Interesse in spits: 'Het gaat van Zuid-Afrika, tot Amerika, tot Blauw Wit '34'

    Interesse in spits: 'Het gaat van Zuid-Afrika, tot Amerika, tot Blauw Wit '34'

    vrijdag 25 mei 2018 om 13:09

    Aan interesse geen gebrek voor Martijn Barto. De 33-jarige spits heeft na zijn vertrek bij SC Cambuur voldoende opties om ergens anders aan de slag te gaan. Het gaat onder meer om Harkemase Boys, zijn oude club, en clubs uit het buitenland.

    "Er komt van alles los. De telefoon staat roodgloeiend. Ik moet geen dingen gaan noemen", zegt Barto tegen Omrop Fryslan. "Maar laat ik je vertellen dat het van Zuid-Afrika, tot Amerika, tot Blauw Wit '34 gaat. Dat is allemaal heel leuk. Wat er dan concreet wordt, zien we wel."

    Een van de clubs die Barto in zou willen lijven, is Harkemase Boys. Cambuur haalde de 33-jarige routinier in 2011 op bij de amateurs uit de Derde Divisie. Hij speelde daar vier seizoenen. "Dat is ook iets dat voorbij is gekomen. Daar ben ik blij mee en trots op. Ik ga alles rustig bekijken."

    Lees ookClubicoon Barto verbaasd over Cambuur-besluit: "Nooit een grootverdiener geweest"

    Poll

    Wat moet Barto doen?

    (642 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 25 mei 2018 om 13:16
    Had nooit gedacht dat hij het zo goed zou doen bij SCC toen hij overkwam. In diezelfde tijd kwam Oebele 'de Maradonna fanne Walden' Schokker ook van Harkema. Die was na een jaartje of twee alweer weg. Barto heeft het wel eens moeilijk gehad, maar uiteindelijk scoorde hij toch altijd weer genoeg. De twee tegen Ajax zal iedereen zich vast nog wel heugen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:20
    Ik in ieder geval wel, held.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:16
    Kom mark tuinkabouter overmars sla je slag
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:24
    In Zuid-Afrika spreken ze ook onverstaanbaar Nederlands, dat helpt wellicht bij het acclimatiseren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:41
    Wow, wat een goeie grap, zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    HansKlok +224
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:48
    Nee jouw reactie is lekker orgineel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:08
    Originele gedachten zijn een unicum, ik vermoed daarmee dat ik deze grap geleend heb van een ander zonder daarbij te weten van wie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:00
    Lijkt wel een K3 liedje...
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:11
    Naar het buitenland, hij komt net van de amateurs.
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:57
    Harkemase Boys of Amerika...ik zou het wel weten.
    Vind ik leuk
    Schaar +1511
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:46
    Naar zuid-afrika
    Vind ik leuk
    Oegema +68
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:50
    Foute beslissing van BooY.Waarom laat je de trainer niet beslissen.In het verleden maakte Booy zich ook al schuldig äan het aan de poten zagen van".Dat men bij Cambuur hem er bij heeft gehaald zegt alles over deze beslissing en beslissers.Beslisser die na 1 week Belgie al geen fatsoenlijk Nederlands meer kon pratren..Cambuur verdient met deze beleidsmakers geen nieuw stadion,.Je laat BARTO toch niet Gaan !!!!!! Waar zit jullie voetbalverstand??? In de beurs ???? Slechte raadgever.En vindt die andere EGO,die in het verleden vond dat hij Cambuur wel kon trainen e.e.a. oook OK.? Jaah om Foeke straks een schop te kunnen geven,Terecht.!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Interesse in spits: 'Het gaat van Zuid-Afrika, tot Amerika, tot Blauw Wit '34'