Verschillende Jupiler League-clubs hebben gebeld, maar ik heb nog niets beslist

"Verschillende Jupiler League-clubs hebben gebeld, maar ik heb nog niets beslist"

Gepubliceerd: zaterdag 26 mei 2018 om 11:14za 26-05-2018 om 11:14

Melvin Platje heeft een aanbieding gekregen van Telstar, maar de spits acht de kans klein dat hij volgend seizoen nog in Velsen-Zuid speelt. Eerst gaat Platje op vakantie, daarna neemt hij een beslissing.

Platje vertelt bij NH Radio Sportcafé dat hij het naar zijn zin heeft bij Telstar. "En ik kan goed opschieten met de trainer (Mike Snoei, red.), maar ik heb wel een paar kinderen die ook te eten moeten hebben. Ik heb dit seizoen vijftien goals gemaakt en negen of tien assists gegeven. Verschillende Jupiler League-clubs hebben gebeld, maar ik heb nog niets beslist."

Platje acht de kans niet heel groot dat hij bij Telstar blijft. "Iedereen weet wat Telstar kan bieden. Daarom hebben veel spelers ook een contract voor een jaar. We konden ons mooi in de kijker spelen. Ik ga volgende week op vakantie en daarna kijk ik wel." 

Poll

Is Platje goed genoeg voor de Eredivisie?

(930 stemmen)

Plaats een reactie

Kim Jung-On +4489
zaterdag 26 mei 2018 om 11:17
Mooie goal in de playoffs!
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 11:20
Ga lekker naar (jong) ajax. Die kunnen wel een stand in gebruiken en financieel ben je ook wel beter binnen dan daar bij telstar.
Vind ik leuk
ruud wubbers +19622
zaterdag 26 mei 2018 om 11:27
Kan bij 1 van de betere JL ploegen nog wel mee, mischien weer een jaartje Nec?
Vind ik leuk
Peterselie +118
zaterdag 26 mei 2018 om 12:05
Geen verkeerde speler natuurlijk, maar we hebben nog Braken en Romeny rondlopen. Kunnen het weinige geld dus beter aan andere posities uitgeven.
Vind ik leuk
HuizemWest +307
zaterdag 26 mei 2018 om 11:46
Op naar Cambuur zou ik zeggen...
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 11:51
MVV
Vind ik leuk
Shelbourne +5400
zaterdag 26 mei 2018 om 12:00
Zou een prima speler zijn voor clubs als Twente of Roda
Vind ik leuk
Rodajc +17391
zaterdag 26 mei 2018 om 12:54
Nee hoor. Wij hebben Djim en Remans al en aangezien er nog maar eentje komt liever een echt stevige versterking voor in de spits.
Vind ik leuk
Shelbourne +5400
zaterdag 26 mei 2018 om 13:26
Iemand die veertien scoort en zeven assists geeft in de JL is een versterking voor Roda.
Vind ik leuk
Rodajc +17391
zaterdag 26 mei 2018 om 13:59
Kijk verder dan statistieken.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 12:10
Misschien iets voor Sparta?
Vind ik leuk
Glenn0 +57
zaterdag 26 mei 2018 om 12:57
Ik vind hem qua mentaliteit ook prima bij de Graafschap passen eigenlijk
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
zaterdag 26 mei 2018 om 13:46
Hij heeft veel last van platjes onze Melvin
Vind ik leuk
Vapormax +1644
zaterdag 26 mei 2018 om 13:53
Nek is maximale
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 14:27
Kan Groningen hem niet ruilen met Veldwijk?? Oh nee gaat Telstar achteruit gaan ze nooit accepteren
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 21:22
Goeie en onderschatte speler.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws