'Emery gaat op jacht en wil eerste Arsenal-versterking ophalen bij Juventus'

    'Emery gaat op jacht en wil eerste Arsenal-versterking ophalen bij Juventus'

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:26

    Arsenal heeft zijn zinnen gezet op Stephan Lichtsteiner van Juventus. De verdediger is na dit seizoen transfervrij en daarom financieel gezien interessant voor The Gunners.

    Volgens diverse Engelse media, waaronder de BBC, zijn er al gesprekken geweest tussen Lichtsteiner en Arsenal. Unai Emery heeft een beperkt transferbudget tot zijn beschikking gekregen van de Arsenal-leiding en mede daarom zou de komst van Lichtsteiner interessant zijn. Ook willen de Londenaren extra ervaring aan de selectie toevoegen en moet Hector Bellerin van extra concurrentie worden voorzien.

    Arsenal is niet alleen in de strijd om de Zwitserse routinier, want het schijnt dat ook andere Europese clubs op Lichtsteiner jagen. Namen worden niet genoemd. Arsenal voert in ieder geval al gesprekken met Lichtsteiner. De 34-jarige verdediger wordt al langere tijd in de gaten gehouden door The Gunners.

    Lichtsteiner staat al sinds 2011 onder contract bij Juventus en werd ieder jaar kampioen met die club. Verder won hij vier keer de beker. Voor Juventus speelde Lichtsteiner voor SS Lazio, OSC Lille en het Zwitserse Grasshoppers. De Zwitser zou de eerste zomeraanwinst van Emery worden.

    Poll

    Een goede zet van Arsenal?

    (673 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:28
    Wat Moet je daar dan mee beetje oud.
    En er lopen beteren backs rond.
    Vind ik leuk
    Sefa +343
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
    Nog steeds een aanwinst voor menig club
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:32
    Ze hebben bellerin al voor rechtsback
    Vind ik leuk
    Kayzer +2679
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:36
    Beter Josh kunnen halen...
    Vind ik leuk
    Koeroe +11222
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:29
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813559/-dortmund-breekt-eigen-transferwet-en-neemt-routinier-34-over-van-juventus-.html


    Oh oke dit telt niet meer?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3477
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:50
    Ja daar dacht ik ook al aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:30
    Beperkt transferbudget. En je wilt lichtsteiner halen?. Lijkt mij dat Arsenal nu definitief afhaakt bij de top 4-5.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:45
    Zinloze aankoop.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6438
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:00
    Nou Arsenal gaat dus gewoon op de oude voet verder met klooien

    Hier mee ga je toch niet mee doen om cl plaatsen

    Er is minimaal een topper in elke linie nodig

    Te beginnen met een keeper en een CV die de defensie kan leiden
    Een fatsoenlijke cvm en een klasbak als vleugel speler

    Dit gaat niet opschieten zo
    Vind ik leuk