Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'

    Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'

    zaterdag 26 mei 2018 om 17:25

    Ongeacht de uitslag van de Champions League-finale tegen Real Madrid zaterdagavond, zal Liverpool komende zomer flink investeren in de selectie. Dat kondigt voorzitter Tom Werner aan.

    The Reds verzekerden zich al van de komst van Naby Keïta, die wordt overgenomen van RB Leipzig. "Ik ben blij dat Keita komt. We zullen ervoor zorgen dat we een selectie hebben die om alle prijzen kan strijden. Volgend seizoen zullen we nog sterker zijn in de breedte", vertelt Werner aan The Liverpool Echo.

    Volgens de voorzitter is het voor spelers aantrekkelijker geworden om op Anfield te spelen. "Spelers meldden eerder dat het een droom is om voor de grote Spaanse clubs uit te komen, maar met Jürgen Klopp aan het roer willen de echte toppers ook naar Liverpool. We zullen de selectie versterken en spelers aantrekken die ons nog succesvoller maken."

    Liverpool leidt onder meer de dans om Nabil Fekir van Olympique Lyon. Daarnaast aast de Champions League-finalist op een nieuwe doelman.

    Poll

    Wie wint de Champions League-finale?

    (7392 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18315
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:28
    Cilessen en De Ligt en je wint ze allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:31
    Zonnesteek opgelopen?
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1877
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:53
    Die driehoek zou ik héél erg graag zien op Anfield! Denk Koeman ook wel :-)
    Vind ik leuk
    Sil95 +10654
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:28
    Liverpool is hot again!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6520
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:34
    O-M-G, Liverpool is totally hot right now.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:37
    Wij zitten nu lekker aan het bier zin in vanvond mooie pot voetbal maareerst fulham villa kijken 18:00 finale playofs hwahwa wat is het leven toch mooi.
    Vind ik leuk
    14forever +8500
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:43
    Hoop dat Liverpool het wint, maar iets in mijn gedachtegang brult.Ronaldo.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1485
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:48
    Als salah in de rust heeft gegeten trekt hij alles recht in de tweede helft, komt helemaal goed. 1x die jankbal en twee keer salah.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8556
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:13
    Marcello scoort elke finale dus nu ook.straks lekker in hoekje uithuilen.Real wint 3-1 !
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:48
    Hoop dat liverpool wint en fulham ook dan is mijn dag goed.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1059
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:16
    Je heb pech real wint heel simpel met 3-0 en fullham verliest 1-0
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:50
    Manchester City zal gewoon de beste blijven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:05
    In ieder geval beter dan fc Twente ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:52
    Fatsoenlijke keeper en centrale verdediger erbij en ik denk dat je al ver komt.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4452
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:07
    Zijn al bezig en misschien zelfs bijna klaar met Fekir. Je zou kunnen zeggen nog een centrale verdediger, een (reserve) aanvaller en een middenvelder en dan zijn we klaar voor volgend seizoen. Als we de CL winnen kan dat misschien goeie spelers nog meer overtuigen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:43
    Die Tom is tocht niet bezopen ehh
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4452
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:03
    Kan na vanavond veranderen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:08
    Je weet na al die jaren zijn de eigenaren op eens wakker
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4452
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:22
    Vertrouwen in Klopp doet wonderen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:30
    Veel succes vanavond....hoop dat Liverpool win
    Vind ik leuk
    RDion +120
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:07
    Ja, ik zeg cillessen. Ik ben een barca fan, maar ik zou het leuk vinden als hij meer speel tijd zou krijgen en het beter kan doen bij een ander club.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:56
    Maar niet naar liverpool
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:16
    Nu depay nog halen
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4452
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:03
    Ex Manchester United is een no-go.
    Vind ik leuk
    Loep23 +43
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:31
    Hopelijk houden ze dit niveau meedere jaren vol
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:42
    Ai sa si
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1059
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:32
    Mooie club liverpool maar vanavond kansloos ... 3-0 real .. 2 x ronaldo 1 x asensio
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31406
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:10
    Hopelijk niet!

    Als er 1 coach is die een ploeg boven zichzelf uit kan laten stijgen dan is het Klopp wel... ik hoop en gok daarom op het Klopp-effect en ga voor een 2-1 overwinning voor The Reds!
    Vind ik leuk
    Marco S +4266
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:09
    Hoi Tom, kun je aub sar kopen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31406
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:09
    Wat hoop ik hard dat Liverpool wint!
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Alsof dat zo makkelijk gaat... er is meer nodig dan geld. Al zijn ze bij Liverpool wel goed bezig, eerlijk is eerlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:09
    Jasper Cillesen onmiddellijk naar Anfield Road
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'