Mogelijk slecht nieuws Locadia: Brighton haalt spits op na degradatie met Seedorf

    Mogelijk slecht nieuws Locadia: Brighton haalt spits op na degradatie met Seedorf

    vrijdag 25 mei 2018 om 17:48

    Brighton & Hove Albion heeft zich versterkt met Florin Andone. De 25-jarige Roemeense spits komt over van Deportivo La Coruña en moet de concurrentie aangaan met Jürgen Locadia.

    Andone scoorde het afgelopen seizoen zeven keer in 29 duels, maar kon niet voorkomen dat de ploeg van coach Clarence Seedorf degradeerde uit de Primera Division. Brighton was er als de kippen bij om de aanvaller op te halen. "Het is een speler die we al een tijdje volgden", zegt manager Chris Hughton op de clubsite. "Hij geeft een nieuwe dimensie aan onze aanvallende opties."

    Voor Locadia is de komst van Andone mogelijk slecht nieuws. De voormalig PSV'er zit sinds zijn komst in januari voornamelijk op de bank bij Brighton. Glenn Murray en Ulloa kregen de voorbije maanden de voorkeur. Hoewel laatstgenoemde terugkeert naar Leicester City, komt de 21-voudig Roemeens international daar dus voor terug. Hij tekent voor vijf jaar bij The Seagulls.

    "Hij is een hard werkende speler, die zijn kwaliteiten bewezen heeft op het hoogste niveau in Spanje en op internationaal niveau. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken", besluit Hughes.

    Plaats een reactie

    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:58
    Locadia...had beter het seizoen kunnen afmaken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:59
    Zou lachend topscorer geworden zijn.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:53
    Kampioen bovendien en komend seizoen CL
    ...toch wat anders dan op de bank of tribune zitten bij Brighton.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:01
    Voor hemzelf was dat idd het beste geweest. Ik ben echter blij met het bedrag dat we voor hem hebben gekregen en dat Luuk de kans kreeg om te laten zien dat hij nog wel een aardig potje kan ballen.
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:04
    Dat dan weer wel...Luuk was toch redelijk doorslaggevend dat we weer op de platte kar mochten klimmen...
    Vind ik leuk
    spAro2018 +190
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:18
    Dat dacht hij zelf ook al
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:58
    kopen we hem gewoon weer terug voor 5 ton
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:20
    Kan Romero mooi nog een jaar in Jong spelen....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:36
    langzaam laten wennen
    Vind ik leuk
    Stom +123
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:11
    De Cassierra route? :-P
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:59
    Loca vreet em op
    Vind ik leuk
    Luiehond +1882
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:05
    Die Andone is een goeie hoor!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2545
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:14
    Hij deed het wel leuk wanneer hij mocht meedoen maar was nou niet echt goed in de afwerking en denk dat ze daarom toch wel gekozen hebben een extra spits te halen. Werken deed Locadia wel maar rendament was erg laag dus hoop voor hem dat hij nog wel wat vertrouwen zou krijgen volgend jaar anders ziet het er niet goed uit voor hem
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26727
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:31
    Andone is een klein mannetje,weet niet of hij het fysiek aan kan in engeland.

    Locadia is beter denk ik.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15516
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:10
    Andone is 182 cm, niet echt klein dus ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26727
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:31
    Fysiek niet zo sterk. Tegenover mij zou hij een klein manneke zijn haha.

    Heb hem een paar keer in actie gezien, redelijk.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15516
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:34
    Hij is inderdaad niet heel groot, maar dat is Messi, Cruijff etc ook niet ;-)
    Vind ik leuk
    Streaker +3066
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:35
    Ik denk dat Locadia zijn kans nog wel krijgt. Fysiek toch wel een sterke speler. Zo raar is het niet om te moeten wennen aan de PL, zie Klaasen en Depay.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 01:02
    Is niet raar om te wennen, maar krijgt hij daar wel de kans voor? Depay is weggegaan en ik zie Klaassen ookal vertrekken
    Vind ik leuk
    Streaker +3066
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:51
    Bij een middenmoter staat er vanuit de media minder druk op de spelers krijg ik het idee. Over Depay en Klaassen is zoveel geschreven, dat de trainer wel twee keer nadenkt alvorens nog een kans te geven. Over Locadia ben ik niet een dergelijk artikel tegengekomen. (Kan toeval zijn).

    Daarnaast zat Locadia volgens mij ook niet op de tribune, wat de andere twee wel regelmatig is gebeurd.

    Volgend seizoen een nieuwe voorbereiding en dus een nieuwe kans. Hij is nu gewend. Het is aan hem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:40
    Hoop het voor hem. Zou zonde zijn om na een seizoentje alweer te mogen vertrekken nadat hij voor een redelijk groot bedrag is binnen gehaald
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3826
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:38
    Wat is er mis met wat concurrentie?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29193
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:56
    Locadia.... wie is dat ook weer?
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:58
    De man van 13 miljoen?...)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29193
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:59
    Sorry, zegt me niks....
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:39
    Neem ik je niet kwalijk
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:55
    Barry Engels...wie is dat in godsnaam?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29193
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
    Voor jou een vraag voor anderen een weet.

    Toch mooi dat je je geroepen voelt om het op te nemen voor een profvoetballer.... die zijn niet zielig he.... dat is voorbehouden aan droeftoeters zoals jij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:12
    Locadia redt het dus daar zelfs niet... en dan las je een aantal psvers hier over ex Ajacieden...
    Vind ik leuk
    Nosje +1478
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    Hij scoorde 7 keer in 29 duels maar kon niet voorkomen dat........ dan had ie meer moeten scoren. 7 x in 29 duels. Pffffff.
    Vind ik leuk
    Marco S +4134
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:27
    Heerlijk eigenlijk, geld op de bank, zitten op de bank..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mogelijk slecht nieuws Locadia: Brighton haalt spits op na degradatie met Seedorf