Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: Ik denk Engeland

Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: "Ik denk Engeland"

Gepubliceerd: donderdag 24 mei 2018 om 17:45do 24-05-2018 om 17:45

Andy van der Meyde staat er niet van te kijken dat Tottenham Hotspur aast op Matthijs de Ligt. Donderdag werd de Ajax-verdediger weer aan de Engelse grootmacht gelinkt.

De Ligt staat ook in de belangstelling van clubs als FC Barcelona, Manchester City en Bayern München. Van der Meyde heeft wel een idee waar de achttienjarige Ajacied terechtkomt. "Ik begrijp dat Tottenham hem in de gaten houdt. Zijn toekomst ligt denk ik ook in Engeland", aldus de oud-speler van Ajax tegen het Italiaanse TeleRadioStereo.

"Ajax produceert altijd grote talenten. Nu heb je weer De Ligt, voor wie Manchester City en manager Pep Guardiola natuurlijk ook in de markt zijn", vervolgt Van der Meyde, die ook al zijn zegje deed over Justin Kluivert. "En dan heb je natuurlijk ook nog Kasper Dolberg. Hij heeft een moeilijk seizoen gehad, mede door blessures. Maar hij heeft ongelooflijke kwaliteiten."

Lees ook: 'Tottenham moet clubrecord verpletteren voor De Ligt, ook Ajax-duo op lijstje'

Plaats een reactie

voetbal!!! +9010
donderdag 24 mei 2018 om 17:49
Tottenham zal voor hem het beste zijn denk ik. Daar krijg je veel meer tijd dan bij de andere topclubs en je speelt weer vertrouwd naast Sanchez.
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
donderdag 24 mei 2018 om 18:07
De Ligt heeft bij Tottenhan echt geen zicht op speeltijd. Hij gaat verthonghen of Sanchez niet uit de basis spelen. Als hij naar Engeland wilt zou hij veel beter naar Liverpool of Arsenal moeten gaan. Daar komt hij sowieso in de basis.
Vind ik leuk
Foebele +53739
donderdag 24 mei 2018 om 17:52
Nog een jaartje Ajax, dan volgend jaar verkopen met nog een jaar verhuur als onderdeel van de deal!
Vind ik leuk
ruud wubbers +19826
donderdag 24 mei 2018 om 17:58
Gewoon nog 2 jaar houden, zo'n goede speler kun je niet kopen.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 24 mei 2018 om 17:52
Tja je doet er niks tegen. Je kan nog roepen dat je trouw blijft aan je club, maar als ze veel bieden en je zaakwaarnemer ziet euro tekens, dan ben je al weg. Liever dat de spelers nog even blijven, maar met die media gekte en rijke eigenaren is de kans klein
Vind ik leuk
Dezeun +5669
donderdag 24 mei 2018 om 18:08
Grwaagde voorspelling
Vind ik leuk
stratumseind +187304
donderdag 24 mei 2018 om 18:18
Je zal Andy als promotor van je producten hebben.....
Vind ik leuk
NESAFCA +175
donderdag 24 mei 2018 om 18:35
Gewoon jaartje blijven en dan schitteren bij Pep of Barca.
Vind ik leuk
Vato75 +2218
donderdag 24 mei 2018 om 18:51
Als het allemaal waar is zou ik Bayern München kiezen
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 19:20
Je kun niet denken leeghoofd
Vind ik leuk
HupHolland +3245
donderdag 24 mei 2018 om 20:10
Van der Meyde is een mislukte voetballer en zou alleen daarom al zijn mond moeten houden!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws