'Toen ik terugkwam bij Ajax, dacht ik: ik ben dezelfde speler. Dat was niet zo'

    'Toen ik terugkwam bij Ajax, dacht ik: ik ben dezelfde speler. Dat was niet zo'

    zondag 3 juni 2018 om 23:47

    Viktor Fischer baalt dat hij na zijn lange blessure bij Ajax nooit meer de oude is geworden. De 23-jarige Deense vleugelspeler timmerde hard aan de weg in Amsterdam, maar raakte toen geblesseerd. Fischer lag er veertien maanden uit.

    Na zijn blessure werd Fischer met zijn neus op de feiten gedrukt. "Toen ik terugkwam, dacht ik: ik ben dezelfde speler. Ik ben precies waar ik was toen ik geblesseerd raakte. Dat was natuurlijk niet het geval", vertelt Fischer bij De Denen van Perez van FOX Sports.

    "Ik dacht: ik ga alles hetzelfde doen. Ik had even niet die snelheid, even niet dat balgevoel..Met Denemarken O21 ging ik naar het EK. Ik dacht: ik ben de grote man, kom maar met die bal. Toen die bal kwam, was die weer weg. Ik kon niet hetzelfde doen. Hier kon ik het wel (wijst naar hoofd, red.), maar het lukte gewoon niet."

    Fischer vond het moeilijk om met de lastige situatie te dealen en zocht hulp. "Ik heb sowieso hulp gehad. Ik had professionele hulp nodig. Een mental coach..De ene zegt iets en de ander zegt wat anders. Je moet zorgen dat je echt zelf de tools krijgt en gebruikt om verder te komen. Bij mij was het een kwestie van zóveel tegenslagen. Ik heb tegenslagen gehad bij Ajax, ik werd niet verkocht aan een club waarvan ik vond dat dat mijn niveau was. Dan heb je een probleem."

    Lees ook'Bij de eerste pass die niet over de grond was, werd Frank de Boer helemaal gek'

    Poll

    Vind jij dat Fischer geflopt is bij Ajax?

    (1193 stemmen)

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18917
    zondag 3 juni 2018 om 23:49
    Jammer. Jongen had veel potentie!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:50
    Ik wens alle Ajacieden en natuurlijk supporters van andere clubs een fijne nachtrust. Ik ga slapen en wees lief voor iedereen. Heel liefs met mij Ajax hart omdat wij juist de aller grootse club van Nederland zijn met de meeste prijzen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10459
    zondag 3 juni 2018 om 23:51
    Slaap lekker Turkse vriend, en gezond weer op :D
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:53
    Jij bent echt een leipo
    Vind ik leuk
    Florian87 +10459
    zondag 3 juni 2018 om 23:56
    Hij scheld niet met ziektes, maakt geen racistische opmerkingen, niks mis met onze Turkse Ajax vriend!
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:56
    Dat zeg ik ook niet. Hij is gewoon knettergek. Niks mis mee, wel ontzettend raar.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10459
    zondag 3 juni 2018 om 23:58
    Gewoon leuk toch, iedere gek heeft zo zijn gebrek! Ik kan er wel om lachen, hij doet niemand kwaad ermee :D
    Vind ik leuk
    zondag 3 juni 2018 om 23:59
    Hij mot het inderdaad lekker zelf weten :)
    Vind ik leuk
    035 +5063
    maandag 4 juni 2018 om 01:46
    Maar............. hij zuigt als de neten en provoceert als de neten. (is even een plat Amsterdamse reactie)
    Ik kan hem goed hebben maar hij gaat vaak echt te ver Florian.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +111
    maandag 4 juni 2018 om 06:09
    Vind ik nou ook ik lach me soms helemaal stuk om zijn reacties hahah
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    maandag 4 juni 2018 om 06:20
    Hij wou de eerste reaguurder zijn maar het is hem niet gelukt. De tekst is niet belangrijk maar als eerste reageren daar is hij geil op. Ja, je hebt nu eenmaal zulke mensen.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4516
    maandag 4 juni 2018 om 06:58
    Blijkbaar doet het je ontzettend veel, een eerste reactie. Waar maak jij je druk om gozer?
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    maandag 4 juni 2018 om 09:45
    Ik toch niet. Mij is het worst waar mijn reactie komt maar er zijn gasten die onzin schrijven alleen om de eerste te zijn. Daarover maak ik me niet druk, heb zelfs wat medelijden met die figuren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    maandag 4 juni 2018 om 00:00
    tot over een maand of drie dan maar....
    mag ook 4 of 5 zijn kijk maar
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 03:12
    Slaap maar lekker in zou ik zeggen jou kan ik missen als kiespijn turkie!.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 08:50
    Welterusten maatje, blijf nog maar even dromen; misschien zijn jullie daar wel kampioen ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    maandag 4 juni 2018 om 17:09
    Alvast een goedenavond, gekkie.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10459
    zondag 3 juni 2018 om 23:50
    Sympathieke gozer is het!
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    zondag 3 juni 2018 om 23:51
    hij dacht .......
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    maandag 4 juni 2018 om 00:01
    en toen ging het al mis
    Vind ik leuk
    035 +5063
    maandag 4 juni 2018 om 01:47
    Dat is bij jou al snel................ :-))
    Vind ik leuk
    reyes +1268
    zondag 3 juni 2018 om 23:51
    Vond hem destijds beter dan Kluivert nu.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    zondag 3 juni 2018 om 23:58
    Voor z’n blessure wel ja...
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 00:11
    Hij had iedereen positie of negatief kunnen verrassen. Dat was 50/50.

    We weten inmiddels de uitkomst. Jammer.
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    maandag 4 juni 2018 om 00:38
    kluivert vind van niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    maandag 4 juni 2018 om 00:17
    viktor jungske je bent de zoveelste in de rij die met een hoop bombarie en geschreeuw de hemel in geprezen werd daar.
    Buiten dat kleine deel weet de rest ven nederland al jarenlang veel beter
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 4 juni 2018 om 00:35
    Zolang die spelers nog steeds meer opleveren dan dat materiaal uit Eindhoven worden ze niet alleen in Amsterdam maar ook buiten Nederland gezien als grotere talenten dan wat er bij jullie rondloopt. Het moet menig boertje pijn doen dat de spelers van PSV ondanks kampioen van Nederland minder aantrekkelijk zijn bij de Buitenlandse clubs dan Ajacieden. Groot deel van Nederland weet dat al, nu nog de londsdale boys uit Eindhoven!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    maandag 4 juni 2018 om 01:18
    geld geld geld je bent met recht een echte ajacied
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 4 juni 2018 om 01:49
    Aldus de persoon die alleen maar aan geld verdienen dacht en daardoor zijn drie huwelijken verwaarloosde en daardoor 2 van zijn dochters niet meer ziet. Wanneer er al iemand geld het belangrijkste in het leven vind ben jij het wel. zelfs je dochters staan lager op de lader dan je geld!
    Vind ik leuk
    035 +5063
    maandag 4 juni 2018 om 01:49
    Als jij geld had dan woonde jij gewoon in Brabant straatje!!! (knipoog)
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    maandag 4 juni 2018 om 18:09
    Hahaha 't moet een beetje pijn doen... Waarom gaan jullie dagobertjes niet met z'n allen monopoly spelen, kan de pret niet op. Wij houden 't wel bij voetbal...
    Vind ik leuk
    Nouwske +2044
    maandag 4 juni 2018 om 00:37
    Het blijft pijn doen hé. Vooral bij onze opper-calimero
    Vind ik leuk
    stratumseind +154434
    maandag 4 juni 2018 om 01:18
    ik heb geen centje pijn , sterker nog het gaat werelds met mij
    Vind ik leuk
    Richard020 +12902
    maandag 4 juni 2018 om 01:51
    Haha leugenaar, iedere vader die zijn kinderen NIET ziet moet pijn voelen, voel je die pijn niet dan ben je het leven niet eens waard, aartsleugenaar!
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 03:14
    4 jaar op rij HELEMAAL NIETS en maar roepen dat je de beste bent : ai Das pas Pijnlijk!.
    Vind ik leuk
    Stranger +4578
    maandag 4 juni 2018 om 06:24
    Ik vraag me af waar je die wijsheid vandaan hebt?
    Wetenschappelijk is het niet bewezen dus kan het alleen jouw gevoel zijn. En dat geldt dan alleen voor jou en niet voor iemand anders!
    Vind ik leuk
    baboushka +1188
    maandag 4 juni 2018 om 07:01
    Probeer eens gewoon voetbalinhoudelijk te discussiëren en niet op de man en/of privé. Gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 04:04
    Probeer eens vodka stratum, slaap je sneller. Ik heb een hoge pet van je op, maar nu ben je de boel gewoon aan het uitdagen natuurlijk. Geniet gewoon van die schaal en zorg (lees flip) dat de koppies goed staan op de hertgang, want voor je het weet, doen we allemaal niet mee zometeen
    Vind ik leuk
    Max Delius +2763
    maandag 4 juni 2018 om 01:08
    Weer een 'beste speler van de wereld' van de 'beste jeugdopleiding van de wereld' die mislukt is. Te veel coke gesnoven hoorde ik van insiders. Logisch bij de 'warmste club van Nederland'.
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 05:45
    Fischer nu nog steeds 440 miljoen waard!!!
    Vind ik leuk
    maandag 4 juni 2018 om 09:00
    dolberg heeft hier nu ook last van moet ik zeggen..
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    maandag 4 juni 2018 om 10:52
    Groot talent maar na zijn blessure geen schim meer
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 13:59
    PRACHTIGE:

    Hallo allemaal, ik ben Godelieve, ik wil mijn levensverhaal delen met de wereld over hoe ik mijn man kreeg, vooral ik kreeg mijn geluk terug, ik bedoelde een advertentie van een Dr. ogundele op het internet over hoe hij een dame helpt haal haar vriendje terug, dus ik moet contact met hem opnemen om me te helpen mijn huwelijk te herstellen, mijn man heeft me 5 jaar getrouwd, omdat zijn familie en vrienden me niet mogen, en ze vragen hem om een andere dame te krijgen, maar wanneer ik contact op met Dr Odia voor hulp, hij vertelde me te ontspannen dat hij me zou helpen, Dr Odia bracht mijn man terug die mij 5 jaar verliet in slechts 24 uur, Dit is een krachtige spreuk die ik nog nooit zoiets heb gezien in mijn leven, hij bracht mijn man terug naar mij in slechts 24 uur en vertelde me dat ik mijn eigen kind zal hebben, vandaag heb ik een 1 jaar oude baby, deze man is geweldig, in het geval van iemand die hulp nodig heeft en contact met hem wil opnemen, jij kan hem bereiken via: E-mail: odiasolutioncenter@gmail.com, Viber-nummer: +27638836445. Whats-app-nummer: +2349065101630.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Toen ik terugkwam bij Ajax, dacht ik: ik ben dezelfde speler. Dat was niet zo'