'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

'Vertrek van Brands laat zijn sporen na: Pereiro overweegt PSV-exit'

Gepubliceerd: donderdag 24 mei 2018 om 06:54do 24-05-2018 om 06:54

Gastón Pereiro overweegt sterk om PSV deze zomer te verlaten, bericht het Eindhovens Dagblad donderdagochtend. De 22-jarige linkspoot uit Uruguay denkt erover na om een stap omhoog te zetten en staat open voor een nieuwe uitdaging.

Het vertrek van technisch directeur Marcel Brands ligt volgens het ED mede ten grondslag aan deze beslissing. Pereiro had een goede band met de Brabander en voelde zich altijd gesteund door de inmiddels naar Everton vertrokken directeur, vooral wanneer de Uruguayaan buiten de basisopstelling van trainer Phillip Cocu viel.

PSV verwacht dat het een miljoenenbedrag voor Pereiro kan incasseren, wanneer de linkspoot besluit om te verkassen. De landskampioen maakte in de zomer van 2015 nog zeven miljoen euro over aan het Uruguayaanse Nacional, maar denkt deze transfersom terug te kunnen verdienen. Pereiro staat nog twee seizoenen onder contract in Eindhoven en kan terugvallen op 32 competitiegoals in drie seizoenen. Op dit moment lijkt er echter geen concrete interesse te zijn in Pereiro, die zich bovendien niet in de kijker kan spelen tijdens het WK.

Poll

Is Pereiro al toe aan een vertrek bij PSV?

(2968 stemmen)

Plaats een reactie

myrthewit +1672
donderdag 24 mei 2018 om 07:04
Ik denk dat het ook een rol speelt dat hij niet naar het wk gaat. Dat kon wel eens een grote teleurstelling voor hem zijn. Dan ga je je weer afvragen wat je er aan kunt doen...
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7673
donderdag 24 mei 2018 om 07:10
Een paar tickets kopen voor wat leuke wedstrijden
Vind ik leuk
Thilo +2738
donderdag 24 mei 2018 om 07:14
Hopelijk volgen er meer
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
donderdag 24 mei 2018 om 07:17
Prima speler alleen nog te vaak onzichtbaar.
Vind ik leuk
aartstyle +1789
donderdag 24 mei 2018 om 07:40
Toch jammer dat het er bij Pereiro nooit helemaal uitgekomen is. Sypmathieke gast met enorme kwaliteiten voor Eredivisie begrippen. Je zou hem soms een schop onder zijn reet willen geven omdat er voor je gevoel zoveel meer in zit. Ben benieuwd hoe hij het in een andere competitie gaat doen. Valencia/villareal/betis lijkt me wel wat voor hem.
Vind ik leuk
Rsp5 +230
donderdag 24 mei 2018 om 07:41
Dit is echt een slappe voetballer. Als je je alleen tegen de concurrentie kunt motiveren, heeft ie toch een probleem als we tegen Emmen, De Graafschap of Fortuna moeten.
Tegen elk aannemelijk bod op te halen, wat mij betreft.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 07:52
Weer iemand die de hoerenclub wil verlaten...

Wat is het toch een warme club
Vind ik leuk
Bolle twin +206
donderdag 24 mei 2018 om 08:20
Oh ja daar kennen we je moeder van heeft er ook gewerkt
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 08:30
Hoerenclub? Sinds wanneer speelt Perreiro bij Ajax?
Vind ik leuk
Korm +39902
donderdag 24 mei 2018 om 07:54
Pereiro mag van mij nog wel even blijven. ik geloof nog in deze speler die zich vaker moet laten zien want voetballen kan hij als geen ander!
Vind ik leuk
Bizzy +23381
donderdag 24 mei 2018 om 08:00
Zou ik jamer vinden. Dit is de beste technische speler uit de eredivisie, een ras voetballer. Clubs zullen de hoofdprijs moeten betalen.
Vind ik leuk
rinirat +3545
donderdag 24 mei 2018 om 09:55
hahahahahaahahahahaha
Vind ik leuk
Bizzy +23381
donderdag 24 mei 2018 om 10:01
https://www.dailymotion.com/video/x6huwhp

hahahahahaahahahahaha
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 08:06
Slecht excuus. Hij begint net echt goed te worden. Gaat echt vlammen als ie nog een jaar blijft. Als hij nu de stap omhoog gaat proberen wordt het weer net niet zoals in de afgelopen jaren.. Net niet op een hoger niveau zeg maar.
Vind ik leuk
Optelsom +670
donderdag 24 mei 2018 om 08:09
Wegwezen!
Vind ik leuk
Hakbal +1131
donderdag 24 mei 2018 om 09:18
Één verkeerd wordt over PSV en die stumpers hier op vp zijn op hun teentjes getrapt. Rustig jongens denk aan je bloeddruk.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
donderdag 24 mei 2018 om 09:38
Klopt dat heet passie, betrokkenheid teamgeest :).
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
donderdag 24 mei 2018 om 09:37
Echt originele opmerkingen uit A’dam zijn op een hand te tellen. De paniek bij Sàr en Ovèrm$rs is zo totaal dat ff een nei 11-tal bij elkaar kopèn om hunne hachje te redden. Hoe kunde nou Jonk en Bergkamp (2 ras ajaxsieden) bij ‘t grof vuil zetten)

PSV zoekt in rust en met visie naar een pasende TD betweters daaro in Bmsterdam. Succes ermee ik trek ‘t een open. :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:40]
Vind ik leuk
ihvmmdk +7193
donderdag 24 mei 2018 om 09:53
Boeien, alleen zwakzinnigen houden zich vast aan nostalgie.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
donderdag 24 mei 2018 om 10:00
Zelfhulpgroep pakken broeder en medicatie verhogen, hoe noemde gullie die betonbak nu dan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 10:03]
Vind ik leuk
rinirat +3545
donderdag 24 mei 2018 om 09:54
Echt iemand waar ze helemaal niets aan hebben.
Is ook geen euro waard.
Als hij weg wil,lekker laten gaan.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 10:25
Word tijd dat die vertrekt.Hij heeft bij psv echt niks laten zien.Van mij mag die vandaag al vertrekken.Een slechtere kan er nog komen in zijn plaats.Ik heb hem nooit niks gevonden.Het aantal wedstrijden dat die redelijk spelt is echt 1 op 10.Dus aub vertrek
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 10:30
Heeft het toch nooit echt laten zien. Zal ook niet een al te groot gemis zijn denk ik zo.
Vind ik leuk
bartjeee +1522
donderdag 24 mei 2018 om 10:57
In wedstrijden tegen topploegen als ajax, feyenoord en ax is het toch wel handig om pereiro erbij te hebben!!
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 13:00
Perreiro wilde allang weg omdat hij te weinig speeld,sensatie stukje,je moet wat als er geen nieuws is.
En dan gaan we weer proberen onrust te zaaien met dit soort stukjes te schrijven.
Hier is je reactie hoor,wordt er gelukkig van.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 14:15
Laat gaan,laat gaan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws