegwezen!
    Vind ik leuk
    cheeks +3880
    donderdag 24 mei 2018 om 09:05
    Nooit laten gaan. Is met afstand de beste speler in de eredivisie. Ja, dus ook beter dan Zyech. Veel efficienter en nog genialer ook.
    Vind ik leuk
    Hakbal +1004
    donderdag 24 mei 2018 om 09:18
    Één verkeerd wordt over PSV en die stumpers hier op vp zijn op hun teentjes getrapt. Rustig jongens denk aan je bloeddruk.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    donderdag 24 mei 2018 om 09:38
    Klopt dat heet passie, betrokkenheid teamgeest :).
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    donderdag 24 mei 2018 om 09:37
    Echt originele opmerkingen uit A’dam zijn op een hand te tellen. De paniek bij Sàr en Ovèrm$rs is zo totaal dat ff een nei 11-tal bij elkaar kopèn om hunne hachje te redden. Hoe kunde nou Jonk en Bergkamp (2 ras ajaxsieden) bij ‘t grof vuil zetten)

    PSV zoekt in rust en met visie naar een pasende TD betweters daaro in Bmsterdam. Succes ermee ik trek ‘t een open. :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6788
    donderdag 24 mei 2018 om 09:53
    Boeien, alleen zwakzinnigen houden zich vast aan nostalgie.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    donderdag 24 mei 2018 om 10:00
    Zelfhulpgroep pakken broeder en medicatie verhogen, hoe noemde gullie die betonbak nu dan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    rinirat +2908
    donderdag 24 mei 2018 om 09:54
    Echt iemand waar ze helemaal niets aan hebben.
    Is ook geen euro waard.
    Als hij weg wil,lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:25
    Word tijd dat die vertrekt.Hij heeft bij psv echt niks laten zien.Van mij mag die vandaag al vertrekken.Een slechtere kan er nog komen in zijn plaats.Ik heb hem nooit niks gevonden.Het aantal wedstrijden dat die redelijk spelt is echt 1 op 10.Dus aub vertrek
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:30
    Heeft het toch nooit echt laten zien. Zal ook niet een al te groot gemis zijn denk ik zo.
    Vind ik leuk
    bartjeee +1080
    donderdag 24 mei 2018 om 10:57
    In wedstrijden tegen topploegen als ajax, feyenoord en ax is het toch wel handig om pereiro erbij te hebben!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:00
    Perreiro wilde allang weg omdat hij te weinig speeld,sensatie stukje,je moet wat als er geen nieuws is.
    En dan gaan we weer proberen onrust te zaaien met dit soort stukjes te schrijven.
    Hier is je reactie hoor,wordt er gelukkig van.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:15
    Laat gaan,laat gaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws