Ajax strikt talentvol duo: We verwachten dat er nog meer spelers aan gaan komen

    Ajax strikt talentvol duo: "We verwachten dat er nog meer spelers aan gaan komen"

    vrijdag 25 mei 2018 om 19:56

    Hoofd jeugdopleidingen van Ajax Saïd Ouaali is blij dat Kenneth Taylor en Jaymillio Pinas een contract hebben getekend in Amsterdam. Diverse clubs hengelden naar de twee talenten (16).

    "Zowel nationaal als internationaal was er belangstelling, dat geldt ook voor deze jongens", vertelt Ouaali aan Ajax TV. "Daarom zijn we heel blij dat we ze bij ons kunnen houden. We zijn altijd op zoek naar spelers met potentie die we voor de korte en lange termijn vast kunnen leggen. We verwachten dat er nog meer spelers aan gaan komen."

    Taylor gooide dit seizoen hoge ogen bij Ajax O17. Ouaali: "Kenneth heeft zich de afgelopen periode goed ontwikkeld. Dat is ook de reden waarom we hem wilden belonen. Hij is een creatieve middenvelder die technisch en tactisch vaardig is. Hij ziet de diepte en levert bij balverlies ook arbeid. Daar zijn we blij mee."

    Pinas over zijn contract: "Dit is waar je van droomt. Ik loop hier al sinds de F'jes. Het is toch wel een droom. Ik kreeg dit seizoen te horen dat ze me een contract wilden aanbieden. Ik ben dolblij. Volgend jaar speel ik bij Ajax O19 en vanaf daar wil ik zo snel mogelijk naar het eerste."

    Taylor heeft geen moment overwogen om te vertrekken bij Ajax. "Voor mij was de keuze al gemaakt dat ik bij Ajax zou blijven. Ik heb het niet echt over andere clubs gehad." 

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    stratumseind +134577
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:57
    Zo topic 2 over 2 pubertjes al weer , benieuwd wie als eerste de shirts thuis moet laten wassen...

    Zelfs het logo is ervan in de rouwstemming geschoten.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:42
    Bij het lezen van de titel had je nog niet door dat het over Ajax ging? Maar je zeikt op Ajax, terwijl VP elk interview of bericht in een aantal stukken knipt en dat als losse artikelen plaatst...
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:55
    Deze man heeft n écht Ajax hart
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:59
    Alweer een topic over Ajax talenten en iemand is er jaloers op. Drink er nog 1 en geniet haha
    Vind ik leuk
    Lulookmee +190
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:51
    Laten we je Turkse Brabantse centrum ajacied noemen...kunnen wij het afkorten tot TBC ajacied...;-)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1198
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:00
    Dit bericht stond hier om 17.22 uur ook al...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:01
    Talenten om de ballen uit de broek te lachen
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:03
    Wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:05
    Je zit altijd maar op Ajax te zeiken
    Vind ik leuk
    Dezeun +2467
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:03
    Alweer
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:06
    Prachtig onze talenten! Allemaal ruwe diamanten die langzaam geslepen worden! Wat is het toch een mooie en warme club ons Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:29
    Idd heel langzaam haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:13
    Je mag tekenen jochie, maar lees de kleine lettertjes,
    laat je niet inpalmen door een macaroni-buiger.
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:17
    Zelfde stukje als 17:22?...gaap
    Vind ik leuk
    aphex twin +992
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:17
    En dan gewoon een reactie plaatsen. Gaap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 02:15
    K
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:18
    Ajax is een koopclub geworden. Deze jongens komen niet aan de bank. Hagie zet de aankopen in de basis
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:29
    Sterker nog...ik ben benieuwd of ze volgend seizoen 3 of 4 basiswaardige nederlanders hebben
    Vind ik leuk
    John M. +4025
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:39
    Het gaat langzaam in richting Engeland. Daar is het heel normaal als er één of zelfs géénéén Engelsman in de basis staat. Voor mij zou het moeilijk zijn om zo'n club te supporten. Dan kan men wel zeggen dat een echte fan zijn club altijd steunt maar als het een vreemdelingenlegioen wordt is voor mij de lol eraf.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3208
    zaterdag 26 mei 2018 om 01:03
    Hebben ze geen bankpasje dan??
    Vind ik leuk
    Tampert +65
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:37
    Ja ieder hengelde naar deze talenten maar over een paar jaar en wat eredivisie wedstrijden verder willen ze meer salaris dan het plafond hoog is, of zijn ze weg. Het clubgevoel van tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    iceman +846
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:53
    Ah de nieuwe Cruijff en Messi zijn binnen. Nu kunnen de Ajax supporters weer jaren teasen met deze namen. Om vervolgens weer flink te gaan overschatten als ze in het eerste spelen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7693
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:23
    Leuk voor ajax maar voor de top komen ze tekort ! PSV is landskampioen O 17
    Vind ik leuk
    Olfie +3508
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:31
    Ronaldo is ook geen landskampioen geworden dit jaar...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7693
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:46
    Ronaldo is al in 2010 gestopt idd
    Vind ik leuk
    WRFM +825
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:12
    Jonge jonge vp wat een nieuws weer
    Kom je klaar redacteurtje
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 01:26
    Jong Ajax!! Want wie geeft er nou een drol om Ajax 1... (mijn cynisme)
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:43
    en nou nog Mino Raiola weg houden bij de spelers! wand Raiola wacht tot de ajax spelers een contract teken en dan is daar op eens meneer Raiola
    Vind ik leuk
    krul +13
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:30
    ja dus ajax is er ook als een gierige hondje bij om jeugd wegtetrekken bij andere clubs ?
    Vind ik leuk
    krul +13
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:28
    eige jeugd zeker
    Vind ik leuk