Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: Hij is 'on-Nederlands'

    Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: "Hij is 'on-Nederlands'"

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:10

    Jurgen Streppel is benieuwd of Denzel Dumfries de transfer naar PSV gaat maken. De rechtsback van sc Heerenveen wil zelf graag naar Eindhoven toe, nu moeten de clubs er nog uit zien te komen.

    "Hij is 'on-Nederlands', fysiek sterk en explosief", zegt Streppel tegen Omroep Brabant. "Verdedigend heeft hij nog wat bij te leren, maar zijn mentaliteit is heel goed, en hij heeft karakter. Hij moet spelen, en beter worden. De druk bij PSV is alleen wel anders dan bij Sparta of Heerenveen, dus ik ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat."

    Arjen de Boer, Heerenveen-watcher van Omroep Friesland, is ook benieuwd wat er gaat gebeuren. "Het zou voor Dumfries een logische stap zijn, om nu naar de top van Nederland te gaan."

    Naar verluidt heeft PSV een eerste bod van vier miljoen euro gedaan, maar wil Heerenveen rond de zeven miljoen hebben. De Boer: "Het zal nog een flink potje onderhandelen worden. Heerenveen weet dat het goud in handen heeft met deze jongen, maar ze hebben het laatste jaar verlies geleden, dus ze kunnen het geld ook goed gebruiken."

    Poll

    Past Dumfries bij PSV?

    (2130 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:11
    Hij komt gewoon naar onze warme club
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    Als PSV Angelino en Dumfries binnen haalt hebben we prima backs voor de komende jaren. Dumfries vind ik beter dan Brenet en Angelino kan uitgroeien tot niveau Arias.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:14
    Juist deze gasten gaan het gewoon maken!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34859
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:12
    Absoluut. Dumfries sloopt elke tegenstander.
    Labyad mag achter Dumfries aanrennen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:47
    Labyad zal vaker op de bank zitten haha
    Vind ik leuk
    Fooligan +879
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:21
    Wat is er stuk dan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1147
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:23
    Niet voor de komende jaren. Denk dat ze na 1 a 2 jaar alweer flink doorverkocht worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:10
    Voor 5 miljoen ofzo? Daar heb je dan ook lekker veel aan als de vervanger meer kost.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1147
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:28
    Waar heb je meer aan? Een ongemotiveerde speler die weg wil, of 5 miljoen? Ik vind het ook laag hoor, daar niet van. Maar waarom maken supporters zich altijd druk om de financien? Ik wil gewoon mn club zien winnen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:33
    Helaas gaat modern voetbal bijna alleen nog maar om geld en transfers. Er wordt hier meer gesproken over transfers dan over resultaten of de aankomende CL finale
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1147
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:10
    Transfers zijn ook leuk. Speculeren over welke spelers vertrekken of komen. Maar wat mij het nou uit of een speler 5 of 30 miljoen kost. Laat de financien over aan degene die ervoor geleerd hebben en geniet van het voetbal.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    zondag 27 mei 2018 om 06:45
    De bedragen geven natuurlijk wel aan welke spelers hot zijn en welke niet. en ik heb niet genoten van Liverpool tegen Madrid. en ik loop ook niet warm voor 6 nieuwe spelers bij Ajax of PSV. Genieten van voetbal wordt met het jaar moeilijker.
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:49
    Precies...neem daar viergever bij...
    Vind ik leuk
    Enden +2847
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:52
    Dumfries niet van overtuigd.
    Angelino wordt volgens mij een erg goede
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:38
    Dumfries is inderdaad on-Nederlands. Hij is een neger.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:48
    Is ook Engels voor domme Fries
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 05:32
    Domme boer
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:48
    Mag gezegd worden, geen probleem. Was maar een woordgrap Dumb Fries. Get it ?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:55
    Domme opmerking !
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:59
    Het is helemaal geen domme opmerking. Ik zeg gewoon waar het op staat. Dumfries is een neger. Of mag je dat niet zeggen van je moeder? Burgerlul die je bent.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:05
    Waarom gelijk schelden knul ? Negers worden in nederland ook geboren .
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:26
    Klopt. Maar het blijven negers. Chinezen blijven Chinezen. Engelsen blijven Engelsen. De vele Nederlanders in Australië blijven ook Nederlanders.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:21
    Dat klopt ja . Maar begrijp alleen die opmerking niet , zal wel aan mij leggen .
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:54
    Heb jij volgens de AVG wel toestemming gevraagd voor die domme opmerking ?
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:12
    Wat is AVG? Ik praat niet in afkortingen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:13
    Nee in cijfers zie ik.
    Als je je uitkering volgende keer krijgt ontvang je er wel een mailtje over.
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:21
    Uitkering? Krijg ik die nog bovenop mijn loon? Dat is een aangename verrassing. Dit was me zonder jou nooit gelukt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:25
    Geen dank.
    Dat is dan weer wel on-Nederlands :D
    Vind ik leuk
    Pec010 +1696
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:58
    Aanvallend zeker sterke backs maar verdedigend zijn ze beide kwetsbaar. Prima aankopen maar zal even duren voordat ze op het niveau Arias komen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:54
    Arias is ook niet spetterend gestart hoor.
    Vind ik leuk
    Denhaag6 +705
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    PSV is lekker bezig, goed beleid!
    Vind ik leuk
    Pizaro_Psv +146
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:40
    Deze 2 gasten maakt psv gewoon wat sterker ook als Arias vertrekt!!
    Vind ik leuk
    Gerro +5389
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:52
    Dumpvries maar dumpclub haha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
    Je kon er in ieder geval zelf om lachen......
    Vind ik leuk
    Quareck +5968
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:24
    4 woorden getypt, waarvan 1 bestaande! Knap hoor! Die ene bestaande heb je niet bedoeld want dat moest naar zijn, wat je totaal aan goede woorden op 0% brengt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:51
    Op kosten van de belastingbetaler? Afgelopen winter mislukte een huurdeal bij gebrek aan voldoende centen, vraag mij niet eens meer af waar PSV het geld voor aankopen vandaan haalt denk dat we gewoon kunnen wachten op een herhaling van 2010 alleen zal de gemeente dit keer geen hulp bieden.

    PSV geeft meer uit dan er binnenkomt, Ajax, AZ en Feyenoord hebben meer geld dan PSV omdat deze clubs wel brood zien in hun jeugdopleiding en niet zoals PSV gearriveerde spelers kopen die weinig tot geen waarde hebben als het gaat om verkoop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:02
    Haha mafkees!!! Helemaal niets in Amsterdam! Wij halen het geld van Locadia, Pröpper, nu Brenet. Romero betalen we van die Transfers. We gaan groepsfase spelen champl. 8 miljoen euro. En alle Transfers die nog komen door vertrek! Gaat helemaal goed komen. Hup bedtijd naar bed jij!!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:14
    Gut weer iets geleerd, vraag mij af welke idioot jou op de wereld heeft gezet aan en verkoop is geen netto winst bovendien brengt de Ligt alleen al meer op dan jullie complete selectie waard is.

    Brenet 5 miljoen / de Ligt 80 miljoen
    Pröpper 10 miljoen / Ziyech 45 miljoen
    Locadia 8 miljoen / Kluivert met een jaar contract 20 miljoen

    Onze aankopen,

    Dolberg 280000 euro nu al waard 50 miljoen
    Onana 150000 euro nu al waard 21 miljoen
    Frenkie de Jong....bod van 35 miljoen afgewezen

    Dromen zijn bedrog kerel even wakker worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:17
    En wat kopen jullie met al dat geld? In ieder geval geen kampioenschap....
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:22
    Och och gaan we weer vergelijken, pfff wordt doodziek van mensen die dit doen!! En ik ben niet alleen die dit vind! Gelukkig zijn er ook positieve ajaxieden maar dat ben jij helemaal niet. Wij zijn laat aan onze jeugd begonnen maar die breken stuk voor stuk door let maar op.... Beginnen we al met dit jaar 017 en 019 KAMPIOEN. Bij jullie is een brok ellende!!! Kijk maar eens naar Younes, Kwal Kluivertje ( en ja dit zijn ook vergelijkingen maar geef je alvast iets waar je vannacht en de komende dagen mag over denken) Gelijk weer iemand er bij halen wie bij op de wereld heeft gezet nou ik ben eenmaal op de wereld en daar mee moet je het doen!!! Helaas iemand die dit roept tja die moet maar eens zelf in de spiegel kijken want diegene die dit zegt heeft HELEMAAL GEEN LEVEN!!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:27
    Roeptoeter, jij roept iets waar ik op reageer en je bent direct van slag...vraag even om een luier zodat die broekhoest niet aan je kont blijft plakken. Jij begint over inkomsten uit transfers waar je Romero van koopt (zijn jouw woorden dummy) maar dat je jaloers bent op de inkomsten die Ajax genereert uit transfers is begrijpelijk hoor dat Calimero gedrag zien wel vaker uit je vingers komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:30
    Je verdraait de woorden! Bij ons maakt het geld niet zo uit we worden met weinig geld KAMPIOEN!! Wij hebben een betere directie!! We staan als een huis en dat gaat de hele voetbal merken de komende jaren!!! We gaan het zien!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:33
    Misschien moet jij eens je eigen onzin terug lezen.

    Ajax koopt op dit moment een compleet elftal en dat zal iedereen merken, daarnaast denk ik dat AZ eerder kampioen wordt dan PSV de komende jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:36
    Az mag kampioen worden maar ajax weer niets!!!!! 5 jaar tjonge tjonge
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:39
    Dromen zijn bedrog, dat Ajax het dit jaar liet afweten had meerdere oorzaken, dat PSV met kunst en vliegwerk punten pakte meer geluk dan wijsheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:43
    Gaat toch om de punten of niet dan??? Of denk JIJ dat je ze kado krijgt??? Welke tijdperk leef jij??? Wij Eindhoven zijn eendracht maakt macht!! Dat is bij jullie ver te zoeken!! Nog 1 keer wij hebben onze jeugd sinds kort op de kaart gezet en de komende jaren Zijn weer van ons!! Maar heb mijn woordje gezegt slaap lekker en droom zacht!! Wij leven in het heden heel Ajax kijkt terug in het verleden en daar win je niks mee!!! Verder ga ik niet meer in discussie met jou want jij denk dat je wint maar nogmaals helemaal niets in Amsterdam!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:45
    Als jij cadeau nog steeds spelt als kado zal je ver voor de tweede wereldoorlog zitten met dat beetje verstand van je.

    Als het nou niet lukt vraag dan Overmars om een lening.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:51
    Is Eindhovens we doen ons best maar je wist wat er dus wel wat er stond. Dus gelukkig dat je het kon ontcijferen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:57
    Bij jullie staat je geld op de bank.....en koop je ongelooflijk dure net niet spelers.....zelf weten maar jullie voetbal ziet er gewoon ook niet uit hoor GODENZOON....met al je geld.....
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:58
    Jij begint toch weer met die onzin man , bemoei je lekker met die beursgenoteerde kakbedrijf van je . 80 DeLigt en voor die marokaan 45 ga je niet krijgen .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:16
    2010 alweer? En nog steeds te dom om het te begrijpen...., of gewoon te dom om iets origineels te bedenken, na 8 jaar?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:31
    Oh, dus het is niet erg om je begroting niet op orde te hebben en zolang je maar tekorten hebt mag alles? Ik geef je de garantie dat PSV op deze manier failliet gaat, men zit op hetzelfde niveau als destijds Feyenoord zat waardoor deze bijna failliet ging al heeft Feyenoord wel iets geleerd en PSV niet.

    Als jij geen geld hebt kun je ook niets kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:49
    Ze hebben geld nogmaals we hebben Pröpper, Locadia verkocht voor 31 miljoen. -5 begroting te kort dus geld hebben we alleen we zijn er zuinig op en kopen spelers met potentie!! Lozano, Mauro Jr, V.Malen, Bergwijn, Unnerstall. Spelers die door zouden breken zijn Gakspo, Salidek, Obispo, en nog veel meer die er echt wel komen en kunnen ze als winst bijschrijven als ze verkocht worden.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:51
    Waar zijn Lozana de stervende zwaan en Romero de standaard geblesseerde hype van gekocht dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:54
    Staan hun namen erbij dan? Depay, Wijnaldum,Willems Bruma verkocht dus lul nou niet. Sinds Toon er is staat psv gewoon als een huis we hebben een top directie
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:57
    Lul toch niet zo dom, alleen Depay heeft geld opgeleverd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:00
    Whaha dus die andere hebben we gratis weggedaan?? Lul zelf niet man je weet gewoon niks meer te zeggen. Daarom gelijk uitschelden. Ben niet dom nogmaals kijk in de spiegel!! Jij leeft in een sprookje. Ga Mark vragen als je geld mag tellen hoop dat je blij wordt.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:01
    Vertel eens wat de netto winst was van de verkochte spelers?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:07
    Haha bel ff Marcel op die kan je het makkelijk uitleggen. Wel snel zijn want hij is per 1.juni bij Everton!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:17
    Is een simpele rekensom aankoop en verkoop bedrag inclusief doorverkoop percentages.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:56
    Kinderkransje met Mario... wat een kinderlijk niveau zeg hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:50
    Zullen we een keer samen de jaarstukken van PSV bekijken? Volgens mij is Feyenoord vorig jaar kampioen geworden, dit jaar PSV en 2 jaar geleden ook en.... Gelukkig hebben ze de kampioenschapsfeesten gewoon kunnen betalen. Desondanks zijn noch PSV, noch Feyenoord failliet of in betalingsproblemen gekomen. Hou het lekker bij je zelf. Ga samen met je vrienden de euro's van je clubje tellen. Veel plezier daarmee.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:54
    Niet? Dus dat geld van de belastingbetaler was niet nodig om PSV technisch failliet was in 2010? Zonder dit was PSV failliet geweest doordat men op te grote voet leefde...in welke droomwereld leef jij?

    De stukken staan gewoon online hoor dus ook jij zou ze kunnen inzien mits je eerst de juiste bril aanschaft.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:05
    Oké, inderdaad te dom om het te begrijpen. Laatste poging: PSV heeft de grond in eigendom overgedragen en heeft de grond in erfpacht terug gekregen. Vanaf dat moment betalen ze jaarlijks een canon. Dat levert de gemeente ieder jaar een héél mooi rendement op. Een zeer gebruikelijke methode om je vaste activa liquide te maken. De gemiddelde Amsterdammer zou het begrip erfpacht toch moeten begrijpen.... Die badkuip in Amsterdam is toch ook niet van je clubje en moet gehuurd worden? Ons stadion is wel eigendom, alleen de parkeerplaats niet meer....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:14
    5 en een jaartje lammers huren
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:16
    Tja brands is weg,nu komen er subtoppers.en op de centjes letten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
    Brands is er nog
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:33
    mooi toch geven we jullie weer het idee dat er misschien toch weer wat in zit komend seizoen.... maar ach wat zal de klap wederom hard aan gaan komen in amsterdam in mei 2019
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:42
    Denk dat de klap een groot effect zal hebben, maar is wel te verwachten toch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:45
    schijnbaar zijn ze daar ieder jaar toch weer verrast erdoor
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:49
    Maar je kan er ook een keer wakker geslagen door worden,dus gaat het nu goed komen.en waar kan ik de platte kar huren, wordt alleen maar duurder .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:53
    heb je neres wel eens goed aangekeken?
    Die krijg je nog niet wakker met 3 brandweerautos
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:24
    Maar mensen met slechte ogen,geven er wel 50 miljoen voor .
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:25
    er lopen er nou eenmaal meer los dan dat er opgesloten zitten
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:49
    En toch wou Dortmund 30 miljoen betalen voor Neres, dat is meer dan jullie halve selectie waard is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:51
    geen idee wij zijn niet zo met geld bezig wij zijn meer van het feesten als er weer een sportieve prijs gewonnen is
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:54
    Was dat met de linkerhand of de rechter? Geniet er maar van.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:59
    Hendrix heeft meer schalen gewonnen dan de hele Ajax selectie hahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:58
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:50
    Zullen we vast weer voorspellen?...)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:53
    psv zal wel weer 5e of 6e worden volgens de kenners.....
    Vind ik leuk
    SimonSays +3530
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:34
    En op de centjes letten dat doet Gebrands, en die is er nog.
    Vind ik leuk
    JOJO +1448
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:02
    Zo ist. Heerenveen zal Lammers willen kopen/ruilen, maar dat moet PSV niet toelaten. Dus gewoon 5 a 5,5 mljn. En Lammers voor 2 seizoenen verhuren, met evaluatie na 1 seizoen. Zo heeft Heerenveen de 'zekerheid' van 2 seizoenen een (in potentie) goede spits. Huren van zo'n jongen kost al snel een half miljn per seizoen. Dus 2 seizoenen staat gelijk aan 1 miljn. PSV heeft direct onderdak voor haar jonge spits bij een subtopper in NL. Met Romero en nog steeds Luuk heb je een dubbele bezetting.

    Met Dumfries en Angelino op de backs en Schwaab en Viergever in het centrum hebben we een perfecte verdediging. Ben benieuwd of Room zijn niveau gaat halen als hij meer ritme heeft. Anders is de keeper positie nog een probleempje, wanneer Zoet vertrekt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:05
    amen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34859
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:13
    Super idee straat!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:23
    Met die druk bij PSV zal het voor Dumfries wel meevallen. Achter hem is niet direct een speler die over zijn kwaliteiten beschikt. Dat is dan ook de eerstvolgende zorg: welke back up heb je voor ogen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:35
    wij zijn al blij als we aan beide kanten een fatsoenlijke back hebben laat staan 2
    Vind ik leuk
    Gustavo +4763
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:35
    Misschien gaan ze Luckassen proberen. Die komt centraal en op het middenveld te kort.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:38
    😭😭😭😭luckassen wordt materiaalman komend seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:24
    Blij dat wij jackie Goal, hebben in plaats. van deze wijsneus.!
    Vind ik leuk
    Pimman +722
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:27
    Dat is Kluivert óók.. kan daar geen artikel over geschreven worden?
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:28
    Ik ben benieuwd of hij al een stap hoger aankan, vindt hem best druistig spelen. Echter volgens mij meer potentie dan brenet!
    Vind ik leuk
    klick +424
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:46
    ik vind 7 miljoen erg veel
    Vind ik leuk
    Lulookmee +190
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:14
    Ooowww... hij bedoelt de speler is onnederlands.. Ik dacht dat hij het verkoopbeleid bedoelde.... gewoon alles verkopen en niets meer overhouden....;-)
    Vind ik leuk
    iceman +846
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:51
    Als het lukt om zowel Dumfries en Angelino binnen te halen doet PSV goede zaken. Hebben ze 2 sterke backs met veel aanvallende kwaliteiten. Kunnen zomaar uitgroeien tot de beste backs van de Eredivisie. Angelino was afgelopen seizoen al de beste linksback i.m.o.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:23
    Je ziet hem van sparta naar heerenveen stappen maken psv is een mooi vervolg daar paar jaar en dan naar england echt een land voor zon verdediger vind ik
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:51
    Forza jij
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:52
    Zekerss
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:54
    Goed bizzig gij
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:01
    Gij vele malen beter haha
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
    7 waard. Dokken mennekes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:42
    Mag ook naar Ajax hoor, vindt hem een groot talent
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:43
    Lucassen 2 aankoop.
    Dum(p)fries.

    Dits is niks, wordt niks en zal ook nooit wat worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:21
    Waren ze vandaag weer in de uitverkoop bij blokker pietje?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:40
    Kom op man, dit is toch gewoon psv onwaardig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:42
    Dat zeiden jullie van schwaab ook
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:45
    Jullie?

    Ik zeg dit.
    En Schwaab is ook geen topper.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:48
    Wij hebben geen toppers nodig , wij hebben een team
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:01
    En een bak mazzel en de KNVB.
    En bij de KNVB duid ik op een nagel in de rug van jullie houten klaas en de rest kun je wel invullen.
    Hier heb je cruciale wedstrijden door gewonnen/gekregen.

    Nieuwe seizoen, nieuwe kansen.
    brands weg, de lijken uit de kast qua contracten en het wordt lekker rustig hier op VP.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:16
    nog in de verwerkingsfase zie ik?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:27
    Oneerlijkheid is niet te verwerken.
    De meeste goals voor en de minste goals tegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:03
    Zet jezelf niet zo voor joker joh:)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1405
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:24
    Geef het een kans je kan nog altijd oordelen als het niks wordt. Ik geef het voordeel van de twijfel.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:46
    Zou een goede speler kunnen worden.
    Tussenstap naar psv is wellicht heel goed.
    Volgend jaar internationaal voetbal.
    Vind ik leuk
    SvL +123
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:46
    Prima vervanger voor arias alvast. Endan die angelino ipv brenet. Alleen zie liever nog een sterke ervaren verdediger komen met het oog op de CL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:08
    Psv moet een 3 jarig contract afkopen, plus deze jongen kan het tot de wereld top schoppen! Denk eerder aan de 10 miljoen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: "Hij is 'on-Nederlands'"