Mogelijk slecht nieuws Locadia: Brighton haalt spits op na degradatie met Seedorf

Mogelijk slecht nieuws Locadia: Brighton haalt spits op na degradatie met Seedorf

Gepubliceerd: vrijdag 25 mei 2018 om 17:48vr 25-05-2018 om 17:48

Brighton & Hove Albion heeft zich versterkt met Florin Andone. De 25-jarige Roemeense spits komt over van Deportivo La Coruña en moet de concurrentie aangaan met Jürgen Locadia.

Andone scoorde het afgelopen seizoen zeven keer in 29 duels, maar kon niet voorkomen dat de ploeg van coach Clarence Seedorf degradeerde uit de Primera Division. Brighton was er als de kippen bij om de aanvaller op te halen. "Het is een speler die we al een tijdje volgden", zegt manager Chris Hughton op de clubsite. "Hij geeft een nieuwe dimensie aan onze aanvallende opties."

Voor Locadia is de komst van Andone mogelijk slecht nieuws. De voormalig PSV'er zit sinds zijn komst in januari voornamelijk op de bank bij Brighton. Glenn Murray en Ulloa kregen de voorbije maanden de voorkeur. Hoewel laatstgenoemde terugkeert naar Leicester City, komt de 21-voudig Roemeens international daar dus voor terug. Hij tekent voor vijf jaar bij The Seagulls.

"Hij is een hard werkende speler, die zijn kwaliteiten bewezen heeft op het hoogste niveau in Spanje en op internationaal niveau. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken", besluit Hughes.

Plaats een reactie

Mass +5644
vrijdag 25 mei 2018 om 17:58
Locadia...had beter het seizoen kunnen afmaken...
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 17:59
Zou lachend topscorer geworden zijn.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48520
vrijdag 25 mei 2018 om 20:53
Kampioen bovendien en komend seizoen CL
...toch wat anders dan op de bank of tribune zitten bij Brighton.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 20:53]
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 18:01
Voor hemzelf was dat idd het beste geweest. Ik ben echter blij met het bedrag dat we voor hem hebben gekregen en dat Luuk de kans kreeg om te laten zien dat hij nog wel een aardig potje kan ballen.
Vind ik leuk
Mass +5644
vrijdag 25 mei 2018 om 18:04
Dat dan weer wel...Luuk was toch redelijk doorslaggevend dat we weer op de platte kar mochten klimmen...
Vind ik leuk
spAro2018 +184
vrijdag 25 mei 2018 om 18:18
Dat dacht hij zelf ook al
Vind ik leuk
stratumseind +187376
vrijdag 25 mei 2018 om 17:58
kopen we hem gewoon weer terug voor 5 ton
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
vrijdag 25 mei 2018 om 19:20
Kan Romero mooi nog een jaar in Jong spelen....
Vind ik leuk
stratumseind +187376
vrijdag 25 mei 2018 om 19:36
langzaam laten wennen
Vind ik leuk
Stom +479
zaterdag 26 mei 2018 om 04:11
De Cassierra route? :-P
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 17:59
Loca vreet em op
Vind ik leuk
Luiehond +2262
vrijdag 25 mei 2018 om 19:05
Die Andone is een goeie hoor!
Vind ik leuk
Donnygo +3438
vrijdag 25 mei 2018 om 18:14
Hij deed het wel leuk wanneer hij mocht meedoen maar was nou niet echt goed in de afwerking en denk dat ze daarom toch wel gekozen hebben een extra spits te halen. Werken deed Locadia wel maar rendament was erg laag dus hoop voor hem dat hij nog wel wat vertrouwen zou krijgen volgend jaar anders ziet het er niet goed uit voor hem
Vind ik leuk
Smithsonian +38167
vrijdag 25 mei 2018 om 18:31
Andone is een klein mannetje,weet niet of hij het fysiek aan kan in engeland.

Locadia is beter denk ik.
Vind ik leuk
Streaker +3687
vrijdag 25 mei 2018 om 18:35
Ik denk dat Locadia zijn kans nog wel krijgt. Fysiek toch wel een sterke speler. Zo raar is het niet om te moeten wennen aan de PL, zie Klaasen en Depay.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 01:02
Is niet raar om te wennen, maar krijgt hij daar wel de kans voor? Depay is weggegaan en ik zie Klaassen ookal vertrekken
Vind ik leuk
Streaker +3687
zaterdag 26 mei 2018 om 07:51
Bij een middenmoter staat er vanuit de media minder druk op de spelers krijg ik het idee. Over Depay en Klaassen is zoveel geschreven, dat de trainer wel twee keer nadenkt alvorens nog een kans te geven. Over Locadia ben ik niet een dergelijk artikel tegengekomen. (Kan toeval zijn).

Daarnaast zat Locadia volgens mij ook niet op de tribune, wat de andere twee wel regelmatig is gebeurd.

Volgend seizoen een nieuwe voorbereiding en dus een nieuwe kans. Hij is nu gewend. Het is aan hem.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 12:40
Hoop het voor hem. Zou zonde zijn om na een seizoentje alweer te mogen vertrekken nadat hij voor een redelijk groot bedrag is binnen gehaald
Vind ik leuk
JanTa48 +6795
vrijdag 25 mei 2018 om 18:38
Wat is er mis met wat concurrentie?
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
vrijdag 25 mei 2018 om 18:56
Locadia.... wie is dat ook weer?
Vind ik leuk
Mass +5644
vrijdag 25 mei 2018 om 18:58
De man van 13 miljoen?...)
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
vrijdag 25 mei 2018 om 18:59
Sorry, zegt me niks....
Vind ik leuk
Mass +5644
vrijdag 25 mei 2018 om 19:39
Neem ik je niet kwalijk
Vind ik leuk
jaja_PSV +48520
vrijdag 25 mei 2018 om 20:55
Barry Engels...wie is dat in godsnaam?
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
Voor jou een vraag voor anderen een weet.

Toch mooi dat je je geroepen voelt om het op te nemen voor een profvoetballer.... die zijn niet zielig he.... dat is voorbehouden aan droeftoeters zoals jij.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 19:12
Locadia redt het dus daar zelfs niet... en dan las je een aantal psvers hier over ex Ajacieden...
Vind ik leuk
Nosje +1535
vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
Hij scoorde 7 keer in 29 duels maar kon niet voorkomen dat........ dan had ie meer moeten scoren. 7 x in 29 duels. Pffffff.
Vind ik leuk
Marco S +6555
vrijdag 25 mei 2018 om 20:27
Heerlijk eigenlijk, geld op de bank, zitten op de bank..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws