'Ik mag verhuurd worden door PSV, nu kijken of ik een mooi clubje kan vinden'

    'Ik mag verhuurd worden door PSV, nu kijken of ik een mooi clubje kan vinden'

    zaterdag 26 mei 2018 om 10:24

    Sam Lammers weet nog niet voor welke Eredivisie-club hij volgend seizoen gaat spelen. De PSV-spits mag verhuurd worden en heeft naar verluidt al gesproken met VVV-Venlo.

    "We zien wel wat er komend jaar gaat gebeuren", zegt Lammers tegen FOX Sports. "We hebben met PSV gesproken en ik mag verhuurd worden. Ik ben nu aan het kijken of ik een mooie clubje kan vinden om volgend seizoen voor te spelen."

    Lammers is momenteel met Jong Oranje in Zuid-Amerika, waar vrijdagavond (Nederlandse tijd) een oefenwedstrijd tegen Bolivia op het programma stond. Dat ging er soms fel aan toe. "Op papier was het een oefenpotje. Ze zaten er aardig op, maar dat is alleen maar goed. Ik heb een paar vliegende tackles gezien, echt die Zuid-Amerikaanse mentaliteit."

    "We zijn er goed mee omgegaan en rustig gebleven. Waarschijnlijk gaan we dit nog een keer meemaken in de volgende wedstrijden (dinsdag tegen Paraguay, red.), maar nu hebben we het goed gedaan. Sommige tackles kunnen net niet door de beugel, maar ik vind het wel lekker dat het geen gelaten potje was. Dat kon je verwachten bij deze tegenstander. Dat is alleen maar leuk."

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +17668
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:26
    Dat zijn juist de potjes waar je wat van leert.
    Hier in Nederland mag het ook wel wat minder lamlendig.
    Niet dat we mekaar verrot moeten schoppen maar iets meer pit mag best.
    Vind ik leuk
    Always PSV +9002
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:28
    90 minuten de beuk er in. Krijgen we het in Nederland nog ooit te zien? Ik hoop het!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:29
    Mee eens Chef.

    Het is echt een slappe boel hier in NL
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:30
    Moet je maar lekker een wedstrijdje bij ons komen kijken ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:32
    Leuk, maar wel van 2 kanten....dus niet bij elk aaitje en duwtje op de grond gaan liggen rollen!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18137
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:28
    Als de Jong vertrekt, dan zou ik Lammers altijd achter Romero houden. Gister bij jong Oranje weer als n geweldenaar gespeeld en 2x gescoord.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17668
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:30
    Ja heb het gezien. Netjes
    Vind ik leuk
    Topdrie +2288
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:55
    Malen kan ook in de spits. Vooral met type spel dat PSV speelt zie ik liever snelle & technische spelers met een individuele actie in de voorhoede
    Vind ik leuk
    Schaar +1256
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:39
    Daar hebben we Bas Nijhuis voor, die zijn eigen regels volgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:30
    VVV is met zijn potentie een mooie club waar hij elke week basis kan spelen.
    Ik denk dat ze in Venlo ook dit jaar weer een mooi jaar voor de boeg hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:31
    Ik vind VVV sowieso wel een leuke club. Halen soms erg goede spelers met zo een klein budget. is te prijze
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:35
    Zou mooi zijn als ze een stabiele eredivisie club worden. Het is voor mij goed te rijden dus leuk om af en toe te gaan kijken.

    En inderdaad aardige spelers vanaf gekomen, Honda en hoe heet die buitenspeler ook al weer?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:36
    Musa
    Vind ik leuk
    Ekster +188
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:15
    En de kans is heel groot, sowieso begin het er steeds meer op te lijken dat VVV een klein sateliet clubje van PSV aan het worden. Met Valcks aan het roer bij bij VVV zal VVV met huren van bepaalde talenten alleen al hierdoor altijd een stapje voor hebben op de rest van de eredivisie. Niet alleen dat maar ook de afstand Venlo - Eindhoven is te doen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:31
    Willem 2. De vervanger van Fran Sol. Kan hij ook blijven wonen waar hij nu woont.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:02
    Daar komt hij vandaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:34
    Mag van mij wel naar pec zwolle komen samen met paal 👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:35
    Aangezien Sol vertrekt is Willem II wellicht een goede optie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:37
    Kom maar naar Zwolle.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +36117
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:03
    Sam Lammers. Is niks en wordt niks. Dat wist men in Eindhoven al jaren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:07
    Clubje??? Ga dan maar naar een amateurclub.. 🤔
    Vind ik leuk
    MeAgain +5695
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:07
    Dat Ajax nog niet aan hem trekt, daar kan hij mooi de kans krijgen en wanneer hij wat ervaring heeft opgedaan bij de opleidclub van Nederland kan hij het laten zien bij PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:16
    Laat maar naar VVV komen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:37
    Ik denk bij de amateurs ofzo
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:51
    Als hij zich komend jaar bij een subtopper wil ontwikkelen kan ie het beste Marc ff bellen die heeft zijn selectie nog niet rond en het is al snel 19 juni.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    Rene80 +1997