Jörgensen rekent op zomers vertrek bij Feyenoord: Ik wil graag verder

    Jörgensen rekent op zomers vertrek bij Feyenoord: "Ik wil graag verder"

    donderdag 24 mei 2018 om 09:56

    Nicolai Jörgensen gaat ervan uit dat hij deze zomer alsnog bij Feyenoord vertrekt. De 27-jarige spits zag tot zijn teleurstelling in de winterstop nog een transfer naar Newcastle United afketsen.

    "Er is veel gebeurd. Iets op het persoonlijke vlak en er was de transfer die afketste", zegt Jörgensen over de afgelopen maanden tegen Bold. "Dat veroorzaakte wrevel. Ik had het niet eerder meegemaakt en was er niet op voorbereid om er goed mee om te gaan. Het koste wat tijd, maar ik pakte de draad weer op en scoorde in de bekerfinale. Dat was geweldig."

    Jörgensen benadrukt dat zijn problemen niets met Feyenoord te maken hadden. "Ik was en ben heel gelukkig hier." Toch hoopt de Deen deze zomer op een transfer. "Ik heb dromen en ben geen 22 jaar meer. Ik heb hier veel bereikt en daarom voelde het afgelopen winter ook als een goed moment om te vertrekken. Feyenoord werkte echter niet mee en dat respecteer ik."

    De Rotterdammers lijken zich deze zomer soepeler op te stellen. "Ik wil graag verder en denk ook dat het gaat gebeuren. Het was het plan om twee jaar bij Feyenoord te blijven en mij te ontwikkelen als voetballer. Ik denk dat dat is gelukt. Maar het is niet zo dat ik neerslachtig word als ik bij Feyenoord moet blijven. Ik en mijn vrouw zijn erg gelukkig in Rotterdam."

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 10:03
    V janssen aub! T wordt gewoon tijd dat Feyenoord in kwaliteit gaat investeren ipv kwantiteit.. Martin haalt te veel middelmaat..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    donderdag 24 mei 2018 om 10:17
    Of vPersie in de spit met Vente daar achter. Dan betekent wel dat er minimaal 1 iemand bij moet op het middenveld mijn inziens (aangezien ik denk dat Vilhena en Karim ook zullen vertrekken).
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    donderdag 24 mei 2018 om 10:35
    Vente is te licht en RVP een te groot risico. Je hebt er echt iemand bij nodig. En V Janssen zou ik zeker een hele goede optie vinden. Maar ik denk niet haalbaar, ook niet door te huren.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    donderdag 24 mei 2018 om 11:03
    Is inderdaad en prima optie....of een juweeltje uit het scoutingapparaat. Vente moet dan wel worden verhuurd vind ik.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +88
    donderdag 24 mei 2018 om 17:05
    Heeft hij nu ook al rugproblemen?!
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    donderdag 24 mei 2018 om 10:18
    niet te betalen
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 10:39
    Janssen is niet te betalen. Levy gaat die echt niet voor minder dan wat ie er voor betaald heeft wegdoen
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    donderdag 24 mei 2018 om 11:32
    Hij past goed bij jou club,dat weet ik zeker,maar die gaat te duur worden ben ik bang.
    Zou zeker een aanwinst zijn voor Feyenoord en de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Suomi71 +690
    donderdag 24 mei 2018 om 11:35
    Ik heb het gevoel dat ze voor Van Wolfwinkel gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:38
    van Wolfswinkel?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:37
    Janssen? Je hebt het over teveel middelmaat bij Feyenoord en dan draag je Janssen aan. Die heeft 1 goed half seizoen gedraaid bij AZ maar verder laat hij het ook niet zien. Nee, Jorgensen moet gewoon blijven, hij heeft geen goed seizoen gehad. Hopelijk volgend jaar beter.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1290
    donderdag 24 mei 2018 om 14:30
    Janssen raakt nog geen strandbal
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1861
    donderdag 24 mei 2018 om 10:05
    Ik zei al dat ze hem in de winterstop hadden moeten verkopen, maarja dat is makkelijk praten nu. Hopelijk draait die een top WK en krijgen we er nog wat poen voor.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:28
    Had je dan wel de beker gewonnen. Europees voetbal is meer waard dan de 15 miljoen die je toen zou krijgen.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1861
    donderdag 24 mei 2018 om 10:47
    Ik vind niet dat hij een meerwaarde heeft betekend in het bekertoernooi en ik mag hopen dat een club als Feyenoord ook zonder de beker gewoon Europees voetbal zou halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:02
    Achteraf wel. Maar in de winter was het onverantwoordelijk geweest. Zo zeker waren ze niet.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 10:42
    Een Top WK? Hij heeft niet eens een basisplek. De laatste 3 duels werd hij 1 x niet opgeroepen, 1 keer speelde hij en 1 x stond hij er 90 minuten naast.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 11:15
    Weet niet waar jij kijkt...
    Maar voor WK kwali heeft hij 90, 82 en 90 minuten.
    Daarna niet want hij was eind Sept en begin Okt eruit met knieblessure,
    In WK play off speelde hij 90 en 84 minuten.
    Daarna nog 2 oefenwedstrijden waar hij 90 minuten speelde en inderdaad 1 wedstrijd niet.

