Vertrouwen in Feyenoorder: 'Behoort tot de beste spitsen in zijn leeftijdsklasse'

    Vertrouwen in Feyenoorder: 'Behoort tot de beste spitsen in zijn leeftijdsklasse'

    donderdag 24 mei 2018 om 21:31

    Cor Adriaanse denkt dat Dylan Vente een mooie carrière tegemoet gaat. Als jeugdtrainer van Feyenoord heeft hij een belangrijk aandeel in de doorbraak van de negentienjarige spits in De Kuip.

    "Dylan is een hele prettige, leergierige jongen. Een knul die nooit zeurt. Een echte Rotterdammer dus", zegt Adriaanse tegen Voetbal International. "Als aanvaller is hij balvast, kopsterk, goed in de combinatie en prima in de afronding. In zijn leeftijdsklasse behoort hij daarmee tot de beste spitsen van Nederland."

    "Maar laten we niet te hard van stapel lopen", vervolgt Adriaanse, die Vente in de B1 en A1 onder zijn hoede had. "Dylan komt net kijken. Ik vind dat hij zowel fysiek als in zijn houding stappen moet maken. Dylan zou wat brutaler moeten worden. In de goede zin van het woord, bedoel ik."

    "In de harde wereld die de voetballerij is, moet je voor jezelf op durven komen. En dat mis ik nog een beetje bij Dylan. Die jongen is te bescheiden. Als dat eruit gaat, en hij wordt sterker, zie ik een hele mooie toekomst voor hem weggelegd als voetballer", besluit Adriaanse.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Heeft Vente de potentie om Jörgensen op te volgen?

    (6021 stemmen)

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12097
    donderdag 24 mei 2018 om 21:37
    Ik zou Jorgensen verkopen en Vente mooi spits no1 maken.. En dan nog wel een ervaren extra spits aantrekken als backup..
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18446
    donderdag 24 mei 2018 om 21:48
    Ze hebben van Persie toch?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    donderdag 24 mei 2018 om 21:53
    Die speelt vooral op 10, lijkt me ook zijn beste positie..
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6326
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:11
    Want? Daar moet hij veel meer meters maken... Plus hij kan met zijn loopacties in de spits juist nog meer gaten trekken. Daar komt hij nu minder aan toe.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:42
    Waarom moet dat ? Gewoon een vrije rol geven met 2 man achter zich die het vuile werk opknappen.. Op 10 heeft hij, de weinige wedstrijden die hij wel heeft gespeeld, het prima gedaan..
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6326
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:42
    Omdat hij dan over de spits heen moet bewegen, tussen de linies moet komen etc. En een vrije rol betekend niet dat hij in de spits kan blijven staan, want daar staat de spits.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2032
    donderdag 24 mei 2018 om 22:20
    van persie? 1 half wedstrijdje om de week?
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    donderdag 24 mei 2018 om 22:50
    En zelfs dan de beste speler in de eredivisie zijn.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2032
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:04
    Wat een gelul.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1554
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:39
    Je bedoel je eigen verhaaltje? Je ben gewoon weer 1 van de zovelen zuigertje hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:37
    Die komt er wel als ze hem rustig brengen of jaartje uitlenen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 21:39
    Mooi een echt Feyenoord talent,weer een .
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:42
    Nou dat moeten we eerst maar eens even bekijken he
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 21:43
    Kijken mag maar je blijft er wel vanaf.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5724
    donderdag 24 mei 2018 om 21:51
    We werken niet bij PSV ;0)

    Of is het nog te vroeg om daar grappen over te maken?

    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:53
    Mag gewoon hoor... als k zie wat hier de hele dag over en weer word gezegd is dit een bescheiden grap! Moet kunnen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 21:54
    Als Marc dit hoort stuurt hij meteen flappie naar Rotterdam om te onderhandelen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 22:49
    Eigenlijk is het niet zo'n slimme grap;-)

    De broertjes Maduro uit de Feyenoord jeugd!
    Noa lang uit de Feyenoord jeugd;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:50
    Ja stelen kunnen ze wel. En straks zeggen dat ze door hen zo goed zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:54
    Noem er 3 die doorgebroken zijn de afgelopen 5 jaar
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5724
    donderdag 24 mei 2018 om 21:57
    De Vrij, Kongolo, Karsdorp
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:09
    Kongolo was 6 jaar geleden
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 22:00
    Toure,Beek.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:07
    Ik bedoel net zoals de ligt dat die minimaal 25 mil gaat opleveren
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    donderdag 24 mei 2018 om 22:17
    Oja jij noemt er 1 en wij moeten er 3 tegenover zetten? Karsdorp en Kongolo gewoon 30 mln euro....Vilhena gaat ook rond de 10 opleveren (hoop ik althans). Prima bedragen....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:35
    Ja samen maar als ik er 3 van ajax samen noem( frenkie ziyech de ligt) dan krijgen we minimaal 100 mil ( frenkie 30 Ziyech 35 matthijs (minimaal) 60) en dan praat ik ook niet een over kluivert, onana, vd beek, tagliafico, dolberg en neres
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    donderdag 24 mei 2018 om 22:50
    Van alles wat je opnoemt zijn er drie niet gekocht;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 03:20
    Oja want vrouwen zijn ook echt niet gerkocht
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 03:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:45
    Volgens mij zijn de ligt dopberg onana kluivert vd beek de jong niet gekocht en van wat jij kpnoemt zijn er ook maar 3 niet gekocht
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:18
    dolberg gekocht in Denenmarken
    Onana gekocht van Barcalona
    De Jong gekocht van Willem 2
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:27
    Ok, maar jij noemt er 3 uit eigen jeugd die samen waarschijnlijk bij elkaar 40 mil op gaan leveren en vd beek de ligt en kluivert gaan samen minimaal 90 opleveren en als nouri nog had kunnen voetballen en hij speelde een goed swizoen kon hij ook 25/30 mil opleveren dus ajax hun jeugd is veel beter
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:42
    Even voor jou ik heb niets genoemd.
    Ik heb alleen aangegeven dat niet alles wat je op noemde eigen jeugd is ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:05
    Sorry was iand anders:)
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:57
    Dat probleem kennen we allemaal;-) Het is niet even duidelijk allemaal.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    donderdag 24 mei 2018 om 22:51
    Gelukkig draait het niet (alleen) om de centen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:38
    Zoveel geld... en hoeveel prijzen in de afgelopen vijf jaar?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:42
    Jong, vrouwen 2x kampieoen knvb beker vrouwen 1x( en miss 2), edivisie, moet ik doorgaan?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:47
    Je investeerd dus miljoenen om vrouwen 2x kampioen te laten worden? En miljoenen uit te geven om het tweede elftal kampioen te laten worden in de JPL? Haha wat een gelul man.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8371
    donderdag 24 mei 2018 om 22:49
    Je vergeet de fifa gamer... En misschien ook de kirfballers en paaldansers?
    Vind ik leuk
    Legion73 +78
    donderdag 24 mei 2018 om 22:57
    Hahahah,de paaldansers
    ik ga stuk helemaal stuk hier
    Vind ik leuk
    Peast22. +71
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:31
    Nou, ik zou me toch maar zorgen maken over Vente. Wanneer Adriaanse aangeeft dat hij een van de beste spitsen van Nederland is in zijn leeftijdscategorie, ben je dan wel goed genoeg voor Feyenoord 1? Hij zegt hier dus dat er alleen al in Nederland gelijkwaardige en eigenlijk betere spitsen zijn van zijn leeftijd.....en dan zeggen dat Vente te bescheiden is, hahaha. Dan moet Vente sowieso niet luisteren naar Adriaanse, die is zelf veel te bescheiden in zijn menig over Vente.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:40
    FF off topic. Nu op NPO2 De staat van Oranje. In de eerste aflevering volgen ze ontwikkeling van het Duitse voetbal. Altijd leuk, gluren bij de buren
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:42
    Dat klopt voor al bij de buurvrouw hwahaha. ;-)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 21:47
    Ik dacht buurman???
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:50
    Val jij op mannen dan.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3605
    donderdag 24 mei 2018 om 21:52
    Jij heb ik gehoord ,maar ik zeg niet van wie.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:48
    Eerst zien dan geloven, Nederland heeft echt een nieuwe spits nodig, wat er nu rondloopt is te oud of niet goed genoeg, hopen dan Janssen het nog gaat waarmaken ergens want naast hem zijn er niet veel mogelijkheden meer.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1593
    donderdag 24 mei 2018 om 21:49
    'Een knul die nooit zeurt, een echte Rotterdammer dus.....' Godver, als Rotterdammers érgens goed in zijn.....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:44
    En in het bedreigen van hun eigen trainert niet te vergeten
    Vind ik leuk
    Legion73 +78
    donderdag 24 mei 2018 om 23:00
    Misschien was dat wel het werk van jaloerse boefjes?
    Je weet wel, die gasten die een bus opwachten en hun beste speler belagen.
    Pffff man
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:37
    Of die de ruiten van het Maasgebouw ingooien terwijl er kinderen rondliepen....jajaa makkelijk he wijzen ;-)
    Vind ik leuk
    munkikiii +1650
    donderdag 24 mei 2018 om 22:06
    Nou dolberg vindt ik bijvoorbeeld een klasse beter ook 19
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:38
    Mbappe, rashford, noem ze maar op. Niks beste in zijn leeftijdsklasse..
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    donderdag 24 mei 2018 om 22:53
    Lezen.... De beste Nederlandse spitsen in zijn leeftijdsklasse
    Vind ik leuk
    munkikiii +1650
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:50
    Ik denk wel dat ie bedoelt op de Nederlandse velden haha
    Vind ik leuk
    dijkie87 +695
    donderdag 24 mei 2018 om 22:15
    niks bijzonders matige speler
    Vind ik leuk
    remakil +5558
    donderdag 24 mei 2018 om 22:25
    Is het Vente hype week bij VP?
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:51
    Ze worden weer arrogant naar al 4 jaar geen prijs te hebben gepakt.. En voordat je een arrogante reactie terug typt, ja Feyenoord had dat jaren niet maar dat is voorbij!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:52
    Ja, echt ? Uhu, ja echt.
    Vind ik leuk
    14forever +8500
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:05
    Zal wat meer moeten.gaan spelen op een niveau hoger dan de.beloftencompetitie. leek me een speler met potentie,.de paar keer dat ik hem op de buis zag spelen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1942
    vrijdag 25 mei 2018 om 06:29
    Zeer beperkt spitsje.. Maarja als feyenoord hier genoegen mee neemt is dat natuurlijk prima!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:52
    Zeer beperkt ? Waar haal je dat vandaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:03
    Vente is nog niet klaar om Jorgensen op te volgen, Haal een goede spits of het wordt weer een kut seizoen in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Cookee +9989
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:44
    Iets meer aanwezig zijn zou mooi zijn, bal opeisen is nog te vroeg.
    Hij is nu zeer begaan met het team en dat is mooi, ik hoop dat hij zich meer zal gaan laten zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vertrouwen in Feyenoorder: 'Behoort tot de beste spitsen in zijn leeftijdsklasse'