'Chaos bij Achilles '29: nieuw bestuur wil alweer stoppen vanwege bedreigingen'

    'Chaos bij Achilles '29: nieuw bestuur wil alweer stoppen vanwege bedreigingen'

    vrijdag 8 juni 2018 om 20:52

    Het blijft kwakkelen geblazen voor Achilles '29. De voormalige profclub uit Groesbeek degradeerde afgelopen seizoen voor de tweede keer op rij en lijkt nu afscheid te moeten nemen van het pas net aangestelde bestuur.

    Achilles stond jarenlang onder leiding van zakenman Harrie Derks. Nadat deze van het toneel verdween, nam zijn zus Elrie Bakker-Derks het stokje over. Bakker-Derks werd echter niet herkozen als voorzitter en moest plaatsmaken voor een nieuw bestuur onder leiding van Jan Koolen. Verschillende bronnen melden echter tegenover De Gelderlander dat het nieuwe bestuur alweer wil stoppen, omdat ze tegengewerkt en bedreigd zouden zijn.

    De nieuwe bestuursleden zouden niet fatsoenlijk kunnen werken, omdat Bakker-Derks diverse dossiers niet heeft overgedragen. De afgetreden voorzitter is zich echter van geen kwaad bewust. "Er ligt een USB-stick voor ze klaar. Maar er heeft zich niemand van het nieuwe bestuur bij mij gemeld voor de overdracht van dossiers en stukken", laat ze weten aan het plaatselijke medium. Over mogelijke bedreigingen weet Bakker-Derks niets. "Ik kan me zoiets niet voorstellen."

    Het nieuwe bestuur van Achilles wil niet reageren tegenover De Gelderlander.

    Plaats een reactie

    Jeroen84 +53
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:05
    Ligt harry niet dwars is het mevrouw bakker-derks wel, het was een leuke club iedereen vertrekt nu naar de treffers toe. Dood zonde van achilles medemogelijk gemaakt door harry
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:07
    Offtopic.
    Voor al mijn " fans " een nieuw account aangemaakt.
    Ik was eerst: Feyenoord Seizoen 2017 - 2018.
    ;-)
    Vind ik leuk
    Richard020 +12916
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:09
    Alsjeblieft je eerste like
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:12
    Dank je Richard020, nog 18.476 en ik zit weer waar ik gestopt was;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:18
    Waarom een nieuwe?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:20
    Seizoen 2017 - 2018 is toch voorbij en over?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:23
    Ah zo. Misschien dan toch 2016-2017 als dagelijkse sentimental journey? ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:25
    HaHa.....hij is goed;-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +8831
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:34
    Van mij ook een like. Jij bent tenminste eerlijk dat je een andere naam hebt genomen. Kunnen vele trollen een voorbeeld aan nemen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 01:04
    Wat een onzin, trollen heten niet voor niks trolle.. Dus een trol zou nooit zijn echte account zeggen
    Vind ik leuk
    JustH +13154
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:35
    Staat je veel beter :-)
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:23
    Mooi he zo'n reactie van kweet vanix. Maar er ligt hier wel een USB drive klaar. Waarom ligt die USB niet op de club juffrouw janneke? Hahahaha
    Vind ik leuk
    JustH +13154
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:36
    Er was hier iemand van Achilles die het bedreigen zo veroordeelde!
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 21:47
    Mw Bakker-Derks: overdragen doe je pro-actief. Leuk die USB-stick maar neem je verantwoordelijkheid en geef deze aan dhr. Koolen. Zo moeilijk is dat niet... pfff Goed dat zo-een weg is.
    Vind ik leuk
    HansVites +4617
    vrijdag 8 juni 2018 om 23:41
    In die regio zijn ze erg snel met bedreigen hebben ze de ramen al ingegooid daar?
    Vind ik leuk
    San Marco +334
    zaterdag 9 juni 2018 om 00:22
    Ik weet niet of je wel eens een krantje openslaat of het nieuws bekijkt, maar als mijn cluppie door Russen wordt geleid zou ik me stilletjes in een hoek gaan schamen en nergens op reageren
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 9 juni 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    Padason +914
    zaterdag 9 juni 2018 om 04:45
    Tuurlijk niet Bitch, bij een overdracht moet jij alles overhandigen en niet thuis gaan zitten en kijken wanneer ze een belletje plegen. Domme tak
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 12:59
    Ik ben blij dat mijn beste vriend na dit seizoen weg is bij Achilles ‘29. Hij verdient het sowieso wel om hogerop aan de slag te gaan. Wat een drama was het (vooral qua financiën).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chaos bij Achilles '29: nieuw bestuur wil alweer stoppen vanwege bedreigingen'