    Maar om nou te zeggen dat hij geen basisplek heeft.....
    Speelt toch regelmatig lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 16:31
    Tegen Chili speelde hij i.i.g. niet.
    Dat was de laatste wedstrijd.
    Ben benieuwd of hij er eerdaags tegen Zweden wel in staat.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 16:37
    ah jij basseertje uitspraken altijd op de laatste uitslagen/wedstrijden.

    Ja dat verklaart mij wel een hoop van jouw reacties ja.
    Vind ik leuk
    ronnieb +347
    donderdag 24 mei 2018 om 12:36
    Nicolai is de onbetwiste Nummer 1 in de spits bij Denemarken. Dolberg komt eraan maar is veel geblesseerd, zit op de bank en wordt ook erg gehyped en die gozer die bij Atlanta Bergamo speelt zit altijd op de bank daar. Als Nicolai niet heeft gespeeld dan komt het door bvlessure of prive probleem. Als Nicolai gewoon speelt bij Denemarken op het WK is 'ie weg voor Eur 25 mil. Opvolger wordt Van Wolfswinkel.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 16:28
    Haha, wat moet Fran Sol dan kosten?
    100 miljoen?
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 16:34
    Fran Sol:
    Dit seizoen 20 doelpunten.
    Vorige seizoen 10 doelpunten.
    Totaal dus 30

    Nico:
    Dit seizoen 13 doelpunten (2 in de CL...)
    Vorig seizoen 25 doelpunten (2 in de EL...)
    Totaal dus 38 doelpunten

    Dus waarop gebasseerd Sol 100 miljoen?
    Jouw afkeer van Feyenoord neem ik aan??
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 19:35
    Je vergeet de goals van Nico in de warming-up.

    Ik heb niets tegen Feyenoord hoor. Ik vind hem alleen totaal ongeschikt. Hij heeft 1 redelijk seizoen gehad. Werd kampioen en scoorde daarin

    Koning Nicolai scoorde in 273 duels in totaal 97 x.
    Dan ben je toch een beperkte spits.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:05
    Tja.... zat eraan te komen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    donderdag 24 mei 2018 om 10:05
    Vertrek prima maar wel met een passend transfer bedrag!!!
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    donderdag 24 mei 2018 om 11:33
    miljoen of 7 denk ik.
    Vind ik leuk
    Pimman +722
    donderdag 24 mei 2018 om 10:06
    Toch nóg 2 mensen gelukkig in Rotterdam..
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7370
    donderdag 24 mei 2018 om 10:15
    Met mij erbij in ieder geval 3....:)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:29
    Niet zo moeilijk met jouw naam😄
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 11:44
    Zijn er al 2 meer dan in amsterdam dan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:54
    Haaha idd
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1182
    donderdag 24 mei 2018 om 10:18
    Dat was toch die speler die zijn hele carrière wou blijven
    Vind ik leuk
    Deck010 +1639
    donderdag 24 mei 2018 om 10:33
    Is dat niet elke speler als je ze moet geloven??
    Supporters zijn trouw aan de club, voetballers zijn passanten.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    donderdag 24 mei 2018 om 10:36
    onzin, heeft ie nooit gezegd. Er is juist aangegeven dat ie een jaar of 2 wilde blijven.
    Dus NEE, dat was niet die speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:54
    Wat is dit dan: https://www.fr-fans.nl/nieuws/25416/jorgensen-feyenoord-is-wat-mij-betreft-het-eindstation ?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:31
    Hij heeft wel degelijk uitgesproken zijn carrière in Rotterdam te willen afsluiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:52
    Ja, dat zeg ik dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:30
    Was uiteraard aan Connie gericht.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 11:43
    Nee zuiger.
    Dat was de man die het niet erg zou vinden als dat zou gebeuren.
    Heel iets anders.
    Maar je hebt je 15 seconds of fame ook weer gehad :)
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1182
    donderdag 24 mei 2018 om 12:28
    Die moet jij maar ziet te krijgen
    Soalul
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 12:30
    Alleen kindjes als jij hebben dat nodig.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1182
    donderdag 24 mei 2018 om 12:31
    Nee ik kan zonder jij niet.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 12:34
    We merken het.
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1182
    donderdag 24 mei 2018 om 12:58
    Jij bent kansloos
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 13:01
    Sterk
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    donderdag 24 mei 2018 om 10:18
    aderlating als hij vertrekt. dacht eerst dat het om vilhena ging
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:30
    Was dit niet die speler die zei de rest van zijn leven voor Feyenoord te willen spelen?
    Vind ik leuk
    tremere +321
    donderdag 24 mei 2018 om 10:33
    Dat was voordat hij de Eredivisie leerde kennen :P
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4489
    donderdag 24 mei 2018 om 10:36
    NEE
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 10:39
    Het blijkt :’)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    donderdag 24 mei 2018 om 10:37
    Je kan de premier league niet aan vent.

    Ga naar spanje.
    Vind ik leuk
    Pimman +722
    donderdag 24 mei 2018 om 10:38
    Ik (Ajaxfan) vind hem een goede spits sowieso voor de eredivisie..
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 10:52
    Op basis van wat? 10 goals in de Eredivisie, bij Feyenoord.
    Dat is volgens mij een dieptepunt.
    Vind ik leuk
    010Fr +914
    donderdag 24 mei 2018 om 11:29
    Geblesseerd geweest maar inderdaad niet zijn beste seizoen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 16:32
    Geblesseerd?
    3 wedstrijdjes toch?
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 11:45
    Oh ja joh, maar 10 doelpunten?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 16:33
    In Feyenoord staan ze daar voor op de Coolsingel.
    10 goals voor hun centrumspits.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    donderdag 24 mei 2018 om 16:36
    Ja klopt op de coolsingel is nog wel eens iets te vieren :)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    donderdag 24 mei 2018 om 19:37
    Jullie vieren het al als een corner aankomt.
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    donderdag 24 mei 2018 om 23:19
    Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:56
    Flikker op debiel
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:00
    Dat zeg je maar tegen je vader als hij dronken in de gordijnen hangt, pikkie.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:28
    maar iig niet op P2......
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:40
    Dat ligt niet echt voor de hand
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:58
    Ajax zou kampioen zijn geworden met deze spits.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1218
    donderdag 24 mei 2018 om 11:03
    Van Wolfswinkel halen. Past denk ik heel goed daar.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:29
    Je vond het toch niet erg om je carrière in Rotterdam af te sluiten? Niet dat ik er rouwig om ben. Ik gun Jørgensson zijn overstap. Het bedrag zal alleen aanzienlijk lager zijn dan in de winterstop. Als je er 15 a 17 miljoen aan over kan houden zeg ik doen. Feyenoord kennende nemen ze eerst contact op met Guidetti, Dost, Janssen en Weghorst waarna ze uiteindelijk Van Wolfswinkel zullen halen😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78305
    donderdag 24 mei 2018 om 12:06
    Guidetti heeft al getekend bij een nieuwe club.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:15
    Dat weet ik. Het was ook meer om aan te duiden dat we bij Feyenoord weer het gebruikelijke lijstje met namen af gaan strepen. 😄
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78305
    donderdag 24 mei 2018 om 14:45
    Oke dan, begreep ik er niet uit maar met jouw uitleg zie ik het.
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    donderdag 24 mei 2018 om 11:30
    Hij kan niet echt zijn mening zeggen,en dat doet hij ook niet.
    Natuurlijk wil hij graag weg.
    Paar prima jaren bij feyenoord gespeeld.
    Maar waar zou hij heen kunnen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 11:36
    Paar? Hij heeft het afgelopen seizoen bijna geen knikker geraakt joh :p
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:32
    Meteen weg doen voor een mooie bod en Ricky van Wolfswinkel halen.
    Vind ik leuk
    Splintair +1407
    donderdag 24 mei 2018 om 13:24
    Alles boven de 15miljoen.. prima
    Vind ik leuk
    Romo +373
    donderdag 24 mei 2018 om 15:20
    Jansen zou dom zijn
    Een speler eerst niet goed vinden, en hem.dan voor veel geld terug halen.
    Jørgensson heeft het goed gedaan maar was dit seizoen matig!

    En een nieuwe spits ga maar zoeken ... buiten van Wolfswinkel zal het moeilijk worden, en aangezien er bij Feyenoord al jaren een scouting zit van lik me reet ben ik erg benieuwd wie er allemaal op hun vakantielijstje staat
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    donderdag 24 mei 2018 om 23:21
    Vente in de spits.Klaar
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jörgensen rekent op zomers vertrek bij Feyenoord: "Ik wil graag verder"