Weghorst: 'Vooral de kuffiejuffrouw, materiaalman en kantinemensen gun ik het'

    Weghorst: 'Vooral de kuffiejuffrouw, materiaalman en kantinemensen gun ik het'

    donderdag 24 mei 2018 om 12:11

    Wout Weghorst had niet verwacht dat FC Emmen naar de Eredivisie zou promoveren. Dat het de club gelukt is, vindt Weghorst alleen maar mooi. De AZ-spits verdiende bij Emmen een transfer naar de Eredivisie.

    "Tussen de Oranje-trainingen door, wat goed uitkwam, ben ik de wedstrijd met een aantal gasten gaan kijken", zegt Weghorst tegen ELF Voetbal. "De meesten geven niet zo om FC Emmen. Voor mij was dit een iets specialer duel. Ik vind het leuk voor Emmen, maar heb niet uitbundig staan juichen. De anderen waren vooral verbaasd dat Sparta in eigen huis verloor."

    Via Emmen kwam Weghorst terecht bij Heracles Almelo in de Eredivisie. Daar is de AZ-spits ze erg dankbaar voor. "Zij hebben mij een podium geboden waardoor ik nu hier kan staan. Ik heb sindsdien altijd goed contact gehad met de club. Met voorzitter Ronald Lubbers, maar ook met spelers als Telgenkamp en Bannink. Die heb ik na de promotie natuurlijk gecontacteerd. Even feliciteren. Maar vooral mensen als de koffiejuffrouw, materiaalman en kantinemensen gun ik het enorm."

    Poll

    Gaat Emmen zich handhaven?

    (1245 stemmen)

    Plaats een reactie

    mike.az +599
    donderdag 24 mei 2018 om 12:13
    Krijg gelijk trek in een lekker bakkie kuffie.......
    Vind ik leuk
    Senna +6293
    donderdag 24 mei 2018 om 12:19
    Je bent Altijd welkom in emmen
    Vind ik leuk
    Koeroe +12634
    donderdag 24 mei 2018 om 12:37
    Ik in de koffiejuffrouw
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:26
    viespeukje!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:15
    Wij hebben een wereld top spits ,maar spelers zoals hem zoude altijd enorm gewaardeerd worde bij nationale elftal van Polen. Fysiek sterk en werkt keihard, geeft alles. Hebben wij waardering voor.
    Dat theater gedrag mag dan wel weer iets minder.

    Maar ik vind het echt een goede spits, helaas past hij niet echt bij het spel van Oranje en komt Depay veel beter tot zijn regt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:17
    Je mag hem hebben, vraag of die de Poolse nationaliteit wil aannemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:22
    Nee, alleen echt Pools bloed. Wij zijn daar iets anders in dan jullie. In Nederland zingen sommige spelers niet eens Het Wilhelmus, wat zou disrespectful en schaamte is. Zou in polen echt niet kunnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:24
    Oké daar ben ik het wel met je eens. Je moet trots zijn voor je land uit te mogen komen!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:20
    Is Pools bloed dan niet rood?
    Vind ik leuk
    John M. +4632
    donderdag 24 mei 2018 om 15:38
    Zingen ze in Polen het Wilhelmus?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12173
    donderdag 24 mei 2018 om 12:19
    Is koffiejuf in het pools ook iets als kawakurwa?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    donderdag 24 mei 2018 om 13:28
    Ik vind polen geen slecht team hebben, maar ze ogen altijd zo hatelijk na elkaar of ze elkaars bloed wel kunnen drinken of is dat gewoon de uitstraling die ze hebben ?
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 24 mei 2018 om 14:16
    Nou ..ik vind die Bram van Polen best wel matig.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    donderdag 24 mei 2018 om 17:28
    Stel dat Weghorst een Pool was. Dat zou er echt niet uitzien als hij naast Lewa stond in de spits.. Lewa is echt een klasbak!
    Vind ik leuk
    Senna +6293
    donderdag 24 mei 2018 om 12:17
    Dat vind ik dan weer mooi van zo jongen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:31
    Het is alleen wel wat onzinnig. Hij was nanelijk vooral bankzitter achter, als ik me het goed herinner, bergkamp. En daar was die nogal verbolgen over destijds volgens mij.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    donderdag 24 mei 2018 om 13:15
    Eerste seizoen 28, tweede seizoen 34 wedstrijden. En daarna verkocht aan de eredivisie. Zoveel zal hij dan ook niet op de bank hebben gezeten
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4319
    donderdag 24 mei 2018 om 12:36
    Ik gun het Emmen best wel maar realistisch gezien zal het heel moeilijk worden om zich in de eredivisie te handhaven en dat zelfde heb ik ook met de Graafschap en Excelsior.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    donderdag 24 mei 2018 om 13:29
    De bal is rond !! Ajax koop elk jaar leuke en duure spelers en die worden de laatse 4 jaar ook geen kampioen en laten dan vaak punten leggen tegen degradatie teams dus alles kan
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 24 mei 2018 om 14:10
    Tja simpel..omdat elk jaar leuke dure spelers vertrekken die ze niet kunnen houden daar wel eens over nagedacht.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    donderdag 24 mei 2018 om 14:41
    Volgens mij zijn het kluivert, Ziyech Onana die perse weg willen en heb ik het niet eens over spelers van 2/4 jaar geleden die persee weg willen
    Vind ik leuk
    Sil95 +10654
    donderdag 24 mei 2018 om 12:38
    Toch mooi voor zo'n club als Emmen dat ze voor het eerst in hun bestaan Eredivisie voetbal mogen gaan spelen! Natuurlijk kun je je afvragen wat een club als Emmen in de Eredivisie te zoeken heeft.. Maar goed , ze hebben het naar mijn mening van harte verdiend. Ze waren Sparta over twee wedstrijden knap de baas. Welkom FC Emmen!
    Vind ik leuk
    Koeien +2361
    donderdag 24 mei 2018 om 12:59
    Emmen doet al jarenlang wel behoorlijk bovenin mee, het zou er natuurlijk een keertje van komen. Bovendien zijn er ook wat leuke spelers vandaan gekomen zoals Dost en Locadia + een reeks anderen die inmiddels vaste kracht in de ED zijn.

