Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: Ik denk Engeland

    Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: "Ik denk Engeland"

    donderdag 24 mei 2018 om 17:45

    Andy van der Meyde staat er niet van te kijken dat Tottenham Hotspur aast op Matthijs de Ligt. Donderdag werd de Ajax-verdediger weer aan de Engelse grootmacht gelinkt.

    De Ligt staat ook in de belangstelling van clubs als FC Barcelona, Manchester City en Bayern München. Van der Meyde heeft wel een idee waar de achttienjarige Ajacied terechtkomt. "Ik begrijp dat Tottenham hem in de gaten houdt. Zijn toekomst ligt denk ik ook in Engeland", aldus de oud-speler van Ajax tegen het Italiaanse TeleRadioStereo.

    "Ajax produceert altijd grote talenten. Nu heb je weer De Ligt, voor wie Manchester City en manager Pep Guardiola natuurlijk ook in de markt zijn", vervolgt Van der Meyde, die ook al zijn zegje deed over Justin Kluivert. "En dan heb je natuurlijk ook nog Kasper Dolberg. Hij heeft een moeilijk seizoen gehad, mede door blessures. Maar hij heeft ongelooflijke kwaliteiten."

    Lees ook: 'Tottenham moet clubrecord verpletteren voor De Ligt, ook Ajax-duo op lijstje'

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8685
    donderdag 24 mei 2018 om 17:49
    Tottenham zal voor hem het beste zijn denk ik. Daar krijg je veel meer tijd dan bij de andere topclubs en je speelt weer vertrouwd naast Sanchez.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2957
    donderdag 24 mei 2018 om 18:07
    De Ligt heeft bij Tottenhan echt geen zicht op speeltijd. Hij gaat verthonghen of Sanchez niet uit de basis spelen. Als hij naar Engeland wilt zou hij veel beter naar Liverpool of Arsenal moeten gaan. Daar komt hij sowieso in de basis.
    Vind ik leuk
    Foebele +54864
    donderdag 24 mei 2018 om 17:52
    Nog een jaartje Ajax, dan volgend jaar verkopen met nog een jaar verhuur als onderdeel van de deal!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13326
    donderdag 24 mei 2018 om 17:58
    Gewoon nog 2 jaar houden, zo'n goede speler kun je niet kopen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 24 mei 2018 om 17:52
    Tja je doet er niks tegen. Je kan nog roepen dat je trouw blijft aan je club, maar als ze veel bieden en je zaakwaarnemer ziet euro tekens, dan ben je al weg. Liever dat de spelers nog even blijven, maar met die media gekte en rijke eigenaren is de kans klein
    Vind ik leuk
    Dezeun +4561
    donderdag 24 mei 2018 om 18:08
    Grwaagde voorspelling
    Vind ik leuk
    stratumseind +164286
    donderdag 24 mei 2018 om 18:18
    Je zal Andy als promotor van je producten hebben.....
    Vind ik leuk
    danny9874 +2192
    donderdag 24 mei 2018 om 22:33
    Of je zal m thuis hebben....
    Vind ik leuk
    stratumseind +164286
    donderdag 24 mei 2018 om 23:15
    als schoonmaakmiddel gaat het nog
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 24 mei 2018 om 18:35
    Gewoon jaartje blijven en dan schitteren bij Pep of Barca.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 24 mei 2018 om 18:51
    Als het allemaal waar is zou ik Bayern München kiezen
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:20
    Je kun niet denken leeghoofd
    Vind ik leuk
    HupHolland +2168
    donderdag 24 mei 2018 om 20:10
    Van der Meyde is een mislukte voetballer en zou alleen daarom al zijn mond moeten houden!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2192
    donderdag 24 mei 2018 om 22:32
    Zo kan ik ook voorspellen.... 'Ik denk Engeland maar misschien ook Spanje of Italie..'
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Meyde voorspelt toekomst van gewilde Ajacied: "Ik denk Engeland"