Van Bronckhorst: 'Ik was verbaasd, omdat het in mijn ogen gewoon ondenkbaar is'

    Van Bronckhorst: 'Ik was verbaasd, omdat het in mijn ogen gewoon ondenkbaar is'

    donderdag 24 mei 2018 om 22:56

    Michiel Kramer baarde eind december opzien door in de rust van het bekerduel van Feyenoord met Heracles Almelo een broodje kroket te eten. Trainer Giovanni van Bronckhorst van de Rotterdammers kan er met zijn verstand niet bij.

    "Ik kreeg het eigenlijk direct mee na het fluitsignaal, toen ik terugkwam in de kleedkamer en Jan (de Jong, red) en Martin (van Geel, red.) mij daarop aanspraken. Ik was verbaasd, omdat het in mijn ogen gewoon ondenkbaar is dat zoiets gebeurt", zegt Van Bronckhorst bij FOX Sports. 'Kroketgate' leidde het vertrek van Kramer bij Feyenoord in. De spits vertrok uiteindelijk naar Sparta.

    Van Bronchorst was niet opgelucht toen Kramer was vertrokken. "Niet opgelucht. Ik voel me nog steeds verantwoordelijk voor mijn spelers, dus ook voor Michiel. Ik heb een hoop gesprekken met hem gehad. Ook over de manier hoe hij steeds weer in de media komt. Het eten van een broodje kroket is niet waardoor jij in de media moet komen."

    "Michiel is vanuit de kern gewoon een heel zachtaardige man, die heel veel gevoel heeft ook voor andere mensen. Dat is de andere kant van Michiel", vervolgt de coach. "Maar hij heeft ook een kant waarbij hij het zichzelf onnodig moeilijk maakt. Dat zijn wel momenten die voor hem bepalend zijn geweest. Maar hij heeft ook zijn waarde gehad voor Feyenoord."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Horas +425
    donderdag 24 mei 2018 om 23:10
    Gio blijft toch altijd netjes en beschaafd. Ook een klasse.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:03
    Is inderdaad een prima uithangbord voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:35
    Net als Cocu en in het verleden Frank de Boer. Heel goed van die mannen. Nu wij nog op VP.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 25 mei 2018 om 03:07
    Ik vond het leuk toen ze tegelijkertijd hoofdtrainer waren. Aanstaande zondag zijn ze weer verenigd in het kader van testimonial Kuijt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:41
    Al vermoed ik dat iedereen bij Feyenoord die dagelijks met Kramer te maken heeft gehad, precies hetzelfde over de persoon Kramer zou zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:30
    Zo te lezen heeft Kramer een iets complexere persoonlijkheid dan menigeen hier denkt.
    In elk geval prettig dat Van Bronckhorst niet in de 'kom laten we in de komkommertijd nog even wat olie op het vuur groeien'-tactiek van FOX Sports tuint.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:12
    Gio heeft bij feyenoord (Ajax), Rangers (Celtic), Arsenal (Spurs) en Barca (Real) gespeeld.
    Iedere sufkut van fox die denkt uitspraken van Gio te kunnen gebruiken voor olie op het vuur moest nog maar eens een keer hard nadenken.
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +147
    donderdag 24 mei 2018 om 23:10
    Dit broodje is beschimmeld!!
    Vind ik leuk
    Thilo +2490
    donderdag 24 mei 2018 om 23:11
    Die Michiel heeft wel humor
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:12
    Ik heb gehoort dat Feyenoord hierom Zeefuik toch niet haalt.
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    donderdag 24 mei 2018 om 23:17
    Geweldige kerel die van Bronckhorst daar mag Feyenoord blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 23:24
    Gio deze man is een voorbeeld, zo zijn er niet veel geweldige prof en een mooi mens. En dat voor iemand die 020 door de aderen geeft lopen
    Vind ik leuk
    Nouwske +1989
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:45
    Juist daarom. Met 010 bloed was het wrss een kansloze havenslaaf geweest
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:16
    Aan kansloze forumnisten hier geen gebrek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:41
    Toevallig allemaal met een dubbel accountje en voor dezelfde club... Vreemd...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:34
    Niet reageren. Als iemand geen positieve aandacht krijgt, probeert die 't langs de negatieve route. Reactie = succes = voortzetting negatief gedrag. Geen reactie = terugtrekken of beter gedrag. Wel ff volhouden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:57
    Ja klopt, maar soms kan ik het toch niet laten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:34
    Ik ook niet ;-)
    Vind ik leuk
    normaal72 +509
    donderdag 24 mei 2018 om 23:26
    Wat een drukte om broodje kroket maaar hoe word als kramer er 25 in een seizoen inschiet maken ze zich dan ook druk om een broodje kroket ..............
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:02
    Dan moet de hele selectie verplicht aan de kroketten. Simpel, zo werkt het.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4733
    vrijdag 25 mei 2018 om 05:54
    Precies, ben benieuwd wat er dan was gebeurt.Nu is t makkelijk slachtofferen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    donderdag 24 mei 2018 om 23:31
    Klote kramer is toch verschrikkelijk belangrijk geweest.

    Daarom blijft kun je niet negatief zijn. Die 3-3 tegen utrecht en die 2-1 tegen nec waren 4 kostbare punten.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2793
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:18
    En wat dacht je van zijn conditie?
    Eerst het stadion uit rennen, een broodje kroket halen, terug rennen en het broodje opeten voordat het koud werd.
    En dat allemaal in de rust! ;-)
    Vind ik leuk
    5by5 +1235
    vrijdag 25 mei 2018 om 01:39
    Waarom een speler zwart maken als het voor de rest een goede kerel is. Petje af voor van Bronckhorst
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:01
    Feyenoord, kom liever met transfer nieuws, of gaan we weer tweede rangs spelers kopen?
    Dit kroket verhaal hebben we al maanden gelezen
    Vind ik leuk
    Kramertje +802
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:16
    Kramer is gewoon een aardige gast, neemt de tijd voor iedereen

    alleen in de wedstrijd als er dingen tegen hem gaan spelen dan heeft ie wat moeite om zijn Eigen in controle te houden en dat is jammer anders zou ie waarschijnlijk wel iets verder zijn gekomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:33
    Ik ben van mening dat Gio een topcoach is. Hij heeft een laag ego : het draait niet om hem maar om de groep. Ook een man die ja kan vertrouwen en vertrouwen geeft. Ik ben het niet altijd eens met zijn keuzes maar wel erg tevreden.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:41
    Kan iemand me bijpraten waarom wielrenners tijdens een koers wel eten en drinken en waarom deze man geen broodje mag eten?
    Of zocht Feijenoord gewoon een reden om hem weg te sturen.
    Als ik Gio was geweest had ik hem juist wel opgesteld en laten bewijzen dat het niks uitmaakt.... zou hij falen dan had je hem kunnen pakken op onverantwoordelijk gedrag.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst: 'Ik was verbaasd, omdat het in mijn ogen gewoon ondenkbaar is'