'Ik mag verhuurd worden door PSV, nu kijken of ik een mooi clubje kan vinden'

    'Ik mag verhuurd worden door PSV, nu kijken of ik een mooi clubje kan vinden'

    zaterdag 26 mei 2018 om 10:24

    Sam Lammers weet nog niet voor welke Eredivisie-club hij volgend seizoen gaat spelen. De PSV-spits mag verhuurd worden en heeft naar verluidt al gesproken met VVV-Venlo.

    "We zien wel wat er komend jaar gaat gebeuren", zegt Lammers tegen FOX Sports. "We hebben met PSV gesproken en ik mag verhuurd worden. Ik ben nu aan het kijken of ik een mooie clubje kan vinden om volgend seizoen voor te spelen."

    Lammers is momenteel met Jong Oranje in Zuid-Amerika, waar vrijdagavond (Nederlandse tijd) een oefenwedstrijd tegen Bolivia op het programma stond. Dat ging er soms fel aan toe. "Op papier was het een oefenpotje. Ze zaten er aardig op, maar dat is alleen maar goed. Ik heb een paar vliegende tackles gezien, echt die Zuid-Amerikaanse mentaliteit."

    "We zijn er goed mee omgegaan en rustig gebleven. Waarschijnlijk gaan we dit nog een keer meemaken in de volgende wedstrijden (dinsdag tegen Paraguay, red.), maar nu hebben we het goed gedaan. Sommige tackles kunnen net niet door de beugel, maar ik vind het wel lekker dat het geen gelaten potje was. Dat kon je verwachten bij deze tegenstander. Dat is alleen maar leuk."

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18818
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:26
    Dat zijn juist de potjes waar je wat van leert.
    Hier in Nederland mag het ook wel wat minder lamlendig.
    Niet dat we mekaar verrot moeten schoppen maar iets meer pit mag best.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11061
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:28
    90 minuten de beuk er in. Krijgen we het in Nederland nog ooit te zien? Ik hoop het!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:29
    Mee eens Chef.

    Het is echt een slappe boel hier in NL
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:32
    Leuk, maar wel van 2 kanten....dus niet bij elk aaitje en duwtje op de grond gaan liggen rollen!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23363
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:28
    Als de Jong vertrekt, dan zou ik Lammers altijd achter Romero houden. Gister bij jong Oranje weer als n geweldenaar gespeeld en 2x gescoord.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18818
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:30
    Ja heb het gezien. Netjes
    Vind ik leuk
    Topdrie +2616
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:55
    Malen kan ook in de spits. Vooral met type spel dat PSV speelt zie ik liever snelle & technische spelers met een individuele actie in de voorhoede
    Vind ik leuk
    Schaar +1483
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:39
    Daar hebben we Bas Nijhuis voor, die zijn eigen regels volgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:30
    VVV is met zijn potentie een mooie club waar hij elke week basis kan spelen.
    Ik denk dat ze in Venlo ook dit jaar weer een mooi jaar voor de boeg hebben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:31
    Willem 2. De vervanger van Fran Sol. Kan hij ook blijven wonen waar hij nu woont.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2133
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:02
    Daar komt hij vandaan
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1542
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:34
    Mag van mij wel naar pec zwolle komen samen met paal 👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:35
    Aangezien Sol vertrekt is Willem II wellicht een goede optie.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39101
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:03
    Sam Lammers. Is niks en wordt niks. Dat wist men in Eindhoven al jaren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:07
    Clubje??? Ga dan maar naar een amateurclub.. 🤔
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:07
    Dat Ajax nog niet aan hem trekt, daar kan hij mooi de kans krijgen en wanneer hij wat ervaring heeft opgedaan bij de opleidclub van Nederland kan hij het laten zien bij PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:16
    Laat maar naar VVV komen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:37
    Ik denk bij de amateurs ofzo
    Vind ik leuk
    stratumseind +164440
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:51
    Als hij zich komend jaar bij een subtopper wil ontwikkelen kan ie het beste Marc ff bellen die heeft zijn selectie nog niet rond en het is al snel 19 juni.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151