'Vitesse maakt jacht op transfervrije topscorer van Algerijnse competitie'

    'Vitesse maakt jacht op transfervrije topscorer van Algerijnse competitie'

    donderdag 24 mei 2018 om 08:22

    Vitesse heeft zijn oog laten vallen op de Algerijn Oussama Darfalou, meldt De Gelderlander donderdagochtend. De 24-jarige spits scoorde dit seizoen achttien keer namens subtopper USM Alger en kroonde zich daarmee tot topscorer van de Algerijnse Ligue Professionnelle 1.

    Darfalou beschikt bovendien over een aflopend contract en lijkt niet van plan om deze te verlengen. Naar verluidt zijn ook Bundesliga-degradant Hamburger SV en het Zwitserse Grasshoppers hiervan op de hoogte: deze twee clubs zouden samen met Vitesse jacht maken op de Algerijnse topscorer. De Gelderlander heeft Vitesse overigens nog om een reactie gevraagd, maar de Arnhemmers willen vooralsnog niet ingaan op de geruchten rondom Darfalou.

    Vitesse verzekerde zich onlangs van Europees voetbal en heeft voor komend seizoen al twee verdedigers vastgelegd: Khalid Karami komt transfervrij over van Excelsior en Rasmus Thelander maakt de overstap van het Zwitserse FC Zürich. Technisch directeur Marc van Hintum verklaarde onlangs dat hij op vijf à zes posities versterkingen wilde halen.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +21706
    donderdag 24 mei 2018 om 08:29
    Goedemorgen VP...

    Khalid Karami komt transfervrij over van Vitesse
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    donderdag 24 mei 2018 om 08:34
    dat was alleen belangrijk geweest voor VP als karami een ex ajax speler was geweest vriend
    over een speler die ooit in de jeugd van ajax actief is geweest maken ze minstens 10 topics , maar als messi bij barca zou vertrekken komen ze een week later met 1 berichtje ....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    donderdag 24 mei 2018 om 09:04
    Naar die ajax link zijn ze nog driftig aan het zoeken.
    Als er inderdaad een maand of 3 ajax-verleden is gevonden wordt het verhaaltje aangepast en heb je kans dat ie dan ook voor Excelsior heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:04
    Ja inderdaad niet helemaal walker
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    donderdag 24 mei 2018 om 08:34
    Gaat Matavz weg dan? Of is dit dan de tweede spits? Wordt Buitink dan verhuurd?
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1223
    donderdag 24 mei 2018 om 09:00
    Gewoon veranger van castaignos. 2e spits
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    donderdag 24 mei 2018 om 09:08
    Vervanger van Castaignos
    Vind ik leuk
    LIO7 +1062
    donderdag 24 mei 2018 om 09:21
    Transferperiode blijft leuk om te volgen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    donderdag 24 mei 2018 om 09:39
    He he.. eindelijk eens een club die in die landen rond kijkt. Tunesië, Egypte en Algerije zit veel talent.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    donderdag 24 mei 2018 om 10:24
    Zoveelste gerucht, zolang er nog niks op Vitesse.nl staat is het niet rond. De gelderlander is toch maar een goedkoop roddelkrantje uit havanna aan de waal.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    donderdag 24 mei 2018 om 10:55
    Er gaat op Twitter wel een foto rond met daarop iemand met een "Noord-Afrikaans" uiterlijk met een Vitesse shirt in de hand, een waarschijnlijk zaakwaarnemer en v Hintum/de Wit. Maar of dat Darfalou is, is niet goed te zien!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:05
    Zou dat niet Karami kunnen zijn die onlangs getekend heeft?
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    donderdag 24 mei 2018 om 11:50
    Lees zojuist dat hij het inderdaad niet is... Maar wel een andere speler. Alleen aan de naam te horen is dat geen Noord-Afrikaan.... Zou om de Slowaak Matus Bero gaan... Maar ja zolang er niks bekend is gemaakt door Vitesse zelf blijft het gissen natuurlijk
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:32
    Dat gerucht heb ik ook meegekregen. Maar foto heb ik niet gezien
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +323
    woensdag 6 juni 2018 om 10:34
    Hij is er nu dan toch Darfalou....
    Vind ik leuk
    slaski +2266
    donderdag 24 mei 2018 om 15:43
    Nou de aanval op de top 3 is wel ingezet met dit soort spelers zeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:00
    Jij kent hem?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws