Vertrek van volgende NEC-uitblinker mogelijk: 'Veel woorden, geen serieuze daden'

    Vertrek van volgende NEC-uitblinker mogelijk: 'Veel woorden, geen serieuze daden'

    vrijdag 8 juni 2018 om 14:46

    Fans van NEC hoeven voorlopig niet te vrezen dat de club nog een smaakmaker kwijtraakt. Turkse media schreven recent over interesse van Besiktas in Ferdi Kadioglu, maar Remco Oversier, technisch directeur van NEC, is er absoluut nog geen transfer aanstaande. 

    "Rondom Kadioglu veel woorden door Jan en alleman, maar geen serieuze daden", aldus Oversier tegen de Gelderlander. Volgens de beleidsbepaler is er geen noodzaak om Kadioglu deze zomer te verkopen. De Nijmeegse club verkocht donderdag immers al uitblinker Arnaut Groeneveld voor vermoedelijk een mooie transfersom aan Club Brugge. 

    Naast Groeneveld raakte NEC nog een karrenvracht aan spelers kwijt. Transfervrije en gehuurde spelers vertrokken na het afgelopen seizoen. Volgens de Gelderlander zoekt NEC daarom naar een keeper, een rechtsback, een linker centrumverdediger, een linksback, een middenvelder en twee vleugelspitsen. "Er is nog geen duidelijkheid op dit moment, maar er lopen wel gesprekken", zegt Oversier over die fikse zoektocht. 

    Plaats een reactie

    GetRekt +1723
    vrijdag 8 juni 2018 om 14:52
    Dit hoor ik al 2 seizoenen, maar telkens als ik NEC zie spelen, zit die op de bank. Is het echt zo'n groot talent?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 14:53
    Rechter rijtje of de juup waar hij nu speelt.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +484
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:04
    prima traptechniek en verder ook aardig technisch maar nog lang niet uitgeleerd!
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:09
    En dat leren moet bij NEC?
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +484
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:10
    nee ik denk dat een heerenveen of heracles een leuke club voor hem kan zijn
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    vrijdag 8 juni 2018 om 14:54
    Ik zou heel hard vrezen als NEC supporter. Groeneveld weg, Kadioglu gaat ook nog wel en dan heb je geen spelers en 1 Oversier en dat is allemaal slecht nieuws.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9036
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:05
    Kadioglu, al 2jaar opgehemeld en zelfs dit jaar zittend op de bank bij een jupiler club. En dan zal daar een Turkse topclub voor komen?
    Vind ik leuk
    NvC +3731
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:04
    Kadioglu is zo’n speler die of fantastisch staat te ballen of het is niks. Maar hij heeft in twee jaar nu wel wat laten zien en ruim 60 wedstrijden gespeeld in 2 jaar tereijl hij pas 18 is. Normaal gaan jeugdspelers nu pas aan het eerste snuiven, dus op zich is hij wel een stuk verder dan meeste van zijn leeftijd. Snap dat een club geld neerlegt.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:44
    Zo veel spelers moeten vervangen? Ik hoop maar dat die Oversier een goed overzicht heeft op de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:53
    Heeft ie niet.
    Dat hij dit jaar een trainer heeft gevonden mag een godswonder heten. Dat hij met zijn beperkte netwerk uitkwam bij de naam die iedereen in Nijmegen al twee jaar roept is dan weer geen verrassing
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    vrijdag 8 juni 2018 om 15:54
    Een Oversier zonder overzicht 😁
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:08
    Hahaha ja precies.
    Ik had hier niet zo om kunnen lachen als ik voor NEC was geweest :p
    Vind ik leuk
    RK +8
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:20
    Nou ja, uitblinker... Hij heeft de potentie om een goede te worden, maar afgelopen seizoen was hij net zo slecht als de rest. Hij heeft geen wedstrijd indruk gemaakt, integendeel, vaak onnodig balverlies, kiezen voor de te moeilijke weg of veel te ver doorgevoerde acties.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10973
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:32
    "Rondom Kadioglu veel woorden door Jan en alleman, maar geen serieuze daden", aldus Oversier.
    De interesse van Feyenoord klopt dus ;)
    Vind ik leuk
    dogo +199
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:47
    Het is een prima speler die al heeft laten zien dat er genoeg in zit als hij zonder druk kan spelen. De kunst is om hem ook als de druk groter wordt zijn talent te laten zien. Dat kost de ene speler nou eenmaal langer dan de ander. Ik had hem afgelopen seizoen graag naar Arnhem zien komen. In nijmegen moeten ze gewoon gedud met hem hebben... Vitesse had dat gelukkig ook met Pröpper destijds. En als ze er in nijmegen geen geduld voor hebben, kan hij gewoon de waal over naar huis en lekker in het geel/zwart komen voetballen.
    Vind ik leuk
    Peterselie +105
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:59
    In Nijmegen is er wel geduld voor hem. De vraag is of hijzelf het geduld heeft om bij NEC te blijven.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:50
    Als ik dat zo lees zoeken ze een elftal.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:42
    Zou jammer zijn als na Groeneveld nog een jonge Nederlandse speler naar het buitenland vertrekt. Hij kan prima in de middenmoot van de Eredivisie mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 18:37
    Die is dus zo weg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vertrek van volgende NEC-uitblinker mogelijk: 'Veel woorden, geen serieuze daden'