Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'

    Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'

    zaterdag 26 mei 2018 om 17:25

    Ongeacht de uitslag van de Champions League-finale tegen Real Madrid zaterdagavond, zal Liverpool komende zomer flink investeren in de selectie. Dat kondigt voorzitter Tom Werner aan.

    The Reds verzekerden zich al van de komst van Naby Keïta, die wordt overgenomen van RB Leipzig. "Ik ben blij dat Keita komt. We zullen ervoor zorgen dat we een selectie hebben die om alle prijzen kan strijden. Volgend seizoen zullen we nog sterker zijn in de breedte", vertelt Werner aan The Liverpool Echo.

    Volgens de voorzitter is het voor spelers aantrekkelijker geworden om op Anfield te spelen. "Spelers meldden eerder dat het een droom is om voor de grote Spaanse clubs uit te komen, maar met Jürgen Klopp aan het roer willen de echte toppers ook naar Liverpool. We zullen de selectie versterken en spelers aantrekken die ons nog succesvoller maken."

    Liverpool leidt onder meer de dans om Nabil Fekir van Olympique Lyon. Daarnaast aast de Champions League-finalist op een nieuwe doelman.

    Poll

    Wie wint de Champions League-finale?

    (7392 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +8932
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:28
    Cilessen en De Ligt en je wint ze allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:31
    Zonnesteek opgelopen?
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1618
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:53
    Die driehoek zou ik héél erg graag zien op Anfield! Denk Koeman ook wel :-)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7667
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:23
    Met van Dijk en de Ligt als het centrale duo is geen speler die er nog langskomt, in de goal denk ik eerder aan Onana dan Cillessen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8932
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:25
    Ja, kan zeker. Maar dan wordt Ajax dus zwakker. En dat liever niet.

    Bij Cilessen zal er toch wel een doorverkoop percentage van komen? Kan dan op de stapel of gebruikt worden om contract Onana op te waarderen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7667
    zondag 27 mei 2018 om 00:21
    Cillessen heeft 60 miljoen afkoop in zijn contract staan dus dat wordt hem niet. Ik denk persoonlijk dat de Ligt bij Bayern of Liverpool het beste past en als ik mocht kiezen zou ik voor Liverpool gaan.

    Wat Ajax betreft, zolang v/d Sar er zit die trainer als Ten Hag aanstelt zal het roeien met de riemen die je hebt worden. Bosz wou zijn eigen staf en gelet op het vertoonde spel en finale EL had hij recht van spreken maar wat gebeurt er....ze dringen hem Bergkamp en Spijkerman op die vervolgens met Keizer ontslagen worden in december. Welke klootzak ontslaat diegene die het meeste rendement haalt uit spelers en ervoor zorgt dat de waarde van spelers dus het bedrijf Ajax in waarde stijgt...juist ja v/d Sar.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9236
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:28
    Liverpool is hot again!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5839
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:34
    O-M-G, Liverpool is totally hot right now.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:37
    Wij zitten nu lekker aan het bier zin in vanvond mooie pot voetbal maareerst fulham villa kijken 18:00 finale playofs hwahwa wat is het leven toch mooi.
    Vind ik leuk
    14forever +7998
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:43
    Hoop dat Liverpool het wint, maar iets in mijn gedachtegang brult.Ronaldo.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +866
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:48
    Als salah in de rust heeft gegeten trekt hij alles recht in de tweede helft, komt helemaal goed. 1x die jankbal en twee keer salah.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2017
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:08
    Dat de club het accepteert dat hij in hongerstaking gaat vanwege een sprookjesboek, uitgerekend bij de finale.
    Het moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:33
    Gelukkig sta hij daar niet aan het roer. En nu jezelf opmaken voor avonddienst toiletten schoonmaken
    Vind ik leuk
    FSCeara +7633
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:13
    Marcello scoort elke finale dus nu ook.straks lekker in hoekje uithuilen.Real wint 3-1 !
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:48
    Hoop dat liverpool wint en fulham ook dan is mijn dag goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:16
    Je heb pech real wint heel simpel met 3-0 en fullham verliest 1-0
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3084
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:50
    Manchester City zal gewoon de beste blijven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:05
    In ieder geval beter dan fc Twente ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:52
    Fatsoenlijke keeper en centrale verdediger erbij en ik denk dat je al ver komt.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:07
    Zijn al bezig en misschien zelfs bijna klaar met Fekir. Je zou kunnen zeggen nog een centrale verdediger, een (reserve) aanvaller en een middenvelder en dan zijn we klaar voor volgend seizoen. Als we de CL winnen kan dat misschien goeie spelers nog meer overtuigen ;-)
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2488
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:43
    Die Tom is tocht niet bezopen ehh
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:03
    Kan na vanavond veranderen ;-)
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2488
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:08
    Je weet na al die jaren zijn de eigenaren op eens wakker
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:22
    Vertrouwen in Klopp doet wonderen ;-)
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2488
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:30
    Veel succes vanavond....hoop dat Liverpool win
    Vind ik leuk
    RDion +119
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:07
    Ja, ik zeg cillessen. Ik ben een barca fan, maar ik zou het leuk vinden als hij meer speel tijd zou krijgen en het beter kan doen bij een ander club.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:56
    Maar niet naar liverpool
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:16
    Nu depay nog halen
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:03
    Ex Manchester United is een no-go.
    Vind ik leuk
    Loep23 +43
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:31
    Hopelijk houden ze dit niveau meedere jaren vol
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:42
    Ai sa si
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1232
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:19
    Als Salah weg gaat is het weer even over met Liverpool.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:04
    Als, als, alsssssssssssssss.......
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1232
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:56
    Wat is je punt ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:32
    Mooie club liverpool maar vanavond kansloos ... 3-0 real .. 2 x ronaldo 1 x asensio
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25983
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:10
    Hopelijk niet!

    Als er 1 coach is die een ploeg boven zichzelf uit kan laten stijgen dan is het Klopp wel... ik hoop en gok daarom op het Klopp-effect en ga voor een 2-1 overwinning voor The Reds!
    Vind ik leuk
    Marco S +4162
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:09
    Hoi Tom, kun je aub sar kopen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25983
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:09
    Wat hoop ik hard dat Liverpool wint!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9781
    zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
    Alsof dat zo makkelijk gaat... er is meer nodig dan geld. Al zijn ze bij Liverpool wel goed bezig, eerlijk is eerlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:09
    Jasper Cillesen onmiddellijk naar Anfield Road
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Liverpool-preses doet transferbelofte: 'Volgend jaar doen we mee om alle prijzen'