WK-blog: Boateng, Hummels en Özil in zevende hemel na WK-stunt

    WK-blog: Boateng, Hummels en Özil in zevende hemel na WK-stunt

    zaterdag 23 juni 2018 om 23:44

    Het WK is begonnen, maar niet alleen op het veld gebeurt van alles. In de rubriek WK-blog struint de VoetbalPrimeur-redactie het internet voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste updates op social media. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.

     

    Plaats een reactie

    michelhx +2919
    maandag 28 mei 2018 om 12:12
    Goeien herder, wat een memmen. Ik hou er van.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1012
    maandag 28 mei 2018 om 13:36
    Liggen haast op dr knieeen man. Dikke hangtetten
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7708
    maandag 28 mei 2018 om 15:50
    Zit ook melk in he:-) ze is zwanger.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 15:58
    Al het goeie, komt van Melkunie koeien :)
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 19:50
    heb nog zo gezegd: 'Geen Bommetje!'
    Vind ik leuk
    companen +344
    maandag 28 mei 2018 om 16:57
    Wat heeft een herder met tieten te maken?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1815
    donderdag 31 mei 2018 om 00:35
    Jij ziet blijkbaar iets wat wij niet zien...
    Vind ik leuk
    Ale +3516
    zondag 3 juni 2018 om 13:09
    Waar zijn die tetten dan???? Zie niks.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2423
    woensdag 13 juni 2018 om 10:28
    Dat vroeg ik me ook af. Ik geloof dat ie het over de bescheiden cup C heeft van de vriendin van Immobile.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:49
    Nee hij postte het op 28 mei
    Vind ik leuk
    Cazzy +1191
    maandag 28 mei 2018 om 12:13
    Kan niet wachten tot er weer voetbal is...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17027
    maandag 28 mei 2018 om 12:28
    Same here! Laat de competitie maar weer beginnen :)
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 17:24
    Doe maar eerst lekker een lang wk...
    Vind ik leuk
    Gizmo +3805
    zondag 17 juni 2018 om 12:12
    Dat wk duurt idd best lang zonder nu wij niet meedoen.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 13:45
    Echt voetbal nieuws.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17027
    maandag 28 mei 2018 om 13:59
    Helemaal als je niets te zien krijgt via de app..
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 19:25
    Ik wel.
    Mag het een keer.
    Je weet niet wat je mist.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17027
    woensdag 6 juni 2018 om 20:32
    Nu maak je mij nieuwsgierig ;)
    Vind ik leuk
    pos +7624
    maandag 28 mei 2018 om 14:14
    Fredje heeft duidelijk de gay pride van Alkmaar bezocht afgelopen weekend. Goeie zaak.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5002
    maandag 28 mei 2018 om 14:35
    Neem Ibra maar voor ons mee uit LA gustafson.
    Vind ik leuk
    companen +344
    maandag 28 mei 2018 om 16:55
    Lelijke voetballers zoals Larsje met zo'n vrouw lol
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1493
    maandag 28 mei 2018 om 17:56
    Geen blog voor de Champions League finale, wel voor de zomervakanties van spelers
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1253
    maandag 28 mei 2018 om 20:26
    Veldwijk heeft ook flink gewerkt natuurlijk de tweede seizoenshelft...
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 22:05
    Veldwijk begint me met zijn vlog gedragd ekeel uit te hangen
    Vind ik leuk
    Obl93 +1750
    maandag 28 mei 2018 om 22:20
    Niet om het een of ander, maar van mij hoeft deze rubriek niet zo.
    Vind ik leuk
    Marco S +4162
    maandag 4 juni 2018 om 19:11
    Geen interesse in propper op de fiets? :)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21595
    dinsdag 29 mei 2018 om 07:17
    Mevrouw veldwijk toch.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    dinsdag 29 mei 2018 om 12:18
    Ben ik de enigste die dat smerig vindt een zwangere vrouw? Snap niet dat je dat zo mooi vindt oke hoort erbij maar niet dat ik zeg van nou sjongejonge wat een stoot...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11631
    zondag 17 juni 2018 om 16:28
    Misschien ben je de enige...
    Vind ik leuk
    dinsdag 29 mei 2018 om 21:42
    Wat moet ik met dit nieuws?
    Vind ik leuk
    lemon9 +706
    woensdag 30 mei 2018 om 10:12
    Slagveer komt effe bij van een druk seizoen pokkelen en scoren
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 12:02
    ik zie niks? Moet ik ergens op drukken?
    Vind ik leuk
    Quareck +5995
    donderdag 31 mei 2018 om 14:53
    Of naar een oogdokter gaan, als je je telefoon weglegt en je ziet nog steeds niks is er een kans dat je blind bent. Maar dan typ ik dit voor Jan lul want je kunt het toch niet lezen. In elk geval sterkte!
    Vind ik leuk
    donderdag 31 mei 2018 om 15:38
    waar zie ik dan de fotos?
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 17:55
    Zit je op de telefoon? Meer mensen zeggen dat het niet op de telefoon werkt.
    Vind ik leuk
    Garrie +3494
    vrijdag 1 juni 2018 om 19:39
    Jawel hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 21:56
    Misschien dan android en apple verschil, en eventuele andere als die bestaan.
    Heb je wel last van dat je maar tot 6 berichten terug kunt kijken? Op j PC met windows :)
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 09:55
    ik zit op een PC en kan alle berichten zien, alleen geen link helaas
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 17:12
    Ronaldo vakantie; lekker sixpack trainen.
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 19:59
    Quintana Roo, Mexico, is inderdaad het slagROOM op de taart. Cancun, Playa del Carmen, Tulum, Chicen Itza, Merida etc.
    Vind ik leuk
    KOudman +189
    woensdag 30 mei 2018 om 22:13
    Off topic: Heerenveen gaat zich versterken met sherel floranus van Sparta
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 23:02
    Gewoon verschil in technische klasse
    Vind ik leuk
    danny9874 +768
    woensdag 30 mei 2018 om 23:20
    Echt hele leuke informatie! Gullit op Ibiza, Heitinga die een bak koffie weg kauwt, Chiellini die met 2 ton in de week nog nooit in Parijs is geweest een japanner (waarschijnlijk) die een hap vis neemt, Ribery die slechts één been heeft en nog wat ontzettend leuke berichten over mensen waarvan ik uberhaupt niet wist dat ze bestaan..... Kan ik ook een foto inzenden waarop ik mijn half-verstandelijk gehandicapte diepzee-cavia met stekels en gewei laat twerken? Flikker toch op met dit nieuws, man!!
    Vind ik leuk
    El Lobo +1564
    donderdag 31 mei 2018 om 10:52
    Volgens Omroep Flevoland gaat Van Der Water naar Heracles

    https://www.omroepflevoland.nl/sport/160764/silvester-van-der-water-naar-sc-heracles
    Vind ik leuk
    donderdag 31 mei 2018 om 10:58
    Ik zie geen berichten of fotos in de zomerblog, hoe kan ik die openen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 11:31
    Je kan toch op die link drukken die er bij staat..
    Vind ik leuk
    vrijdag 1 juni 2018 om 14:59
    ik zie nergens een link staan vrees ik :s
    Vind ik leuk
    Garrie +3494
    vrijdag 1 juni 2018 om 19:38
    Warme man die overmars en ook nog bij een warme club
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    zaterdag 2 juni 2018 om 11:00
    Die jongens krijgen teveel om te mogen luieren! Trainen,beter worden, mooier voetbal laten zien!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 19:16
    Klopt je hebt geleik chika. ;-)
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    zondag 3 juni 2018 om 22:41
    Dankuu
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:54
    Niks te danken 😘
    :p
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 05:41
    Gelijk*
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:12
    Interessante feitjes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 16:47
    Daley Blind bij de pedicure.
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 juni 2018 om 20:36
    Ben even in de war geraakt. Welke van de twee is het varken?
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 22:07
    .... dit valt onder de categorie: “lekker belangrijk”

    Tijd voor het WK
    Vind ik leuk
    Grutnl +173
    zondag 3 juni 2018 om 23:56
    Veltman heeft eindelijk eens een keer de boot niet gemist en Fran Sol zoekt zijn achternaam op:)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:56
    Laat het WK maar beginnen.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 02:12
    Pedicure*
    Vind ik leuk
    RtdDub +8531
    maandag 4 juni 2018 om 15:16
    Dat verjaardagsfeestje fotomoment van frank de Boer is de meest Nederlandse foto die ik in tijden heb gezien.
    Had nog net wat beter geweest als het voor een caravan was geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 19:29
    Voor de rest zijn het show time foto's. Die dag dat het sneeuwt en stormt, laten ze niet zien. Of die keer dat ze drie uur in de file stonden.

    En die maak ik nou wel altijd mee op vakantie. Hun natuurlijk weer niet.

    Ik ben gewoon jaloers. Het zijn ook jaloersmakende foto's.
    Zou dat de bedoeling zijn?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    RtdDub +8531
    woensdag 6 juni 2018 om 20:54
    Sign of the times....
    Ik heb was aangeneukte familie die dan de afgelopen jaren naar Z-O Azie zijn geweest met zo'n georganiseerd feest en daar krijg je dan ook dezelfde soort jeuk foto's van te zien.
    Maakt me niet jaloers. Ben er ook geweest maar dan op eigen houtje en zag niet de noodzaak om 75% van de tijd door een camerazoeker te gluren.
    Ik heb mijn herinneringen aan die vakanties, die tellen voor mij
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 20:58
    Juist. Herinneringen zitten ook in je geheugen. Net als foto's in zo'n laptop.
    Alleen ... dan moet je de hele tijd, met zo'n laptop voor je kop lopen.
    80% van de mensen speelt toneel. En dat kunnen ze verrekte goed.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1815
    maandag 4 juni 2018 om 16:58
    Volgens mij doet Memphis een pedicure ipv een manicure...
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 07:21
    Homo broekje van CR?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 11:41
    Wie zijn dat?
    Vind ik leuk
    Leeuw +4380
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:30
    VP toch. Die zogenaamde waterval van Dumfries zit in de binnenstad van Suriname. Er is daar echt geen echte waterval.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 19:26
    Zivkovic ... voetbalt ie nog?
    Vind ik leuk
    pos +7624
    woensdag 6 juni 2018 om 21:32
    Het wordt ook wel pijnlijk duidelijk dat al die voetballers zo ongeveer exact hetzelfde in elkaar zitten. Hoe saai wil je een vakantie hebben zeg,
    Vind ik leuk
    Blindsy +7156
    donderdag 7 juni 2018 om 07:32
    Mooi. Al die tattoo-boys in de mooiste tropische oorden.. en dan Van Beek en Nieuwkoop als een stel campinggangers gewoontjes op een terrasje zittend...
    Vind ik leuk
    stratumseind +135710
    donderdag 7 juni 2018 om 17:02
    Zinchenko weet van wanten , een man naar mijn hart
    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 17:47
    Waarom is Sallah in IJmuiden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:37
    Hij houdt wel van storm. (In IJmuiden waait het altijd).
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10566
    vrijdag 8 juni 2018 om 06:39
    Edwin Evers heeft altijd een onderdeel in zijn show, mijn favoriet: 'Lekker belangrijk'
    Vind ik leuk
    John M. +4029
    vrijdag 8 juni 2018 om 13:56
    Aké in New York, Davids in de wolken en ik op mijn werk.. Daar wordt niks van gezegd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:36
    Het zijn altijd dezelfden die aandacht krijgen. En sommigen vragen er ook om.
    Vind ik leuk
    John M. +4029
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:46
    Wat wel gek is, toen ik reageerde ging het over Aké en Davids in de titel en sinds 16:20 opeens over Veltman en Benzema. Ik vermoed dat er te weinig door de Ajacieden geclickt is en dat ze daarom Veltman erbij gehaald hebben. Maar ik sta nu voor joker als ik reageer over Aké en Davids.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:50
    Dan kun je niks meer zeggen. Het verandert elk uur. Wanneer sta je voor lul?
    Wat maakt het uit. Als je maar lol hebt.
    Vind ik leuk
    John M. +4029
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:15
    De VPers zouden kunnen denken dat ik in de war ben. Het gaat nu over andere spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 18:55
    En dan? Dat onthouden ze toch niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:35
    Straks Kroatie - Senegal ... ben ik toch wel benieuwd naar. Beide landen verwacht ik wel wat van op het wk. Het zou zomaar eens kunnen. De laatste 8 dan ... of zoiets.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 19:21
    Zal mij een worst wezen wat ze doen ,Kluivert zal wel snuiven
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +454
    zaterdag 9 juni 2018 om 18:36
    Dit had ik voor geen goud willen missen 👍
    Vind ik leuk
    Het Brein +3121
    zaterdag 9 juni 2018 om 21:13
    Derrick Luckassen vs. Anthony Joshua!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 17:16
    LENINGSMOGELIJKHEID.

    Denkt u erover om een ??lening te krijgen? Bent u geweigerd door uw bank? Moet u geld lenen, maar weet u niet zeker waar u heen moet om het geld te krijgen dat u nodig heeft? Een goede plek om een ??lening te zoeken, is bij ons leningbedrijf.

    Met een lage rente van 2% en leningen, varieert onze lening van 50.000,00 EURO tot 8.000.000,00 EURO. als je je afvraagt ??welke soorten leningen beschikbaar zijn voor individuen of bedrijven, Hier is een lijst van hen:

    We bieden de volgende soorten leningen:

    * Commerciële leningen. * Consolidatie van schulden * Persoonlijke leningen. * Zakelijke leningen. *Hypotheek. * Investeringsleningen. * Ontwikkelingsleningen * Bouwlening * Zakelijke leningen en nog veel meer:

    * Ben je financieel geperst? * Zoekt u geld om kredieten en schulden af ??te lossen? * Zoekt u financiering om een ??eigen bedrijf op te zetten? * Heeft u behoefte aan particuliere of zakelijke leningen voor verschillende doeleinden? * Zoekt u leningen om grote projecten uit te voeren * Zoekt u financiering voor verschillende andere processen?

    Geef uw interesse aan via e-mail (jjchelphome@gmail.com) voor uw leningproces.

    Neem contact met ons op voor meer informatie:
    (jjchelphome@gmail.com)


    Vriendelijke groeten.
    MARKETING TEAM
    JJC Financial Compania
    Vind ik leuk
    Donnygo +1153
    maandag 11 juni 2018 om 18:18
    Yes tel me more ik wil dol graag schulden krijgen zorgen jullie er dan wel voor dat ik binnen 1 jaar op de straat slaap.
    Vind ik leuk
    Maronk +260
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:11
    Financial Compania hahahahahaha lachen dit
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:44
    Zo even met fc Twente bellen,die kunnen wel 25 miljoen gebruiken tegen 2% rente
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:10
    Het is weet Drenthe tijd!!!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:27
    Verrast me niet , vond die Veldwijk altijd al een oud wijf
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:37
    Allemachtig zeg, er is toch niemand die het 110e bericht van mij nog leest.....;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    woensdag 13 juni 2018 om 19:50
    Padt poseert met vriendin. Ik weet dat vrouwen altijd dromen van een kikker die in een prins verandert, maar om nou een Padt te nemen.... dat is wel heel optimistisch.
    Vind ik leuk
    Foebele +46951
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:15
    Eigenlijk is die hele NOS kliek een groep vol incompetente figuren. Mensen worden gek van Snoeks, ook die debiele vragen steeds van Bert Maaldrink zijn om te janken. Als je dan kijkt naar Tom Egberts en hoe hij zichzelf al decennia voor schut zet zonder enige vorm van kwaliteiten als presentator en je zet daar ook nog eens die debiel van een Arno Vermeulen naast die ook niks kan van commentaar geven en analist zijn al helemaal niet dan besef je je dat die hele kliek gewoon een gesubsidieerde werkplek is voor minder begaafden...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:29
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:09
    Dit is nou het verschil met spelers van Ajax, die van PSV scoren wel.. Lozano die is ineens 60 miljoen waard....Boeruhh
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 18:43
    Forza Mexico.....
    LOZANOOOOOOOOOOO
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:36
    Als je moeilijke tijden of armoede doormaakt, moet je niet depressief zijn, want dit is een goede kans om weer rijk en gelukkig te zijn, neem dan contact op met divinecardhacker@gmail.com om je hoofdkaart te pakken die al vol zit met geld.

    Ik kreeg mijn eigen stamkaart van hem en ik gebruik deze kaart om elke dag 3000€ te verzamelen, als u dringend uw kaart ook moet hebben en u zult heel blij zijn zoals ik ben.

    Contact: divinecardhacker@gmail.com

    Bedankt
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:11
    Hoogstand voetbalnieuws stelletje kneuzen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:22
    Vrouwen zijn maar mooi de dupe met zo'n geloof
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:41
    Ronaldo is toch gay?
    Vind ik leuk
    Askotta +7
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Farmer +9174
    zondag 24 juni 2018 om 04:29
    Tja...

    Ergens geef ik die duitsers ook geen ongelijk. NB hun allerbeste speler roepen ze niet op(Zlatan), en dan verliezen ze nipt van de Duitsers....


    "Karma is a Bitch?"

    Toivonen maakte een mooie goal, maar,... voor de rest vond ik hem meer als een rat spel dan..... naja...(Had ook minstens 2x rood kunnen of moeten krijgen voor zn vieze spel misschien).

    Duitsland zwijnt wel met die toch goede goal. Zweden had dat punt wel verdiend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    WK-blog: Boateng, Hummels en Özil in zevende hemel na WK-stunt