Feyenoord-verdediger vertrekt naar Jupiler League: 'Voel me hier op mijn plek'

    Feyenoord-verdediger vertrekt naar Jupiler League: 'Voel me hier op mijn plek'

    vrijdag 8 juni 2018 om 16:10

    Faris Hammouti vervolgt zijn carrière definitief bij Almere City. De verdediger van Feyenoord speelde het afgelopen anderhalve seizoen al op huurbasis bij de Jupiler League-club en is nu op permanente basis overgenomen door Almere. 

    De 21-jarige verdediger heeft een contract getekend dat hem tot 2020 speler van Almere City maakt. "Ik ben ontzettend blij dat ik een tweejarig contract bij deze club kan tekenen. Almere City FC heeft altijd vertrouwen in mij gehad en dat voel ik nu nog steeds. Ik zie dit als een nieuwe stap in mijn carrière", zegt Hammouti op de website van Almere.

    "Mede door blessures en interlands met Marokko heb ik het afgelopen seizoen lang niet alle wedstrijden gespeeld. Mijn doel is dan ook om een vaste waarde te worden en belangrijk te zijn voor de ploeg. Almere City FC is een uitstekende club om mezelf verder te ontwikkelen. Veel spelers hebben hiervandaan uiteindelijk de stap hogerop gemaakt."

    "Ik voel me hier goed op mijn plek en heb met veel mensen binnen de club een band opgebouwd. Dat waren voor mij belangrijke redenen om te blijven", aldus Hammouti, die nooit debuteerde in de hoofdmacht van Feyenoord. 

    Plaats een reactie

    justinhafc +2793
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:15
    Haha Petertje er met z'n bakkes naast xD heel gek gezicht
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3107
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:18
    Hij krijgt er zelfs harde tepels van die Peter.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2793
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:24
    Aandachtsgeil die man, dan krijg je dat
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5839
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:16
    Hij heeft dikkere tieten dan mijn buurvrouw.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3107
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:23
    Maar die is toch pas 6?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5839
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:29
    Is dit de AIVD?
    Vind ik leuk
    Mass +4021
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:15
    Haha...Peter R....Knip die vent toch van de foto.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14087
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:22
    Wereld transfer van Peter R, die kun je bij schrijven als mega.
    Peter blijf aub op je eigen terrein als misdaad verslaggever.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:23
    Hij heeft gezien dat misdaad loont.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:22
    Succes.
    Vind ik leuk
    Eldenia +141
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:31
    Op de foto met kwal de vries , wat een aanfluiting
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5004
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:32
    Ewww Almere shitty
    Vind ik leuk
    Almere036 +20
    vrijdag 8 juni 2018 om 18:30
    Degradatie doet nog steeds pijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:48
    Vilhena misschien naar Lyon. Als Fekir naar Liverpool gaat. Goede keuze voor Vilhena.
    Vind ik leuk
    14forever +7998
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:54
    Lijkt me een mooie stap voor Vilhena. Misschien kan hij daar echt de volgende stap zetten. Heb het gevoel dat hij een beetje heeft stil gestaan de afgelopen seizoenen. Of misschien verwachte ik wel teveel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:57
    Hij speelt wat stabieler. Maar dat mag ondertussen ook wel. Lyon is een mooi nivo voor hem.
    Vind ik leuk
    14forever +7998
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:00
    Yep, maar had hem verder in zijn ontwikkeling verwacht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 17:02
    Toen hij uit de jeugd kwam, oogde hij wat technischer. Hij speelde achter de spits. Hij is nu meer een schoffelaar geworden.
    Maar hij is wel verder dan flierefluiter Boetius.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21613
    vrijdag 8 juni 2018 om 16:52
    Wat zou het alibi van Hammouti zijn om Peter R de Vriez als zaakwaarnemer te kiezen?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1837
    vrijdag 8 juni 2018 om 20:46
    Peter de Vries steekt zijn neus ook overal in...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7047
    zaterdag 9 juni 2018 om 10:02
    Nou de rest van Feyenoord nog, worden ze miss vaker kampioen van Nederland
    Vind ik leuk
    Cookee +8945
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:47
    Weer een verdediger als Feijenoordtalent... zit er iets in het water daar?
    Geweldig dat de clubs zoveel verdedigers opleidt maar waar blijven de aanvallers?

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord-verdediger vertrekt naar Jupiler League: 'Voel me hier op mijn plek'