Feyenoord strikt 'groot talent': 'De volgende droom: voor Feyenoord 1 voetballen'

    Feyenoord strikt 'groot talent': 'De volgende droom: voor Feyenoord 1 voetballen'

    donderdag 24 mei 2018 om 16:56

    Opnieuw contractnieuws bij Feyenoord. In navolging van Jaron Vicario heeft donderdag ook Naoufal Bannis zijn eerste profcontract getekend in De Kuip.

    Bannis is een zestienjarige spits, die uitkomt voor Feyenoord O17. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2021. "Voor mij is dit een fantastische dag", reageert Bannis op de clubsite. "Ik ben mijn familie en vrienden heel dankbaar. Ik heb hier heel hard voor gewerkt en ze hebben me altijd gesteund."

    Feyenoord nam de talentvolle aanvaller in de zomer van 2016 over van ADO Den Haag. In mei maakte hij indruk door in de mini-Klassieker tussen Feyenoord O19 en Ajax O19 een doelpunt te maken en assist te geven. "Dit contract is een eerste droom die uitkomt. De volgende droom staat alweer klaar: voor het eerste van Feyenoord voetballen. Daar ga ik de komende jaren heel hard aan werken."

    Martin van Geel noemt het vastleggen van Bannis 'een heel goede zaak'. "Naoufal is een groot talent van Varkenoord", aldus de technisch directeur. "Hij is pas net zestien jaar maar hij onderscheidt zich al echt. Naoufal is een veelzijdige, snelle spits die makkelijk scoort. Dit contract is een erkenning voor zijn kwaliteiten."

    Plaats een reactie

    RtdDub +12965
    donderdag 24 mei 2018 om 16:59
    Gewoon volgend jaar met een spitsen duo die bij elkaar opgeteld net zo oud zijn als hun mentor gaan spelen.

    Zo, ontrafel de puzzle maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:43
    Hahah niet zo lastig toch....
    Vind ik leuk
    RtdDub +12965
    donderdag 24 mei 2018 om 22:18
    Als ik het niveau van de doorsnee reactie op deze site lees, zal het voor velen toch lastig worden.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8889
    donderdag 24 mei 2018 om 17:00
    Groot talent of Eeuwig talent.........
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:10
    niet zo negentief gelijk eeuwig talent?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9467
    donderdag 24 mei 2018 om 17:05
    Mooi man en nog lang niet verkopen of verhuren kan zeker in zijn groei zeker nog wel in de toekomst voor Feyenoord 1 wat gaan betekenen.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1850
    donderdag 24 mei 2018 om 17:14
    Weggeplukt uit Den Haag. Heeft voor Haaglandia gespeeld. Daarna een jaar of 4 bij Den Haag. Echt een jongen uit de jeugd van Feyenoord ....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:22
    Volgens mij is Feyenoord daar altijd wel duidelijk in, in tegenstelling tot een aan ander niet bij naam genoemde club uit Noord-Holland.
    Vind ik leuk
    Nuance +9045
    donderdag 24 mei 2018 om 18:01
    Wie zegt dat die uit de jeugd van Feyenoord komt?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21649
    donderdag 24 mei 2018 om 18:03
    Al de zoveelste talent uit de ADO jeugdopleiding. Toch komen er behoorlijk wat talenten door en op de Aftrap doen ze hun werk goed.

    Chapeau!
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    donderdag 24 mei 2018 om 18:18
    Fysieke sterk spits. Scoorde in de jeugd bij ADO aan de lopende band. Deze Haagse Molenwijker heeft 5 jaar in de jeugd bij ADO gespeeld. ADO levert toch een hoop talenten af.

    Succes Bannis!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:53
    Daar zijn ze ook duidelijk in. Moet je het YouTube-filmpje over de contracten maar kijken en dan oordelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    donderdag 24 mei 2018 om 17:58
    Jammer dat die gastjes niet te houden zijn voor ons.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21649
    donderdag 24 mei 2018 om 18:05
    Er staan genoeg soortgelijke of zelfs betere spelers onder contract. Den Haag kan ook niet elk talent vastleggen. Maar dat ze goed bezig zijn op de Aftrap is een feit!
    Vind ik leuk
    Koffieee +236
    donderdag 24 mei 2018 om 18:43
    Zo is het ook voor Feyenoord als man u of chelsea intresse toont.. maar jammer is het idd.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4072
    donderdag 24 mei 2018 om 18:48
    En als het echt goede talenten zijn dan kunnen wij ze ook niet meer houden helaas.
    Vind ik leuk
    Stranger +4966
    donderdag 24 mei 2018 om 19:13
    Die hebben we nog niet gehad "een groot talent"

    Als we nu in Nederland eerst eens beginnen met "hij kan een aardig balletje trappen"
    Dan kun je rond zijn 20 ste gaan spreken over "hij heeft wel talent" en daarna over "misschien wordt het wel een topper" .
    Dan blijven ze misschien wel langer in Nederland hangen en is de klap niet zo groot als ze in het buitenland bij de degradatieclubs op de bank belanden.
    Vind ik leuk
    Splintair +1924
    donderdag 24 mei 2018 om 19:30
    Groot talent of niet. Nl clubs zijn nu gewoon gedwongen ze snel een co tract aan te bieden...anders komen de "grote geld clubs" ze wegkapen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2210
    donderdag 24 mei 2018 om 22:31
    Talent van varkensoord? Is dat ergens in den haag dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 03:51
    Hem vanaf zomer 2016 overnemen van ADO betekend toch dat hij al bijna 2 jaar meedraait daar. Waarom zou je dan niet mogen spreken dat hij op dat moment een talent is van Varkenoord. Niemand zegt daarmee dat hij uit de jeugd komt.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3229
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:40
    We zullen het gaan zien...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:44
    Wacht maar over een paar jaar als de zoon van Robin, Shaqueel gaat doorbreken. Eindelijk eens spitsen ipv.allemaal verdedigers. Zijn genoeg doorgebroken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord strikt 'groot talent': 'De volgende droom: voor Feyenoord 1 voetballen'