Utrecht-spelers 'heel verbaasd' over 'lekken': Omdat je wat uit te leggen hebt

    Utrecht-spelers 'heel verbaasd' over 'lekken': "Omdat je wat uit te leggen hebt"

    vrijdag 25 mei 2018 om 23:02

    Na het vertrek van Erik ten Hag naar Ajax spraken enkele spelers van FC Utrecht hun twijfels uit over assistent-trainer Jean-Paul de Jong. Aanvoerder Willem Janssen is verbaasd dat dat doodleuk terug te lezen was in de media.

    "Dat is altijd lastig, vooral omdat je wat uit te leggen hebt", zegt Janssen tegen FOX Sports. "Je wordt er de eerste paar dagen mee geconfronteerd. Dat heb je liever niet, maar ik loop al langer mee en dat is vrij normaal. Als de assistent het overneemt van de hoofdtrainer komen er altijd vragen. Dat hebben we als groep, staf en directie goed gedaan. In de tweede seizoenshelft bleek dat er van een onderlinge ruis geen sprake was."

    Het verhaal dat enkele spelers niet achter de keuze voor De Jong als hoofdtrainer stonden, stond vrij gedetailleerd in de kranten. Janssen: "Daar was ik heel verbaasd over, maar ook andere jongens. Frans (grootaandeelhouder Van Seumeren, red.) heeft later zelf ook zijn verhaal gedaan over wat er zich heeft afgespeeld en als je dat dan terugleest in de kranten, ben je daar wel heel verbaasd over."

    "Dat is niet fraai en voelt heel slecht, vooral ook voor Jean-Paul. Gelukkig konden we het vrij snel achter ons laten en zijn we op een goede manier aan de slag gegaan."

    Plaats een reactie

    flosw010 +44
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:05
    Kut reclamefilmpje!
    Vind ik leuk
    pietprecies +1973
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:13
    Adblocker installeren
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:08
    Uiteindelijk heeft Utrecht een prima 2de seizoenhelft gedraaid. Jammer dat ze dan toch zonder Europees voetbal zitten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:20
    Misschien ook wel goed. Het was een heel lang seizoen met al die voorrondes. Je zag dit jaar ook aan het einde dat het op was. Als je dan weer zo’n lang seizoen moet draaien wordt het risico van blessures groot.
    Nu zonder Europees voetbal kunnen ze vol focus houden op de beker en/of plek 3. Ik denk dat het dringen wordt met F’noord, AZ en Vitesse.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:50
    Helaas was Vitesse beter over 2 wedstrijden. Dessers had vorige week in de laatste paar minuten nog de stand over 2 wedstrijden gelijk kunnen trekken. Maar helaas!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 06:20
    Vitesse heeft gewonnen. Ze waren zeker niet beter. Utrecht was zowel uit een thuis de beste van het 2luik. Vitesse was alleen efficiënter en dat heeft Utrecht de das omgedaan
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:35
    Het is zoals het is: de ploeg die het beste scoort is terecht winnaar. Natuurlijk was het de bedoeling dat we dit seizoen een sterkere aanval zouden hebben, met Simon Makienok en Christopher Bahebeck, waar ik een groter aantal doelpunten van verwacht, maar simpel gesteld: die waren er niet.

    Je krijgt elk seizoen weer nieuwe kansen, dus FC Utrecht mag het komend seizoen gewoon weer proberen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:09
    Mooi gesproken. Voor mij wel lastig te accepteren
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    zondag 27 mei 2018 om 13:21
    Ja, hoe langer je bij de club zit, hoe makkelijker je dingen accepteert. Maar ook bij mij begint die acceptatie pas na afloop van een wedstrijd. Tijdens de wedstrijd voel ik me vaak behoorlijk gefrustreerd, kan ik me kwaad maken, maar laat nog net de spullen in mijn omgeving heel.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 18:19
    vraagje? komt bahebeck nu wel of niet? Je zit dicht bij het vuur dus ik hoop dat je antwoord kan geven.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    woensdag 6 juni 2018 om 19:19
    Paris Saint Germain heeft als orakel nog niet gesproken. Het gaat om de transfersom en dit ligt na een groot deel van het seizoen geblesseerd te zijn geweest heel gevoelig. De kans dat dezelfde blessure (achillespees) weer opspeelt maakt onderdeel van de discussie over de transfersom. Dus voordat die duidelijkheid er is zijn we weer een heel stukje verder. Ik denk: eind juni a.s.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 08:14
    Duidelijk. Dank voor de info. Toch hoop ik dat het rond komt. De wedstrijden die hij heeft gespeeld waren goed, er gebeurde wat. En zeer creatieve speler met een goede techniek. Ik wacht nog even af.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:10
    Toptrainer
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:31
    De jong gaat het dit seizoen helemaal maken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:51
    Denk ik ook!
    Vind ik leuk
    Carl +3707
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:56
    Ik hoop het, maar ben iets terughoudender. Dat komt omdat de vorige keren dat wij assistent trainers hebben laten doorschuiven ons dat niet veel heeft gebracht. En omdat de laatste paar maanden het spel niet best was. Eigenlijk alleen direct na het vertrek van TH was het spel goed.

    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21455
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:23
    Eens. Al scheelde het weinig of Utrecht won afgelopen week wel van Vitesse en was het seizoen helemaal top geweest ondanks het vertrek van ten Hag. Ik ben benieuwd naar een heel seizoen met de Jong. En met de aankopen!
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:42
    Kan me herrineren toen dat een hoop mensen hier schreven dat als de selectie niet gelijk achter je staat dat het dan zwz niks wordt. Heeft het uitstekend gedaan!
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:03
    De jong is gewoon een utregs jochie, die recht voor ze raap is. Daar hadden sommige spelers moeite mee.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +199
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:24
    Volgens mij ging het niet zozeer over het recht voor ze raap... meer over de onervarenheid. Maargoed we vinden het nou eenmaal leuk dat ie een “utregs jochie” is........ dus roepen we dat overal.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7105
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:07
    Onervaren,hoofdtrainer geweest bij Eindhoven.een tijdlang assistent. Hoezo onervaren, en ik denk dat van seumeren en consorten verstandig genoeg zijn.om een trainer, als de jong aan te stellen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    BS +931
    zaterdag 26 mei 2018 om 01:03
    Wat een oud verhaal, van maanden terug, treurig om dit weer te plaatsen
    Vind ik leuk
    Jajaja +188
    zaterdag 26 mei 2018 om 06:35
    Het was emanuelson
    Vind ik leuk
    Nova +1355
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:36
    Hoe weet je dat? Of ben je maar aan het gissen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Utrecht-spelers 'heel verbaasd' over 'lekken': "Omdat je wat uit te leggen hebt"