Van Bronckhorst bedreigd: 'Zoon verteld waarom hij z'n account moest verwijderen'

    Van Bronckhorst bedreigd: 'Zoon verteld waarom hij z'n account moest verwijderen'

    donderdag 24 mei 2018 om 19:20

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft dit seizoen een moeilijke periode door moeten maken. De 43-jarige Rotterdammer en zijn gezin hebben meerdere anonieme bedreigingen ontvangen.

    Volgens Van Bronckhorst is zijn gezin nog het meest getroffen door alle bedreigingen. "Mijn jongste zoon wist het niet. Die moest ik dus gaan vertellen wat er allemaal speelde en waarom hij zijn social media-accounts moest verwijderen", vertelt de Feyenoord-trainer aan FOX Sports in zijn terugblik op het seizoen. Van Bronckhorst kijkt achteraf echter met een voldaan gevoel terug op de situatie. "We hebben als gezin goed opgepakt en besproken met elkaar. En uiteindelijk zijn wij er ook sterker uitgekomen."

    De bedreigingen aan het adres van de Feyenoord-trainer werden in maart openbaar gemaakt door het Algemeen Dagblad. Het management van Van Bronckhorst had een dossier opgebouwd met screenshots van onvriendelijke berichten die de trainer via social media ontving.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18778
    donderdag 24 mei 2018 om 19:24
    Kansloze mensen. Internet helden die vanachter hun toetsenbord de stoerste taal hebben en mensen de meest walgelijke dingen toe wensen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21353
    donderdag 24 mei 2018 om 19:38
    Beetje net zoiets als de gemiddelde vp account zeg maar
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18778
    donderdag 24 mei 2018 om 20:13
    Dat leek me duidelijk:)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 20:36
    Net zoals de gemiddelde Feyenoord VP account bedoel je ;-)

    Warme club dat Feyenoord zeg. 1 legioen toch?
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    donderdag 24 mei 2018 om 20:47
    ik vind de inhoud van jouw reacties echt heel erg achteruit gegaan. Ik had jou toch wel slimmer ingeschat dan een slaafse volger van de club uit Amsterdam. Kortzichtig om op basis van bedreiging van een idioot het Legioen over 1 kam te scheren. Het houd je wel bezig Feyenoord.


    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:11
    Zie voorbeelden genoeg hier op VP.

    Maar bij VP staan feiten gelijk aan trollen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Nuance +9035
    donderdag 24 mei 2018 om 21:54
    Jij stelt dat het gemiddelde VP Feyenoordlid in staat zou zijn Van Bronckhorst te bedreigen. En dan met een smiley erachter. Dus weer grappig proberen te zijn over de rug van anderen, maar het ondertussen wel even gezegd hebbend. Terwijl het klinklare onzin is, en jij noemt dat feiten. Jij bent de grootste troll die hier rondsluipt. Kwijlend en wachtend op Feyenoordtopics. Triest.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:43
    Zoo hey jij hebt mij door man...

    Je hebt weer een geweldige prestatie geleverd vandaag. Be proud of it!
    Vind ik leuk
    Legion73 +132
    donderdag 24 mei 2018 om 23:05
    rotterdams ajaxcied?
    man man man en dan nog met een x.
    het zou me niet verbazen dat jij er meer van weet
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:39
    Jij bent mijn personal spellingbitch nr 556
    Vind ik leuk
    Guust +5583
    donderdag 24 mei 2018 om 23:12
    Komen er steeds meer hier, en VP laat het gebeuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:24
    Wat een stel randdebielen joh zo laf eerst bij Kramer toen Vejinovics nou weer Gio echt geen woorden voor.
    Vind ik leuk
    meinema +1313
    donderdag 24 mei 2018 om 20:07
    Maar daden
    Vind ik leuk
    bits +5297
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:52
    Gelukkig bleef het bij woorden ;).
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26073
    donderdag 24 mei 2018 om 19:28
    Triest.. Voetbal is een prachtig spel maar sommige nemen het veel te serieus. Bedreigingen gaan veel en veel te ver..
    Vind ik leuk
    Utca030 +12988
    donderdag 24 mei 2018 om 19:35
    Wat een stoere jongens zijn dat.
    Vind ik leuk
    Gilze +171
    donderdag 24 mei 2018 om 19:40
    In en in triest dat zulke dingen gebeuren
    Ze zouden die gasten aan de schandpaal moeten zetten
    Vind ik leuk
    Deck010 +6726
    donderdag 24 mei 2018 om 19:50
    Bah bah....en het ergste is nog wel dat het waarschijnlijk van die puistenkopjes zijn die geen benul hebben van wat ze aanrichten. Tenminste, dat hoop ik dan maar. Als dat niet zo is dan moet je jezelf bijna schamen om op zondag met dat soort debielen je club staat aan te moedigen. Ik wil sowieso niet geassocieerd worden met dit soort Feyenoord "supporters".
    Vind ik leuk
    Founder +246
    donderdag 24 mei 2018 om 19:50
    Ongelofelijk. Wie doet zoiets. Mede door hem een kampioenschap. Jaartje later mindere prestaties en dan kotsen ze je uit. Nep-supporters. Winnen doe je samen. Verliezen ook,
    Vind ik leuk
    JustH +15224
    donderdag 24 mei 2018 om 19:59
    Ze kotsen een trainer al uit, als die man een maand bezig is.
    Vind ik leuk
    Founder +246
    zondag 27 mei 2018 om 10:25
    idd
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 24 mei 2018 om 19:50
    Oh ja het is bijna zomertijd dan komen er weer nieuwe accounts online.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12701
    donderdag 24 mei 2018 om 19:54
    Allemaal neer knuppelen, laffe honden!
    En dat terwijl Gio "gewoon" 4 prijzen heeft gepakt in 3 jaar en daarmee succesvolste trainer van Feyenoord is.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:57
    Hoe haal je het in je botte kop om de meest sympathieke trainer op de Nederlandse velden te bedreigen. De beste coach? Nee. Maar wel een volksheld die met zijn generatie de grootste successen in het Nederlands voetbal sinds 1978 heeft behaald.
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    donderdag 24 mei 2018 om 20:24
    En hij heeft vgm ook nog met feyenoord successen gehaald. Belachelijk dat dat soort mensen zichzelf 'supporters' noemen! Eiegen helden bedreigen kan gwn niet! Die hoor je toe te zingen als supporter.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Romo +748
    donderdag 24 mei 2018 om 20:11
    Oud nieuws brengen, daar zijn jullie goed in.
    Misschien moeten jullie eens het voorbeeld geven en die idioten hier op.VP gaan weren
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    Niet normaal, Gio is een echte mister Feijenoord, een held en hem dan zo bedreigen, sukkels.
    Vind ik leuk
    bartjeee +683
    donderdag 24 mei 2018 om 20:22
    Weg met dit soort sukkeltjes die zichzelf 'supporters' noemen!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2192
    donderdag 24 mei 2018 om 20:25
    Zo godvergeten triest dit! Ik ben weliswaar ajacied maar Van Bronckhorst heeft na 18 jaar Rotterdam weer de landstitel bezorgd, 2 x KNVB-beker en de JC-schaal...... En het lijkt me nog een super aardige kerel ook! Onvoorstelbaar!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:15
    Goed gesproken, Amsterdamse vriend. Helemaal mee eens. Gio ongeveer dezelfde leeftijd. Hij alleen jaartje ouder. Hij 5-2.75. Ik 9-6-76.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4701
    donderdag 24 mei 2018 om 20:33
    Met zulke "supporters" heb je geen vijanden meer nodig.
    Vind ik leuk
    frnk86 +6
    donderdag 24 mei 2018 om 21:16
    Diep triest
    Vind ik leuk
    040Dazal! +278
    donderdag 24 mei 2018 om 22:39
    Het blijven randdebielen die dit soort dingen doen. Hebben 0,0 te maken met feyenoord supporters maar kortsluiting in die bovenkamer. Van Bronckhorst heeft het uitstekend gedaan en buiten dat is en blijft het kansloos om mensen te bedreigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:03
    Die hebben geen leven. Get a life, zou ik willen zeggen tegen die kanslozen. Het bekeravontuur heeft veel vergoed.
    Met een mogelijk kampioenschap volgend seizoen hebben die kanslozen volgend seizoen helemaal geen poot op te staan. Elke club heeft zo'n groepering, Rotterdamse Ajaxcied. Jouw cluppie ook. Kansloze reactie dit. Kieft weet wel beter. Ijskoude club zei die ooit. Hij heeft gelijk. Dit zijn geen Feyenoordsupporters. Geen echte in ieder geval.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 08:10]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst bedreigd: 'Zoon verteld waarom hij z'n account moest verwijderen'