'Emery gaat op jacht en wil eerste Arsenal-versterking ophalen bij Juventus'

'Emery gaat op jacht en wil eerste Arsenal-versterking ophalen bij Juventus'

Gepubliceerd: vrijdag 25 mei 2018 om 19:26vr 25-05-2018 om 19:26

Arsenal heeft zijn zinnen gezet op Stephan Lichtsteiner van Juventus. De verdediger is na dit seizoen transfervrij en daarom financieel gezien interessant voor The Gunners.

Volgens diverse Engelse media, waaronder de BBC, zijn er al gesprekken geweest tussen Lichtsteiner en Arsenal. Unai Emery heeft een beperkt transferbudget tot zijn beschikking gekregen van de Arsenal-leiding en mede daarom zou de komst van Lichtsteiner interessant zijn. Ook willen de Londenaren extra ervaring aan de selectie toevoegen en moet Hector Bellerin van extra concurrentie worden voorzien.

Arsenal is niet alleen in de strijd om de Zwitserse routinier, want het schijnt dat ook andere Europese clubs op Lichtsteiner jagen. Namen worden niet genoemd. Arsenal voert in ieder geval al gesprekken met Lichtsteiner. De 34-jarige verdediger wordt al langere tijd in de gaten gehouden door The Gunners.

Lichtsteiner staat al sinds 2011 onder contract bij Juventus en werd ieder jaar kampioen met die club. Verder won hij vier keer de beker. Voor Juventus speelde Lichtsteiner voor SS Lazio, OSC Lille en het Zwitserse Grasshoppers. De Zwitser zou de eerste zomeraanwinst van Emery worden.

Poll

Een goede zet van Arsenal?

(673 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 25 mei 2018 om 19:28
Wat Moet je daar dan mee beetje oud.
En er lopen beteren backs rond.
Vind ik leuk
Sefa +339
vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
Nog steeds een aanwinst voor menig club
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 19:32
Ze hebben bellerin al voor rechtsback
Vind ik leuk
Kayzer +3131
vrijdag 25 mei 2018 om 19:36
Beter Josh kunnen halen...
Vind ik leuk
Koeroe +12458
vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813559/-dortmund-breekt-eigen-transferwet-en-neemt-routinier-34-over-van-juventus-.html


Oh oke dit telt niet meer?
Vind ik leuk
fedor2501 +5405
vrijdag 25 mei 2018 om 19:50
Ja daar dacht ik ook al aan.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 19:30
Beperkt transferbudget. En je wilt lichtsteiner halen?. Lijkt mij dat Arsenal nu definitief afhaakt bij de top 4-5.
Vind ik leuk
Smithsonian +38222
vrijdag 25 mei 2018 om 19:45
Zinloze aankoop.
Vind ik leuk
Argento8523 +6947
vrijdag 25 mei 2018 om 20:00
Nou Arsenal gaat dus gewoon op de oude voet verder met klooien

Hier mee ga je toch niet mee doen om cl plaatsen

Er is minimaal een topper in elke linie nodig

Te beginnen met een keeper en een CV die de defensie kan leiden
Een fatsoenlijke cvm en een klasbak als vleugel speler

Dit gaat niet opschieten zo
Vind ik leuk