Liverpool mag winnen, maar dan moet Wijnaldum de matchwinner zijn

    "Liverpool mag winnen, maar dan moet Wijnaldum de matchwinner zijn"

    vrijdag 25 mei 2018 om 20:08

    Royston Drenthe juicht voor Real Madrid in de finale van de Champions League, maar gunt Liverpool de beker als Georginio Wijnaldum zich kroont tot matchwinner. 

    "Ik hoop dat hij een bal in de kruising jast en met de cup naar Rotterdam komt", zegt Drenthe tegen FOX Sports. "Liverpool mag winnen, maar dan moet Wijnaldum de matchwinner zijn. Hij moet zo'n brutale goal maken dat je automatisch gaat juichen, ook al ben je niet voor Liverpool. Anders moet Real Madrid winnen."

    De meeste ogen zullen zaterdagavond gericht zijn op uitblinkers Cristiano Ronaldo (Real) en Mohamed Salah (Liverpool). Drenthe denkt niet dat de sterspelers de finale kunnen gaan beslissen. "Ik denk dat ze allebei gaan schitteren en hun momenten gaan pakken, zeker in deze finale. Maar één momentje zal niet genoeg zijn, want het kan ook zomaar uitlopen op een verlenging of penalty's."

    "Dan is het de vraag wie er op gaat staan. Het blijft nog steeds voetbal, elf spelers die het moeten doen. Ik denk niet dat Ronaldo of Salah de wedstrijd gaat beslissen", aldus Drenthe.

    Poll

    Wie hoop jij dat er gaat winnen?

    (758 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dezeun +3452
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:11
    Het is liverpool gegunt
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:32
    Hoezo ?
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:38
    Mooie club, arbeidersclub, havenclub, club van scousers. Mooi stadion, mooie liederen, goeie supporters. Mooie historie. En veel en veel minder geld dan Real. Underdog. Mooi voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:49
    Ik heb niks met liverpool ik heb een te blauwhart daarvoor. Dat heet clubliefde. Maar goed als ik moet kiezen dan maar die reds. Liever dat dan manshitter of die wankers uit noord londen
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11396
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:03
    Clubliefde en Chelsea... right.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:14
    Tja ben sinds mijn 9de jaar voor die club en ik ben nu 45. Als dat geen clubliefde is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:24
    Ja standaard ervan uitgaan dat je een Successupporter bent... Mensen denken dat altijd terwijl ik veel mensen ook ken die al heel lang voor Chelsea zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:31
    Ik ga al jaren naar thuiswedstrijden daar. Ik heb zoveel spelers en trainers voorbij zien komen. Het word steeds gekker moet ik wel toegeven. En ook een hele hoop van die glory hunters idd. Bah !
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:34
    Maar goed zo mogen denken wat ze willen. Ik weet dat ik fan ben till i die in better or worse, i dont give a shit
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:32
    Y’re forever blowing bubbles.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:42
    Yeah well i dont give a shit mate. What about your club mate ? How can you say shit about the blues while your club is not even bigger than ajax ?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10477
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:16
    Feyenoord is bigger than chelsea.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:40
    Wanneer gaat je wekker af ?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10477
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:00
    Is gewoon zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:06
    Wat jij wilt man. Eigenlijk interesseert het me geen reet.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10477
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:12
    Mij ook niet:-)
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:12
    Relax dude, I’m just teasing a bit. Y’ve been a Chelsea fan a long time, should have easen up a bit by now. I Don’t care if Ajax is the bigger club. I wouldn't change colours for the world, ever.
    Cheers
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:41
    I respect that
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3074
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:12
    Echt belachelijk dat we hem aandacht geven
    Vind ik leuk
    RW1913 +1929
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:31
    Ach, geef niemand jou aandacht?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:14
    Waarom moet de cup naar Rotterdam. Willen ze die prijs ook gaan vieren?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:35
    Ze jatten hun lied en ze willen( als liverpool wint ) ook nog de cup jatten ? Triest hoor
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:14
    Tuurlijk dibbus , als liverpool hem wint komen ze de cup ff laten zien in rotterdam......
    Vind ik leuk
    Mallerd +1726
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:30
    Ervaring gaat morgen de doorslag geven. Real Madrid heeft met oa Ronaldo, Marcelo, Ramos gewoon zoveel spelers die altijd op het moment dat het er toe doet er staan. Liverpool is erg afhankelijk van hun aanval, het middenveld en met name de verdediging komt echt zwaar tekort tegen Real.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3273
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:03
    Heerlijk, het vrouwtje is dan weg vanwege haar werk in de zorg, ik ga lekker in de mancave op de 65” OLED met een 20 litervat HJ op de tap met vrienden een potje voetbal kijken.

    Pasen en pinksteren op 1 dag :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:42
    Woow 65" doe je goed. En Hjan zeker goed.
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:44
    Alleen die hertog jan verpest het wel :p
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8441