Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: Hij is 'on-Nederlands'

    Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: "Hij is 'on-Nederlands'"

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:10

    Jurgen Streppel is benieuwd of Denzel Dumfries de transfer naar PSV gaat maken. De rechtsback van sc Heerenveen wil zelf graag naar Eindhoven toe, nu moeten de clubs er nog uit zien te komen.

    "Hij is 'on-Nederlands', fysiek sterk en explosief", zegt Streppel tegen Omroep Brabant. "Verdedigend heeft hij nog wat bij te leren, maar zijn mentaliteit is heel goed, en hij heeft karakter. Hij moet spelen, en beter worden. De druk bij PSV is alleen wel anders dan bij Sparta of Heerenveen, dus ik ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat."

    Arjen de Boer, Heerenveen-watcher van Omroep Friesland, is ook benieuwd wat er gaat gebeuren. "Het zou voor Dumfries een logische stap zijn, om nu naar de top van Nederland te gaan."

    Naar verluidt heeft PSV een eerste bod van vier miljoen euro gedaan, maar wil Heerenveen rond de zeven miljoen hebben. De Boer: "Het zal nog een flink potje onderhandelen worden. Heerenveen weet dat het goud in handen heeft met deze jongen, maar ze hebben het laatste jaar verlies geleden, dus ze kunnen het geld ook goed gebruiken."

    Poll

    Past Dumfries bij PSV?

    (2133 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:11
    Hij komt gewoon naar onze warme club
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    Als PSV Angelino en Dumfries binnen haalt hebben we prima backs voor de komende jaren. Dumfries vind ik beter dan Brenet en Angelino kan uitgroeien tot niveau Arias.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:14
    Juist deze gasten gaan het gewoon maken!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:12
    Absoluut. Dumfries sloopt elke tegenstander.
    Labyad mag achter Dumfries aanrennen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:47
    Labyad zal vaker op de bank zitten haha
    Vind ik leuk
    Fooligan +897
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:21
    Wat is er stuk dan?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:23
    Niet voor de komende jaren. Denk dat ze na 1 a 2 jaar alweer flink doorverkocht worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:10
    Voor 5 miljoen ofzo? Daar heb je dan ook lekker veel aan als de vervanger meer kost.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:28
    Waar heb je meer aan? Een ongemotiveerde speler die weg wil, of 5 miljoen? Ik vind het ook laag hoor, daar niet van. Maar waarom maken supporters zich altijd druk om de financien? Ik wil gewoon mn club zien winnen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:33
    Helaas gaat modern voetbal bijna alleen nog maar om geld en transfers. Er wordt hier meer gesproken over transfers dan over resultaten of de aankomende CL finale
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:10
    Transfers zijn ook leuk. Speculeren over welke spelers vertrekken of komen. Maar wat mij het nou uit of een speler 5 of 30 miljoen kost. Laat de financien over aan degene die ervoor geleerd hebben en geniet van het voetbal.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    zondag 27 mei 2018 om 06:45
    De bedragen geven natuurlijk wel aan welke spelers hot zijn en welke niet. en ik heb niet genoten van Liverpool tegen Madrid. en ik loop ook niet warm voor 6 nieuwe spelers bij Ajax of PSV. Genieten van voetbal wordt met het jaar moeilijker.
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:49
    Precies...neem daar viergever bij...
    Vind ik leuk
    Enden +3631
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:52
    Dumfries niet van overtuigd.
    Angelino wordt volgens mij een erg goede
    Vind ik leuk
    5697956 +3373
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:38
    Dumfries is inderdaad on-Nederlands. Hij is een neger.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:48
    Is ook Engels voor domme Fries
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 05:32
    Domme boer
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:48
    Mag gezegd worden, geen probleem. Was maar een woordgrap Dumb Fries. Get it ?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:55
    Domme opmerking !
    Vind ik leuk
    5697956 +3373
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:59
    Het is helemaal geen domme opmerking. Ik zeg gewoon waar het op staat. Dumfries is een neger. Of mag je dat niet zeggen van je moeder? Burgerlul die je bent.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:05
    Waarom gelijk schelden knul ? Negers worden in nederland ook geboren .
    Vind ik leuk
    5697956 +3373
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:26
    Klopt. Maar het blijven negers. Chinezen blijven Chinezen. Engelsen blijven Engelsen. De vele Nederlanders in Australië blijven ook Nederlanders.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2373
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:21
    Dat klopt ja . Maar begrijp alleen die opmerking niet , zal wel aan mij leggen .
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:54
    Heb jij volgens de AVG wel toestemming gevraagd voor die domme opmerking ?
    Vind ik leuk
    5697956 +3373
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:12
    Wat is AVG? Ik praat niet in afkortingen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:13
    Nee in cijfers zie ik.
    Als je je uitkering volgende keer krijgt ontvang je er wel een mailtje over.
    Vind ik leuk
    5697956 +3373
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:21
    Uitkering? Krijg ik die nog bovenop mijn loon? Dat is een aangename verrassing. Dit was me zonder jou nooit gelukt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:25
    Geen dank.
    Dat is dan weer wel on-Nederlands :D
    Vind ik leuk
    Pec010 +1846
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:58
    Aanvallend zeker sterke backs maar verdedigend zijn ze beide kwetsbaar. Prima aankopen maar zal even duren voordat ze op het niveau Arias komen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:54
    Arias is ook niet spetterend gestart hoor.
    Vind ik leuk
    Denhaag6 +684
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    PSV is lekker bezig, goed beleid!
    Vind ik leuk
    Pizaro_Psv +147
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:40
    Deze 2 gasten maakt psv gewoon wat sterker ook als Arias vertrekt!!
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:52
    Dumpvries maar dumpclub haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1295
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
    Je kon er in ieder geval zelf om lachen......
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:24
    4 woorden getypt, waarvan 1 bestaande! Knap hoor! Die ene bestaande heb je niet bedoeld want dat moest naar zijn, wat je totaal aan goede woorden op 0% brengt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 04:26]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:14
    5 en een jaartje lammers huren
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:16
    Tja brands is weg,nu komen er subtoppers.en op de centjes letten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    Senn +6136
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
    Brands is er nog
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:33
    mooi toch geven we jullie weer het idee dat er misschien toch weer wat in zit komend seizoen.... maar ach wat zal de klap wederom hard aan gaan komen in amsterdam in mei 2019
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:42
    Denk dat de klap een groot effect zal hebben, maar is wel te verwachten toch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:45
    schijnbaar zijn ze daar ieder jaar toch weer verrast erdoor
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:49
    Maar je kan er ook een keer wakker geslagen door worden,dus gaat het nu goed komen.en waar kan ik de platte kar huren, wordt alleen maar duurder .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:53
    heb je neres wel eens goed aangekeken?
    Die krijg je nog niet wakker met 3 brandweerautos
    Vind ik leuk
    ficusje +1850
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:24
    Maar mensen met slechte ogen,geven er wel 50 miljoen voor .
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:25
    er lopen er nou eenmaal meer los dan dat er opgesloten zitten
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 03:58
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Mass +4427
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:50
    Zullen we vast weer voorspellen?...)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:53
    psv zal wel weer 5e of 6e worden volgens de kenners.....
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:34
    En op de centjes letten dat doet Gebrands, en die is er nog.
    Vind ik leuk
    JOJO +1647
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:02
    Zo ist. Heerenveen zal Lammers willen kopen/ruilen, maar dat moet PSV niet toelaten. Dus gewoon 5 a 5,5 mljn. En Lammers voor 2 seizoenen verhuren, met evaluatie na 1 seizoen. Zo heeft Heerenveen de 'zekerheid' van 2 seizoenen een (in potentie) goede spits. Huren van zo'n jongen kost al snel een half miljn per seizoen. Dus 2 seizoenen staat gelijk aan 1 miljn. PSV heeft direct onderdak voor haar jonge spits bij een subtopper in NL. Met Romero en nog steeds Luuk heb je een dubbele bezetting.

    Met Dumfries en Angelino op de backs en Schwaab en Viergever in het centrum hebben we een perfecte verdediging. Ben benieuwd of Room zijn niveau gaat halen als hij meer ritme heeft. Anders is de keeper positie nog een probleempje, wanneer Zoet vertrekt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:05
    amen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:13
    Super idee straat!
    Vind ik leuk
    mcmodd +21485
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:23
    Met die druk bij PSV zal het voor Dumfries wel meevallen. Achter hem is niet direct een speler die over zijn kwaliteiten beschikt. Dat is dan ook de eerstvolgende zorg: welke back up heb je voor ogen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:35
    wij zijn al blij als we aan beide kanten een fatsoenlijke back hebben laat staan 2
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:24
    Blij dat wij jackie Goal, hebben in plaats. van deze wijsneus.!
    Vind ik leuk
    Pimman +2612
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:27
    Dat is Kluivert óók.. kan daar geen artikel over geschreven worden?
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +850
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:28
    Ik ben benieuwd of hij al een stap hoger aankan, vindt hem best druistig spelen. Echter volgens mij meer potentie dan brenet!
    Vind ik leuk
    klick +711
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:46
    ik vind 7 miljoen erg veel
    Vind ik leuk
    Lulookmee +443
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:14
    Ooowww... hij bedoelt de speler is onnederlands.. Ik dacht dat hij het verkoopbeleid bedoelde.... gewoon alles verkopen en niets meer overhouden....;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:23
    Je ziet hem van sparta naar heerenveen stappen maken psv is een mooi vervolg daar paar jaar en dan naar england echt een land voor zon verdediger vind ik
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:51
    Forza jij
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:52
    Zekerss
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:54
    Goed bizzig gij
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:01
    Gij vele malen beter haha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26727
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
    7 waard. Dokken mennekes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:42
    Mag ook naar Ajax hoor, vindt hem een groot talent
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:43
    Lucassen 2 aankoop.
    Dum(p)fries.

    Dits is niks, wordt niks en zal ook nooit wat worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:21
    Waren ze vandaag weer in de uitverkoop bij blokker pietje?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:40
    Kom op man, dit is toch gewoon psv onwaardig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:42
    Dat zeiden jullie van schwaab ook
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:45
    Jullie?

    Ik zeg dit.
    En Schwaab is ook geen topper.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:48
    Wij hebben geen toppers nodig , wij hebben een team
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:01
    En een bak mazzel en de KNVB.
    En bij de KNVB duid ik op een nagel in de rug van jullie houten klaas en de rest kun je wel invullen.
    Hier heb je cruciale wedstrijden door gewonnen/gekregen.

    Nieuwe seizoen, nieuwe kansen.
    brands weg, de lijken uit de kast qua contracten en het wordt lekker rustig hier op VP.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147736
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:16
    nog in de verwerkingsfase zie ik?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13092
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:27
    Oneerlijkheid is niet te verwerken.
    De meeste goals voor en de minste goals tegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:03
    Zet jezelf niet zo voor joker joh:)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:24
    Geef het een kans je kan nog altijd oordelen als het niks wordt. Ik geef het voordeel van de twijfel.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:46
    Zou een goede speler kunnen worden.
    Tussenstap naar psv is wellicht heel goed.
    Volgend jaar internationaal voetbal.
    Vind ik leuk
    SvL +201
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:46
    Prima vervanger voor arias alvast. Endan die angelino ipv brenet. Alleen zie liever nog een sterke ervaren verdediger komen met het oog op de CL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:08
    Psv moet een 3 jarig contract afkopen, plus deze jongen kan het tot de wereld top schoppen! Denk eerder aan de 10 miljoen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Streppel volgt transferontwikkelingen van PSV: "Hij is 'on-Nederlands'"