Real-preses reageert: 'Praten altijd over Ronaldo en vervolgens gebeurt er niets'

    Real-preses reageert: 'Praten altijd over Ronaldo en vervolgens gebeurt er niets'

    zondag 27 mei 2018 om 07:37

    Real Madrid-voorzitter Florentino Perez was na afloop van de Champions League-finale niet op de hoogte van een vertrekwens van Cristiano Ronaldo. De Portugees zaaide na de 3-1 zege op Liverpool twijfel over zijn toekomst.

    "Het was erg mooi om bij Real Madrid te spelen", liet Ronaldo, die in de komende dagen duidelijkheid beloofde, weten in een verrassend interview. Perez maakt zich geen zorgen. "Iedereen mag zeggen wat hij wil. Het belangrijkste is dat we op een dag als vandaag allemaal de Champions League-winst vieren", zegt de preses tegen Marca.

    "We praten altijd over Ronaldo en vervolgens gebeurt er niets. Maar ik ben blij dat Cristiano vijf Champions League-titels heeft, net als ik", aldus Perez. "Vraag het hem, hij blijft, hij heeft een contract." De Real-voorzitter kan zijn geluk niet op met de derde Champions League-titel op rij. "We hebben de beste speler op elke positie en daardoor zijn we leidend in de wereld van het voetbal."

    Ook trainer Zinedine Zidane werd gevraagd naar het interview van Ronaldo. "Cristiano blijft bij Real Madrid, maar we zullen zien. Hij is een Real-speler en het is onmogelijk te beschrijven wat hij gedaan heeft in zijn carrière." De toekomst van Gareth Bale is ingewikkelder, erkent de Fransman. "Zijn situatie is iets gecompliceerder."

    Poll

    Zie jij Ronaldo deze zomer vertrekken bij Real?

    (4983 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 27 mei 2018 om 07:44
    Vond Ronaldo gister wel zwaar tegenvallen trouwens.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12987
    zondag 27 mei 2018 om 08:01
    Vergeleken bij Karius, was hij Man of the Match
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    zondag 27 mei 2018 om 07:45
    Die gaat naar Emmen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 07:57
    Net mijn kaart verlengt bij mijn vites , wat denken jullie ? Krijg ik een fles wodka plus een Russische prostituee naar keuze voor de jarenlange support. Misschien dat mijn vader Benny nu eindelijk weer meegaat , ik zal mijn arnepse zus ook is bij het station. vandaan halen want wij Arnhemmers zijn niet vies van sex tegen betaling . Viteski mijn club ,mijn trots
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    zondag 27 mei 2018 om 08:02
    Jij bent er ook weer vroeg bij
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:10
    Goedemorgen , dat klopt omdat ik slapeloze nachten heb hoe verder met mijn viteski , over een aantal jaar als de corrupte Rus de stekker eruit trekt hebben we geen bestaansrecht meer . Mijn pa gaat al niet meer naar het grootste theater van Nederland , hij is het niet eens met het gevoerde beleid van de corrupte russen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:17
    Neem daar een voorbeeld aan
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    zondag 27 mei 2018 om 11:01
    Wie denk jij hier voor de gek te houden? Je 2 persoonlijkheid?
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2107
    zondag 27 mei 2018 om 08:16
    Ronaldo hint naar een vertrek en Erik Velderman zegt dat Twente op het punt staat een speler aan te trekken....
    Vind ik leuk
    HanV +3384
    zondag 27 mei 2018 om 09:25
    Ik zoek even de rekenmachine op.
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2959
    zondag 27 mei 2018 om 08:40
    Heeft Perez ook gevoetbald?
    Vind ik leuk
    Pimman +720
    zondag 27 mei 2018 om 08:43
    Volgens de geruchten gaat Bale naar Ajax in een ruildeal met Kluivert
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:55
    Wat een deus die had waarschijnlijk verlof toen Real tegen Bayern aantrad.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    zondag 27 mei 2018 om 09:18
    Ik vond het niks die Ronaldo, ik vind het ook een engerd maar de prijzenkast zit weer voller..
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:35
    Ieder jaar hetzelfde verhaal. Ronaldo dreigt te vertrekken, Ronaldo krijgt meer poen, Ronaldo kust het club embleem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws