Kluivert krijgt advies van ervaringsdeskundige Drenthe: Gewoon doen, simpel

    Kluivert krijgt advies van ervaringsdeskundige Drenthe: "Gewoon doen, simpel"

    zondag 27 mei 2018 om 14:36

    Royston Drenthe vindt dat Justin Kluivert zich niets moet aantrekken van het commentaar van buitenstaanders. Wanneer de negentienjarige aanvaller van Ajax deze zomer de mogelijkheid krijgt om een transfer te maken naar het buitenland, moet hij die kans pakken. Drenthe zegt dat voor de camera van Voetbal Inside. 

    De ex-prof maakte zelf op jonge leeftijd de overstap van Feyenoord naar Real Madrid. "Wat ik kan meegeven vanuit mijn perspectief is: blijf vooral jezelf. Probeer alles mee te nemen, de goede en de slechte punten", steekt Drenthe van wal. "En als je een trainer ontmoet die het in je ziet zitten, grijp die kans dan. Dat is namelijk schaars in de voetballerij. Mensen vertonen vaak slangengedrag, omdat er zo veel geld bij komt kijken."

    AS Roma zou momenteel bezig zijn met de komst van Kluivert. "Ik weet niet veel van Kluivert, met alle respect, maar op het moment dat hij zo'n kans krijgt, waarom zou-ie die niet moeten pakken? Wie ben ik om te zeggen dat hij die kans niet moet pakken?"

    "Op het moment dat een voetballer in de Eredivisie de kans krijgt om naar het buitenland te gaan, moet-ie dat ook gewoon doen", vervolgt Drenthe. "Wie zegt dat-ie daar niet beter van wordt? Hij kan minder spelen, omdat er daar betere spelers rondlopen - tuurlijk. Maar dat kan hier óók gebeuren. Als je zo'n kans krijgt: gewoon doen, simpel." 

    Poll

    Moet Ajax Kluivert in de zomer verkopen?

    (24309 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5480
    zondag 27 mei 2018 om 14:46
    En Royston kan het weten.
    Overal op handen gedragen.
    Vind ik leuk
    Aal +20047
    zondag 27 mei 2018 om 14:47
    Helemaal mee eens. Oprotten Justin ondankbare hond!
    Vind ik leuk
    Nicole +708
    zondag 27 mei 2018 om 15:46
    jaaaaaa luister vooral naar Drente top talent maar verder niks, kon ja nu nog in het nederlands elftal speelen. Maar goed zijn zakken zijn gevult met euro doet,en wat ie wil,maar zijn loopbaan als voetballer was 100 x niks. Laten wij hopen dat er niet veel voetballers zijn voorbeeld volgen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7047
    zondag 27 mei 2018 om 18:45
    Als je goed had opgelet had je geweten dat die sukkel al zijn doekoe al kwijt is, is in een groot zwart gat gevallen en niemand weet waar het is. Toen wilde hij rapper worden met het nummer ik ben mijn doekoe kwijt. Hij kan nog twee of drie jaar door zegt hij en dan is het op! Dus vooral het advies van deze looser volgen Justin en je krijgt wat je toekomt namelijk helemaal niks! En gewoon uit Amsterdam wegblijven zelfs als zwerver hoeven we je niet meer terug!
    Vind ik leuk
    Nicole +708
    zondag 27 mei 2018 om 19:01
    ach of hij nu alles kwijt is of niet, zijn adviezen zijn net voor een voetbaler bestemd die iets uit zijn carriere wil maken, alleen voor mensen die an geld denken. ene hij vertelde zelf bij andy in de auto dat hij noch een huis in madrid heeft, zo arm kan die ook niet zijn in moment
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 01:56
    Hoe in hemelsnaam heb jij dit groot gelul kunnen typen man. Blijf jij lekker in amsterdam bedoel je met je verzinsels HAHAHAHA
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 01:58
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    zondag 27 mei 2018 om 16:23
    Tuurlijk, heeft een geweldige carrière gehad, dit is wel sarcastisch bedoeld.
    Vind ik leuk
    PredatorA +6239
    zondag 27 mei 2018 om 16:38
    Als je dezelfde ‘carriere’ wil als Drenthe dan zal ik het “gewoon doen”....
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:49
    Ja ja vooral advies aan nemen van hersenlose drenthe of andy
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    zondag 27 mei 2018 om 14:56
    Hier heeft Drenthe imo gelijk
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1012
    zondag 27 mei 2018 om 15:02
    Hersenloze
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 15:19
    Andy
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2548
    zondag 27 mei 2018 om 14:50
    Drenthe kan de tafel van 3 nog niet eens opzeggen dus laten we stoppen met dit soort figuren om advies te vragen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:30
    ik denk dat hij meer in 4 jaar verdient heeft dan dat jij doet in je hele leven.
    Dan kun jij misschien wel de tafel van 3 opzeggen , maar heb je in vergelijking met hem niet veel aan gehad;-)
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zondag 27 mei 2018 om 17:20
    Veel geld verdiend met op de bank zitten, dat lukt niet iedereen
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 17:29
    Juist en in heel veel ( mooie) steden geweest.
    Vind ik leuk
    zwollie +6488
    zondag 27 mei 2018 om 17:55
    Winston bogarde kon het zelfs zonder op de bank te zitten, maar dan op de tribune.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 18:28
    Jawel Winston Bogarde bij Chelsea...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2548
    zondag 27 mei 2018 om 18:37
    Wat wil je daarmee zeggen? Moet ik nu jaloers zijn op Royston Drenthe? Die met al z'n vestrand al een groot deel van zn fortuintje heeft verbrast? Heb een prima salaris hoor, kan k alles van doen wat k wil.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 18:56
    Ik zeg helemaal niet dat je jaloers moet zijn op Royston Drenthe.
    Verder suggereer jij dat hij niet en jij wel de tafel van 3 op kan zeggen , waarbij ik me afvraag hoe jij dat van hem weet.
    Als dat zo zou zijn heeft hij nog altijd meer verdient dan jij dus ben je met al je wijsheid ( tafel van 3 kennen ) niets meer opgeschoten;-).
    Wat verder iemand met zijn vermogen doet is een zaak van die persoon zelf;-)
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zondag 27 mei 2018 om 23:08
    En verdacht van 4 moorden zoals hij zelf zegt.... lekker ventje hoor die over het paard getilde semiprof
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    maandag 28 mei 2018 om 05:46
    Verdacht is iets heel anders dan het gedaan te hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:35
    Geniale opmerking 👌
    Vind ik leuk
    Berbr +773
    zondag 27 mei 2018 om 14:50
    Hahaha, advies van Royston. Op basis van zijn eigen ervaring. Hahaha.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:31
    Ik neem aan dat je om je eigen domheid lacht!
    Of wil je zeggen dat Drenthe geen ervaring heeft met Naar het buitenland gaan?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +210
    zondag 27 mei 2018 om 19:43
    Zegguuhh stranger je kan wel continu met het argument aankomen,Dat hij meer kneurotjes heeft dan de gemiddelde tner, maar dat wil niet zeggen dat hij het maximale uit zijn carrière heeft gehaald,zoals zovele ned. Talenten door te vroeg te vertrekken naar het buitenland...
    Veel zware jongens hebben ook meer geld....wil niet zeggen dat ze goed bezig zíjn toch?
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 21:29
    Of hij het maximale uit zijn carrière heeft gehaald weet geen mens.
    Ik reageer verder alleen met de eurootjes omdat sommige mensen allerlei onzin over zijn IQ het web opgooien zonder dat ze hem kennen.
    Over die zware jongens ,maar daar schaar ik ook de witte boord criminelen onder, kan ik het alleen maar met je eens zijn.

    Maar nog iets je doet je naam geen eer aan. Je zegt namelijk wel zinnige dingen ;-)
    Vind ik leuk
    Lulookmee +210
    zondag 27 mei 2018 om 21:53
    Ja...mee eens....het eerste dan... wat het laatste betreft... soms kun je dom mee lullen en soms kun je slim mee lullen...;-)
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zondag 27 mei 2018 om 23:09
    Geen werk ervaring in ieder geval
    Vind ik leuk
    Lulookmee +210
    zondag 27 mei 2018 om 23:13
    Geen werkervaring? Kan je even niet volgen?
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    maandag 28 mei 2018 om 00:21
    Alleen op de bank zitten en geld opstrijken is geen werkervaring maar een luxe die weinigen ten deel valt
    Vind ik leuk
    Lulookmee +210
    maandag 28 mei 2018 om 00:28
    Idd....
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    maandag 28 mei 2018 om 07:17
    Hebben andere voetballers dan wel werkervaring?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +210
    maandag 28 mei 2018 om 08:38
    Euhh...stranger ik denk dat rik het sarcastisch bedoelde,in de zin van dat de club in hem geïnvesteerd heeft ,maar dat hij geen waarde heeft doordat hij met zijn achterste de bank aan het poetsen is....en lijkt alsof hij dat allemaal prima vindt zolang hij maar zijn geld krijgt....bankzitten omdat je niet goed genoeg bent...is ok natuurlijk...maar als het lijkt alsof het je niets interesseert zolang je maar poen vangt.... moet je jezelf toch wel afvragen of je een topsporter bent.....denk ik..
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zondag 27 mei 2018 om 23:08
    Ja vakantie vieren en bankzitten
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:50
    Met alle respect zou ik toch iemand anders zijn advies serieuzer hebben genomen. Ik voorspel namelijk een Drenthe scenario voor Kluivert.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9289
    zondag 27 mei 2018 om 14:58
    Jup..
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:33
    16 miljoen vind ik persoonlijk een mooi scenario!
    Maar in de huidige tijd zal het nog wel hoger zijn!
    Vind ik leuk
    mexicano +620
    zondag 27 mei 2018 om 16:33
    In principe heeft hij toch wel gelijk? Het is ook niet zeker dat Kluivert met nog 1-3 jaar Eredivisie dan nog deze stap kan maken. Zodra het bij hem niet loopt schuift Ajax hem ook zo aan de kant, dus moet dat andersom toch ook gewoon kunnen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +9011
    zondag 27 mei 2018 om 14:50
    Je kunt vinden van Royston wat je wilt maar in zijn straattaal zit soms ook nog wel wat nuttigs. Zie m ook graag bij de cl wedstrijden
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9289
    zondag 27 mei 2018 om 14:58
    Serieus ?
    Vind ik leuk
    zwollie +6488
    zondag 27 mei 2018 om 17:56
    Hoop het niet.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +346
    zondag 27 mei 2018 om 15:58
    Ik ook! Eindelijk iemand die iets te vertellen heeft. Schitterende kerel die Drenthe!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:51
    Lol Drenthe die overal de grootste flop was
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    zondag 27 mei 2018 om 14:58
    Bij Madrid had ie kansen ,maar weet niet wat daar opeens mis ging
    Vind ik leuk
    Vato75 +1838
    zondag 27 mei 2018 om 15:40
    Daar reed hij toch snacht om 400 zijn audi achter op een politiewagen
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    zondag 27 mei 2018 om 16:49
    Dan is hij dat niet te boven gekomen
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    maandag 28 mei 2018 om 00:23
    Hij was simpel genoeg veel te slecht
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    maandag 28 mei 2018 om 10:09
    Kon het niet meer aan dat niveau ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21613
    zondag 27 mei 2018 om 14:52
    Precies, Royston! Kluivertje moet bijtekenen bij Ajax en vooral niet jouw voorbeeld volgen. Anders eindig je op 28e werkloos thuis en willen ze je zelfs in Kazachstan niet meer hebben..
    Vind ik leuk
    okenhi1 +21
    zondag 27 mei 2018 om 15:17
    Gelijk heb je! Hij hoeft niet meer erbij te tekenen want hij is een rot appel geworden. Zijn uitlatingen zijn onaanvaardbaar en dat kan toch niet bij Ajax. Hij is toch niet zo bijzonder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 15:21
    Wat maakt dat uit als het geld bij je tegen de plinten klotst ? Wil je nog voetballen (want het is natuurlijk hun "hobby"), ga lekker zonder zorgen ballen bij een amateurclub. Groot gelijk, als het geld regent moet je het opscheppen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21613
    zondag 27 mei 2018 om 15:41
    Geld scheppen kan altijd nog! Je hoopt toch dat zo'n ook sportman is.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 16:19
    Iedereen weet dat de absolute top voor weinig is weggelegd. Dan maar the safe way. Binnen is binnen. Is hij top komt hij er toch wel (wat ik niet denk)
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:36
    wat jij nu zegt zullen de meeste negatieve reageerders hier ook doen. Alleen een ander gunnen ze het niet !
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 16:38
    Ik gun iedereen het beste, alleen de titel meer aan PSV. Ik heb er niks aan dat iemand anders succesvol is toch ?
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:42
    Als iemand anders succesvol is heb je er geen voordeel maar ook geen nadeel van. Dus waarom zou je iemand dat niet gunnen?
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 17:00
    Zeg t maar, ik heb er geen problemen mee als iemand een groter huis of meer geld heeft. Maar dan moet men wel normaal doen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 17:27
    Wat is normaal?
    Daar heeft ook weer ieder mens zijn eigen ideeen over;-)
    Vind ik leuk
    John M. +4029
    zondag 27 mei 2018 om 15:56
    Werkeloos thuis met een zak vol geld, genoeg voor de rest van je leven. Toch een moeilijke keus voor een jongen van 19.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 16:17
    Da bedoel ik
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 16:37
    Ik denk dat de meeste hier voor de fooi gaan;-)
    Vind ik leuk
    John M. +4029
    zondag 27 mei 2018 om 16:44
    Maar het is verdomd moeilijk om te beslissen, vooral als er zoveel mensen om hem heen zijn die het zogezegd goed met hem menen.De één zegt dat hij moet blijven, de ander zegt dat hij moet gaan.
    Vind ik leuk
    Stranger +4031
    zondag 27 mei 2018 om 17:26
    Daarom zegt Drenthe ook dat hij moet doen wat hij zelf wil zonder zich iets van buitenstaanders aan te trekken.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:53
    Daar is die weer !!
    laat zijn voeten spreken en is nog nergens geslaagd!
    Overal weggejaagd.
    Vind ik leuk
    R94 +919
    zondag 27 mei 2018 om 14:55
    Royston Drenthe, van Real Madrid naar meetrainen bij FC Volendam. Misschien eens beseffen dat je het perfecte voorbeeld bent van een speler die veel te vroeg is vertrokken en daardoor dus volledig zijn carriere naar de kloten heeft geholpen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    zondag 27 mei 2018 om 14:55
    Gelijk heb je Drenthe
    Vind ik leuk
    okenhi1 +21
    zondag 27 mei 2018 om 15:32
    Drenthe heeft nergens gelijk in. Hij is een voorbeeld van voetballers die te vroeg vertrokken zijn van hun clubs en later mislukte. Dus wat heeft hij nou te vertellen?
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    zondag 27 mei 2018 om 16:22
    Drenthe is dan misschien te vroeg vertrokken maar heeft centen zat ,dus wat fuckt die hele voetbalcarriere. Hij heeft overigens wel alles aan Foppe te danken.Die maakte ze Kampioen en toen ging het geld rollen voor hem. Kluivert ook maar gauw weg en lekker genieten van de centjes.
    Vind ik leuk
    okenhi1 +21
    zondag 27 mei 2018 om 23:56
    Voor jou gaat het alleen maar om centen. Een mislukte voetballer met centen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    maandag 28 mei 2018 om 06:02
    iedereen werkt voor de centen hoor,als ze nu tegen mij zeggen je krijgt elke maand 3500 euro dan moet je je redden tot je 67 ste. Dan blijf ik direct thuis.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    zondag 27 mei 2018 om 16:51
    Het feit dat hij zegt dat Kluivert misschien wel slaagt in het buitenland bijvoorbeeld , is geen onzin toch ? Wie weet slaagt hij wel
    Vind ik leuk
    okenhi1 +21
    maandag 28 mei 2018 om 00:09
    Dat dachten mensen ook van Kishna en El Ghazi. Waar zijn ze nu? Riola heeft hun naar de afgrond geholpen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    maandag 28 mei 2018 om 10:05
    Die kans bestaat idd
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9289
    zondag 27 mei 2018 om 14:57
    Goed voorbeeld, kom op zeg !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Baas +119
    zondag 27 mei 2018 om 14:57
    Bon Drenthe, voor je t weet neemt Kluivert je advies aan en zoekt hij in zijn volgende vlog naar een N-kapper in Rusland.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1040
    zondag 27 mei 2018 om 14:57
    Luister inderdaad maar naar Drenthe. Deze man heeft in dezelfde situatie gezeten en kon dezelfde stap maken. Wat hij gretig heeft gedaan. De rest is geschiedenis...
    Vind ik leuk
    Pinda +71
    zondag 27 mei 2018 om 14:58
    Nooit vaste waarde geweest bij topclub. Toen naar niets zeggende clubs dus goede raad voor Kluivert.
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    zondag 27 mei 2018 om 16:25
    Uiteindelijk werkt iedereen voor de centen,dus als je op je 19 binnen kunt zijn. Direct doen zou ik zeggen ,ik teken er gelijk voor.
    Vind ik leuk
    okenhi1 +21
    maandag 28 mei 2018 om 00:23
    Dat vind ik persoonlijk een dom idee. Alleen maar om centen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    maandag 28 mei 2018 om 06:00
    Tuurlijk jij werkt je liever je hele leven kapot om uiteindelijk 1100 euro over te houden als je 67 word.Nou ik weet het wel ,als ik op mijn 19 binnen kon zijn .Dan heel snel tekenen en binnenharken.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:58
    Justin, je hebt Dollar tekens in je ogen, maar je hebt de kwaliteiten nog niet ontwikkeld om daar te slagen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1392
    zondag 27 mei 2018 om 14:59
    Op dit moment zijn we op het punt gekomen dat Kluivertje moet gaan.. Omdat dit beter is voor Ajax.. Maar Royston is nou net het grootste voorbeeld van hoe het niet moet.. Tenzij je zowel als voetballer en als rapper wilt falen..
    Vind ik leuk
    Guust +4917
    zondag 27 mei 2018 om 15:01
    Valt mee dat Drenthe zijn naam goed kan zeggen, verstand van een stoeptegel.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:03
    Sinds wanneer krijgt die jongen weer zoveel aandacht ? Was een leuke speler bij Feyenoord met potentie. Ging vroeg naar real Madrid. Opzich zijn wedstrijden daar nog wel gepakt voor voor ze 21e was ze carrière al gespeeld.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11669
    zondag 27 mei 2018 om 15:23
    Inderdaax, wie heeft die stoeptegel oogetild waar die onderuit komt gekropen ?
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1966
    zondag 27 mei 2018 om 15:04
    Hij heeft een trainer die het in hem ziet zitten, maar dat is blijkbaar niet voldoende voor die snotneus.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:04
    Royston is ook niet zo slim en moeten we allang niet meer serieus nemen.
    Begrijp sws niet dat hij een podium krijgt op Veronica.
    Vind ik leuk
    HupHolland +827
    zondag 27 mei 2018 om 15:04
    Als je een betere carriere (en meer geld) wil hebben dan Drenthe, dan kun je naar deze man beter NIET luisteren. Het is te vroeg voor Kluivert. Hij heeft meer ervaring en fysiek nodig. Bij ajax zit hij goed op zijn plek, bij een andere club is dat nog maar afwachten.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7802
    zondag 27 mei 2018 om 15:09
    Justin kluivert had geen schijn van kans tegen Arias 3-0 en PSV is kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:09
    Als Justin het nu na dit advies van deze vogel nog steeds wil...
    Vind ik leuk
    Budazonen +198
    zondag 27 mei 2018 om 15:10
    Ja lekker advies van deze gast opvolgen. Dan weet je zeker dat je carrière kapot gaat worden.
    Vind ik leuk
    Marco S +4162
    zondag 27 mei 2018 om 15:11
    Royston is echt een rolmodel voor de jeugd.. ik denk als er nog overige vragen zijn waar royston het antwoord niet op weet zoals zijn pensioengat dan zouden ze Andy van der Meijden kunnen raadplegen
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    zondag 27 mei 2018 om 16:28
    Pensioengat jonguh deze vent hoeft nooit meer te werken.Dus waarom pensioengat.
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    zondag 27 mei 2018 om 15:11
    Lol ervaringsdeskundige. Kijk waar het hem gebracht heeft. Naar grootse onzin. Drenthe was groot tijdens dat ek onder 21 en geweldig om te zien maar hij heeft zijn carriere verkeerd gedaan.
    Vind ik leuk
    Tampert +64
    zondag 27 mei 2018 om 15:36
    Toen was Royston goed bezig maar daarna ging het bergafwaarts met zijn voetbalcarriere. Eigenaardig ook dat dit soort jongens zich gedragen alsof ze tot de grootste voetballers op aarde behoren. Waar ie dat vandaan haalt? En dit gedrag zien we steeds vaker terwijl hun CV vergeleken met Nederlandse spelers uit het grote voetbaltijdperk jaren 70 t/m 2000 niet noemenswaardig zijn.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +578
    zondag 27 mei 2018 om 15:17
    Inderdaad, erg simpel.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mcmodd +19852
    zondag 27 mei 2018 om 15:19
    Ik heb heel goed naar deze man geluisterd en er vielen mij twee dingen erg op. Hij zegt ergens: Ik ken deze jongen niet heel goed, sprekend over Justin. En verderop zegt Drenthe: Als deze jongen het heeft laten zien in de eredivisie, dan moet hij die stap zetten. Woorden van die strekking.

    Het is toch raar dat een verslaggever een antwoord ontlokt van Drenthe, die daar heel sec en in het algemeen op in gaat met: Als je een aanbod krijgt in het buitenland dan moet je dat altijd doen. Hij zegt niet over welk buitenland hij het heeft, dat maakt nogal verschil. Hij zegt ook niet welke persoonlijkheid je moet hebben om geschikt te zijn. Blijkbaar heeft hij zelf nog niet veel geleerd van zijn eigen carrière. Daar zal hij niks aan kunnen doen, dat heeft toch wel met diepgang te maken.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:24
    Royston heeft helemaal gelijk...jullie mogen hem haten maar hier kan geen tegenstander tegenop en de gene die hier Justin uit loopt te schelden. Wat ben je dan voor een persoon als je achter je laptop een ander beledigd en uitscheld.

    Gelukkig bepaald een voetballer hoe jong hij ook is. Waar hij naar toe gaat. En niet de azijnpissers.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:35
    Als ik jou advies mag geven: voordat je columnist wordt, eerst even goed naar je leraar Nederlands luisteren.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:21
    Advies geven mag altijd Dlanor Ed Reob? Probeer voortaan niet door de spiegel te kijken als je reageert je gaat er niet alleen onzin van uitkramen en scheel van kijken maar ook nog je eigen naam Ronald De Boer verkeerd
    In spiegelbeeld opschrijven. Haha wat een 'Nul' !
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:32
    Valt wel mee hoor. Jouw post bevestigt mijn reactie. Wederom vol met fouten en een gebrek aan interpunctie. Fijne avond :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:38
    Ben je nou zo zielig dat jij overal op de man af gaat spelen kijkenhoe iemand schrijft. En dat met zo een naam Haha Je bent inderdaad een zeer zielig nietsnutterig ventje. 😩😅😅😅
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:42
    Nee hoor maar jouw naam en schrijfstijl stroken niet met elkaar. Dat vroeg om een reactie ‘columnist van de toekomst.’
    Vind ik leuk
    Tampert +64
    zondag 27 mei 2018 om 15:25
    Heb zo'n zwaar vermoeden dat de twee hoofdpersonen van de zelfde praatjesmakers planeet komen. Royston werd ook overal gewaardeerd om zijn voetbalkwaliteiten. Zoals op een blauwe maandag bij Real Madrid. Daarna nooit meer iets van vernomen of gezien.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:32
    Als je dan toch naar advies moet luisteren: Luister niet naar Royston. Het voorbeeld hoe het niet moet.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:33
    Kom op zeg ! Dit zegt een azijnpisser die een spiegel nodig heeft en dan nog zijn eigen naam niet spellen kan !😩😩

    Royston en Justin Hebben meer bereikt dan jij ooit in je zeer zielige leventje zult bereiken. Dat is een feit.

    Wellicht bereik je ooit nog de status van Senior-Azijnpisser 😅😅
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 22:40
    Jouw reactie bevestigt mijn gelijk maar weer. Wederom vol met fouten en een gebrek aan interpunctie. Je maakt jezelf op deze manier nog veel belachelijker dan je al was. Nog een advies: Stop met typen. Een fijne avond toegewenst. :)
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zondag 27 mei 2018 om 15:33
    Izzie nou nonnie weg?!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1837
    zondag 27 mei 2018 om 15:36
    Helemaal gelijk, Royston. Dan zijn we tenminste van die verhalen over Kluivert af...
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:51
    Tuurlijk. Dik huis met een discotheek in de kelder en einde carrière.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 16:00
    Ja voor je het weet zit je in Rusland te zoeken naar een Surinaamse kapper
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 16:03
    Hahahaha vooral naar hem luisteren. Dan weet je zeker dat je bij je volgende club niet aan spelen toekomt
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    zondag 27 mei 2018 om 16:21
    Royston heeft er nogal profijt van gehad..... en paar jaar op de bank zitten en nu bij een hoofdklasser amateurs in nederland....chapeau hoor!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 16:36
    Royston kan het weten, heeft een wereld loopbaan gehad, een beter advies kan je niet krijgen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18300
    zondag 27 mei 2018 om 16:38
    Hij weet amper wie Justin is of hoe hij het doet in de ED. Goede raadgever, dat dan weer wel. Heeft echt alles uit zijn carrière gehaald.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2944
    zondag 27 mei 2018 om 16:40
    Wie was eigenlijk de zaakwaarnemer van Drenthe?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18300
    zondag 27 mei 2018 om 16:48
    Die gluiperd van een Lens toch?
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1985
    zondag 27 mei 2018 om 16:53
    ik zou ook gaan met zo een trainer weetje dat je bij ajax niet beter word
    Vind ik leuk
    stratumseind +135781
    zondag 27 mei 2018 om 16:54
    Advies van royston...... tja laat ik er deze keer maar niks van zeggen het is al triest genoeg
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    zondag 27 mei 2018 om 17:09
    Wel apart dat alle ajax supporters Kluivert nu voor van alles en nog wat uitmaken en Labyad verwelkomen......
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 20:26
    Labyad is ook een grote vergissing maar dat is Ten Hag ook.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:32
    Als het alleen om geld gaat heeft hij gelijk, maar het zou op sportief gebied heel erg dom zijn. gewoon bijtekenen en later pas het grote geld opzoeken.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:37
    Had Ajax niet gewoon een verbetering in zijn contract moeten geven in plaats de aandeel houders tevreden houden door deze manier van beleid voeren lopen er zometeen nog meer spelers de deur uit
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2792
    zondag 27 mei 2018 om 18:02
    Een verbeterd contract had prima gekund. Maar als je 1,5 miljoen vraagt terwijl 1 miljoen het plafond is (en dan is hij nog lang niet een van de belangrijkste spelers), dan snap ik wel dat Ajax dat niet doet.
    Ben overigens wel van mening dat Ajax het salarisplafond moet verhogen naar 1,5 / 2 miljoen.
    Vind ik leuk
    DBTL +0
    zondag 27 mei 2018 om 17:46
    Sorry hoor, maar die Royston heeft het toch nergens gemaakt. Was hij 2 jaar langer bij Feyenoord gebleven was het misschien iets geworden. Over 5 jaar volledig vergeten. Dus Justin, gelijk vertrekken en jou zijn we ook snel vergeten. Galbak.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 17:51
    Zegt de ene simpele tegen die andere: gewoon doen joh!
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2792
    zondag 27 mei 2018 om 18:00
    Hij weet niet zoveel van Justin Kluivert? Hoe kun je dit dan zeggen?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21667
    zondag 27 mei 2018 om 18:15
    Gewoon niet meer doen die kluivert berichten.
    Vind ik leuk
    Lubje +698
    zondag 27 mei 2018 om 18:54
    Als Kluivert naar Drenthe luistert en alleen voor het geld kiest, moet hij absoluut direct naar het buitenland gaan. Als hij dan net zo succesvol is als Drenthe, houdt hij het nog geen half jaar vol. Ik voorspel dat het helemaal niets wordt en dat hij na een tijdje wel terug wil kruipen naar Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 19:28
    We hebben over de zoon van Patrick Kluivert hij adviseert zijn zoon echt wel verstandige dingen. of niet soms
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4857
    zondag 27 mei 2018 om 19:44
    Als t toch om t geld te doen is,waarom niet meteen China?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 20:21
    Goed. Kluivert dan weetje alvast dat je een bloeiend carrière krijgt en dat je op je 30ste nog altijd kunt gaan rappen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 20:50
    Dat advies moet je altijd volgen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +360
    zondag 27 mei 2018 om 21:20
    Kluivert krijgt advies uit gevangenis van drugdealer......of is hij al vrij?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 23:02
    Och ja, Royston Drenthe was toch ook niet de slimste.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 07:10
    Eerste x dat hij goed onderbouwd antwoord geeft en volkomen gelijk...spelers in het buitenland kun je van leren, nu is er bij Ajax niemand beter als kluivertje
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 18:57
    Je bent jong maar wil al op je 19e jaar laten zien wie Kluivert is,nou beste jongeling voetballen kun je en dat je daar profijt uit wilt halen is oke,maar bij Ajax heb jij de kans ervoor gekregen en je hebt er hard voor moeten werken maar dat is in elke job noodzakelijk.Met een transfer naar elders,wacht tot het Nederlands XI elftal (met jou in de selectie)zich gaat plaatsen in de volgende Europees voetbal ronde,neem dan maar gerust aan dat de waarde van een overstap niet alleen voor Ajax maar ook voor jou vele tonnen euro's extra op de rekening gestort worden mogelijk wel tien miljoen om maar te zwijgen welke Europese top club echt wil uitgeven om jou een contract te laten ondertekenen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert krijgt advies van ervaringsdeskundige Drenthe: "Gewoon doen, simpel"