Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: Ik denk Engeland

    Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: "Ik denk Engeland"

    donderdag 24 mei 2018 om 17:45

    Andy van der Meyde staat er niet van te kijken dat Tottenham Hotspur aast op Matthijs de Ligt. Donderdag werd de Ajax-verdediger weer aan de Engelse grootmacht gelinkt.

    De Ligt staat ook in de belangstelling van clubs als FC Barcelona, Manchester City en Bayern München. Van der Meyde heeft wel een idee waar de achttienjarige Ajacied terechtkomt. "Ik begrijp dat Tottenham hem in de gaten houdt. Zijn toekomst ligt denk ik ook in Engeland", aldus de oud-speler van Ajax tegen het Italiaanse TeleRadioStereo.

    "Ajax produceert altijd grote talenten. Nu heb je weer De Ligt, voor wie Manchester City en manager Pep Guardiola natuurlijk ook in de markt zijn", vervolgt Van der Meyde, die ook al zijn zegje deed over Justin Kluivert. "En dan heb je natuurlijk ook nog Kasper Dolberg. Hij heeft een moeilijk seizoen gehad, mede door blessures. Maar hij heeft ongelooflijke kwaliteiten."

    Lees ook: 'Tottenham moet clubrecord verpletteren voor De Ligt, ook Ajax-duo op lijstje'

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8338
    donderdag 24 mei 2018 om 17:49
    Tottenham zal voor hem het beste zijn denk ik. Daar krijg je veel meer tijd dan bij de andere topclubs en je speelt weer vertrouwd naast Sanchez.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 17:51
    En wie houdt hij dan uit de basis? Van de huidige basis en wisselspelers?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 24 mei 2018 om 17:53
    Alderweireld gaat waarschijnlijk weg en Tottenham speelt meestal met 3 verdedigers, dus dan wordt het Sanchez, Vertongen en De Ligt centraal.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:02
    Volgens de trainer is de Ligt een zekerheidje
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 18:04
    Ooh... Zeer zeker!

    Tis ook maar de PL, daar krijg je zomaar je plekje in de basis en wat komt dat komt!
    Vind ik leuk
    Nashua +6658
    donderdag 24 mei 2018 om 23:53
    Grappige was dat iedereen vorig seizoen riep "en wie gaat Sanchez dan uit de basis spelen"

    De Spurs kunnen hem goed gebruiken, zeker als ze met 4 verdedigers gaan spelen in de CL.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:56
    Ik heb dat niemand horen roepen, hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:12
    Een zekerheidje ..voor de bank of op de tribune zeker!.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    vrijdag 25 mei 2018 om 02:09
    Persoonlijk verkies ik toch echt de bank.

    Ligt lekkerder!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    donderdag 24 mei 2018 om 18:07
    De Ligt heeft bij Tottenhan echt geen zicht op speeltijd. Hij gaat verthonghen of Sanchez niet uit de basis spelen. Als hij naar Engeland wilt zou hij veel beter naar Liverpool of Arsenal moeten gaan. Daar komt hij sowieso in de basis.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 18:23
    Bij geen een sub- of topclub in de PL kom je sowieso in de basis!

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 02:07]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    donderdag 24 mei 2018 om 18:30
    Dat is waar. Maar bij Arsenal en Liverpool maakt hij wel de meeste kans van alle topclubs.

    Al moet ik het ook nog maar zien of hij de PL aankan. Hij heeft een paar leuke wedstrijdjes, maar maakt ook nog regelmatig. In de ED kom je daar nog mee weg. Maar in de PL worden foutjes keihard afgestraft.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    donderdag 24 mei 2018 om 19:02
    Liverpool zou goed zijn die zoeken nog een goede verdediger, en zou goed zijn voor NL team, de rest komt die niet in de basis en clubs als barca, man city gaan hem verhuren niet dat dat verkeerd is, maar als je ergens ken komen met een kans op speeltijd is altijd leuker
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    donderdag 24 mei 2018 om 19:15
    Ik zou het prima vinden als hij naar Liverpool gaat. Maar als Liverpool supporter zou ik liever een (op dit moment) betere en ervarender verdediger willen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Klopp geïnteresseerd is hem. Liverpool wordt aan best veel verdedigers gelinkt, maar De Ligt staat nooit tussen het lijstje.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    donderdag 24 mei 2018 om 19:19
    Dat klopt maar de helft wat geschreven word is ook nooit waar, en Liverpool is wel een club als ze iemand willen dan willen ze die gene ook en 90%kans dat ze hem dan ook hebben, niet zo als andere clubs die van alles roepen en willen en niks doen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:49
    Jaja dit gaat weer over ons wereld talent. Beste verdediger van Nederland en binnenkort van Europa
    Trots op de Ligt en Ajax
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 17:53
    Zeer zeker en dat heeft hij allemaal bewezen zonder ook maar een prijs te pakken!

    Dat noem je dan ook een ware wonderkind!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18569
    donderdag 24 mei 2018 om 17:56
    Ken je nagaan als ie daadwerkelijk prijzen gepakt zou hebben, wat ze dan willen betalen
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 18:00
    Daar mag jij over dagdromen, over de prijzen die jullie zijn misgelopen de afgelopen jaren.

    Positieve is dat je dan altijd nog je eigenvermogen kunt toejuichen!

    Tis net wat je leuker vindt...

    Cijfertjes of voetbal!
    Vind ik leuk
    Jordi_AFCA +188
    donderdag 24 mei 2018 om 18:04
    Prijzen krijg je ook maar op basis van cijfertjes. Voetbal van zowel PSV als Ajax was niet om aan te zien afgelopen jaar... maar uitgaande van je reactie ben jij dus meer van de cijfers dan het voetbal :P
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 18:08
    Wij hebben de beste voetbal geleverd afgelopen seizoen en zijn terecht kampioen!

    Ik heb zeer zeker genoten van de goals in de laatste minuten.

    De comeback tegen AZ.

    De knotsgekke laatste 10 minuten tegen Groningen.

    De afslachting in Utrecht en vervolgens diezelfde trainer, maar dan in dienst van Ajax met 3-0 naar huis gestuurd in ONS kampioenswedstrijd!

    Ik heb oprecht genoten!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 02:06]
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    donderdag 24 mei 2018 om 22:38
    Ik las laatst ergens dat Eindhoven de slimste gemeente in Nederland is..... Jij trekt met jouw taalgebruik die status wel enigszins in twijfel....:)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 17:59
    Dit allemaal zonder prijzen ja. Hij is amper 2 jaar prof.
    Maak jij je maar geen zorgen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:31
    Volgens de statistieken is Arias de beste en niet de Ligt.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    Volgens de statistieken gaat de Ligt voor veel meer geld weg en naar een grotere club.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:49
    Dat de Ligt meer gaat opleveren is toch ook niet zo gek. Of hij voor een grotere club gaat spelen valt nog te bezien. Arias was afgelopen seizien niet voor niets de beste speler op de Nederlandse velden.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1764
    donderdag 24 mei 2018 om 20:48
    Man man wat een irritante eikel ben jij zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:36
    Waarom?
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    donderdag 24 mei 2018 om 17:52
    Nog een jaartje Ajax, dan volgend jaar verkopen met nog een jaar verhuur als onderdeel van de deal!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11341
    donderdag 24 mei 2018 om 17:58
    Gewoon nog 2 jaar houden, zo'n goede speler kun je niet kopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:14
    Kijk naar Sanchez
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    donderdag 24 mei 2018 om 17:52
    Tja je doet er niks tegen. Je kan nog roepen dat je trouw blijft aan je club, maar als ze veel bieden en je zaakwaarnemer ziet euro tekens, dan ben je al weg. Liever dat de spelers nog even blijven, maar met die media gekte en rijke eigenaren is de kans klein
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 24 mei 2018 om 17:58
    Het is volgens mij niet meer dan normaal dat je zaakwaarnemer zich focust op de €, daar wordt hij ook voor betaald.

    Een overeenkomst teken je toch echt wel zelf!
    Vind ik leuk
    Dezeun +3404
    donderdag 24 mei 2018 om 18:08
    Grwaagde voorspelling
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:13
    Een van Nostradamus?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:13
    Nostradamus is jaloers op hem. Hoe die van der Meyde kan voorspellen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    donderdag 24 mei 2018 om 18:18
    Je zal Andy als promotor van je producten hebben.....
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    donderdag 24 mei 2018 om 22:33
    Of je zal m thuis hebben....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    donderdag 24 mei 2018 om 23:15
    als schoonmaakmiddel gaat het nog
    Vind ik leuk
    NESAFCA +136
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    Gewoon jaartje blijven en dan schitteren bij Pep of Barca.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    donderdag 24 mei 2018 om 18:51
    Als het allemaal waar is zou ik Bayern München kiezen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    Je kun niet denken leeghoofd
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 24 mei 2018 om 20:10
    Van der Meyde is een mislukte voetballer en zou alleen daarom al zijn mond moeten houden!
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    donderdag 24 mei 2018 om 22:32
    Zo kan ik ook voorspellen.... 'Ik denk Engeland maar misschien ook Spanje of Italie..'
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: "Ik denk Engeland"