'Brands geeft Rooney toestemming voor vertrek naar VS; andere routinier blijft'

    'Brands geeft Rooney toestemming voor vertrek naar VS; andere routinier blijft'

    donderdag 24 mei 2018 om 09:13

    Wayne Rooney is afgereisd naar de Verenigde Staten. De 32-jarige Engelsman heeft van Everton toestemming om te onderhandelen met DC United, meldt de BBC donderdag.

    De Amerikanen zouden bereid zijn om een slordige veertien miljoen euro te betalen voor Rooney, die dit seizoen geen potten kon breken op Goodison Park. De middenvelder annex aanvaller heeft nog een contract voor één seizoen bij Everton, maar het is de vraag of The Toffees dwars gaan liggen. Wel wil Marcel Brands, de nieuwe director of football, eerst een gesprek met de routinier.

    Leigthon Baines wil Everton ondertussen trouw blijven. De 33-jarige linksback, die al sinds 2007 actief is bij de club, staat in de belangstelling van Los Angeles Galaxy. Hij heeft nog een contract tot medio 2019. Baines wil graag met een nieuwe manager het nieuwe seizoen in, schrijft de BBC. Marco Silva is de belangrijkste kandidaat voor die vacature.

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 09:25
    Rooney naar feyenoord! Kost je je halve salarisbudget maar dan heb je ook wat natuurlijk
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:25
    Ja, 14 miljoen is in de ogen van Brands ook ontzettend veel geld. Heeft nog nooit met een degelijk budget kunnen werken
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 09:30
    en dan toch vaker kampioen van nederland worden als overmars met een veel hoger budget of niet zwakzinnige stumperd
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:33
    Knapzak, lik mijn lolly
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    sukkelkoning ik ben 10 jaar oud , dus dat zou jij wel willen he , vieze engnek
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:46
    Nee sorry, ik ben geen jeugdtrainer
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    Strijp +11070
    donderdag 24 mei 2018 om 09:52
    Word je er met je gebrabbeld toch uitgelult door n 10 jarige
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:09
    Viezerik
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 24 mei 2018 om 18:43
    Glibberkoning
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:59
    10 jaar en dan over waamzinnige hebben ..wie is er dan zwakzinnig ??
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    waarom dat afzeiken... triest gewoon
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 09:38
    de sukkelkoning heeft niks bereikt waarschijnlijk in zijn zielige trieste leven , en denkt dat ie wat kan bereiken door in elke reactie psv of een psv-er af te zeiken
    hij is alleen zo verschrikkelijk dom , dat ie dan elke keer iets gebruikt wat bij zijn eigen club veel erger is
    en net zoals in het dagelijks leven , lacht ook hier iedereen hem uit , op een paar zwakzinnige mede ajaxcieden na dan
    dat zijn waarschijnlijk dezelfde figuren waar de sukkelkoning onkruid mee staat te schoffelen in het gemeenteplantsoen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:09
    Ik een triest leven? Geloof maar van niet! Leuke en goede baan, echte vrienden, en een ontzettend lekker wijf! Goed opgevoed door liefdevolle ouders. Een spaarcent waar menig mens jaloers op is maar vooral goede, hele goede seks!

    Je moet eens niet zoveel met je anusje liggen te spelen, want er komt alleen maar poep uit je mond
    Vind ik leuk
    knapzak +1409
    donderdag 24 mei 2018 om 10:28
    die goede opvoeding weet jij dan goed verborgen te houden met je smerige reacties hier
    of je liegt dus , of die opvoeding is totaal mislukt
    ik gok op het eerste ...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:33
    Als je het over smerige reacties hebt!
    Maar je kan het spreekwoord toch?

    Wie de beruchte bal kaatst....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:10
    Dat je het op zo'n lelijk wijf kunt
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:13
    Zo lelijk is je moeder toch niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:19
    Jij stink wijf wel
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:20
    Ik dacht dat jij alleen met kinderen van 10 een discussie aan gaat jeugdleider
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:22
    Beetje hier de stoere boy uithangen terwijl er 10 turken over je lelijke wijf gaan
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    donderdag 24 mei 2018 om 09:32
    Brands moet daar een grote schoonmaak houden. Leigthon Baines kan in principe ook weg toch. En dan heb je spelers als Martina, Klaassen en Stekelenburg die voor een goed salaris op de loonlijst staan maar nauwelijks aan de bak komen. Weet niet hoe het gesteld is met de jeugd van Everton maar wellicht kunnen ze doorgeschoven worden.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 09:33
    geen jeugd, Everton gaat spelers kopen
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    donderdag 24 mei 2018 om 09:35
    Geen jeugd ?

    http://www.evertonfc.com/teams/under-18s
    http://www.evertonfc.com/teams/under-23s

    Vind ik leuk
    Korm +33855
    donderdag 24 mei 2018 om 09:38
    let maar op dat ze nauwelijks door gaan stromen...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:41
    Er zijn er al zoveel doorgestroomd. Dus dat komt wel goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 09:42
    Baines kan je er wel beter bijhouden. Hij is al jaren constant goed. Een van de beste backs in de BPL. En ja de Nederlanders kunnen beter weggegaan ja.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    donderdag 24 mei 2018 om 09:52
    Als je Baines houd verkoop je die speler nooit meer. Verder heeft Everton aardig wat spelers gehuurd en verhuurd. Volgens mij zijn ze in Liverpool zelf het overzicht kwijtgeraakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:04
    Joh wat denk je dat hij nu oplevert? Zal niet veel zijn.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10654
    donderdag 24 mei 2018 om 09:42
    Hoezo kon Rooney geen potten breken? Toch tien competitietreffers voor zijn rekening genomen in een zwak en slecht draaiend Everton. Welke speler heeft er afgelopen seizoen in het shirt van Everton wel iets van gebakken? Als je zo redeneert kan je driekwart van de selectie direct op straat zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:53
    Marcel Brands heeft zijn sporen wel verdiend bij PSV. Hopelijk hervindt Klaassen zich en krijgt hij nieuwe kansen, zou goed zijn voor het NL voetbal!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 24 mei 2018 om 18:42
    Hey, jij werkt nog in Eindhoven ! Effe nog wat voor ons binnenhengelen zolang PSV je betaalt !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands geeft Rooney toestemming voor vertrek naar VS; andere routinier blijft'