    Verder hebben ze met Lukkien een klasbak van een trainer en spelen ze verzorgd en aanvallend voetbal.

    Of ze iets te zoeken hebben in de ED, volgend seizoen zal het uitwijzen, maar ik gun ze het zeker en denk dat ze helemaal niet een modderfiguur gaan slaan.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    donderdag 24 mei 2018 om 12:57
    Wat heeft iedereen toch met koffiejuffrouwen? Zijn sowieso overbodig en om nou te zeggen dat daar een voetbalclub van afhangt...
    Vind ik leuk
    fr0do +1290
    donderdag 24 mei 2018 om 12:58
    Koffiejuffrouw hoort het gezeik aan van personeel dus dat zal met voetbal ook zo zijn, ook kan je vaak een gewoon praatje met haar maken over alledaagse dingen. Onze koffiejuffrouw op het wek noem ik dan vaak ook mijn werk moeder.
    Vind ik leuk
    Koeien +2361
    donderdag 24 mei 2018 om 13:02
    Ik sta op, nog niet wakker
    Ik wankel door het huis als 'n stakker.
    Maar ondanks alles haal ik m'n doel, op het gevoel.
    Ja, ik ben een gebruiker.
    Het pure spul, dus zonder de suiker.
    Ik giet het zwarte goud in een kop,en ik leef weer op
    En de markt wordt stabieler
    De grote winkels werken als dealer
    Een angolees of Braziliaan levert het aan
    Het bevat cafeine, ik loop erop als was 't benzine
    Espresso, supra, altijd loodvrij, dus doet U mij


    Al die lui op kantoren
    Je mag ze in principe niet storen
    Maar als de koffiejuffrouw het wil, ligt alles stil...
    Vind ik leuk
    fr0do +1290
    donderdag 24 mei 2018 om 12:57
    Om het te vieren mooi broodjes kroket uitdelen op het veld. Ik denk dat Kramer wel langskomt om het uit te delen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 24 mei 2018 om 13:06
    Vooral de kuffiejuffrouw, muteriaalman en kuntinemederkers gun ik ut... is dat Achterhuks?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:26
    Wist niet dat Weghorst als een kakker klonk.
    Vind ik leuk
    zwollie +7294
    donderdag 24 mei 2018 om 13:54
    Heeft hij een affaire gehad met de koffiedame?
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 24 mei 2018 om 14:13
    Neehee lees nou toch eens goed.. met de kuffiedame.. dáár deed hij het meu
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2373
    donderdag 24 mei 2018 om 14:13
    Quote;Die heb ik na de promotie natuurlijk gecontacteerd.

    Wout Weghorst die woorden als gecontacteerd uitspreekt........ Kom op VP, geloof je het zelf.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:36
    Ik denk dat de koffiejuffrouw vooral blij is van jouw gezever af te zijn, Wout.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    donderdag 24 mei 2018 om 15:00
    Wuut Weghurst
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:58
    Iedereen jankt nu over het niveau, maar Emmen heeft het gewoon goed gedaan en dan verdien je het in mijn ogen. Of ze handhaven weet ik niet.. maar dat jaartje eredivisie is toch super voor al die supporters daar.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    donderdag 24 mei 2018 om 16:15
    Jezus als er geen nieuws meer is gaan we Weghorst de kwal van Eredivisie quoten.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Weghorst: 'Vooral de kuffiejuffrouw, materiaalman en kantinemensen gun ik het'